Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (3853)Библиотечные издания (21)Высшее образование (1650)Краеведение (455)Редкие издания (16)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=медична<.>)
Общее количество найденных документов : 549
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. II навч.-метод. конф., 7 лют. 2024 р.
Выходные данные : Вінниця, 2024
Колич.характеристики :300 с
Коллективы : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах", навч.-метод. конф. (3;2024;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 150.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06) + 61:378:355.01(477)(06)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Стратегія розвитку ВНМУ ім. М. І. Пирогова у контексті реформування та європейської стандартизації в системі вищої освіти/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Підготовка медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. В. Астахова. Стресу професійній діяльності викладача ЗВО та шляхи його подолання/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Особливості освітнього процесу у вищій школі в надзвичайних умовах/ Р. П. Барало, І. В. Барало. Медична етика Японії як об’єкт вивчення в курсі «Етика та деонтологія в медицині»/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Важливість фармацевтичної галузі і ії продукції в наш час/ Д. В. Беспалько. Проблема зниження мотивації до навчання у студентів й способи її подолання на заняттях з нормальної фізіології/ Н. В. Белік [та ін.]. Особливості організації педагогічного процесу на кафедрі нормальної фізіології в умовах сучасних викликів/ Н. В. Белік [та ін.]. Комплексна система медико-психологічного супроводу здобувачів вищої медичної освіти в умовах воєнного часу/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Принципи підготовки кадрового потенціалу в медицині для роботи в динамічних умовах військового стану/ К. Т. Берцун, О. С. Рубіна, А. І. Сасюк. Конфліктологічна компетентність майбутнього лікаря як чинник запобігання конфлікту/ Я. С. Білик. Особливості проведення післядипломної медичної освіти у воєнний час/ Н. С. Білоконна. Організація процесу виховання студентської молоді на сучасному етапі/ В. С. Бобело. Формування позитивної мотивації до навчання здобувачів освіти в надзвичайних умовах/ О. В. Богомаз, Л. П. Дем’яненко, О. Д. Омельченко. Виклики у дистанційній формі навчання здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану/ А. Є. Богомолов, О. Б. Бондарчук, І. В. Корицька. Порівняльний аналіз сучасного стану організації підготовки кадрів лікарів-дерматовенерологів в Україні та ряді провідних країн світу/ С. А. Бондар, Л. Л. Гармаш, С. В. Дмитренко. Реалізація третьої місії сучасних закладів вищої освіти на прикладі Чеського університету природничих наук/ О. Ю. Браткова, Л. М. Ваколюк, І. В. Сергета. Залучення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Нові перспективи та дисципліни у вивченні акушерства та гінекології для студентів медичних ЗВО/ О. В. Булавенко [та ін.]. Досвід використання сервісів інтерактивної взаємодії на етапі післядипломної підготовки/ Л. М. Булат, Н. В. Дідик, О. В. Лисунець. Концепція навчання іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова в умовах війни/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Питання профілактичної медицини та особливості підготовки здобувачів вищої освіти із спеціальності 228 «Педіатрія»/ Л. М. Ваколюк [та ін.]. Лекція-семінар у закладах вищої освіти/ Г. Л. Василенко, Т. В. Врублевська. Методи удосконалення клінічного мислення у студентів та лікарів-інтернів з циклу «Ендокринологія»/ В. С. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Зворотній зв’язок як один із інструментів для покращення методики викладання в умовах сьогодення/ О. О. Вільцанюк [та ін.]. Дистанційна форма навчання у ЗВО України/ Л. А. Вознюк, О. В. Дзекан, К. В. Півторак. Сучасні виклики освіті в Україні/ Л. А. Вознюк [та ін.]. Інформацйно-комунікаційні технології при проведенні підсумкових занять з фармакології/ Н. І. Волощук [та ін.]. Штучний інтелект як інструмент урізноманітнення навчальних занять/ Т. Є. Вуж [та ін.]. Особливості здійснення контролю знань за дистанційної форми навчання/ О. Ф. Гайдаєнко, М. Т. Денека. Багатоетапна конференція молодих науковців як метод якісної підготовки медичних кадрів у кризових умовах/ Н. А. Гайструк [та ін.]. У фокусі фундаментальна взаємодія бібліотеки й науковців в контексті підготовки медичних кадрів/ Н. А. Гайструк [та ін.]. Підготовка здобувачів освіти на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних кадрів шляхом візуалізації освітнього контенту з гістології/ В. О. Гненна, О. О. Говорущенко. Формування hard та soft skills competencies для успішної реалізації якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ В. О. Гненна, А. П. Король. Особливості проведення практичних занять з вибіркової дисципліни «Основи ультразвукової діагностики в акушерстві і гінекології» у вітчизняних та іноземних здобувачів вищої освіти/ О. М. Гончаренко [та ін.]. Щодо питання організації навчання на заняттях з іноземної мови в закладах вищої освіти/ О. П. Горпинюк, О. Ф. Гайдаєнко. Важливість та доцільність створення власної кафедри педагогіки та психології для післядипломної освіти на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ Д. І. Гребенюк, Т. В. Волосович. Особливості викладання медичної біології в надзвичайних умовах/ Н. М. Гринчак, Р. П. Піскун. Методи вдосконалення навчального процесу в умовах здобуття освіти у військовий час/ К. Ю. Гріжимальська, Т. Ю. Кукуруза, Н. О. Буглова. Мультимедійна презентація як важлива складова практичних занять з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» під час дистанційного навчання/ A. M. Гулевич. Педагогічна практика аспіранта як складова освітнього процесу/ A. M. Гулевич, Д. О. Меркулова. До питання необхідності впровадження симуляційних технологій у систему підготовки майбутніх фармацевтів в умовах військового стану/ В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська, В. М. Коваль. Сучасні підходи до викладання дисципліни «Фармацевтична хімія»/ О. О. Давиденко. Особливості навчання здобувачів вищої освіти наданню допомоги пораненим військовим в щелепно-лицеву ділянку на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. І. Даліщук, С. С. Поліщук, В. С. Поліщук. Адаптація студентів до начального процесу/ В. П. Данилевич [та ін.]