Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Фіцула, М. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
37
Ф 66


    Фіцула, М. М.
    Педагогіка : посібник / М. М. Фіцула. - Київ : Академія, 2000. - 542 с. - ISBN 966-580-078-7
УДК

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Экземпляры всего: 100
УА (94), НА (1), ЧЗ (1), КСХ (4)
Свободны: УА (94), НА (1), ЧЗ (1), КСХ (4)

Найти похожие

2.
37
Ф 66


    Фіцула, М. М.
    Педагогіка [Текст] : навч. посіб. для студентів вищ. пед. закл. освіти / М. М. Фіцула. - Вид. 3-є, перероб. і допов. - Тернопіль : Навч. книга-Богдан, 2005. - 232 с. - Бібліогр.: с. 228-230. - ISBN 966-7224-60-0
УДК

MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы)
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING (психология)
Экземпляры всего: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)

Найти похожие

3.
159.9
С 79


    Степанов, О. М.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : навч. посіб. для студентів вищ. мед. навч. закл. / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 3-тє вид., допов. - Київ : Академвидав, 2012. - 528 с. - (Альма-матер). - Рек. МОН України (Лист № 1/11-5186 від 17.04.2012 р.). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-572-041-7
УДК

MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Аннотация: У посібнику розкрито загальні засади психології та педагогіки з урахуванням історичного досвіду і сучасних реалій вітчизняної школи. Складається він із двох структурно цілісних частин. У першій з’ясовано основні категорії й актуальні методологічні проблеми сучасної психології, проаналізовано психологічні закономірності пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери особистості та функції спілкування, охарактеризовано темперамент, характер, здібності індивідуальності. Матеріал другої частини розкриває основні закономірності цілісного педагогічного процесу, актуальні проблеми дидактики і теорії виховання. Посібник містить короткий термінологічний словник, запитання і завдання для закріплення матеріалу та актуалізації мисленнєвої діяльності.
Доп.точки доступа:
Фіцула, М. М.

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)