Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (22)Высшее образование (5)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=написання<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4-071/П 69
Автор(ы) : Андрейчин С. М., Бількевич Н. А., Кавецька Н. А., Верещагіна Н. Я., Руда М. М.
Заглавие : Практикум з курації терапевтичного хворого і написання навчальної історії хвороби
Выходные данные : Тернопіль: Укрмедкнига, 2019
Колич.характеристики :112 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 111. - Затв. Вченою радою Терноп. НМУ ім. І. Я. Горбачевського (протокол № 9 від 24.06.2019 р.)
ISBN, Цена 978-966-673-364-4: 120.00 р.
УДК : 616.1/.4-071 + 616.1/.4-071(076)
MeSH-главная: АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ПРАКТИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО -- PRACTICE GUIDELINE
Аннотация: У посібнику подано рекомендації студентам щодо курації хворого й написання навчальної історії хвороби. На відміну від існуючих видань даного спрямування, він містить детальний опис методик фізикального обстеження хворого, ілюстрований оригінальними малюнками. У додатках наведено приклади оформлення фрагментів історії хвороби, перелік сучасних лабораторних й інструментальних досліджень, а також норми основних лабораторних показників. Така структура посібника сприятиме покращенню практичної роботи студентів з пацієнтами й оволодінню ними практичними навичками. Посібник укладено відповідно до програми для студентів вищих навчальних медичних закладів України IV рівня акредитації
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4-071/К 36
Заглавие : Керівництво з клінічного обстеження терапевтичного хворого та написання історії хвороби : навч. посіб. для студентів мед. вузів, які навчаються укр., англ. або рос. мовою . -5-те вид.
Параллельн. заглавия :Руководство по клиническому обследованию терапевтического пациента и написанию истории болезни = Guide to case report writing, history taking and physical examination of the therapeutical patient
Выходные данные : Київ: Центр ДЗК, 2019
Колич.характеристики :120 с
Примечания : Текст укр., англ., рос. мовою. - Рек. ЦМК МОЗ України (22.12.2016 р., лист № 23-19/498)
ISBN, Цена 978-617-7175-51-2: 125.00 р.
УДК : 616.1/.4-071 + 616.6-071 + 616.1/.4-071(076)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПРАКТИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО -- PRACTICE GUIDELINE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
Аннотация: Матеріал посібника подано відповідно до навчальної програми з курсу мікробіології, імунології та вірусології. Він складається з шести частин. Частина перша - “Загальна мікробіологія” - містить дані про організацію і режим роботи бактеріологічних лабораторій, методи дослідження морфології, фізіології, екології та генетики мікроорганізмів, визначення чутливості їх до антибіотиків. Друга частина присвячена імунологічній діагностиці інфекційних хвороб, методам їх специфічної профілактики та лікування. В третій частині описані основні властивості збудників бактеріальних інфекцій і методи їх лабораторної діагностики. Четверта частина присвячена характеристиці і класифікації вірусів та методів класичної і експрес-діагностики вірусних інфекцій. У п’ятій частині представлені основні відомості про найбільш поширені гриби, їх морфологічні особливості та лабораторні методи діагностики мікозів. Шоста частина містить дані про мікроскопічні дані найбільш поширених збудників протозоозів і методи діагностики захворювань, викликаних найпростішими. Посібник призначений для студентів медичних факультетів вищих навчальних закладів IV рівня акредитаціїEducational manual will help medical students studied in Ukraine to gain practical skills in examination of patients, writing and accuracy of medical history. The manual will be useful as doctors and teachers who are interested in design history in Ukrainian, Russian and English languages
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1), НА(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4-071/К 36
Заглавие : Керівництво з клінічного обстеження терапевтичного хворого та написання історії хвороби : навч. посіб. для студентів мед. вузів, які навчаються укр., англ. або рос. мовою . -4-те вид.
Параллельн. заглавия :Руководство по клиническому обследованию терапевтического пациента и написанию истории болезни = Guide to case report writing, history taking and physical examination of the therapeutical patient
Выходные данные : Київ: Центр ДЗК, 2018
Колич.характеристики :120 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Текст укр., англ., рос. мовами. - Рек. ЦМК МОЗ України (22.12.2016 р., лист № 23-19/498)
ISBN, Цена 978-617-7175-47-5: 120.00 р.
