Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (1295)Библиотечные издания (40)Высшее образование (1591)Краеведение (83)Редкие издания (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 175
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/С 79
Автор(ы) : Степко М. Ф., Клименко Б. В., Товажнянський Л. Л.
Заглавие : Болонський процес і навчання впродовж життя [Электронный ресурс]
Выходные данные : Харків: ХПІ, 2004
Колич.характеристики :1 ел. опт. диск (CD-ROM) ; 67,6 Мб
Вид и объем ресурса: Електрон. текстові дан.
Примечания : Загол. з титул. екрана
ISBN (в кор.), Цена 966-593-331-0: 20.00 р.
УДК : 378
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Экземпляры : всего : ЗЕІ(2)
Свободны : ЗЕІ(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 613.96/В 31 рукописный текст
Автор(ы) : Вергелес, Тетяна Михайлівна
Заглавие : Гігієнічна оцінка особливостей психофізіологічної та психічної адаптації студентів медичних закладів вищої освіти за умов використання дистанційних форм навчання : дис. ... д-ра філософії : [спец.]222 "Медицина", 22 "Охорона здоров’я"
Выходные данные : Вінниця, 2023
Колич.характеристики :342 с. + електрон. версія
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 213-256
УДК : 613.96 + 612.821(043) + 614.253.4(043)
MeSH-главная: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : Повний текст или скачать  - 4.548 Mb
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 612.65/А 65 рукописный текст
Автор(ы) : Андрійчук, Віталій Михайлович
Заглавие : Закономірності формування показників фізичного розвитку юнаків під час навчання у вищих навчальних закладах : дис. ... д-ра мед. наук : [спец.]14.03.01 "Нормальна анатомія"
Выходные данные : Вінниця, 2017
Колич.характеристики :325 с.: іл.
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 257-306
УДК : 612.65 + 616-057.875-071.3:37.091(043)
MeSH-главная: ФИЗИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ КАРТЫ -- GROWTH CHARTS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Экземпляры :ФРК(1)
Свободны : ФРК(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37/Р 65
Заглавие : Розумне, добре, вічне... : думки про виховання та навчання : збірка
Выходные данные : Київ: Молодь, 1989
Колич.характеристики :288 с.
ISBN, Цена 5-7720-0252-X: 0.80 р.
УДК : 37
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): виховання--методологія виховання--освіта
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378/М 54
Заглавие : Методичні рекомендації для лікарів-інтернів за спеціальністю "Хірургія" : очного та заочного терміну навчання
Выходные данные : Вінниця, 2013
Колич.характеристики :61 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. хірургії №2
Примечания : Бібліогр.: с. 53-59
Цена : 18.00 р.
УДК : 61:378 + 617-089(075.8)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 614.2(477)/М 74
Автор(ы) : Моісеєнко Р. О.
Заглавие : Оптимізація системи надання медичної допомоги дітям і матерям в Україні: реалії і перспективи
Выходные данные : Київ: Логос, 2013
Колич.характеристики :232 с
Коллективы : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Примечания : Бібліогр.: с. 224-232
ISBN, Цена 978-966-171-798-4: 110.00 р.
УДК : 614.2(477)
MeSH-главная: МАТЕРИНСТВА ОХРАНА, СЛУЖБЫ -- MATERNAL HEALTH SERVICES
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
МАТЕРИ И РЕБЕНКА ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ ЦЕНТРЫ -- MATERNAL-CHILD HEALTH CENTERS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Аналіз стану здоров’я матерів і дітей та організація надання їм медичної допомоги (огляд літератури) ; Світові тенденції у стані здоров’я матерів та дітей ; Сучасні медико-організаційні технології та їх вплив на здоров’я дітей та матерів ; Особисті дослідження: програма, обсяг та методи ; Характеристика акушерської та екстрагенітальної патології у вагітни, роділь та породіль ; Епідеміологія захворюваності дітей ; Оцінка рівня та структури смертності матерів та дітей ; Структурно-функціональний аналіз ресурсного забезпечення служби охорони здоров’я матерів та дітей ; Стан мережі закладів акушерсько-гінекологічної та педіатричної служб, структура та матеріально-технічне забезпечення ; Кадровий потенціал педіатричних та родопомічних закладів ; Фінансове забезпечення педіатричної і акушерсько-гінекологічної служб ; Готовність служби охорони здоров’я матерів та дітей до переорієнтації на сучасні медико-організаційні технології ; Нормативно-правові передумови впровадження принципів доказової медицини та розробки стандартів медичної допомоги і клінічних протоколів ; Готовність медичних працівників до удосконалення клінічної практики шляхом впровадження основ доказової медицини ; Характеристика ставлення населення до удосконалення клінічної практики шляхом впровадження доказової медицини ; ПІдходи до розробки модулів з основ доказової медицини та принципи навчання фахівців ; Оптимізована