. Термінологічні та концептуальні аспекти формування механізму активізації професійної мови здобувачів освіти/ М. Т. Денека, О. Ф. Гайдаєнко. Вища освіта в умовах війни: складнощі викладання та мотивація до навчання/ О. В. Дзекан, Л. А. Вознюк, К. В. Півторак. Дистанційна освіта в умовах війни в Україні: лише очевидні недоліки, чи неочікувані можливості також?/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк, Г. П. Вережнікова. Особливості підготовки інтернів-дерматовенерологів на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мова професійного спілкування/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Професійна мовнокомунікативна компетенція/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Пропозиції по вдосконаленню ведення методичної документації у структурі післядипломної освіти/ І. Е. Довганюк [та ін.]. Роль інтернаціоналізації в освітньому процесі в медичних закладах вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. Л. Кондратюк. Особливості англійської мови для професійних цілей/ Л. В. Дудікова, М. І. Костюк. Особливості дистанційного навчання іноземної мови у медичному університеті/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай, Е. О. Манжос. Робота в симуляційному центрі зі студентами 5 курсу на кафедрі педіатрії № 2 у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. М. Руденко. Інтернаціоналізація медичної освіти як пріоритетний напрям міжнародної діяльності Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах воєнного стану/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Викладання медичної генетики у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Особливості організації навчального процесу з освітньої компоненти «Виробнича лікарська практика» для студентів ЗВО у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Особливості викладання вибіркової дисципліни з освітньої компоненти «Основи дитячої онкогематології» для студентів ЗВО за спеціальністю «Медицина» у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль новітніх технологій у вдосконаленні процесу підготовки медичних кадрів під час військового стану та їх вплив на якість освіти під час викладання предметів «Охорона праці в галузі» і «Охорона праці та охорона праці в галузі»/ О. В. Дякова, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Ігрові технології у викладанні право-вих дисциплін для студентів медичних та фармацевтичних спеціальностей/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук. Навчання в інтернатурі по хірургії на сучасному етапі/ А. А. Жмур [та ін.]. Прийоми мнемотехніки як умова активізації творчого мислення студентів на кафедрі топографічної анатомії/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Особливості організації дослідницької діяльності здобу-вачів на кафедрі біохімії ім. професора О.О. Пентюка у надзвичайних умовах/ Н. В. Заічко [та ін.]. Місце інформаційних технологій у освітньому процесі/ С. В. Заїка [та ін.]. Особливості проведення студентського науковогогуртка на кафедрі анатомії людини/ Л. Л. Залевський [та ін.]. Пріоритетність безперервної освіти у професійному розвитку/ О. А. Зверхановський. Роль довузівської освіти в підготовці медичних кадрів в умовах конкурентного середовища/ Т. М. Зелінська. Сервіси та інструменти для створення інтерактивного навчального контенту/ B. C. Злагода [та ін.]. Дидактичні особливості викладання фізики в медичному університеті/ О. В. Іващук, Д. О. Іващук. Академічна прокрастинація та дезадаптивний копінг у здобувачів вищої освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська. Перспективи та шляхи інтернаціоналізації вищої медичної освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська, Н. Г. Пшук, Л. В. Стукан. Особливості викладання дисципліни хірургія іноземним студентам в умовах воєнного стану/ О. Є. Каніковський, Я. В. Карий. Роль прозорої конкуренції та самоосвіти при опануванні предметів під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах/ С. О. Качула, П. О. Юрченко. Комплексний підхід для реалізації якісної підготовки медичних кадрів в умовах надзвичайних ситуацій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, О. О. Гуменюк. Особливості використання комбінованих методик підготовки здобувачів вищої медичної освіти в умовах військового стану на кафедрі оториноларингології ВНМУ ім.М.І.Пирогова/ В. В. Кіщук [та ін.]. Профорієнтаційна робота із майбутніми абітурієнтами – запорука успіху вступної кампанії у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Коваленко [та ін.]. Використання нових методик в післядипломній освіті менеджерів галузі охорони здоров’я в надзвичайних умовах/ Н. Т. Комарницька, Н. В. Соломонюк. Особливості підготовки студентів-медиків у надзвичайних умовах/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Сучасний погляд на професійно-педагогічну компетентність викладачів медичного університету в умовах воєнного стану/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Уніфікація критеріїв для підсумкового оцінювання як чинник об’єктивізації контрольних заходів/ В. Ф. Кривецький [та ін.]