Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (828)Высшее образование (11)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=лабораторна<.>)
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-002.77/Л 12
Автор(ы) : Курята О. В., Родіонова В. В., Сіренко О. Ю., Гречаник М. М.
Заглавие : Лабораторна діагностика ревматологічних захворювань (роль біомаркерів) : навч.-метод. посіб.
Выходные данные : Дніпро: Ліра, 2023
Колич.характеристики :116 с
Коллективы : Дніпров. ДМУ. каф. внутр. медицини 2, фтизіатрії, проф. хвороб і клін. імунології
Примечания : Бібліогр.: с. 96-115. - Рек. Вченою радою Дніпров. ДМУ (протокол № 11 від 23.06.2023 р.)
ISBN, Цена 978-966-981-793-8: 60.00 р.
УДК : 616-002.77 + 616-002.77-07(075.8)
MeSH-главная: РЕВМАТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ -- RHEUMATIC DISEASES
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
Аннотация: У навчально-методичному посібнику висвітлено принципи лабораторної діагностики основних ревматологічних захворювань. Інформація, що міститься у кожному розділі, спирається на даних доказової медицини та рекомендаціях Європейської ліги проти ревматизму, українських нормативних документах. Для студентів вищих медичних навчальних закладів 111—IV рівнів акредитації. Доповнює матеріали підручників з цієї тематики до занять із внутрішньої медицини з вимогами навчальних проґрам, а також може слугувати для безперервної освіти терапевтів, лікарів загальної практики - сімейної медицини та лікарів інших спеціальностей
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 616:579.61/М 42
Автор(ы) :
Заглавие : Медична мікробіологія. Посібник з мікробних інфекцій : патогенез, імунітет, лабораторна діагностика та контроль : у 2 т./ ред. М. Барер [та ін.] ; наук. ред. пер.: С. Климнюк, В. Мінухін, С. Похил ; пер. з англ. В. Ковальчук [та ін.]. - Пер. 19-го англ. вид. Т. 2
Выходные данные : Київ: Медицина, 2021
Колич.характеристики :386 с.: іл.
Перевод издания: Medical microbiology. A guide to microbial infections : patogenesis, immunity, laboratory investigation and control
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Покажчик : с. 375-384
ISBN, Цена 978-617-505-806-0: 630.00 р.
УДК : 616:579.61 + 616:579.61(075.8)
MeSH-главная: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ИНФЕКЦИЯ -- INFECTION
Аннотация: Пропонована книга — це переклад всесвітньо відомого посібника з медичної мікробіології, який витримав уже 19 видань і українською мовою виходить у 2 томах. Том 1 містить частини 1—3 («Біологія мікроорганізмів», «Інфекція та імунітет», «Бактеріальні збудники та зумовлені ними захворювання»), том 2 — частини 4—6 («Патогенез вірусних інфекцій та асоційованих хвороб», «Захворювання, спричинені патогенними грибами, паразитарні інфекції, медична ентомологія», «Діагностика, лікування та контроль поширення інфекцій»). У посібнику на сучасному науковому рівні висвітлено мікробну природу інфекцій, імунні реакції організму людини, патогенез, клінічні особливості, епідеміологію, методи профілактики і контролю захворювань, зумовлених патогенними збудниками. Особливу увагу приділено проблемі резистентності мікроорганізмів до антибіотиків і новим дослідженням, спрямованим на її подолання. Традиційний виклад матеріалу з медичної мікробіології поєднано із застосуванням передових технологій та клінічною практикою. На початку кожного розділу посібника стисло викладено відповідні ключові положення. Для студентів, лікарів-інтернів, резидентів, викладачів медичних закладів вищої освіти, науковців, фахівців-практиків у галузі медичної мікробіології.
Экземпляры : всего : НА(5), УА(44), ЧЗ(1)
Свободны : НА(5), УА(39), ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.321-006/Г 85
Автор(ы) : Гринь, Наталія Вікторівна
Заглавие : Клініко-лабораторна оцінка ефективності комплексного лікування хворих на рак гортаноглотки із застосуванням аргінінвмісних препаратів та методу ентеросорбції : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.01.19 "Оториноларингологія"
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Ін-т оториноларингології ім. О. С. Коломійченка
Примечания : Бібліогр.: с. 16
УДК : 616.321-006 + 616.321-006-07-08-092.9(043.3)
MeSH-главная: ГОРТАНИ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- LARYNGEAL NEOPLASMS
ГЛОТКИ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- PHARYNGEAL NEOPLASMS
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
АРГИНИН -- ARGININE
ПРОТЕАЗЫ ИНГИБИТОРЫ -- PROTEASE INHIBITORS
БОЛЕЗНЬ, МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- DISEASE MODELS, ANIMAL
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-074/-078/Л 12
Автор(ы) : Лаповець Л. Є., Акімова В. М., Лебедь Г. Б., Мартьянова О. І., Половкович С. В.
