Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (11)Библиотечные издания (35)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КОМПЛЕКТУВАННЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 614.2:616-036.86-/К 63-425556967
Автор(ы) : Азарський І. М., Азарська О. О., Колосов В. М., Чайковський М. Є.
Заглавие : Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства : монографія
Выходные данные : Київ: Ун-т Україна, 2008
Колич.характеристики :314 с
Коллективы : Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна"
Примечания : Бібліогр.: с.305-313. - Рек. до друку Метод. радою ун-ту "Україна" (протокол № 3 від 12.03.2007 р.)
ISBN, Цена 966-388-088-0: 46.00 р.
УДК : 614.2:616-036.86-053.2
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Содержание : ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК ; Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання ; Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму ; Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч» ; СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ ; Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини ; Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу ; КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей ; Мануальна терапія у сполученні з масажем ; Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство ; «Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва ; Банковий масаж ; Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу ; Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність ; Мікрохвильова резонансна терапія ; Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських ; Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуттів та розвитку мови ; Артикуляційно-вокальний апарат і спосіб його використання ; Коректор-стимулятор передньоязикових приголосних звуків і його особливості в лікувально-навчальному процесі профільних хворих і певної категорії людей з порушеннями мови і звуковимови ; Відпрацювання приголосних звуків за артикуляційними ознаками за допомогою біостимулятора мімічної мускулатури обличчя і губ під час лікувально-навчального процесу реабілітації профільних хворих ; Методика розвитку пізнавальних здібностей і систематизація мислення людської особистості та профільних хворих у навколишньому середовищі та суспільстві ; Спосіб і апарат «Крокуючі букви і цифри», що використовують при педагогічному підході до психологічних аспектів із формування людської особистості ; ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Початковий період лікувальної та загально- зміцнювальної фізичної підготовки ; Період вдосконалення загальнозміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ ; Період комплексної фізичної, спортивної та соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей ; Обов’язкове заняття плаванням ; Заняття бігом ; Позитивні емоції ; Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування ; ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Навички письма ; Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей ; Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей ; СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) ; Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину-інваліда з дитинства віком до 16 років (рекомендації для загального керівництва) ; Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушенням центральної та периферичної нервової системи (рекомендації для загального керівництва та інформації) ; Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку ; Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи ; Список лікарських засобів, що рекомендуються для лікування: дитячого церебрального паралічу; «аури психічного опору», чи «симптому вчених Азарських»; слабоумства і педагогічної занедбаності у профільних хворих дітей (використовувати лише за призначенням лікуючого лікаря відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України
Аннотация: Видання ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч. У Дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цього захворювання шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Μонографія «Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства» є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та сфери навчальних закладів I-IV рівнів акредитації
Экземпляры : всего : НА(3), ЧЗ(1)
Свободны : НА(3), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 614.2:616-036.86/К 63
Автор(ы) :
Заглавие : Комплексна реабілітація інвалідів: монографія / І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський. Кн. 18
Выходные данные : Хмельницький, 2015
Колич.характеристики :300 с
Примечания : Бібліогр.: с. 289-296
ISBN, Цена 966-388-088-0: 130.00 р.
УДК : 614.2:616-036.86
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
ИНВАЛИДЫ -- DISABLED PERSONS
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
Содержание : ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК ; Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання ; Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму ; Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч ; СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ ; Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини ; Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу ; КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО У ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей ; Мануальна терапія у сполученні з масажем ; Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство ; «Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва ; Банковий масаж ; Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу ; Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність ; Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських ; Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуття га розвитку мови ; ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Початковий період лікувальної та загальнозміцнювальної фізичної підготовки ; Період вдосконалення загально зміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ ; Період комплексної фізичної, спортивної га соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей ; Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування ; ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Навички письма ; Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей ; Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей ; СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) ; Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину- інваліда з дитинства віком до 16 років (рек. для загального керівництва) ; Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушеннями центральної та периферичної нервової системи (рек. для загального керівництва та інформації) ; Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку ; Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи ; ДОДАТОК ; СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Аннотация: Монографія «Комплексна реабілітація інвалідів» ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч, остеохондроз, набуте слабоумство, а також з тими, які мають черепно- мозкові травми, та з педагогічно занедбаними дітьми. У дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цих захворювань шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Монографія є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та соціальної сфери навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.831-009.11-05/Л 56-435146113
Автор(ы) : Азарський І. М., Азарська О. О., Мороз В. М., Процек О. Г., Тарасюк В. С., Корольова Н. Д., Поляруш В. В., Хоптяр А. Г., Сокольський М. Г., Паламар І. В., Малик C. Л., Чорна Т. А., Черевко В. А.