. Організація пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях вибіркового курсу «Інфекційна імунологія»/ А. В. Крижановська [та ін.]. Досвід проведення on-line навчальної практики з фармацевтичної ботаніки/ С. Д. Криклива, Л. В. Кременська. Застосування операційних досліджень із вивчення модифікованих скорочених безін’єкційних режимів лікування у викладанні фтизіатрії/ Л. Г. Кулик. Сучасні інформаційні технології в підготовки бакалаврів з терапії та реабілітації/ А. Я. Кулик, Е. М. Остапенко, В. В. Мотигін. Покращення формування основ професійного мислення у студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету під час вивчення розділу «Захворювання ендодонту»/ О. І. Кутельмах, Л. О. Ковальчук. Актуальність проблем сексуальної освіти в якісній підготовці медичних кадрів/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Акутуальні питання аутоеротичної практики серед студентів-медиків ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Формування критичного мислення у лікарів-інтернів, як найважливішої складової підготовки сучасного фахівця/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов. Особливості підготовки до виступу із науковим повідомленням аспірантами-іноземцями медичних спеціальностей/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Історія України як основа формування національної та громадянської ідентичності/ В. П. Лациба. Розвиток новітніх технологій протезування у сучасному світі/ Л. П. Лебідь. Проблеми онлайн викладання клінічних дисциплін у медичному вищому навчальному закладі (на прикладі циклу гематології)/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук. Викладання вибіркових дисциплін студентам фармацевтичного факультету в умовах воєнного стану/ Г. З. Личик, А. В. Мельник, Н. В. Паламарчук. Виховна функція викладача ЗВО/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ Т. В. Лобастова. Важливість вивчення англійської мови у вищих медичних закладах/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Цифровізація у підготовці здобувачів вищої освіти/ Г. М. Мазур, І. М. Паюк. Особливості підготовки медичних кадрів під час військового стану/ О. О. Мазченко, М. О. Матвійчук, С. О. Матвійчук. Інклюзія як основа модернізації освітньої галузі/ Е. О. Манжос. Організація процесу та особливості викладання педіатрії студентам 6 курсу в умовах воєнного стану в Україні/ Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич, О. В. Березницький. Розвиток професійного мислення майбутнього лікаря/ Я. Ю. Марункевич. Формування активного менеджера у сфері охорони здоров’я/ І. А. Марчук. Особливості тривоги та страху у студентів під час навчання/ Н. Г. Масіброда. Важливість вивчення клінічної фармакології з психофармакологією для майбутніх медичних психологів/ Т. М. Маслоїд, О. О. Яковлева, К. В. Півторак. Інновації в медичній освіті: віртуальні реальності та інтерактивні платформи/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Імплементація симуляційних методів навчання в освітній процес на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Технологія співробітництва, як інструмент інтерактивного навчання/ Я. А. Медражевська [та ін.]. Класична освітня ідентичність: антична ґенеза та особливості відтворення в закладах вищої медичної освіти/ В. М. Мельник. Фізичні вправи як підвищення розумової працездатності студентів ВНЗ/ О. В. Мельник, Н. О. Сорокіна, Г. В. Лісчишин. Інформатизації освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Д. О. Меркулова, Н. А. Верба. Цілорічне проведення занять з фізичного виховання на відкритому повітрі/ Л. І. Мичковська, С. О. Кулібаба, Є. І. Іванова. Роль симуляційного навчання в підготовці медичних кадрів/ О. А. Мунтян [та ін.]. Актуальні питання щодо використання штучного інтелекту при виконанні науково-дослідницьких робіт здобувачами вищої освіти/ Н. С. Недорезанюк, О. І. Мазур, А. В. Шапельська. Проблеми та перспективи використання електронного навчання в медичних закладів України в умовах воєнного стану/ О. Г. Обертинська, О. О. Вільцанюк. Комунікативна компетентність у роботі викладача ЗВО/ В. С. Олійник [та ін.]. Актуальність оцінки стану ментального здоров’я студентів ЗВО в умовах якісної підготовки медичних кадрів/ Н. М. Ордатій, А. В. Ордатій. Досвід використання інтерактивних дашбордів НСЗУ при викладанні «Соціальної медицини, громадського здоров’я»/ О. М. Очередько [та ін.]. Здоров’язберігаючі технології в освіті/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, М. С. Гарник. Викладання предмету «Невідкладна ендокринологія» на 6 курсі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Досвід організації дистанційного навчання на післядипломному етапі/ І. Г. Палій [та ін.]. Особливості навчання лікарів-інтернів у надзвичайних умовах/ І. Г. Палій [та ін.]. Технічні та психологічні виклики онлайн та гібридного навчання в медичному університеті/ А. В. Пачевська [та ін.]. Актуальність та важливість застосування симуляційних технологій у навчанні студентів медичних закладів вищої освіти під час війни в Україні/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Переваги застосування симулятора Simbionix GI Mentor™ для навчання на циклі спеціалізації «Ендоскопія»/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Систематичний моніторинг медичних реформ у навчальному процесі як запорука якості підготовки майбутніх лікарів/ В. Л. Пилипчук [та ін.]. Формування професійних компетенцій у студентів 6 курсу на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ В. І. Півторак [та ін.]. Активні методи навчання майбутніх лікарів та фармацевтів/ К. В. Півторак [та ін.]