Заглавие : Лабораторна імунологія : навч. посіб.
Выходные данные : Львів: Марченко Т. В., 2021
Колич.характеристики :318 с
Коллективы : Львів. НМУ ім. Данила Галицького
Примечания : Бібліогр.: с. 303-309. - Рек. Вченою радою Львів. нац. мед. ун-ту ім. Данила Галицького (протокол № 5 -ВР від 27 жовт. 2021 р.)
ISBN, Цена 978-617-7937-42-4: 430.00 р.
УДК : 616-074/-078 + 616-074/-078(075.8)
MeSH-главная: ИММУНОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- IMMUNOLOGIC TESTS
Аннотация: У навчальному посібнику описано сучасні методи імунодіагностики, які за двохетапним принципом аналізу імунного статусу, а також селективним використанням їхніх груп відповідно до клініки захворювання чи проявів патологічного процесу дозволяють не тільки охарактеризувати окремі ланки імунного «каскаду» в патології, а й оцінити стан системи імунного гомеостазу
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1), НА(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 616:579.61/М 42
Автор(ы) :
Заглавие : Медична мікробіологія. Посібник з мікробних інфекцій: патогенез, імунітет, лабораторна діагностика та контроль: у 2 т. / ред. М. Р. Барер [та ін.] ; наук. ред. пер.: С. Климнюк, В. Мінухін, С. Похил. - Пер. 19-го англ. вид. Т. 1
Выходные данные : Amsterdam: Elsevier, 2020
Колич.характеристики :XIV, 434 с
Перевод издания: Medical microbiology. A guide to microbial infections : patogenesis, immunity, laboratory investigation and control
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Покажчик : с. 425-433
ISBN, Цена 978-617-505-805-3: 610.00 р.
УДК : 616:579.61 + 616:579.61(075.8)
MeSH-главная: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ИНФЕКЦИЯ -- INFECTION
Аннотация: Пропонована книга — це переклад всесвітньо відомого посібника з медичної мікробіології, який витримав уже 19 видань і українською мовою виходить у 2 томах. Том 1 містить частини 1—3 («Біологія мікроорганізмів», «Інфекція та імунітет», «Бактеріальні збудники та зумовлені ними захворювання»), том 2 — частини 4—6 («Патогенез вірусних інфекцій та асоційованих хвороб», «Захворювання, спричинені патогенними грибами, паразитарні інфекції, медична ентомологія», «Діагностика, лікування та контроль поширення інфекцій»). У посібнику на сучасному науковому рівні висвітлено мікробну природу інфекцій, імунні реакції організму людини, патогенез, клінічні особливості, епідеміологію, методи профілактики і контролю захворювань, зумовлених патогенними збудниками. Особливу увагу приділено проблемі резистентності мікроорганізмів до антибіотиків і новим дослідженням, спрямованим на її подолання. Традиційний виклад матеріалу з медичної мікробіології поєднано із застосуванням передових технологій та клінічною практикою. На початку кожного розділу посібника стисло викладено відповідні ключові положення. Для студентів, лікарів-інтернів, резидентів, викладачів медичних закладів вищої освіти, науковців, фахівців-практиків у галузі медичної мікробіології
Экземпляры : всего : НА(3), ЧЗ(3), УА(50)
Свободны : НА(3), ЧЗ(3), УА(46)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доповідей навч-метод. конф., 7 лют. 2019 р.
