Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (90)Библиотечные издания (45)Высшее образование (21)Краеведение (6)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ІННОВАЦІЇ<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20  
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 021.6/І- 66
Заглавие : Інновації і менеджмент якості в діяльності бібліотек ВНЗ : матеріали IV міжвуз. наук.-практ. конф., 23-24 жовт. 2008 р.
Выходные данные : Донецьк, 2008
Колич.характеристики :177 с
Коллективы : "Інновації і менеджмент якості в діяльності бібліотек ВНЗ", міжвуз. наук.-практ. конф. (4;2008р;донецьк) , Донецьк. НУ економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. наук. б-ка
Цена : 23.80 р.
УДК : 021.6
MeSH-главная: БИБЛИОТЕКОВЕДЕНИЕ -- LIBRARY SCIENCE
БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Роль бібліотеки ВНМУ у формуванні культурно-дозвіллєвого середовища студентської молоді/ І. В. Гулик.
Аннотация: До збірника увійшли доповіді бібліотечних працівників вищих навчальних закладів України, працівників та наукових співробітників ВНЗ, фахівців із питань інформаційних технологій та систем, в яких розглядаються питання інформаційного забезпечення навчального, наукового та виховного процесів у ВНЗ, менеджменту якості в бібліотечній діяльності, упровадження інноваційних технологій в обслуговуванні користувачів та створення електронних бібліотек.
Экземпляры : всего : МТД(2)
Свободны : МТД(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/А 35
Автор(ы) : Азарський І. М.
Заглавие : Інновації в медицині/ І. М. Азарський, О. О. Азарська, В. В. Кравчук ; ред. І. М. Азарський. Кн. 2: Винаходи
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНИИ, 2012
Колич.характеристики :235 с
Примечания : Бібліогр.: с. 230-235
ISBN, Цена 978-966-7879-82-3: 40.00 р.
УДК : 61
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
НАУКА -- SCIENCE
Аннотация: У книзі викладені традиційні методи лікування із застосуванням медико-технічних винаходів авторів, які можуть стати фактором здоров’ та довголіття на Землі. Українська школа багата справжніми новаторами, першовідкривачами фундаментальних наук в деяких галузях, вони збагачують фундаментальну науку відкриттями та винаходами великого значення, оригінальними та плідними методами обстеження та лікування потерпілих і хворих - це є високий гуманізм, безмежна відданість винахідницькій праці та почуття обов’язку перед рідним українським народом та людством в цілому. Книга призначається для лікарів, вчених, інженерів, винахідників та раціоналізаторів, педагогів, психологів, дефектологів, логопедів, інтернів та аспірантів, а також студентів медичних, технічних та педагогічних вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів підготовки (акредитації).
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/А 35
Автор(ы) : Азарський І. М.
Заглавие : Інновації в медицині/ І. М. Азарський, О. О. Азарська, В. В. Кравчук ; ред. І. М. Азарський. Кн. 1
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНИИ, 2012
Колич.характеристики :128 с
Примечания : Бібліогр.: с. 125-126
Цена : 25.00 р.
УДК : 61 + 615.89
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
МЕДИЦИНА АЛЬТЕРНАТИВНАЯ -- COMPLEMENTARY THERAPIES
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Аннотация: Книга будується на досвіді багаторічної роботи у різних областях традиційної, східної (Китай, Індія, Ізраїль, Єгипет та ін.) слов’янської та ольмекської (Майя- одна з найдавніших цивілізацій народу в Мексиці) медицини. Однак, сьогодні вчені й дослідники в усьому світі, опираючись на нанотехнології, в основі яких лежить ефект самоорганізації молекул у клітині організму, сприяє ефективному лікувально-профілактичному процесу при всіх захворюваннях (серцево-судинні захворювання. хвороби головного й спинного мозку, злоякісні захворювання, хвороби крові і таке інше). Тому, зважаючи на те, що будь-яка форма життя має свій власний унікальний спектр електромагнітних коливань - комбінація традиційних методів лікування з нанотехнологічними засобами - може стати фактором здоров’я й довголіття для людства на Землі. Книга призначена для широкого кола читачів, лікарів, психологів і реабілітологів.
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/І-66
Автор(ы) :
Заглавие : Інновації в медицині/ І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський. Кн. 3: Особливості депресивних станів
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНИИ, 2013
Колич.характеристики :84 с
Примечания : Бібліогр.: с. 81-83
ISBN, Цена 9667879-17-5: 23.00 р.