. Студентський науковий гурток на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини/ Н. А. Півторак. Роль експерименту у викладанні патологічної фізіології/ В. В. Піліпонова [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів під час війни/ І. С. Пірвердієва [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова у надзвичайних умовах/ О. В. Пликанчук, М. А. Тхоровський. Використання чат-ботів зі штучним інтелектом під час вивчення терапевтичних дисциплін/ В. Л. Побережець [та ін.]. Мотиваційні можливості навчання іноземних студентів клінічних дисциплін в умовах активної діджиталізації/ О. Л. Побережець [та ін.]. Значення інтерактивних методів навчання для формування «soft skills» у студентів стоматологів/ А. В. Повшенюк [та ін.]. Концепція вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців на кафедрі дитячої хірургії в надзвичайних умовах сучасності/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Підготовка конкурентоздатних лікарських кадрів на післядипломному рівні: cучасні виклики та шляхи їх вирішення/ В. В. Погорілий, В. Ю, Масловський, О. Г. Якименко. Досвід впровадження заходів безперервного професійного розвитку в післядипломній освіті лікарів/ В. В. Погорілий, О. Г. Якименко. Актуальні проблеми підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Г. Пойда. Education and morale building aspects of the teacher’s work in special conditions/ С. Г. Пойда, І. В. Сімонова. Закони пам’яті при вивченні клінічних дисциплін/ М. І. Покидько, М. Г. Богачук, В. В. Балабуєва. Особливості викладання хірургічних дисциплін в надзвичайних умовах/ М. І. Покидько [та ін.]. Особливості якісної підготовки студентів на кафедрах природничого профілю (біології та хімії) у надзвичайних умовах/ Т. Л. Полеся, О. Г. Сулім. Підготовка студентів-стоматологів на кафедрах стоматологічного профілю в сучасних умовах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Стажування як важливий етап підготовки викладача вищої медичної школи у надзвичайних умовах/ К. С. Полянська. Ментальне здоров'я студентів та навчальний процес у воєнний час/ С. О. Приходько, Л. Л. Залевський, В. С. Школьніков. Актуальні шляхи розвитку клінічного мислення у студентів/ О. С. Прокопенко, Е. В. Беляєв, А. В. Денисюк. Незламність та індивідуальність освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Р. В. Радьога [та ін.]. Міждисциплінарні основи компетентністного підходу до підготовки якісних медичних кадрів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. О. Качула. Профілактичні заходи, спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я військовослужбовців Збройних Сил України в умовах сучасної війни у зимовий період, та їх місце у структурі викладання навчальної дисципліни «Військова гігієна»/ М. А. Редчіц [та ін.]. Робота студентського наукового гуртка в структурі підготовки сучасних медичних кадрів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, І. Л. Лук’янович. Ігрова залежність як проблема сучасності: причини виникнення та способи подолання/ Т. П. Рисинець, І. С. Потоцька. Рекомендації до занять з коригуючої гімнастики/ О. І. Романенко, І. В. Петрук. Нові інструменти симуляційного навчання з використанням віртуальних пацієнтів платформи «CASUS» на кафедрі інфекційних хвороб/ К. Ю. Романчук, О. С. Андросова, А. О. Довгань. Деякі аспекти організаційно-виховної роботи з медичними кадрами у надзвичайних умовах/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів: забезпечення якості та ефективності в умовах військового стану/ О. С. Рубіна. Особливості підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Педіатрія» на факультеті післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в умовах воєнного стану в Україні/ В. І. Руда [та ін.]. Вища освіта в умовах непередбачуваності/ І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Самоорганізація здобувача освіти ключовий фактор якісного навчання у надзвичайних умовах/ О. О. Савицька [та ін.]. Ключові аспекти викладання основ валеології на медичному факультеті спеціальності «Терапія та реабілітація»/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Визначення жувального тиску як складова моніторингу стану щелепно-лицевої ділянки у студентів/ Л. А. Сарафинюк, Р. О. Іванов. Оцінка гармонійності фізичного розвитку у студентів/ Л. А. Сарафинюк, О. П. Хапіцька, В. Є. Онищук. Сучасні проблеми якісної підготовки кадрового потенціалу в медицині у надзвичайних умовах/ А. І. Сасюк, О. О. Лукіянець, Є. Є. Лойко. Дистанційне навчання – виклик сьогодення/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Важливість функціонування фармацевта клінічного в забезпеченні адміністрування антимікробних препаратів (ААП)/ С. І. Семененко [та ін.]. Особливості формування резильєнтних компетентностей серед здобувачів освіти, які навчаються у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова, у період кризового стану суспільства/ І. В. Сергета. Екологізація навчальної діяльності здобувачів у медичному закладі вищої освіти в сучасних умовах/ І. В. Сергета. Психологічні ресурси у лікарів-інтернів психіатричного профілю під час війни в Україні/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Оптимізація процесу вивчення і викладання іноземної мови online в умовах війни/ І. В. Сімонова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. The transformative power of Total Physical Response in online and blended education/ І. В. Сімонова, В. В. Мікаєлян, С. Г. Пойда. Місце біонеорганічної хімії серед навчальних дисциплін/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи дистанційної форми навчання в закладах вищої медичної освіти/ Д. С. Солейко [та ін.]. Приклади активного довголіття – один із факторів виховання студентів/ Л. П. Солейко [та ін.]