Выходные данные : Вінниця, 2019
Колич.характеристики :260 с
Коллективы : "Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір", навч.-метод. конф. (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Національний досвід впровадження європейських стандартів вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І.Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Новий формат державного кваліфікаційного іспиту випускників медичних ВУЗів України/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Вплив вищої медичної освіти на показники людського розвитку/ Н. С. Алексеенко [та ін.]. Особливості організації навчально-виховного процесу для індійських студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Андрійчук [та ін.]. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах/ О. П. Каліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Філософська складова трансформації вищої медичної освіти України/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Сучасний алгоритм доступу до професії стоматолога-ортопеда/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Використання симуляційних технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик. Мовне портфоліо як ефективний механізм реалізації особистісно орієнованого навчання студентів-нефілологів у ВНЗ/ Я. С. Білик. Оптимізація знань та вмінь провізорів-спеціалістів з окремих питань електронного здоров’я/ О. Б. Блавацька. Інтегральний підхід у викладанні розділу «Систематика рослин» з дисципліни фармацевтична ботаніка для студентів фармацевтичного факультету/ О. А. Бобровська [та ін.]. Застосування елементів дистанційної освіти (ДО) при підготовці провізорів-інтернів з фармакології/ В. П. Бобрук, С. В. Сергеев. Міждисциплінарний підхвд у лікуванні дерматовенерологічних пацієнтів/ С. А. Бондар [та ін.]. Методологія викладання дисципліни клінічна імунологія та алергологія студентам медичного факультету/ О. Б. Бондарчук, Л. М. Кириченко. Особливості прийому державних випускних іспитів з акушерства та гінекології (ОСКІ) із залученням інноваційних симуляційних технологій/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх лікарів/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець, Н. В. Дідик. Особливості підготовки медичних кадрів в Україні, нові напрямки та потреби/ Л. М. Булат, Л. О. Фік, Я. А. Медражевська. Проблемно-орієнтовне навчання студентів як новий підхід для покращення освіти і зменшення ризиків на ринку праці/ B. C. Василик. Впровадження вивчення нових галузевих стан, вищій фармацевтичній освіті/ В. А. Ващук, О. В. Білик. Філософія психосоматики та медицина: точки дотику/ К. М. Вергелес. Генезис філософії та медицини: від появи до сьогодення / К. М. Вергелес. Сучасні підходи до оптимізації навчання практичних лікарів ендокринології/ М. В. Власенко, B. C. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Вдосконалення лідерського потенціалу університету шляхом участі у проектній діяльності/ О. В. Власенко [та ін.]. До питання про дисципліну в мультикультурному освітньому просторі/ О. С. Войцехівська. Використання гейміфікації в підготовці студентів до ліцензійних іспитів/ А. С. Воронкіна. Актуальність впровадження в сучасну медичну освіту інноваційних технологій/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Особливості викладання специфічної термінології іноземним англомовним студентам/ A. О. Гаврилюк [та ін.]. Формування термінологічної грамотності та компетентності у майбутніх спеціалістів/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Сучасні особливості додипломного викладання дерматовенерології/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості викладання дисципліни «Промислова технологія лікарських засобів» іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк [та ін.]. Питання оптимізації підготовки майбутніх лікарів - стоматологів щодо надання стоматологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев, Η. Ф. Бабійчук. Покаращення навчального процесу з застосуванням симуляційних технологій/ Н. А. Годлевська. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії англомовним студентам / І. А. Голубовський. Удосконалення методів оцінки знань студентів-стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Підготовка фармацевтичних фахівців з використанням технології «CLICERS»/ Ю. М. Григорук, О. П. Баліцька. Підготовка провізорів-інтернів до «Крок-3. Фармація»/ Я. О. Гриньків. Значення української мови як державної в системі вищої медичної освіти/ А. М. Гулевич. Вивчення здатності до критичного мислення серед студентів фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. В. Гуцол [та ін.]. Проблема інтерлінгвальної професійної комунікації у сфері сучасної лінгвістичної термінологічної прагматики/ М. Т. Денека. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти/ А. В. Дерезюк. Досвід інформативного наповнення вебсторінки кафедри мікробіології/ Д. М. Дівінскі [та ін.]. Формування фахових компетентностей як основа підготовки конкурентоспроможного фахівця фармації/ Н. О. Діденко, А. О. Очеретнюк. Загальнодержавне значення медичної освіти - авторитет українського лікаря/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мультидисциплінарний підхід до навчання дитячих лікарів хірургічного проіфлю в інтернатурі/ Д. В. Дмитрієв [та ін.]