Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (526)Библиотечные издания (287)Высшее образование (40)Краеведение (137)Редкие издания (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КУЛЬТУРА<.>)
Общее количество найденных документов : 667
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 614.253/М 74
Автор(ы) : Краєвська Г. П., Матусевич Л. М., Дудник О. М., Марчук О. В. , Бебко А. О.
Заглавие : Мова лікаря має значення : посібник з ефективної комунікації лікаря та пацієнта : навч.-наочний посіб.
Выходные данные : Вінниця: Твори, 2023
Колич.характеристики :98 с
Примечания : Рек. Вченою радою (протокол № 6 від 30 берез. 2023 р.) ВНМУ ім. М. І. Пирогова
ISBN, Цена 978-617-552-442-8: 50.00 р.
УДК : 614.253 + 811.161.2’271(075.8)
MeSH-главная: ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Аннотация: Матеріали посібника спрямовані на підвищення рівня мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентностей лікаря (майбутнього лікаря); формування системи знань, умінь і навичок щодо побудови ефективної комунікації лікаря з пацієнтом. Найгостріші проблеми у спілкуванні лікаря з пацієнтом представлені в 40 інфографіках, які оформлені на прикладах реальних ситуацій із професійного життя лікаря з використанням оригінальних персонажів-прототипів лікаря та пацієнта. Для інтернів, лікарів, студентів та викладачів медичних навчальних закладів
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Выходные данные : Вінниця: Твори, 2021
Колич.характеристики :252 с
Коллективы : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Аннотация: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 615.825/Ф 50
Автор(ы) :
Заглавие : Фізична, реабілітаційна та спортивна медицина : нейрореабілітація: підруч. для студентів і лікарів/ В. М. Сокрут [та ін.] ; ред. В. М. Сокрут ; Всеукр. Асоц. фізіотерапевтів та курортологів, Всеукр. Асоц. фізіотерапевтів та курортологів, Донецк ДМУ, Терноп. НМУ ім. І. Я. Горбачевського, Київ. МУ . Т. 2
Выходные данные : Словянськ-Тернопіль-Київ: Друкарський двір, 2020
Колич.характеристики :340 с.: іл.
Коллективы : Всеукр. Асоц. фізіотерапевтів та курортологів, Всеукр. Асоц. фізіотерапевтів та курортологів, Донецк ДМУ, Терноп. НМУ ім. І. Я. Горбачевського, Київ. МУ
Серия: Національний підручник
Примечания : Бібліогр.: с. 334-337. - Затв. и рек. до друку Вченою радою Донецьк. нац. мед. ун-ту (протокол № 3 від 8.10.2020 р.); Вченою радою ДВНЗ "Терноп. нац. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України (протокол № 9 від 31.08.2020 р.) та правлінням ВАФК (протокол № 2 від 27.05.2018 р.)
ISBN, Цена 978-617-7539-30-7: 168.00 р.
УДК : 615.825 + 615.825(075.8) + 616.831-005.1-036.86 + 616.12-008.331.1-036.86
MeSH-главная: ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
СПОРТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- SPORTS MEDICINE
ИНСУЛЬТ -- STROKE
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
Аннотация: У підручнику висвітлені стандарти і програми медичної реабілітації хворих на ішемічний та геморагічний інсульт в залежності від «вегетативного паспорту», форми артеріальної гіпертензії, коморбідності і соматогенії на етапах лікувальної допомоги. Видання призначене для лікарів фізичної, реабілітаційної та спортивної медицини, загальної практики, неврологів, фізіотерапевтів, ерготерапевтів, фахівців з фізичної реабілітації та медичної психології, може бути використано для навчання студентів медичних університетів
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 930.85(477)/К 78
Автор(ы) : Кравець М. С.
Заглавие : Культурологія : підручник
Выходные данные : Львів: Новий Світ - 2000, 2019
Колич.характеристики :320 с
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Бібліогр.: с. 316-318. - Затв. МОН України
ISBN, Цена 966-418-015-7: 200.00 р.