УДК : 616.1/.4-071 + 616.6-071 + 616.1/.4-071(076)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПРАКТИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО -- PRACTICE GUIDELINE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
Аннотация: Навчальний посібник допоможе студентам-медикам, які навчаються в Україні, отримати практичні навички з обстеження хворого, написання та правильного оформлення історії хвороби. Посібник буде корисним також лікарям і викладачам, які цікавляться оформленням історії хвороби на українській, російській та англійській мовах
Экземпляры : всего : НА(5), ЧЗ(1)
Свободны : НА(5), ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4-071/К 36
Заглавие : Керівництво з клінічного обстеження терапевтичного хворого та написання історії хвороби : навч. посіб. для студентів мед. вузів . -3-тє вид.
Параллельн. заглавия :Руководство по клиническому обследованию терапевтического пациента и написанию истории болезни = Guide to case report writing, history taking and physical examination of the therapeutical patient
Выходные данные : Київ: Центр ДЗК, 2017
Колич.характеристики :120 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Текст укр., англ., рос. мовою. - Рек. ЦМК МОЗ України (22.12.2016 р., лист № 23-19/498)
ISBN, Цена 978-617-7175-34-5: 60.00 р.
УДК : 616.1/.4-071 + 616.6-071 + 616.1/.4-071(076)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПРАКТИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО -- PRACTICE GUIDELINE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
Аннотация: Навчальний посібник допоможе студентам-медикам, які навчаються в Україні, отримати практичні навички з обстеження хворого, написання та правильного оформлення історії хвороби. Посібник буде корисним також лікарям і викладачам, які цікавляться оформленням історії хвороби на українській, російській та англійській мовахEducational manual will help medical students studied in Ukraine to gain practical skills in examination of patients, writing and accuracy of medical history. The manual will be useful as doctors and teachers who are interested in design history in Ukrainian, Russian and English languagesУчебное пособие поможет студентам-медикам, обучающимся в Украине, получить практические навыки по обследованию больного, написанию и правильному оформлению истории болезни. Пособие будет полезно также врачам и преподавателям, интересующимся оформлением истории болезни на украинском, русском и английском языках
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(3)
Свободны : НА(3)
Найти похожие

5.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/С 91
Автор(ы) :
Заглавие : Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): матеріали XIV Всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 60-річчю ТДМУ, 18 - 19 трав. 2017 р. : у 2 т./ Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського. Т. 2
Выходные данные : Тернопіль, 2017
Колич.характеристики :392 с
Коллективы : "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)", Всеукр. наук.- практ. конф. з міжнар. участю (14 ; 2017 ; Тернопіль), "Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)", Всеукр. наук.- практ. конф. з міжнар. участю, Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
Цена : 32.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Проблеми та перспективи реформування підготовки кадрів на третьому рівні вищої освіти/ О. В. Власенко, О. А. Серебреннікова, О. П. Драчук. Організаційне та методичне забезпечення підготовки здобувачів ступеня доктора філософії за навчальною дисципліною "Написання, фінансування та управління науковими проектами, реєстрація прав інтеоектуальної власності" / І. В. Сергета, Л. М. Ваколюк, О. Ю. Панчук. Безперервна тренінгова система в післядипломній освіті лікарів загальної практики для вдосконалення надання медичної допомоги пацієнтам з гострим коронарним синдромом / Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Навчально-методичне вдосконалення післядипломної освіти з клінічної фармакології/ О. О. Яковлева, О. О. Клекот, Л. А. Вознюк.
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4-071/К 36
Заглавие : Керівництво з клінічного обстеження терапевтичного хворого та написання історії хвороби : навч. посіб. для студентів мед. вузів, які навчаються укр., англ. або рос. мовою . -2-ге вид., випр. і допов.
Параллельн. заглавия :Руководство по клиническому обследованию терапевтического пациента и написанию истории болезни = Guide to case report writing, history taking and physical examination of the therapeutical patient
Выходные данные : Вінниця: Центр ДЗК, 2016
Колич.характеристики :120 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Текст укр., англ., рос. мовою. - Рек. ЦМК МОЗ України (22.12.2016 р., лист № 23-19/498)
ISBN, Цена 978-617-7175-34-5: 59.00 р.