. Допомога першокурсникам у процесі адаптації до навчання в університеті як одна з умов підвищення якості освіти/ Л. І. Дмитрук, І. В. Дмитрук. Інноваційна спрямованість діяльності викладача вищої школи/ Л. І. Дмитрук, Н. М. Смолко. Особливості підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності у США в аспекті формування професійно-етичної компетентності/ Л. В. Дудікова. Критерії та показники оцінювання знань абітурієнтів з іноземної мови, які вступають на навчання з англійською мовою викладання до ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Передача досвіду молодим фахівцям - запорука якісного навчально-виховного процесу в університеті/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Роль педіатрії в сучасному контексті реформування галузі охорони здоров’я/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів 6 курсу (ОСКІ)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Актуальні проблеми викладання медичної генетики/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Розроблення освітньо-професійної програми зі спеціальності 228 Педіатрія/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Можливості рішення проблем орфанних захворювань/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Досвід підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в сучасних умовах/ В. М. Дудник [та ін.]. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів: національний досвід та світовий вимір/ В. М. Дудник [та ін.]. Теоретичні основи формування професійної ідентичності майбутнього лікаря/ А. В. Дусик, Г. В. Троян. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря жарких та тропічних країн/ О. В. Дякова, М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Актуальні проблеми навчання лікарів-інтернів хірургічного спрямування в сучасних умовах України/ А. А. Жмур [та ін.]. Перспективи розвитку університетських клінік в Україні/ Н. В. Заічко [та ін.]. Напрями удосконалення інформаційного забезпечення провізорів у системі післядипломної освіти/ О. М. Заліська, Н. М. Максимович, О. З. Барчук. Використання ситуаційних задач як навчально-методичного матеріалу та форми контролю при вивченні медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація» Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Зарічанська, Н. С. Недорезанюк. Актуальна проблема медичної освіти - якість знань/ Т. М. Зелінська. Особливості навчання сучасних поколінь, які здобувають вищу медичну освіту/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, М. О. Колесник. Особливості клінічної підготовки лікарів-інтернів загальної практики з стоматології/ М. О. Іванова, Ю. О. Молчанов. Досвід викладання клінічної мікробіології лікарям-інтернам дерматовенерологам/ С. А. Іванова, А. В. Крижановська, М. С. Третьяков. Особливості викладання елективного курсу «Підготовка фармацевтичного представника» у студентів фармацевтичного факультету/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк, В. П. Бобрук. Зворотній зв’язок - необхідна передумова існування та розвитку ВНЗ/ О. В. Ільченко. Більше уваги науці/ О. В. Ільченко. Підготовка іноземних громадян, що навчаються в інтернаціональних групах на кафедрі нормальної фізіології у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ М. В. Йолтухівський, Л. В. Костюк, С. В. Коновалов. Значущість вивчення філософії в медичних університетах/ Д. М. Калач. Зміни світоглядних орієнтацій особистості сучасного лікаря/ Д. М. Калач. Роль дистанційних форм навчання у безперервному професійному розвитку лікарів/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Мультимодальний підхід як один із сучасних феноменів у підготовці фахівця європейського рівня/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, А. В. Осадчий. Вивчення питань імунопрофілактики лікарями-інтернами різних спеціальностей/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль та значення евристичного методу навчання в процесі підготовки студентів вищих медичних закладів/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Сучасний аспекти медичної підготовки в медичних європейських університетах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Шляхи євроінтеграцїї на прикладі модифікації комплексних текстових і ілюстраційних тестів з оториноларингологи англійською і українською мовою/ В. В. Кіщук [та ін.]. Інформативність інтегративних ілюстраційних тестів для підвищення когнітивного рівня знань і його оцінювання з оториноларингологи/ В. В. Кіщук [та ін.]. Перспективи розвитку смарт-навчання в інноваційних технологіях викладання фармацевтичних дисциплін/ С. О. Климишина. Оцінка рівня знань студентів за допомогою on-line тестування з використанням смартфонів/ В. П. Ковальчук [та ін.]. Модернізація способів закріплення і перевірки навчального матеріалу на кафедрі мікробіології при підготовці лікарів в період реорганізації медичної галузі/ С. А. Колодій [та ін.]