Заглавие : Лікування дитячого церебрального паралічу : монографія
Выходные данные : Вінниця; Хмельницький, 2005
Колич.характеристики :54 с
Примечания : Бібліогр.: с.50-53
ISBN, Цена 966-7872-19-Х: 7.50, 10.00, 21.00, р.
УДК : 616.831-009.11-053.2
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
ДЕТИ -- CHILD
Содержание : Передмова ; Загальні дані про дитячий церебральний параліч на даному етапі розвитку медичних, психологічних і педагогічних наук ; Екологічні фактори і їхній вплив на функціонування людського організму ; Сучасне визначення поняття "дитячий церебральний параліч" ; Систематизація етіопатогенетичної і клінічної класифікації дитячого церебрального паралічу ; Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини ; Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву і перебігу ; Медикаментозний та інші види лікування для відновлювально-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей ; Зниження м’язового тонусу ; Нормалізація психічного і моторного розладу ; Реконструктивно-компенсаторне поповнення на клітинному рівні ; Поліпшення рухових функцій ; 3асоби, що поліпшують обмінно-відновлювальні процеси в організмі ; Використання фізіотерапевтичного лікування ; Лікувальне харчування ; Мануальна терапія в сполученні з масажем ; Мануальна терапія ; Масаж і його вплив на хворий організм профільного хворого ; Точковий масаж і особливості його проведення в хворих дитячим церебральним паралічем і придбаною слабкорозумовістю ; Пірамідальний точковий масаж трійчастого нерва ; Банковий масаж ; Неврологічний молоток з пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу ; Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії в профільних хворих дитячим церебральним паралічем, придбаною слабкорозумовістю і педагогічною занедбаністю ; Типи голок, що використовуються при чжень-цзю-терапії ; Зберігання голок ; Засвоювання навичок голковколювання ; Підготовка рук лікаря і маніпуляційного поля для проведення голковколювання ; Техніка голковколювання ; Порядок витягання голки ; Ускладнення при голковколюванні ; Мікрохвильова резонансна терапія ; Лікувально-педагогічні аспекти реабілітації профільних хворих дитячим церебральним паралічем, придбаною слабкорозумовістю та педагогічною занедбаністю - за індивідуальною програмою академіків Азарських ; Соціальні медико-педагогічні заходи щодо захисту дітей, хворих дитячим церебральним паралічем, придбаною слабкорозумовістю та педагогічною занедбаністю - загальні положення ; Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину-інваліда з дитинства до 16 років (рек. для загального керівництва ; Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з обмеженим порушенням центральної і периферичної нервової системи (рек. для загального керівництва й інформації ; Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психічного розвитку ; Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи ; Список лікарських засобів, які рекомендуються при лікуванні: дитячого церебрального паралічу; "Аури психічного опору" чи симптому вчених Азарських" слабкорозумовості та педагогічної занедбаності в профільних хворих дітей (використовувати тільки за призначенням лікуючого лікаря, відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України та фармакологічного державного комітету Мінздраву Росії) Додаток № 1 ; Список використаної літератури
Аннотация: В монографії аналізуються накопичені за останні 20 років обширні матеріали, котрі стосуються лікування, масажу та голкотерапії, педагогічної та психологічної підготовки, юридичного захисту та соціальної реабілітації профільних хворих з дитячим церебральним паралічем, олігофренією, слабкорозумовістю та педагогічною занедбаністю. Додається список лікарських засобів, що рекомендуються при лікуванні дитячого церебрального паралічу, "Аури психічного опору" чи симптому вчених Азарських", слабоумства і педагогічної занедбаності в профільних хворих дітей. Монографія може бути практичним порадником для вчених різних галузей фундаментальних наук, лікарів усіх спеціальностей, педагогів, психологів, дефектологів, логопедів, соціальних працівників, спеціалістів відновлювальної та лікувальної фізкультури, студентів медичних та психологічних вузів, працівників структур соціального управління, працівників юридичних структур, керівників медичних та реабілітаційних закладів, а також соціальних закладів та реабілітаційних центрів дітей-інвалідів і для батьків профільних хворих дітей з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарата
Экземпляры : всего : НА(3), ЧЗ(1)
Свободны : НА(3), ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 02/Я 45
Заглавие : Якість функціонування бібліотечної системи ВНЗ : матеріали ІІІ міжвузів. наук.-практ. конф., 18-19 жовт. 2007 р.
Выходные данные : Донецьк: ДонНУЕТ, 2007
Колич.характеристики :222 с
Коллективы : "Якість функціонування бібліотечної системи ВНЗ ", міжвуз. наук.-практ. конф. (3;2007;Донецьк) , Донецьк. НУ економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. наук. б-ка
Цена : 22.00 р.