система надання медичної допомоги дітям і матерям ; Формування нових медико-організаційних структур та технологій ; Аналіз законодавчих актів, стратегій і ініціатив, які забезпечують політику охорони здоров’я матерів і дітей ; Нормативно-правове забезпечення діяльності оптимізованої системи надання медичної допомоги дітям і матерям ; Інтегральна оцінка ефективності оптимізованої системи організації медичної допомоги дітям і матерям ; Впровадження технологій клінічних протоколів та потреб в їх освоєнні за даними соціологічних досліджень ; Аналіз повноти впровадження клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до трьох років ; Оцінка впровадження клінічних протоколів за спеціальностями "Акушерство і гінекологія" і "Неонатологія" за даними соціологічного дослідження ; Оцінка ефективності впровадження медико0організаційних технологій клінічних протоколів за даними державної статистики та спеціальних досліджень ; Оцінка ефективності нових структур та технологій оптимізації системи медичної допомоги дітям і матерям
Аннотация: В монографії висвітлено основні аспекти вирішення наукової проблеми, яка є актуальною для практики охорони здоров’я країни - обгрунтування і розробка системи оптимізації надання медичної допомоги дітям і матерям на етапі реформування сфери системи охорни здоров’я, засновані на досвіді інших країн. Досліджено не тільки аспекти кращих медичних практик в охороні здоров’я матерів та дітей, але й ефективність впровадження ряду медичних та управлінських технологій, зокрема доказової медицини, сучасних перинатальних технологій, стандартизації медичної допомоги тощо. Монографія призначена для організаторів охорони здоров’я, лікарів акушерів-гінекологів, лікарів-педіатрів, лікарів загальної практики-сімейних лікарів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.322/Р 44
Заглавие : Ресурсознавство лікарських рослин : метод. вказівки для студентів [4 курсу] заочної форми навчання
Выходные данные : Вінниця, 2008
Колич.характеристики :90 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармацевт. хімії
Цена : 10.00 р.
УДК : 615.322 + 615.322:58(072)
MeSH-главная: РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
БОТАНИКА -- BOTANY
Аннотация: Методичні вказівки розраховані для студентів IV курсу заочної форми навчання (термін навчання 4,5 і 5,5 років) фармацевтичних факультетів вищих навчальних медичних та фармацевтичних закладів освіти III-IV рівня акредитації для самопідготовки та виконання практичних робіт із ресурсознавства лікарських рослин
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.322/Р 44
Заглавие : Ресурсознавство лікарських рослин : метод. вказ. для студ. заочної форми навчання
Выходные данные : Вінниця, 2010
Колич.характеристики :62 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. каф. фармацевт. хімії
Цена : 10.00 р.
УДК : 615.322 + 615.322:58(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
БОТАНИКА -- BOTANY
Аннотация: Методичні вказівки розраховані для студентів IV курсу заочної форми навчання фармацевтичного факультету для самопідготовки та виконання практичних робіт з ресурсознавства лікарських рослин.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.03/Т 36
Автор(ы) : Яковлева О. О., Семененко І. Ф., Семененко С. І.
Заглавие : Тести для проміжного контролю рівня підготовки студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання з предмету "Фармакотерапія"
Выходные данные : Вінниця, 2013
Колич.характеристики :48 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. клін. фармації та клін. фармакології
Цена : 10.00 р.
УДК : 615.03 + 615.03(079.1)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
Экземпляры : всего : ЧЗ(5)
Свободны : ЧЗ(5)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.011:54/С 76
Заглавие : Стандартизація фармацевтичної продукції : метод. вказівки для студентів заочної форми навчання
Выходные данные : Вінниця, 2008
Колич.характеристики :50 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармацевт. хімії
Примечания : Бібліогр.: с. 48
Цена : 10.00 р.
УДК : 615.011:54 + 615.011:54(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ФАРМАКОПЕИ КАК ТЕМА -- PHARMACOPOEIAS AS TOPIC
Аннотация: Методичні вказівки розраховані для студентів V курсу заочної форми навчання фармацевтичних факультетів вищих навчальних медичних та фармацевтичних закладів освіти III-IV рівня акредитації для самопідготовки та виконання лабораторного практикуму із стандартизації фармацевтичної продукції.
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 613.954/С 40
Заглавие : Система профілактично-оздоровчих заходів з підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : метод. рек.
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :50 с
Коллективы : Ін-т гігієни та мед. екології ім. О. М. Марзєєва , Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка
Примечания : Бібліогр.: с. 45
Цена : 10.00 р.