. Методичні підходи до вивчення теми «Регуляція та патологія вуглеводного обміну» студентами спеціальності «Медична психологія»/ О. М. Колошко. Глобалізація й директивне навчання у вищій школі/ О. М. Комар. Використання SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку медичного закладу/ Н. Т. Комарницька [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: реалізація методичних інновацій у вищій школі/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. А. Серебреннікова. Нові підходи та шляхи удосконалення викладання дитячої хірургії для інтернів з спеціальності «Загальна практика-сімейна медицина» та «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Роль клінічного мислення в підготовці лікаря/ О. А. Коробко, Л. І. Маринич, С. В. Нечипорук. Соціально-психологічна адаптація студентів-іноземців інклюзивних груп в порівнянні з вітчизняними студентами/ О. В. Кривов’яз, І. К. Щерба, Ю. О. Томашевська. Особливості викладання дисципліни іноземним англомовним студентам на кафедрі мікробіології/ А. В. Крижановська, І. М. Вовк, О. В. Римша. Впровадження курсу за вибором «Біоактивність неорганічних сполук» на кафедрі фармацевтичної хімії Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ О. С. Куколевська, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії студентам IV курсу в умовах реорганізації медичної допомоги/ Л. Г. Кулик. Актуальні питання підготовки інтернів ЗПСМ по протитуберкульозній роботі/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Можливості та перспективи застосування кейс-методу в хірургічній стоматології/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов, С. С. Поліщук. Мультидисциплінарна взаємодія навчання на клінічних кафедрах у студентів 4-5 курсів лікувального факультету/ Д. А. Лисенко [та ін.]. Особливості викладання біологічної хімії іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Г. З. Личик, Д. О. Фільчуков, К. М. Тубулкан. Формування у студентів рефлексивного ставлення до комунікативного аспекту майбутньої професійної діяльності/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ Т. В. Лобастова, Г. В. Чайка, О. А. Таран. Особливості навчання іноземних студентів на кафедрі анатомії людини ВМНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. А. Логвіненко [та ін.]. Перинатальні наслідки при критичному стані плоду/ О. Л. Льовкіна, К. Г. Татарчук. Досвід формування клінічного мислення у студентів на кафедрі нервових хвороб ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ С. Л. Малик, Л. М. Желіба. Чинники, що впливають на процес розуміння студентами письмових текстів іноземною мовою/ А. С. Марлова, О. П. Горпинюк, А. Л. Яценко. Роль викладача у вищій медичній школі: основні компетентності та синдром емоційного вигорання/ Я. Ю. Марункевич. Хімічний експеримент – специфічний метод навчання у медичному виші/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Щодо реалізації принципів економічної підготовки магістрів медицини/ І. А. Марчук. Компетентнісний підхід в підготовці студента-медика старших курсів: особистий досвід з погляду модернізації системи медичної освіти/ Н. П. Масік. Виховний потенціал методу проектів у вищій школі/ Я. А. Медражевська, С. Л. Малик, Л. А. Фик. Модернізація вищої медичної освіти України/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук, Л. В. Фоміна. Проблема системності підвищення якості сучасної медичної освіти/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Практична робота студентів при проведенні занять з внутрішньої медицини - важливий етап на шляху до оптимізації навчального процесу/ Г. О. Мовчан [та ін.]. Опанування технікою встановлення синдромального діагнозу. Модель практичного заняття з пропедевтики внутрішньої медицини/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич, Н. О. Пентюк. Вдосконалення методики викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини у студентів 3 курсу англійської форми навчання згідно існуючої стратегії розвитку медичної освіти в Україні/ Ю. М. Мостовой, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Сучасні підходи у вивченні медичної вірусології/ В. М. Мруг. Особливості навчального процесу в ході вивчення дисципліни «Психіатрія, наркологія»/ О. Ф. Мруг. Проблеми підготовки спеціалістів в умовах реформування медичної освіти/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Сучасні підходи організації навчального процесу в клініці дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування науково-дослідної форми навчання при вивченні дисциплін «Біоорганічна хімія та біологічна хімія»/ В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, А. В. Мельник. Мотиваційні фактори вибору медичної професії іноземними студентами/ В. С. Олійник [та ін.]. Роль викладача та вплив євроінтеграційних процесів і глобалізації на формування професійної грамотності студентів-медиків/ М. Д. Онофрійчук-Гусятинська. Особливості вивчення фтизіатрії на сучасному етапі студентами 6-курсу медичного факультету та шляхи її оптимізації/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Оцінка клініко-економічної ефективності програми профілактики спазму акомодації/ О. М. Очередько, М. О. Старинець, А. А. Ахмедова. Застосування нових методів контролю знань у підготовці лікаря загальної практики/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, В. С. Вернигородський. Підвищення рівня викладання у закладах медичної освіти, як предиктор покращення якості надання допомоги населенню України/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. В. Чернова. Оптимізація контролю якості засвоєння знань з мікробіології на етапі підсумкового контролю/ Г. К. Палій [та ін.]