. Сучасні підходи до підготовки студентів по вибірковій дисципліні «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології»/ А. В. Старовер. Емоційне вигорання викладача ЗВО та шляхи запобігання/ К. В. Супрунов [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. А. Таран. Якісний освітній процес у надзвичайних умовах/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Профілізація навчального процесу з біологічної хімії для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація/ О. В. Тертишна [та ін.]. Академічний успіх здобувачів вищої освіти у сучасних умовах/ Т. В. Тисевич. Проблема адаптації першокурсників та шляхи її вирішення на кафедрі анатомії людини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Тихолаз [та ін.]. До питання викладання латинської мови та медичної термінології в медичному ЗВО/ С. І. Тихолаз, І. О. Дубова, В. Р. Ратова. Особливості викладання латинської мови та медичної термінології для здобувачів освіти спеціальності «Медична психологія»/ С. І. Тихолаз, В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк. Латинська мова та медична термінологія як обов’язкова складова підготовки фахівців з фізичної терапії/ С. І. Тихолаз, Γ. Τ. Михайлюк, В. Р. Ратова. Методичні підходи при підготовці фахівців з менеджменту в охороні здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Освітні та методичні підходи при підготовці фахівців з громадського здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Значення вибіркових курсів у структурі підготовки здобувачів вищої освіти/ Ю. О. Томашевська, О. В. Кривов’яз, О. Ю. Тозюк. Місце аускультації легенів та серця у сучасній системі навчання студентів та патогенетичному обґрунтуванні синдромального діагнозу/ Г. І. Томашкевич, Ю. О. Одноріг. Сучасні та здоров’язберігаючі технології навчання в умовах військового стану/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.]. Якісна взаємодія студента та викладача, як складова навчального процесу в умовах війни/ Л. О. Фік, Я. А. Медражевська, Л. П. Черепахіна. Командна робота та шляхи підвищення її ефективності/ О. О. Фомін [та ін.]. Ревізія основних компонентів ОСП(К)І відповідно до принципів доказової медичної освіти/ Л. В. Фоміна, Д. Г. Коньков, В. В. Кливак. Аналіз якості організації та проведення виробничої практики за результатами опитування здобувачів освіти ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Мистецтво бути собою та стати кваліфікованим випускником в надзвичайних умовах сьогодення/ А. В. Фуніков [та ін.]. Застосування власної розробки автоматизованої системи індивідуальних завдань для оцінки знань студентів на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ О. С. Хіміч, В. І. Півторак, М. В. Бурков. Організація симуляційних сценаріїв для опанування практичних навиків з метою якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Оптимізація вивчення тем, присвячених термічній травмі на кафедрі загальної хірургії/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Впровадження в навчальний процес відомостей про автоматизовані системи підрахунку клінічних параметрів при вивчені проблеми термічної травми/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Фактори професійного самовизначення здобувачів медичних закладів вищої освіти у надзвичайних умовах/ С. С. Хлєстова. Особливості застосування мнемонік та форми освітнього процесу «перевернутий клас» для покращення запам’ятовування матеріалу/ О. Л. Черепаха [та ін.]. Сучасний студент та спосіб його мислення/ Л. П. Черепахіна [та ін.]. Особливості навчального процесу на кафедрі гістології в умовах воєнного стану/ М. О. Черних [та ін.]. Покращення якості вищої освіти шляхом використання інтерактивних методів навчання/ І. В. Чигір, О. О. Курець, Л. І. Лайко. Підготовка студентів у змішаному форматі навчання під час воєнного стану: досвід кафедри хірургії № 1 з курсом урології/ В. О. Шапринський [та ін.]. Штучний інтелект у системі медичної освіти: можливості та перспективи використання/ Л. В. Швець [та ін.]. Порівняльна характеристика успішності студентів 1 курсу стоматологічного факультету/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Залучення студентів медичних ЗВО до навчальних on-line програм у галузі біомедицини як спосіб підвищення мотивації до навчання та його ефективності в надзвичайних умовах/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Актуальні проблеми впровадження сучасних досягнень медичної протозоології в навчальний процес студентів медичних ЗВО/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Моделі управління професійним розвитком студентів закладів вищої освіти/ Т. Ю. Школьнікова, К. М. Вергелес, В. С. Школьніков. Особливості вищої медичної освіти в умовах війни/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Ведення робочого зошита – важливий та ефективний методичний прийом навчання і викладання у медичному університеті/ С. М. Шувалов, О. В. Кулицька. Сучасні тенденції розвитку електронного навчання при вивченні хімії/ В. С. Шунков. Посилене вивчення англійської мови під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах як фактор майбутньої комунікативності лікаря/ П. О. Юрченко. Як отримати мотивованого до навчання студента під час підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Використання штучного інтелекту здобувачами вищої освіти для науково-дослідної роботи/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Впровадження нової навчальної методики клінічного сценарію стандартизованого пацієнта відповідно до Американського ліцензійного іспиту USMLE/ О. С. Яблонь [та ін.]. Студентська наукова діяльність на теренах клінічної фармакології/ О. О. Яковлева [та ін.]. Актуальність державної політики підтримки осіб з інвалідністю, проблеми організації допомоги людям з обмеженими можливостями у світі та Україні/ І. В. Яремина [та ін.]. Реалії сьогодення, які впливають на якісну підготовку медичних кадрів/ Л. В. Яренчук, Г. В. Чайка.