УДК : 613.954
MeSH-главная: ДОШКОЛЬНИКИ
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ ПРОГРАММЫ -- HEALTHY PEOPLE PROGRAMS
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Аннотация: Методичні рекомендації призначені для лікарів-педіатрів, лікарів з гігієни дітей і підлітків, загальної гігієни, загальної практики-сімейних лікарів, лікарів з лікувальної фізичної культури.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 615.011:54/Ф 24
Автор(ы) :
Заглавие : Фармацевтична хімія/ Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, каф. фармацевт. хімії ; уклад.: Т. І. Ющенко, Л. П. Морозова, Л. Г. Мішина. Ч. 3: Лікарські препарати гетероциклічного ряду. лікарські препарати з групи алкалоїдів : метод. вказівки для студентів IV курсу фармацевт. ф-ту денної форми навчання для самопідготовки та проведення лаб. практикуму
Выходные данные : Вінниця, 2008
Колич.характеристики :96 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 95
Цена : 20.00 р.
УДК : 615.011:54 + 615.011:54(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL
Аннотация: Методичні вказівки розраховані для студентів ІV курсу фармацевтичного факультету ВНМУ денної форми навчання для самопідготовки та проведення лабораторного практикуму з тем "Лікарські препарати гетероциклічного ряду" ; "лікарські препарати з групи алкалоїдів".
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61/А 35
Автор(ы) : Азарський І. М.
Заглавие : Інновації в медицині та педагогіці: монографія/ І. М. Азарський, О. О. Азарська, В. В. Кравчук ; ред. І. М. Азарський. Кн. 8: Інститут дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих
Выходные данные : Хмельницкий: ХмЦНІІ, 2014
Колич.характеристики :68 с
ISBN, Цена 978-966-78-72-69-4: 30.00 р.
УДК : 61
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
РЕАБИЛИТАЦИОННЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HALFWAY HOUSES
Содержание : Інститут дитячого церебрального паралічу й нейрореабілітації хворих ; Наукова база ; Навчання ; Ліжковий фонд Інституту дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих ; Структура Інституту дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих ; Поради щодо направлення на обстеження, лікування та ейрореабілітацію до Інституту ; У стаціонар і на денний стаціонар відділень Інституту для етапного відновлювального лікування й психологічної реабілітації направляються профільні хворі ; Протипоказання для направлення в Інститут ; Умови прийому профільних хворих (громадян України та іноземців) у відділенняй клініку Інституту ; Поліклінічне консультативно-діагностичне відділення Інституту ; Завдання відділення ; Правила вступу хворих ; Клініка комплексної соціально-медичної і психологічної реабілітації інвалідів (дорослих і дітей) України, у штаті Інституту ; Завдання клініки Інституту ; Кафедра медичної нейрореабілітації ; Денний стаціонар для дорослих з нейропатологією та порушеннями опорно-рухового апарату ; Спеціалізоване стаціонарне відділення кафедри медичної нейрореабілітації ; Відділ лікувальної фізкультури і масажу ; Відділ фізіотерапії з водолікарнею ; Спеціалізований теренкур ташотерапія ; Кафедра психологічної нейрореабілітації ; Відділення клінічної психології ; Відділення голкотерапії та гіпнотерапії ; Фоніатричне відділення ; Кафедра дитячого церебрального паралічу ; Реабілітаційний центр педагогічної соціально-побутової і трудової реабілітації хворих Інституту ; Завдання реабілітаційного центру Інституту ; Структура реабілітаційного центру педагогічної соціально-побутової та трудової реабілітації хворих Інституту ; Відділення функціональної діагностики ; Лабораторне відділення Інституту ; Аптека Інституту ; Лікарсько-педагогічна комісія з питань втрати працездатності, інвалідності та санаторно-курортного лікування ; Науковий організаційно-методичний відділ Інституту ; Відділ раціоналізаторської та винахідницької роботи ; Комунально-господарське відділення інституту. ; Бухгалтерія
Аннотация: Видання монографії ґрунтується на 30-ти річній роботі авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч, олігофренію, полі етіологічні слабоумства, черепно-мозкові травми, набуте слабоумство та педагогічну занедбаність. Тому, врахувавши досвід праці авторів, треба створити „Інститут дитячого церебрального паралічу і нейрореабілітації хворих" по методикам авторів цієї монографії. Монографія є корисною для вчених, лікарів, педагогів, дефектологів, логопедів, соціальних фахівців, а також для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та соціальної сферах навчальних закладів III-ІV рівня акредитації
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 617.753/Д 41
Автор(ы) : Джигалюк, Ольга Вікторівна
Заглавие : Особливості рефракції очей і гостроти зору студентів Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в процесі навчання : магістер. робота : [спец.]14.01.18 "Офтальмологія"
Выходные данные : Вінниця, 2014
Колич.характеристики :70 с.: іл.