. Інноваційні технології у викладанні патологічної анатомії у закладах вищої медичної освіти/ К. А. Педоренко. Віртуальні тренажери для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Особливості механічних моделей та тренажерів для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я в інноваційних процесах вищої медичної освіти/ В. Л. Пилипчук, І. В. Олійник, О. В. Задорожнюк. Проблема гармонізації духовності і наукового прогресу при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа. Студентські наукові гуртки, як фактор професійного зростання майбутніх спеціалістів/ О. М. Пічкур [та ін.]. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Актуальні питання організації принципів підготовки лікарів - інтернів дитячих хірургів в умовах вимог сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. О. Ольхомяк. Проблема покращення ефективності навчання студентів медичних ВНЗ в сучасних реаліях/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Реформування освітньої медичної системи: сучасні виклики та шляхи їх вирішення/ М. І. Покидько, О. О. Ліхіцький, М. Г. Богачук. Викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Інноваційні процеси в освіті в умовах глобалізації/ Л. М. Пономарьова, А. М. Гулевич. Вплив ціннісно-мотиваційних орієнтацій на суб’єктивне переживання щастя студентами-медиками/ І. С. Потоцька [та ін.]. Актуальні проблеми викладання гігієни дітей та підлітків в сучасних умовах/ Л. О. Процюк. Якість навчання студентів - одне з провідних завдань викладача вищої школи/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, А. О. Камінська. Професійна комунікація в практичній діяльності лікаря/ Η. Г. Пшук, О. О. Белов, Г. О. Ільницький. Взаємовідносини викладача і студента-медика в процесі модернізації вищої освіти України/ В. Р. Ратова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Контроль якості освіти як складова навчального процесу/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Актуальний досвід формування практичних навичок у студентів випускного курсу медичних факультетів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Інформація в інтернеті як джерело інформації у процесі навчання/ І. Ю. Рев’яцький. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ЛІ «Крок-1»/ Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. Науково-дослідна робота як складова процесу навчання у сучасному вищому медичному навчальному закладі/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Вища медична освіта в умовах реформування системи охорони здоров’я в Україні/ В. О. Романова, В. О. Новоселецький, І. В. Орлова. Проблема виправлення помилок студентів при навчанні в закладі вищої медичної освіти/ О. А. Ромашкіна. З досвіду застосування проектної методики під час навчання іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів неонатологів. Забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. С. Яблонь, P. O. Гомон. Впровадження в навчальний процес завдань об’єктивного структурованого клінічного іспиту з педіатрії/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король, К. В. Хромих. Використання психологічних засобів відновлення в сучасних умовах спортивної діяльності волейболісток/ Л. А. Сарафинюк, Ю. І. Якушева, О. І. Романенко. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна у фармації та екологія» в сучасних умовах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Навчальна дисципліна «Охорона праці у галузі» та її місце у структурі сучасної медичної освіти/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Особливості викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії для студентів-стоматологів 3 курсу/ В. Я. Скиба [та ін.]. Правила підготовки, проведення та алгоритм аналізу спірографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Удосконалення процесу вивчення хімії – запорука підготовки творчих лікарів/ О. Я. Сливка. Комп’ютерні технології у вивченні хімії в медичному вузі – важлива умова ефективності навчального процесу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Науково-освітній проект «Гурток з предмету»/ С. О. Сокур. Актуальність використання електронних програм-платформ тестування у педагогічній практиці вищих навчальних закладів/ Д. С. Солейко, О. М. Горбатюк, Н. П. Солейко. Семінарське заняття в інтернатурі як складова практичного орієнтованого навчання/ Н. Г. Старинець, Г. С. Московко, Г. О. Старинець. Оптимізація навчального процесу шляхом удосконалення проведення підсумкового заняття у студентів ІІІ курсу з пропедевтики внутрішньої медицини/ А. Г. Степанюк. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі біохімії/ О. Г. Сулім. Зміст, кількість та якість інформації у національній медичній освіті потребують кардинальних змін та рішучих дій від усіх та кожного/ О. І. Тарчинець, Ю. В. Тарчинець. Майстерність педагогічного спілкування, як інструмент впливу на навчальну активність студентів та їх психологічну свободу/ Т. О. Тепла [та ін.]. Значення медичної біохімії у підготовці конкурентоспроможного лікаря/ О. В. Тертишна [та ін.]