Аннотация: Розвиток медичної науки і практики у надзвичайних умовах зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Перед закладами вищої медичної освіти стоять важливі завдання, що покликані піднести їх на новий рівень якості, а саме: збільшити частку впровадження нових освітніх технологій, застосовувати безперервний процес вдосконалення знань та умінь, формування у здобувачів стійких практичних навичок. Застосування даних методів покликане систематично вдосконалювати майстерність обстеження та лікування пацієнтів, особливо в умовах змін у світовому науковому середовищі. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1), НА(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:54/М 42
Автор(ы) : Смірнова О. В., Заічко Н. В., Мельник А. В., Сулім О. Г., Геращенко І. І., Кущ О. В., Євсєєва М. В.
Заглавие : Медична хімія (в таблицях, схемах, питаннях, відповідях, прикладах) : навч. посіб.
Выходные данные : Вінниця: Твори, 2024
Колич.характеристики :132 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 131. - Затв. до друку Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 2 від 27 верес. 2018 р.)
ISBN, Цена 978-617-552-589-0: 83.45, 83.45, р.
УДК : 61:54 + 61:54(075.8)(083)
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Аннотация: В даному навчальному посібнику коротко формулюються основні питання курсу медичної хімії з розділів неорганічної, аналітичної, фізичної та колоїдної хімії. Відповіді даються у вигляді коротких формулювань, таблиць, схем, рисунків. Посібник складений згідно з Програмою медичної хімії підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти від 07.10.2016 р. Рекомендований для студентів вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
Экземпляры : всего : ЧЗ(2), НА(3), УА(90)
Свободны : ЧЗ(2), НА(3), УА(90)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4-083.98/М 42
Автор(ы) : Зозуля І. С., Волосовець А. О., Шекера О. Г., Рощін Г. Г., Вершигора А. В.
Заглавие : Медицина невідкладних станів. Екстрена (швидка) медична допомога : підручник . -5-те вид., перероб. і допов.
Выходные данные : Київ: Медицина, 2023
Колич.характеристики :560 с
Примечания : Бібліогр.: с. 555-559. - Затв. МОН України (лист № 1.4/18-Г-878 від 16.04.2008); Вид. згідно з наказом МОЗ України № 502 від 22.06.2010; Рек. Вченою радою Нац. ун-т охорони здоров’я України ім. П. Л. Шупика (протокол № 10 від 08.12.2021)
ISBN, Цена 978-617-505-917-3: 1342.00 р.
УДК : 616.1/.4-083.98 + 616.1/.4-083.98(075.8)
MeSH-главная: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ БОЛЬНИЧНАЯ -- EMERGENCY SERVICE, HOSPITAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
Аннотация: У національний підручник включено всі основні розділи, присвячені невідкладним станам, які відомі медичній науці й трапляються на практиці при різних захворюваннях. Висвітлено нові методи, способи і технології в діагностиці та наданні екстреної медичної допомоги в хірургії, кардіології, неврології, стоматології, нейрохірургії, оториноларингології, травматології, при опікових захворюваннях, отруєннях, в офтальмології та фтизіатрії, педіатрії. У п’яте видання включено нові розділи, в яких розглянуто невідкладні стани в неонатології, сучасні аспекти організації та функціонування системи екстреної медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях. Відповідно до вимог доказової медицини осучаснено етіологію, патогенез, діагностику і лікування різних нозологічних захворювань на догоспітальному і ранньому госпітальному етапах. Наведено сучасні лікарські препарати. Для лікарів-інтернів, лікарів — слухачів післядипломної освіти, лікарів усіх спеціальностей, які вивчають медицину невідкладних станів за програмами до- та післядипломної освіти, докторантів, аспірантів, лікарів екстреної медичної допомоги, сімейних лікарів, студентів медичних закладів вищої освіти
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.11/М 42
Автор(ы) : Луценко Р., Шакіна Е., Сидоренко А., Луценко О.
Заглавие : Медична рецептура та загальна фармакологія : навч. посіб.