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 62-70
УДК : 617.753
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: РЕФРАКЦИЯ ГЛАЗА -- REFRACTION, OCULAR
ЗРЕНИЯ ОСТРОТА -- VISUAL ACUITY
ГЛАЗНЫЕ БОЛЕЗНИ -- EYE DISEASES
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-053.2/Н 15
Заглавие : Навчально-методичний посібник для атестації студентів 6-го курсу з використанням наскрізних програм навчання "Педіатрія з дитячими інфекційними хворобами, фтизіатрією, клінічною імунологією та алергологією" : (спеціальність "Лікувальна справа" 7.120101)
Выходные данные : Вінниця, 2015
Колич.характеристики :104 с
Примечания : Бібліогр.: с. 98-103
Цена : 50.00 р.
УДК : 616-053.2 + 616-053.2(075.8) + 61:378
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Аннотация: Навчально-методичний посібник для атестації студентів 6-го курсу з використанням наскрізних програм включає програму навчання з педіатрії, дитячих інфекційних хвороб, фтизіатрии, клінічної імунології та алергології: модулі, тематику занять, тощо. Поряд з цим приводиться техніка використання основних практичних навичок і нормативних лабораторних, біохімічних та інструментальних показників; основні фармакологичні препарати різних груп і списки рекомендованої літератури з окремих дисциплин.
Экземпляры : всего : УА(116), НА(2), ЧЗ(2)
Свободны : УА(116), НА(2), ЧЗ(2)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378/К 82
Автор(ы) : Кривенко, Інна Петрівна
Заглавие : Формування у майбутніх лікарів компетентності з опрацювання медико-біологічних даних у процесі навчання медичної інформатики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : [спец.]13.00.02 "Теорія та методика навчання (медичні та фармацевтичні дисципліни)"
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :23 с
Коллективы : Нац. МУ ім. О. О. Богомольця
Примечания : Бібліогр.: с. 17-20
УДК : 61:378
MeSH-главная: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378/Г 60
Автор(ы) : Голік, Олена Валентинівна
Заглавие : Формування у майбутніх лікарів предметних компетентностей з медичної деонтології засобами кооперативного навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : [спец.]13.00.02 "Теорія та методика навчання (медичні та фармацевтичні дисципліни)"
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :18 с
Коллективы : Нац. МУ ім. О. О. Богомольця
Примечания : Бібліогр.: с. 16-18
УДК : 61:378
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ЭТИКА -- ETHICS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/П 78
Заглавие : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Выходные данные : Вінниця, 2015
Колич.характеристики :255 с
Коллективы : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 614.2(477)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ A. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король ; А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ A. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкіене, М. Р. Борейко ; А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров’я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік ; М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ C. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик ; С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв’язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук’янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Γ. Τ. Михайлюк, М. В. Плотницька ; Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ C. O. Сокур ; С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп’ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров’я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Аннотация: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФРК(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФРК(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 615.011:54/Ф 24
Автор(ы) :
Заглавие : Фармацевтична хімія/ Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, каф. фармацевт. хімії; уклад.: Т. І. Ющенко, Л. Г. Мішина, Л. П. Морозова. Ч. 3: Методичні вказівки для студентів заочної форми навчання
Выходные данные : Вінниця, 2008
Колич.характеристики :95 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 20.00 р.
УДК : 615.011:54 + 615.011:54(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL
Аннотация: Методичні вказівки розраховані для студентів IV курсу фармацевтичних факультетів вищих навчальних медичних та фармацевтичних закладів освіти III-IV рівня акредитації заочної форми навчання для самопідготовки, виконання контрольної роботи №3 та лабораторного практикуму з теми „Ароматичні органічні сполуки та лікарські речовини гетероциклічного ряду"
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 021.6:004/У 58
Автор(ы) : Шултка, Хольгер, Хапке, Томас
Заглавие : Університетські бібліотеки
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :16 с
Коллективы : Ґете-Інститут
Цена : 9.00 р.
УДК : 021.6:004
MeSH-главная: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
БИБЛИОТЕКИ ЭЛЕКТРОННЫЕ -- LIBRARIES, DIGITAL
ИНФОРМАЦИИ ХРАНЕНИЕ И ПОИСК -- INFORMATION STORAGE AND RETRIEVAL
Содержание : Навчання користувачів: сервіс-пропозиція університетських бібліотек/ Хольгер Шултка. Стратегії проведення пошуку в електронних базах даних/ Томас Хапке. Елементи змісту навчання інформаційній компетентності ( не тільки) в університетських бібліотеках ; Основний канон для навчання інформаційній кометентності?! ; Змісти когнітивно-теоретичних навчальних цілей ; Тексти для практичних навчальних цілей
Экземпляры :МТД(1)
Свободны : МТД(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)