УДК : 61 + 616.89-008.454
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
Аннотация: У книзі висвітлені етіологія, патогенез і класифікація депресивних станів, особливості діагностики, клініки перебігу та методів лікування профільних хворих на приховану багатофакторну депресію. Книга призначається для лікарів, вчених, педагогів, психологів, студентів медичних і педагогічних вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, а також студентів медичних і педагогічних коледжів.
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/І-66
Автор(ы) :
Заглавие : Інновації в медицині: монографія/ І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський. Кн. 4: Плазма крові - переносник кисню
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНІІ, 2014
Колич.характеристики :68 с
Примечания : Текст укр. та англ. мовами. - Бібліогр.: с. 67
ISBN, Цена 978-966-7872-96-0: 30.00 р.
УДК : 61 + 615.38
MeSH-главная: ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ПЛАЗМА -- PLASMA
Содержание : ПЛАЗМА КРОВІ - ПЕРЕНОСНИК КИСНЮ ; Розподіл крові в різних частинах кровоносного русла ; Анатомо-фізіологічні особливості венозного яремно-підключичного сполучення у венгиляційно-перфузійному процесі легенів і його значення при лікуванні невідкладних станів ; Анатомічно-фізіологічні особливості топографії верхнього епітеліального відділу шкіри і її газообмін на рівні клітини епідермісу ; Висновки
Аннотация: Монографія грунтується на досвіді багаторічної роботи авторів (на протязі 35 років) по розробці перенесення кисню плазмою крові в судинному руслі та на рівні клітинних структур. Додаються підсумки результатів клінічних спостережень за станом більш як 5120 профільних хворих, які проводилися та проводяться в клініках України, Росії та інших країн-учасниць проекту наукових досліджень з даної проблеми. Монографія є корисною для лікарів, фізіологів, біохіміків та наукових працівників
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/А 35
Автор(ы) : Азарський І. М.
Заглавие : Інновації в медицині та педагогіці: монографія/ І. М. Азарський, О. О. Азарська, В. В. Кравчук ; ред. І. М. Азарський. Кн. 8: Інститут дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНІІ, 2014
Колич.характеристики :68 с
ISBN, Цена 978-966-78-72-69-4: 30.00 р.
УДК : 61
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
РЕАБИЛИТАЦИОННЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HALFWAY HOUSES
Содержание : Інститут дитячого церебрального паралічу й нейрореабілітації хворих ; Наукова база ; Навчання ; Ліжковий фонд Інституту дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих ; Структура Інституту дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих ; Поради щодо направлення на обстеження, лікування та ейрореабілітацію до Інституту ; У стаціонар і на денний стаціонар відділень Інституту для етапного відновлювального лікування й психологічної реабілітації направляються профільні хворі ; Протипоказання для направлення в Інститут ; Умови прийому профільних хворих (громадян України та іноземців) у відділенняй клініку Інституту ; Поліклінічне консультативно-діагностичне відділення Інституту ; Завдання відділення ; Правила вступу хворих ; Клініка комплексної соціально-медичної і психологічної реабілітації інвалідів (дорослих і дітей) України, у штаті Інституту ; Завдання клініки Інституту ; Кафедра медичної нейрореабілітації ; Денний стаціонар для дорослих з нейропатологією та порушеннями опорно-рухового апарату ; Спеціалізоване стаціонарне відділення кафедри медичної нейрореабілітації ; Відділ лікувальної фізкультури і масажу ; Відділ фізіотерапії з водолікарнею ; Спеціалізований теренкур ташотерапія ; Кафедра психологічної нейрореабілітації ; Відділення клінічної психології ; Відділення голкотерапії та гіпнотерапії ; Фоніатричне відділення ; Кафедра дитячого церебрального паралічу ; Реабілітаційний центр педагогічної соціально-побутової і трудової реабілітації хворих Інституту ; Завдання реабілітаційного центру Інституту ; Структура реабілітаційного центру педагогічної соціально-побутової та трудової реабілітації хворих Інституту ; Відділення функціональної діагностики ; Лабораторне відділення Інституту ; Аптека Інституту ; Лікарсько-педагогічна комісія з питань втрати працездатності, інвалідності та санаторно-курортного лікування ; Науковий організаційно-методичний відділ Інституту ; Відділ раціоналізаторської та винахідницької роботи ; Комунально-господарське відділення інституту. ; Бухгалтерія
Аннотация: Видання монографії ґрунтується на 30-ти річній роботі авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч, олігофренію, полі етіологічні слабоумства, черепно-мозкові травми, набуте слабоумство та педагогічну занедбаність. Тому, врахувавши досвід праці авторів, треба створити „Інститут дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих" по методикам авторів цієї монографії. Монографія є корисною для вчених, лікарів, педагогів, дефектологів, логопедів, соціальних фахівців, а також для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та соціальної сферах навчальних закладів III-ІV рівня акредитації
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/А 35
Автор(ы) : Азарський І. М.