УДК : 02
MeSH-главная: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Вступне слово/ О. О. Шубін. Болонський процесс в университете: проблемы и реалии/ Л. А. Омельянович. Якість підготовки фахівців в умовах модернізації вищої освіти/ Н. В. Рассулова. Якість функціонування бібліотечної системи університету/ Т. П. Ткаченко. Автоматизація та перспективи розвитку систематизації методичної літератури в університеті/ В. І. Сологуб, Т. І. Краткова. Наукова робота бібліотеки важлива передумова її інноваційного розвитку/ Т. П. Ткаченко. Взаємодія бібліотеки та ННІЦ університету при формуванні бази даних бібліотечної системи "Unilib"/ Т. І. Краткова, О. А. Сиецька. Інформаційні потреби університету: роль бібліотеки у їх забезпеченні/ Г. І. Пасинкова. Якість документаційного забезпечення навчального та наукового процесів університету/ Л. І. Дубницька. Формування інформаційної компетентності користувачів бібліотек/ Т. С. Нестеренко. Інформаційне забезпечення наукової діяльності університету/ Н. П. Скрипай. Вплив якості технологічних процесів на діяльність підрозділів бібліотеки/ І. В. Мурат. Моніторинг використання реферативних журналів користувачами бібліотеки ДонНУЕТ/ О. Г. Уткіна. Особливості бібліографічного обслуговування е-середовищі/ І. П. Подгорна. Електронні навчальні документи, як об’єкт формування бібліотечного фонду/ О. М. Крайнюк. Ретрокаталогізація книжкового фонду ЦК - важлива ланка в забезпеченні якісного обслуговування користувачів бібліотеки/ Л. Ф. Овенко. Виставкова діяльність бібліотеки: якій їй бути?/ М. Салатинська. Аналіз використання періодичних видань/ Т. М. Юршевська. Моніторинг забезпечення навчального процесу університету україномовними документами/ Н. П. Кукла. Забезпечення навчального процесу університету документами викладачів/ Н. А. Орлова. Професійна культура бібліотекаря та якість обслуговування користувачів: суперечності чи взаємопорозуміння/ Т. В. Тарасенко. Ефективність виставкової роботи читального залу НіНЛ/ Н. О. Черепкова. Інформаційно-аналітичний моніторинг документного потоку мережі Інтернет (контроль якості і достовірності інформації)/ О. В. Крайнюк. Автоматизована підтримка технологічних процесів роботи з документами, як запорука якості бібліотечних послуг/ О. Є. Прихожа. Якість вищої освіти - загальнодержавна проблема/ В. В. Гросова. Інноваційні технології в обслуговуванні користувачів бібліотек/ Ж. В. Марфіна. Пластиковые читательские билеты - новые технологии или технологии созидания?/ А. Ю. Гурська. Створення й розповсюдження електронної картотеки статей передплатним бібліографічним агентством/ Т. І. Березна. LibNavigator - професійний інструмент пошуку й запозичення записів/ Т. І. Березна. Взаємодія бібліотеки та кафедр ВНЗ по формуванню бібліотечного фонду/ И. И. Зинченко. Система керування якістю вищого навчального закладу/ О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. Формування системи менеджмент)’ якості навчальної організації/ О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. Етапи створення системи керування якістю вищого навчального закладу/ О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. Система якості та загальне керування якістю в бібліотеці/ О. О. Вороніна, Т. Грищенко, О. М. Нікітенко. Приєднання студентів технічного університету до культурної та інтелектуальної спадщини людства в процесі трансформації бібліотеки/ Т. О. Колесникова. Досвід створення бібліографічних покажчиків за допомогою АБІС „ІРБІС"/ В. В. Юнаковська. Аналіз комплектування фонду університетської бібліотеки/ Н. Л. Ржевиева. Культурно-освітня спадщина у вузівському інформаційному масиві/ Н. І. Тарасова. Електронна каталогізація рідкісних видань з фондів наукової бібліотеки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова/ Л. В. Савенкова. Роль методичного об’єднання в підвищенні професіоналізму молодих кадрів/ Н. М. Кравчук. Локальна мережа наукової бібліотеки університету, особливості її розбудови s експлуатації з комплексом програм UNILIB/ B. I. Сологуб, А. Р. Кузьменко, Д. А. Афанасьев. Особливості створення електронних підручників/ О. О. Стельмах, Л. А. Чайка. Бібліотека і університет: тисячолітній розвиток і виклики XXI століття/ А. О. Петрова. Опыт компьютеризации научной библиотеки одесской национальной юридической академии/ О. В. Богданович. Нові електронні методичні посібники з бібліотечної справи для академічних бібліотек кримського регіону/ Г. В. Ядрова. Кримський досвід створення електронних бібліотек науково-навчального напрямку/ С. В. Дудченко.
Экземпляры :МТД(1)
Свободны : МТД(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)