УДК : 930.85(477) + 930.85(477)(075.8)
MeSH-главная: АНТРОПОЛОГИЯ КУЛЬТУРАЛЬНАЯ -- ANTHROPOLOGY, CULTURAL
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Аннотация: У підручнику систематизовані і викладені основні теоретичні засади навчальної дисципліни "Культурологія". Панорамне висвітлення культурологічної проблематики базується на питаннях курсів "Українська та зарубіжна культура", "Культурологія", що вивчаються у вузах України. У запропонованому підручнику застосований диференційований поділ матеріалу за рівнем базисних знань студентської аудиторії. Враховано прагнення студентської молоді до самостійного пошуку відповідей на складні питання розвитку культури у XXI ст. У відповідності з вимогами сучасних освітніх стандартів, входження України до єдиного європейського освітнього простору (Болонська декларація) в підручнику подана авторська концепція сучасного змісту дисципліни, як необхідної складової загальної гуманітарної підготовки випускника вищої школи. Враховуючи теоретичні засади підручника, популярний виклад матеріалу та подані енциклопедичні знання, це видання підручника, як і попереднє - посібника "Культурологія", рекомендується не лише студентам, але і тим, хто не байдужий до сучасних проблем у розвитку культури
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 615.825/Ф 50
Автор(ы) :
Заглавие : Фізична, реабілітаційна та спортивна медицина: підруч. для студентів і лікарів/ В. М. Сокрут [та ін.] ; ред. В. М. Сокрут ; Всеукр. Асоц. фізіотерапевтів та курортологів, Донецк. НМУ, Терноп. НМУ ім. І. Я. Горбачевського. Т. 1
Выходные данные : Краматорск: Каштан, 2019
Колич.характеристики :480 с.: іл.
Коллективы : Всеукр. Асоц. фізіотерапевтів та курортологів, Донецк. НМУ, Терноп. НМУ ім. І. Я. Горбачевського
Примечания : Бібліогр.: с. 473. - Затв. и рек. до друку Вченою радою Донецьк. нац. мед. ун-ту (протокол № 6 від 24.01.2019 р.); Вченою радою ДВНЗ "Терноп. нац. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України (протокол № 2 від 27.05.2018 р.) та правлінням ВАФК (протокол № 2 від 27.05.2018 р.)
ISBN, Цена 978-966-427-406-4: 350.00 р.
УДК : 615.825 + 615.825(075.8) + 61:796/799(075.8)
MeSH-главная: ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
СПОРТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- SPORTS MEDICINE
Аннотация: "Фізична, реабілітаційна та спортивна медицина" розглядається як інтегральна медична наука оптимізації порушених параметрів гомеокінезу і механізмів адаптації у хворих з різною патологією. Вводиться поняття "вегетативний паспорт" хворого, який визначається клініко-лабораторними методами (вивчення чутливості рецепторів тромбоцитів до ацетилхоліну і норадреналіну, проведення тестів). Розроблена вегето гомеокінетична теорія патології. Запропоновані медичні реабілітаційні програми "Довголіття". Розроблені структура реабілітаційного діагнозу, основні положення та принципи адаптаційної гомеокінетичної фізіо-, кінези-, фармако- та психотерапії, лікувального харчування, курортології, що є складовою реабілітаційної програми. Лікарський контроль представлений методами діагностики на основі «реабілітаційного дуалізму». Наводяться програми медичної реабілітації різних форм захворювань та коморбідності. Представлена етіологія, класифікація, діагностика і лікування синдромів системної недостатності (дисневротичного, дисгормонального, дисімунного, дисметаболічного, дисалгічного та синдрому запалення), а також типового клінічного дисвегетативного синдрому. Видання рекомендоване як підручник для студентів ЗВО III-IVрівнів акредитації, лікарів-інтернів та лікарів, що проходять курси підвищення кваліфікації з предметів і спеціальностей «Фізична терапія й ерготерапія», «Фізична та реабілітаційна медицина», «Фізіотерапія», «Спортивна медицина», «Фізична реабілітація»
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.728-089/К 49
Автор(ы) : Климовицький, Роман Володимирович
Заглавие : Біомеханічні особливості постурального балансу після ендопротезування кульшового суглоба. Причини і профілактика порушень : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.01.21 "Травматологія та ортопедія"
Выходные данные : Харків, 2019
Колич.характеристики :22 с
Коллективы : Ін-т патології хребта та суглобів ім. М. І. Ситенка, Донецк. НМУ. наук.-дослід. ін-т травмотології та ортопедії
Примечания : Бібліогр.: с. 15 - 17
УДК : 616.728-089 + 616.728.2-089.2:612.766(043.3) + 616-036.82/.85(043.3)
MeSH-главная: ЭНДОСКОПИЯ -- ENDOSCOPY
ТАЗОБЕДРЕННОГО СУСТАВА ПРОТЕЗ -- HIP PROSTHESIS
ПРЕДОПЕРАЦИОННОЕ ВЕДЕНИЕ БОЛЬНОГО -- PREOPERATIVE CARE
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
ПОСЛЕОПЕРАЦИОННЫЙ ПЕРИОД -- POSTOPERATIVE PERIOD
МЫШЕЧНЫЙ ТОНУС -- MUSCLE TONUS
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 930.85(477)/К 66
Автор(ы) : Кордон М. В.
Заглавие : Історія української культури : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. . -2-ге вид., стер.
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2018
Колич.характеристики :336 с
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Бібліогр.: с. 330-335. - Рек. МОН України. Гриф надано МОН України
ISBN, Цена 978-617-574-014-9: 200.00 р.