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2023
Колич.характеристики :252 с
Коллективы : Полтав. ДМУ
Примечания : Бібліогр.: с. 248-251. - Рек. Вченою радою Полтав. ДМУ (протокол № 3 від 30 листопада 2022 р.)
ISBN, Цена 978-617-574-246-4: 125.00 р.
УДК : 615.11 + 615.11(075.8) + 615.45(075.8)
MeSH-главная: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ПРОПИСИ -- DRUG PRESCRIPTIONS
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА РЕЦЕПТУРНЫЕ -- PRESCRIPTION DRUGS
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
Аннотация: В навчальному посібнику основне місце належить порядку виписування рецептів на лікарські засоби. Основна увага приділяється характеристиці і правилам виписування лікарських форм, які широко використовуються різними фахівцями і, зокрема, лікарями загальномедичної практики, лікарями-стоматологами та фармацевтами. До кожного розділу подаються завдання для самостійної підготовки здобувачив освіти попередньо вказаних напрямків. У посібнику наведено останні вимоги МОЗ України щодо відпуску і зберігання лікарських засобів та документи про порядок зберігання та обліку рецептурних бланків, а також сучасні особливості виписування паперових та електронних рецептів
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания :
Заглавие : ATLS. Невідкладна медична допомога при травмі. Поглиблений курс для студентів . -Пер. 10-го вид.
Выходные данные : Київ: Наш формат, 2023
Колич.характеристики :464 с.: іл.
ISBN, Цена 978-617-8277-00-0: 250.00 р.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/Ч-12
Автор(ы) : Чабан О. С., Хаустова О. О., Омелянович В. Ю.
Заглавие : Медична психологія. Еталони практичних навичок : навч. посібник
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2023
Колич.характеристики :352 с
Коллективы : Нац. МУ ім. О. О. Богомольця
Примечания : Бібліогр.: с. 344-351. - Рек. Вченою радою Нац. МУ ім.О. О. Богомольця (протокол № 3 від 27 жовт. 2022 р.)
ISBN, Цена 978-617-574-255-6: 450.00 р.
УДК : 61:159.9 + 61:159.9(075.8)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Аннотация: У навчальному посібнику детально описані та теоретично обґрунтовані основні принципи та механізми проведення процедур і маніпуляцій, пов’язаних з наданням медико-психологічної допомоги. Посібник містить 30 еталонів практичних навичок та Дидактичний матеріал, необхідний для їх засвоєння і відпрацювання. Наведені у навчальному посібнику еталони практичних навичок розроблені відповідно до програм та навчальних планів «Медична психологія» для підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів України IV рівня акредитації за спеціальностями «Медицина», «Медична психологія», «Стоматологія», «Педіатрія», «Фізична терапія. Ерготерапія». Матеріали, які містяться в еталонах практичних навичок та дидактичних матеріалах, можуть використовуватись як під час практичних занять, так і в процесі самостійної роботи студентів
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(2)
Свободны : ЧЗ(1), НА(2)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61(091)(477.44)/В 48
Заглавие : Вінниччина медична - 2023 : календар знамен. і пам’ятних дат
Выходные данные : Вінниця, 2022
Колич.характеристики :78 с.: фот.
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Наук. б-ка
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Імен. покажч: с. 76-77
Цена : 38.00 р.
УДК : 61(091)(477.44) + 61(091)(477.44)(059) + 908(477.44)
MeSH-главная: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
БОЛЬНИЦЫ -- HOSPITALS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У виданні зібрано і систематизовано матеріали про ювілярів 2023 року - видатних медиків, професорів, докторів наук, заслужених лікарів та навчальні медичні заклади й установи охорони здоров’я Вінниччини. Календар стане в нагоді науковцям, студентам, бібліотечним працівникам та широкому загалу читачів, які цікавляться історією медицини рідного краю
Экземпляры :КР(1)
Свободны : КР(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 612/Г 60
Автор(ы) : Голл, Джон
Заглавие : Медична фізіологія за Ґайтоном і Голлом = Guyton and Hall Textbook of Medical Physiology: підручник : у 2 т./ Д. Е. Голл, М. Е. Голл ; наук. ред. укр. вид. С. Вадзюк ; наук. ред. пер.: М. В. Йолтухівський, Н. М. Воронич-Семченко. - пер. з 14-го англ. вид. Т. 2
Выходные данные : Київ: Медицина, 2022
Колич.характеристики :571 с.: іл.
Примечания : Покажч.: с. 559-571
ISBN, Цена 978-617-505-920-3: 600.00, 2038.00, р.