УДК : 616.1/.4-071 + 616.6-071 + 616.1/.4-071(076)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПРАКТИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО -- PRACTICE GUIDELINE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
Аннотация: Навчальний посібник допоможе студентам-медикам, які навчаються в Україні, отримати практичні навички з обстеження хворого, написання та правильного оформлення історії хвороби. Посібник буде корисним також лікарям і викладачам, які цікавляться оформленням історії хвороби на українській, російській та англійській мовах. Educational manual will help medical students studied in Ukraine to gain practical skills in examination of patients, writing and accuracy of medical history. The manual will be useful as doctors and teachers who are interested in design history in Ukrainian. Russian and English languages. Учебное пособие поможет студентам-медикам, обучающимся в Украине, получить практические навыки по обследованию больного, написанию и правильному оформлению истории болезни. Пособие будет полезно также врачам и преподавателям, интересующимся оформлением истории болезни на украинском, русском и английском языках
Экземпляры : всего : НА(3), ЧЗ(2)
Свободны : НА(3), ЧЗ(2)
Найти похожие

7.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/П 78
Заглавие : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Выходные данные : Вінниця, 2015
Колич.характеристики :255 с
Коллективы : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 614.2(477)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ A. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король ; А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ A. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкіене, М. Р. Борейко ; А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров’я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік ; М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ C. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик ; С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв’язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук’янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Γ. Τ. Михайлюк, М. В. Плотницька ; Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ C. O. Сокур ; С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп’ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров’я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Аннотация: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФРК(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФРК(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-071/І- 90
Заглавие : Історія хвороби: сучасні вимоги до написання у хворих профпатологічного профілю : метод. рек.
Выходные данные : Львів: Кварт, 2010
Колич.характеристики :32 с
Коллективы : Ін-т медицини праці, Львів. НМУ ім. Данила Галицького. каф. внутр. мед. №1
Цена : 8.00 р.
УДК : 616-071 + 616-071(072)
MeSH-главная: ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES
Аннотация: У методичних рекомендаціях подана інформація про сучасні вимоги до написання основних медичних документів, затверджених наказом МОЗ України, що регламентує діяльність лікаря у профпатолоґічному стаціонарі, правильне оформлення яких є обов’язковим - медичної карти стаціонарних хворих (історії хвороби; форма 003/0), листка лікарських призначень (форма 004/0), а також патолоґоанатомічного діагнозу (у випадку смерті хворого), висновку лікарської експертної комісії, повідомлення про професійне захворювання або отруєння (форма П-3), епікризу, витягу з історії хвороби
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.895.8/Г 56
Автор(ы) : Гнатишин М. С.
Заглавие : Шизофренія : посібник
Выходные данные : Вінниця: Консоль, 2007
Колич.характеристики :80 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. психіатрії, заг. та мед. психології
Примечания : Бібліогр.: с.78-80
ISBN, Цена 978-9668086-61-8: 26.00 р.
УДК : 616.895.8 + 616.89(075.8)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA
Содержание : Вступ ; Історія ; Епідеміологія ; Етіологія ; Гіпотези виникнення шизофренії ; Неврологічні відхилення ; Соматичні типи і соматичні зміни при шизофренії ; Психологічні тести ; Преморбідні симптоми ; Клінічна характеристика шизофренії ; Психічний статус у хворих на шизофренію ; Поведінка хворих на шизофренію ; Перебіг хвороби ; Три фази розвитку шизофренічного процесу... ; Типи ремісій ; Парафренії ; Диференційна діагностика ; Прогноз ; Профілактика захворювання ; Лікування хворих на шизофренію ; Правила, про які потрібно пам’ятати ; Екстрапірамідні розлади ; Написання історії хвороби хворого на шизофренію ; Список літератури
Аннотация: Ця книжка призначена для психіатрів, студентів медичних навчальних закладів, лікарів загальної практики та лікарів швидкої допомоги. Можливо, вона виявиться також корисною для медичних сестер, соціальних працівників і медичних психологів. У ній викладені різні уявлення й гіпотези про сутність хвороби та її причини. Детально описується клініка і психопатологія, початкові прояви психозу та диференційна діагностика. На підставі емпіричного досвіду, набутого під час роботи з великою кількістю хворих на шизофренію, урахування даних їх ретельного клінічного обстеження, а не на підставі яких-небудь гіпотез про походження душевних захворювань описані схеми застосовування лікарських препаратів за різних форм шизофренії. Там, де це можливо, лікувальні рекомендації засновані на точно встановлених фактах, в інших випадках - на нашому власному практичному досвіді, яким ми ділимося з вами. Запропоновані схеми лікування хворих не обов’язково є єдиним успішним способом лікування, головне те, що ми можемо дати рекомендації щодо лікування відповідно до сучасного рівня знань. Так чи інакше, успішне лікування, на наше переконання, залежить від правильного вибору ліків і способу їх введення, а також від визначення їхньої дози, що дає кращий терапевтичний ефект і зменшує інтоксикацію. Опис побічних дій ліків починаємо із найбільш загальних і виражених, не перераховуючи всі побічні дії, що коли-небудь трапляються, щоб не підсилити непотрібні побоювання.
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.89-071/К 49
Заглавие : Клінічне обстеження хворих із психічними розладами (симптоми психічних захворювань, дослідження психічного статусу, написання історії хвороби) : метод. рек.