Заглавие : Інновації в медицині: монографія/ І. М. Азарський, О. О. Азарська ; ред. І. М. Азарський. Кн.14: Лікування дитячого церебрального паралічу
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНІІ, 2014
Колич.характеристики :55 с
Примечания : Бібліогр.: с. 50-53
ISBN, Цена 966-7872-19-Х: 28.00 р.
УДК : 61
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
РЕАБИЛИТАЦИОННЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HALFWAY HOUSES
Аннотация: Монографія грунтується на досвіді багаторічної роботи авторів (на протязі 29 років) по розробці методів: лікування, масажу та голкотерапії, педагогічної та психологічної підготовки, юридичного захисту та соціальної реабілітації профільних хворих з дитячим церебральним паралічем, "Аури психічного опору" чи симптому вчених Азарських", олігофренією, слабкорозумовістю та педагогічною занедбаністю. Додається список лікарських засобів. Монографія може бути практичним порадником для вчених, лікарів, педагогів, психологів, дефектологів, логопедів, соціальних працівників, студентів медичних та педагогічних вузів, а також для батьків профільних хворих дітей з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату.
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/А 35
Автор(ы) : Азарський І. М.
Заглавие : Інновації в медицині: монографія/ І. М. Азарський, О. О. Азарська ; ред. І. М. Азарський. Кн.15: Реабілітація дітей-інвалідів з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНІІ, 2014
Колич.характеристики :49 с
Примечания : Бібліогр.: с. 45-48
ISBN, Цена 966-7872-20-3: 25.00 р.
УДК : 61
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
Аннотация: В монографії аналізуються накопичені за останні 29 років обширні матеріали, котрі стосуються сучасного визначення поняття дитячий церебральний параліч, комплексної лікувально-психолого-педагогічної програми для дітей-інвалідів з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату - запропонованої авторами монографії. Монографія може бути практичним порадником для вчених, лікарів, педагогів, психологів, дефектологів, логопедів, соціальних працівників, студентів медичних та педагогічних вузів, а також для батьків профільних хворих дітей з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату. Програма реабілітації допоможе профільним хворим отримати радість життя та відчути себе повноцінними серед своїх однолітків.
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/І-66
Автор(ы) :
Заглавие : Інновації в медицині та соціальній області: монографія/ І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський. Кн. 16
Выходные данные : Хмельницкий, 2015
Колич.характеристики :24 с
Цена : 10.00 р.
УДК : 61
MeSH-главная: ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
СОЦИАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- SOCIAL MEDICINE
Содержание : Проект Закону України «Про Державну систему установ соціальної реабілітації дітей-інвалідів з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату» ; Пояснювальна записка до проекту Закону України «Про державну систему установ соціальної реабілітації дітей-інвалідів з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату» ; Проект Закону України «Про державну систему банків України» ; Пояснювальна записка до проекту Закону України «Про державну систему банків крові України»
Аннотация: Державна система установ соціальної реабілітації профільних хворих та державна система банків крові України визначає правові, медично-організаційні, економічні та соціальні засади навчання, лікування та реабілітаційну роботу з метою забезпечення духовного та фізичного розвитку людини у Україні. Монографія є корисною для державних службовців, вчених, лікарів, педагогів, соціальних фахівців, а також для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та соціальної сфер, навчальних закладів III-VI рівня акредитації
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/І-54
Заглавие : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Выходные данные : Вінниця, 2016
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 70.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афанасюк ; О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ І. С. Білик. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчальних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Виклатання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [и др.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров’я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Л. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладутько, C. O. Качула, А. В. Мельник ; С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Ι. Β. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ Ι. Β. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертишна, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук ; О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Аннотация: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)