УДК : 612 + 612(075.8)
MeSH-главная: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Аннотация: Підручник «Медична фізіологія за Ґайтоном і Голлом» користується великою популярністю серед студентів та медичних працівників у всьому світі й витримав уже 14 видань. Основну увагу в ньому приділено фундаментальній інформації з медичної фізіології, висвітленню особливостей підтримання гомеостазу в організмі людини з метою запобігання захворюванням, а також важливих принципів, які допоможуть ухвалювати рішення в подальшій професійній діяльності. Матеріал, що об’єднує фізіологію та патофізіологію, підготовлено з огляду на клінічну практику та орієнтовано переважно на студентів клінічного й доклінічного етапів навчання. Підручник містить понад 1200 ретельно виконаних повнокольорових рисунків і схем, що сприятимуть максимально ефективному вивченню та опануванню складних понять у галузі фізіології. Для студентів медичних факультетів закладів вищої освіти, лікарів-інтернів, викладачів, аспірантів, науковців, фахівців-практиків
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1), НА(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 612/Г 60
Автор(ы) : Голл, Джон
Заглавие : Медична фізіологія за Ґайтоном і Голлом = Guyton and Hall Textbook of Medical Physiology: підручник : у 2 т./ Д. Е. Голл, М. Е. Голл ; наук. ред. укр. вид. С. Вадзюк ; наук. ред. пер.: К. Тарасова, І. Міщенко. - пер. з 14-го англ. вид. Т. 1
Выходные данные : Київ: Медицина, 2022
Колич.характеристики :633 с.: іл.
Примечания : Покажч.: с. 623-633
ISBN, Цена 978-617-505-914-2: 350.00, 2038.00, р.
УДК : 612 + 612(075.8)
MeSH-главная: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Аннотация: Підручник «Медична фізіологія за Ґайтоном і Голлом» витримав уже 14 видань і відомий завдяки чіткому викладу матеріалу від імені одного автора. Основну увагу приділено інформації, найбільш корисній для студентів на клінічному й доклінічному етапах навчання. Такий формат забезпечує максимально ефективне вивчення й опанування складних понять. Базову інформацію надруковано великим шрифтом, а допоміжні дані, зокрема приклади з клінічної практики, — меншим шрифтом на блідо-бузковому тлі. Завдяки цьому читач може швидко переглянути основні відомості або глибше вивчити матеріал. Своєю популярністю серед студентів у всьому світі підручник завдячує саме такому підходу, а також іншим важливим особливостям. • Матеріал, що об’єднує фізіологію і патофізіологію, підготовлено з огляду на клінічну практику та орієнтовано переважно на студентів клінічного й доклінічного етапів навчання. • Основну увагу сфокусовано на фундаментальній інформації та особливостях підтримання гомеостазу в організмі людини з метою запобігання захворюванням, а також важливих принципах, які допоможуть ухвалювати рішення в подальшій клінічній практиці. • Матеріал стисло викладено в коротких розділах, стиль його подання легкий для вивчення та запам’ятовування. • Понад 1200 ретельно виконаних повнокольорових рисунків і схем, що полегшують розуміння фізіології. • Ширше охоплення клінічних випадків, включно з ожирінням, метаболічними й серцево-судинними захворюваннями, хворобою Альцгеймера та іншими дегенеративними станами. Для студентів медичних факультетів закладів вищої освіти, лікарів-інтернів, викладачів, аспірантів, науковців, фахівців-практиків
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 616:579.61/М 42
Автор(ы) :
Заглавие : Медична мікробіологія. Посібник з мікробних інфекцій : патогенез, імунітет, лабораторна діагностика та контроль : у 2 т./ ред. М. Барер [та ін.] ; наук. ред. пер.: С. Климнюк, В. Мінухін, С. Похил ; пер. з англ. В. Ковальчук [та ін.]. - Пер. 19-го англ. вид. Т. 2
Выходные данные : Київ: Медицина, 2021
Колич.характеристики :386 с.: іл.
Перевод издания: Medical microbiology. A guide to microbial infections : patogenesis, immunity, laboratory investigation and control
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Покажчик : с. 375-384
ISBN, Цена 978-617-505-806-0: 630.00 р.
УДК : 616:579.61 + 616:579.61(075.8)
MeSH-главная: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ИНФЕКЦИЯ -- INFECTION
Аннотация: Пропонована книга — це переклад всесвітньо відомого посібника з медичної мікробіології, який витримав уже 19 видань і українською мовою виходить у 2 томах. Том 1 містить частини 1—3 («Біологія мікроорганізмів», «Інфекція та імунітет», «Бактеріальні збудники та зумовлені ними захворювання»), том 2 — частини 4—6 («Патогенез вірусних інфекцій та асоційованих хвороб», «Захворювання, спричинені патогенними грибами, паразитарні інфекції, медична ентомологія», «Діагностика, лікування та контроль поширення інфекцій»). У посібнику на сучасному науковому рівні висвітлено мікробну природу інфекцій, імунні реакції організму людини, патогенез, клінічні особливості, епідеміологію, методи профілактики і контролю захворювань, зумовлених патогенними збудниками. Особливу увагу приділено проблемі резистентності мікроорганізмів до антибіотиків і новим дослідженням, спрямованим на її подолання. Традиційний виклад матеріалу з медичної мікробіології поєднано із застосуванням передових технологій та клінічною практикою. На початку кожного розділу посібника стисло викладено відповідні ключові положення. Для студентів, лікарів-інтернів, резидентів, викладачів медичних закладів вищої освіти, науковців, фахівців-практиків у галузі медичної мікробіології.
Экземпляры : всего : НА(5), УА(44), ЧЗ(1)
Свободны : НА(5), УА(39), ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)