УДК : 930.85(477) + 930.85(477)(075.8)
MeSH-главная: КУЛЬТУРА -- CULTURE
АНТРОПОЛОГИЯ КУЛЬТУРАЛЬНАЯ -- ANTHROPOLOGY, CULTURAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Розглядається історія української культури – від первісного суспільства до початку ХХІ століття. Висвітлені, насамперед, питання розвитку освіти, наукових знань, літератури і мистецтва на різних етапах української історії. Для студентів вищих навчальних закладів
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2/К 44
Автор(ы) : Кисіль Г. Г., Чорногуз О. Ф.
Заглавие : Українська мова: культура мовлення медика : [навч. посіб. для студентів вищ. мед. навч. закл.]
Выходные данные : Київ: Медицина, 2018
Колич.характеристики :464 с
Примечания : Рек. МОЗ України (лист від 20.02.2012 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-698-1: 180.00 р.
УДК : 811.161.2 + 811.161.2’271(075.8)
MeSH-главная:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Аннотация: Навчальний посібник має на меті допомогти студентам-медикам опанувати особливості культури сучасного українського літературного мовлення, навчити користуватися багатством українського словника, розвинути чуття слова. Викладено норми сучасної української літературної мови, правила оформлення ділових паперів. Наведено приклади усунення огріхів усного та писемного мовлення. Для студентів вищих медичних навчальних закладів, а також для всіх медичних працівників, які прагнуть удосконалити свої знання української мови
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 930.85(477)/К 90
Автор(ы) : Петрушенко В. Л., Пинда Л. А., Повторєва С. М., Кравець М. С., Піча В. М.
Заглавие : Культурологія : навч. посіб. для студентів вищ. закл. освіти I-IV рівнів акредитації . -3-тє вид., перероб. і допов.
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2018
Колич.характеристики :359 с
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Бібліогр.: с. 355-359. - Рек. МОН Украни. Гриф надано МОН України
ISBN, Цена 966-8340-44-2: 200.00 р.
УДК : 930.85(477) + 930.85(477)(075.8)
MeSH-главная: АНТРОПОЛОГИЯ КУЛЬТУРАЛЬНАЯ -- ANTHROPOLOGY, CULTURAL
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Аннотация: Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України, у посібнику вдало поєднано панорамне висвітлення культурологічної проблематики з чіткістю і послідовністю викладення основних понять і принципів. Розглянуто питання статусу “Культурології” як науки і навчальної дисципліни, проблеми сутності культури, співвідношення культури і цивілізації та провідні тенденції сучасного світового і вітчизняного культурного розвитку. Проблема культурної ідентичності Ідея рівноправності культур у сучасному світі Роль культурних орієнтацій у розвитку суспільства Культура. Контркультура. Субкультура Кризові явища в культурі Аполлонічні та діонісійні засади європейської культури Техніка, культура, природа людини Співвідношення культури та цивілізації Генеза первісної культури людства та розвиток європейської культури Специфіка культорологічного знання
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.825/К 59
Автор(ы) : Козак Д. В., Давибіда Н. О.
Заглавие : Лікувальна фізична культура : посібник
Выходные данные : Тернопіль: Укрмедкнига, 2018
Колич.характеристики :108 с
Примечания : Бібліогр.: с. 106-107. - Рек. ЦМК Терноп. держ мед. ун-ту і. І. Я. Горбачевського (протокол № 3 від 28 жовтня 2015 р.). Рек. до друку Вченою радою Терноп. держ. мед. ун-ту ім. М. І. Горбачевського (протокол № 3 від 30 верес. 2015 р.). Затв. на засід. каф. мед. реабілітації та спортивної медицини Терноп. держ. мед. ун-ту ім. І. Я. Горбачевського (протокол № 3 від 13 верес. 2015 р.)
ISBN, Цена 978-966-673-263-0: 114.00 р.
УДК : 615.825 + 615.825(075.8)
MeSH-главная: ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
Аннотация: У посібнику висвітлено правила і методи дозування навантаження; процес формування рухових навичок; форми проведення процедури лікувальної фізкультури, режими рухової активності; правила підготовки і проведення процедури лікувальної фізкультури та вивчення і оцінки реакції на фізичне навантаження та організацію лікувальної фізкультури. Велика кількість рисунків, схем, таблиць робить посібник більш доступним і зрозумілим. Дане видання призначене для підготовки фахівців із фізичної реабілітації у медичних вищих навчальних закладах із навчального предмета «Основи фізичної реабілітації». Посібник буде корисним і для підготовки молодших спеціалістів медицини з предмета «Медична та соціальна реабілітація», лікарів та інструкторів з лікувальної фізкультури, лікарів реабілітаційних відділень. Для студентів медичних ВНЗ України за спеціальностями підготовки 7.12010001 «Лікувальна справа», 6.010203 «здоров’я людини»
Экземпляры : всего : НА(4), ЧЗ(1)
Свободны : НА(4), ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)