. Методологічні принципи і інноваційні методи викладання дисципліни анатомія людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Порівняння показників якості знань та успішності студентів 1-го курсу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова 2017-2018 н.р. та 2018-2019 н.р. з предмету анатомії людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Формування навичок і вмінь мовленнєвої поведінки іноземних студентів у ситуаціях професійного спілкування/ Л. Т. Тищенко. Методи активного навчання як засіб розвитку пізнавальної діяльності студентів/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Дидактичні підходи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Технологія ліків: модуль 1 Аптечна технологія ліків»/ О. Ю. Тозюк. Оптимізація процесу викладання доклінічної практичної частини у студентів стоматологічного факультету/ С. О. Філімонова [та ін.]. Особливості викладання ендокринології у англомовних студентів/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Організація профілактичної роботи в сучасній медичній практиці/ О. О. Фомін, Н. С. Фоміна. Впровадження асоціативного мислення з метою покращення засвоєння матеріалу з предмету «Внутрішня медицина»/ О. П. Хапіцька. Удосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з дисципліни «Внутрішні хвороби»/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Необхідність взаємозв’язку лекцій, практичних занять і самостійної роботи при викладанні біологічної хімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Загальна практика сімейна медицина, як невід’ємна складова трансформації системи охорони здоров’я в медичну освіту України/ Г. С. Черешнюк, Т. В. Козяр. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Актуальні питання безперервного професійного розвитку лікарів у контексті сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Чернобровий, І. Г. Палій. Спеціальні технічні стандарти для визначення неакадемічної кваліфікації майбутнього лікаря-спеціаліста/ І. І. Шаповал [та ін.]. Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів на кафедрі медичної біології/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини»/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько. Галографічні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах»/ В. С. Шунков. Актуальність ролі мотиваційного фактора в стимуляції індивідуальної самостійної роботи студентів/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Медичне стажування як один з ефективних способів навчання сучасних лікарів/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, В. С. Олійник. Курс «Фармацевтичний аналіз» в системі дистанційної підготовки провізорів-інтернів (спеціальність «Загальна фармація») на кафедрі фармацевтичної хімії/ Т. І. Ющенко, О. В. Зарічанська, О. О. Давиденко. Організація навчального процесу з дисципліни «Сучасна аналітична лабораторна практика» для фахівців освітньої кваліфікації «Магістр фармації»/ Т. І. Ющенко, А. Є. Косарева, О. Ю. Рогова. Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні дисципліни «Неонатологія»/ О. С. Яблонь [та ін.]. Досвід застосування дистанційної освіти в післядипломній освіті інтернів-провізорів/ О. Г. Якименко [та ін.]. Питання клінічної фармакології на післядипломному рівні вищої медичної освіти/ О. О. Яковлева, О. О. Клекот. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ С. Ю. Яремин, В. О. Фіщенко.
Аннотация: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.32-053.2/Г 12
Автор(ы) : Гавриленко, Юрій Володимирович
Заглавие : Клініко-лабораторна діагностика та лікування хронічних хвороб глотки у дітей, хворих на цукровий діабет 1-го типу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра мед. наук : [спец.]14.01.19 "Оториноларингологія"
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :39 с
Коллективы : Ін-т оториноларингології ім. О. С. Коломійченка, Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Примечания : Бібліогр.: с. 29 - 34
УДК : 616.32-053.2 + 616.321-002+616.322-002]-06-071-085:616.379-008.64-053.2(043.3)
MeSH-главная: ГЛОТКИ БОЛЕЗНИ -- PHARYNGEAL DISEASES
ТОНЗИЛЛИТ -- TONSILLITIS
НЕБНЫЕ МИНДАЛИНЫ -- PALATINE TONSIL
ФАРИНГИТ -- PHARYNGITIS
МИКРОБИОТА -- MICROBIOTA
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 1 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 1
ДЕТИ -- CHILD
ИММУНОТЕРАПИЯ -- IMMUNOTHERAPY
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-074/-078/Л 12
Автор(ы) : Купновицька І. Г., Ерстенюк А. М., Белегай Р. І., Губіна Н. В., Калугіна С. М., Клименко В. І., Кутинська І. П., Сапатий А. Л., Мартинів І. В., Ванчуляк М. М., Вівчаренко М. П., Дронь Л. А., Микула Ю. І., Романишин Н. М.
Заглавие : Лабораторна діагностика : [навч. посіб. для студентів фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. МОЗ України] . -2-ге вид., стер.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2019
Колич.характеристики :320 с.: рис., табл.
Коллективы : Івано-Франків. НМУ
Примечания : Бібліогр.: с. 314-315. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол засід. Коміс. для орг. підготовки навч. та навч.-метод. літ. для осіб, які навч. у вищ. мед. (фармацевт.) навч. закл. та закл. післядип. освіти від 02.06.2016 № 2)
ISBN, Цена 978-966-382-750-6: 235.00 р.