Выходные данные : Вінниця, 2006
Колич.характеристики :58 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. психіатрії, заг. та мед. психології
Цена : 5.00 р.
УДК : 616.89-071
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
ДАННЫХ СБОР -- DATA COLLECTION
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
ПСИХИЧЕСКИ БОЛЬНЫЕ ЛИЦА -- MENTALLY ILL PERSONS
Экземпляры : всего 9: УА(125), НА(3), ЧЗ(1)
Свободны : УА(124), НА(3), ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/В75
Автор(ы) : Воротіна Л. І., Воротін В. Є., Гуткевич С. О.
Заглавие : Магістерська робота: методика написання і захисту : навч. посіб. для здобувачів осв.-кваліф. рівня повної вищ. освіти "Магістр"
Выходные данные : Київ: Вид-во Європ. ун-ту, 2004
Колич.характеристики :81 с
ISBN, Цена 966-301-040-1: 12.00 р.
УДК : 378 + 378(477)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Экземпляры : всего : ІБО(1), КСХ(1)
Свободны : ІБО(1), КСХ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.43-071/М 54
Автор(ы) : Зелінський Б. О., Власенко М. В., Паламарчук А. В.
Заглавие : Методичні рекомендації з клінічного обстеження хворих, написання і оформлення навчальної історії хвороби з ендокринології
Выходные данные : Вінниця: ВНМУ, 2003
Колич.характеристики :36 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. ендокринології з курсом післядиплом. підготовки :
УДК : 616.43-071 + 616.43-071(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- PATHOLOGIC PROCESSES
ВНУТРЕННИЕ ОРГАНЫ -- VISCERA
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЭНДОКРИННЫЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, ENDOCRINE
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Экземпляры : всего 23: УА(175), ЧЗ(2), НА(4)
Свободны : УА(175), ЧЗ(2), НА(4)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/В 75
Автор(ы) : Воротіна Л. І., Воротін В. Є., Гуткевич С. О.
Заглавие : Кандитатська дисертація. Методика написання і захисту : посіб. для аспірантів і здобувачів наук. ступеня
Выходные данные : Київ: Вид-во Європ. ун-ту, 2003
Колич.характеристики :76 с
Примечания : Бібліогр.: с.28
ISBN, Цена 966-7942-98-8: 12.00 р.
УДК : 378 + 378(477)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Экземпляры :ІБО(1)
Свободны : ІБО(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.8-071/М 54
Заглавие : Методика обстеження та написання історії хвороби неврологічного хворого : посіб. для студентів та лікарів-інтернів з курації хвороб
Выходные данные : Вінниця: ВДМУ, 2001
Колич.характеристики :93 с
Коллективы : Вінниц. ДМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.:с.92 :
УДК : 616.8-071
MeSH-главная: ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- NERVOUS SYSTEM DISEASES
Экземпляры : всего 6: НА(4), УА(78), ЧЗ(2), КСХ(1)
Свободны : НА(4), УА(78), ЧЗ(2), КСХ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616-071/М 54
Автор(ы) : Зелінський Б. О., Пивоваров П. І.
Заглавие : Методичні рекомендації з клінічного обстеження хворих, написання і оформлення навчальної історії хвороби
Выходные данные : Вінниця, 1997
Колич.характеристики :16 с
Коллективы : Вінниц. ДМУ ім. М. І. Пирогова :
УДК : 616-071 + 616-071(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
АНАМНЕЗА СБОР -- MEDICAL HISTORY TAKING
Экземпляры : всего 1: НА(1), ЧЗ(3), КСХ(8)
Свободны : НА(1), ЧЗ(3), КСХ(8)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4/М 54
Заглавие : Курація хворих і написання учбової історії хвороби : метод. вказ. студентам для самопідготовки до практ. занять з пропедевтики внутр. хвороб
Выходные данные : Тернопіль, 1993
Колич.характеристики :31 с
Коллективы : Терноп. МІ ім. І. Я. Горбачевського
Примечания : Бібліогр.:с.27-31 :
УДК : 616.1/.4
MeSH-главная: САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.4/М 54
Заглавие : Методичні вказівки студентам для самопідготовки до практичних занять з пропедевтики внутрішніх хвороб : курація хворих і написання учбової історії хвороби
Выходные данные : Тернопіль, 1983
Колич.характеристики :32 с
Коллективы : Терноп. МІ ім. І. Я. Горбачевського. каф. пропедевтики внутр. хвороб
Цена : 3.60 р.
УДК : 616.1/.4 + 616.1/.4(072)
MeSH-главная: ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)