УДК : 616-074/-078 + 616-074/-078(075.8)
MeSH-главная: ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Аннотация: У посібнику на сучасному рівні представлено основні відомості про анатомію і фізіологію морфологічних елементів крові, органів і систем, які беруть участь у процесах виділення, утворення харкотиння, травлення, лабораторні й біохімічні показники крові в нормі та при патології, лабораторні показники сечі людини в нормі і при патології, методи дослідження шлункового і дуоденального вмісту, дослідження калу. Коротко подано історію розвитку клінічної лабораторної діагностики, характеристику матеріалу для досліджень, методи його отримання і вимоги до роботи в клініко-діагностичних лабораторіях. Представлено роль клінічних і лабораторних методів дослідження хворого як критеріїв ефективності й безпечності лікарських препаратів, шляхи можливого впливу ліків на лабораторні показники. Посібник відповідає навчальній програмі з лабораторної діагностики і вимогам Болонського процесу, призначений для студентів фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів, лікарів, лікарів-лаборантів, провізорів, клінічних провізорів
Экземпляры : всего : НА(3), УА(46), ЧЗ(1)
Свободны : НА(3), УА(46), ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-002.5-07/Ф 47
Автор(ы) : Фещенко Ю. І., Журило О. А., Барбова А. І.
Заглавие : Лабораторна діагностика туберкульозної інфекції : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Медицина, 2019
Колич.характеристики :304 с.: іл.
Примечания : Бібліогр.: с. 301-302. - Рек. проблем. коміс. "Пульмонологія і фтизіатрія МОЗ та НАМН України (протокол № 3 від 20.03.2019 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-761-2: 220.00 р.
УДК : 616-002.5-07 + 616-002.5-074/-078
MeSH-главная: ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
Аннотация: У навчальному виданні представлені сучасні уявлення про лабораторну діагностику туберкульозу з урахуванням досягнень провідних міжнародних експертів. Наводяться матеріали щодо організації роботи лабораторії, підготовки персоналу, вимоги до приміщення лабораторії, оснащення, забезпечення належного рівня біологічної безпеки та безпеки праці, контролю якості роботи лабораторії. Розглядаються культуральні методи дослідження на щільних та рідких живильних середовищах, процедури приймання, реєстрації та оброблення діагностичного матеріалу, мікроскопія зразків матеріалу, техніка посіву, інкубація, облік результатів, диференціація та ідентифікація мікобактерій. Наводяться методи визначення чутливості мікобактерій до медикаментозних препаратів та контроль якості цих досліджень. Книга містить додатки, а також кольорову вклейку, що ілюструє текстовий матеріал. Для організаторів і фахівців бактеріологічних лабораторій закладів протитуберкульозної служби України, студентів медичних закладів вищої освіти, лікарів-фтизіатрів, наукових і педагогічних працівників, які займаються проблемами діагностики і лікування хворих на туберкульоз
Экземпляры : всего : НА(3), ЧЗ(1)
Свободны : НА(3), ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-074/-078/К 49
Автор(ы) : Луцик Б. Д., Лаповець Л. С., Лебедь Г. Б., Акімова В. М.
Заглавие : Клінічна лабораторна діагностика : [навч. посіб. для студентів та лікарів-інтернів вищ. навч. закл. - мед. ун-тів, ін-тів., акад.] . -2-ге вид.
Выходные данные : Київ: Медицина, 2018
Колич.характеристики :288 с.: іл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. МОН України (лист від 05.10.2011)
ISBN, Цена 978-617-505-669-1: 220.00 р.
УДК : 616-074/-078 + 616-074/-078(075.8)
MeSH-главная: ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
КЛИНИЧЕСКИЕ БИОХИМИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- CLINICAL CHEMISTRY TESTS
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Аннотация: Навчальний посібник складається із трьох частин. Матеріал І частини відповідає загальноклінічній частині програми циклів з клінічної лабораторної діагностики. Описано актуальні питання загально­клінічної лабораторної діагностики. У ІІ частині розглядаються актуальні питання клінічної хімії. Конкретно описано можливості лабораторної клінічної хімії. ІІІ частина присвячена актуальним питанням клінічної коагулогії, описано можливості лабораторної і клінічної коагулогії. Кожний розділ завершується контрольними питаннями і списком сучасної літератури з пропонованої теми. Для студентів та лікарів-інтернів вищих навчальних закладів — медичних університетів, інститутів й академій, лікарів-лаборантів і лікарів сімейної медицини
Экземпляры : всего : НА(4), ЧЗ(1)
Свободны : НА(4), ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)