Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (247)Библиотечные издания (18)Высшее образование (30)Краеведение (20)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=національний<.>)
Общее количество найденных документов : 97
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 611/H91
Автор(ы) : Cherkasov, Viktor G., Herasymiuk, Illya Ye., Holovatskyi, Andrii S., Kovalchuk, Oleksandr I., Reminetskyy, Borys Ya.
Заглавие : Human anatomy : textbook for students of higher med. institutions
Выходные данные : Vinnytsia: Nova Knyha, 2018
Колич.характеристики :464 p.: ill., color. fig.
Серия: Національний підручник
Примечания : Bibliogr.: p. 457-458. - Rec. by the Academic Board of I. Horbachevsky Ternopil State Medical University (report № 12 on 30th of October 2018)
ISBN, Цена 978-966-382-731-5: 420.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)=111
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: This illustrated edition is convenient to use: the material is divided into sections by systems. An overview of bones, joints, muscles, tissues, organs, blood supply and innervation of organs is given. Color illustrations add clarity. The book is intended for a wide range of readers, will also be useful to English-speaking students of medical universities and colleges, and professionals working in the medical industryЦе ілюстроване видання зручне у використанні: матеріал поділений у секції за системами. Висвітлено такі питання з анатомії: кістки, суглоби, м’язи, тканини, органи, кровопостачання та іннервація органів. Кольорові ілюстрації додають наочності. Ця книга призначена для широкого кола читачів. Також буде корисна для англомовних студентів медичних університетів та коледжів, а також професіоналам, які працюють в галузі медицини
Экземпляры : всего : ІЛ(2)
Свободны : ІЛ(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 611/H91
Автор(ы) : Cherkasov, Viktor G., Herasymiuk, Illya Ye., Holovatskyi, Andrii S., Kovalchuk, Oleksandr I., Reminetskyy, Borys Ya.
Заглавие : Human anatomy : textbook for students of higher med. institution . -2nd ed.
Выходные данные : Vinnytsia: Nova Knyha, 2019
Колич.характеристики :472 p.: ill., color. fig.
Серия: Національний підручник
Примечания : Bibliogr.: p. 469-470. - Rec. by the Academic Board of I. Horbachevsky Ternopil State Medical University (report № 12 on 30th of October 2018)
ISBN, Цена 978-966-382-769-8: 230.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)=111
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: This illustrated edition is convenient to use: the material is divided into sections by systems. An overview of bones, joints, muscles, tissues, organs, blood supply and innervation of organs is given. Color illustrations add clarity. The book is intended for a wide range of readers, will also be useful to English-speaking students of medical universities and colleges, and professionals working in the medical industryЦе ілюстроване видання зручне у використанні: матеріал поділений у секції за системами. Висвітлено такі питання з анатомії: кістки, суглоби, м’язи, тканини, органи, кровопостачання та іннервація органів. Кольорові ілюстрації додають наочності. Ця книга призначена для широкого кола читачів. Буде корисне для англомовних студентів медичних університетів та коледжів, а також професіоналам, які працюють у галузі медицини
Экземпляры :ІЛ(1)
Свободны : ІЛ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.9/I-69
Автор(ы) :
Заглавие : Internal Medicine: textbook for English-speaking students of higher medical educational establishments/ K. M. Amosova [et al.] ; eds.: M. A. Stanislavchuk, V. K. Sierkova. - (Національний підручник). Pt. 1: Cardiology. Rheumatology. Haematology
Выходные данные : : Nova Knyha Б.м., 2019
Колич.характеристики :408 p.: il.
Коллективы : National Pirogov Memorial Medical University
Примечания : Bibliogr.: р. 404-407. - Rec. by Academic Council of Vinnitsia National Pirogov Memorial Medical University
ISBN, Цена 978-966-382-733-9: 280.00 р.
УДК : 616.1/.9 + 616.1/.9(075.8)=111
MeSH-главная: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
РЕВМАТОЛОГИЯ -- RHEUMATOLOGY
ГЕМАТОЛОГИЯ -- HEMATOLOGY
Аннотация: Textbook in Internal medicine consists of 30 chapters, in which the basics of cardiology, rheumatology, nephrology are presented. This textbook is made up of text material and enough illustrations, including clinical findings and schematic figures. The textbook is intended for English-speaking students of medical and pharmaceutical faculties of higher educational establishments of UkraineПідручник з внутрішньої медицини складається з 30 розділів, у яких представлені основи кардіології, ревматології та нефрології. Містить текстові матеріали та достатньо ілюстрацій, у тому числі клінічні матеріали та схематичні рисунки. Підручник призначений для англомовних студентів медичних та фармацевтичних факультетів вищих навчальних закладів України
Экземпляры : всего 42: ІЛ(368)
Свободны : ІЛ(334)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.1/.9/I-69
Автор(ы) :
Заглавие : Internal Medicine: textbook for English-speaking students of higher medical educational establishments/ K. M. Amosova [et al.] ; eds.: M. A. Stanislavchuk, V. K. Sierkova. - (Національний підручник). Pt. 2: Pulmonology. Gastroenterology. Nephrology. Diseases of the internal organs in countries with hot climate
Выходные данные : : Nova Knyha Б.м., 2019
Колич.характеристики :360 p.: il.
Коллективы : National Pirogov Memorial Medical University
Примечания : Bibliogr.: р. 356-359. - Rec. by Academic Council of Vinnitsia National Pirogov Memorial Medical University
ISBN, Цена 978-966-382-734-6: 260.00 р.
УДК : 616.1/.9 + 616.1/.9(075.8)=111
MeSH-главная: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ПУЛЬМОНОЛОГИЯ -- PULMONARY MEDICINE
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY
НЕФРОЛОГИЯ -- NEPHROLOGY
ТРОПИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- TROPICAL MEDICINE
Аннотация: Textbook in Internal medicine consists of 37 chapters, in which the basis of cardiology, rheumatology, and nephrology are presented. This textbook is made up of text material and enough illustrations, including clinical findings and schematic figures. The textbook is intended for English-speaking students of medical and pharmaceutical faculties of higher educational establishments of UkraineПідручник з внутрішньої медицини складається з 37 розділів, у яких представлені основи кардіології, ревматології та нефрології. Містить текстові матеріали та достатньо ілюстрацій, у тому числі клінічні матеріали та схематичні рисунки. Підручник призначений для англомовних студентів медичних та фармацевтичних факультетів вищих навчальних закладів України
Экземпляры : всего 54: ІЛ(358)
Свободны : ІЛ(329)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 617-089/S94
Автор(ы) : Amosova K. M., Bereznytskyy Y. S., Burka A. O., Getman V. G., Khapat’ko G. Y.
Заглавие : Surgery : textbook for students of higher medical education medical institutions . -2nd ed.
Выходные данные : Vinnytsia: Nova Knyha, 2018
Колич.характеристики :712 с.: il.
Серия: Національний підручник
Примечания : Bibliogr. at the end of the chap. - Rec. by the Ministry of Health of Ukraine (Report № 2 of 02.06.2016 of the Commission for preparing training and education materials)
ISBN, Цена 978-966-382-714-8: 300.00 р.
УДК : 617-089 + 617-089(075.8)(076)=111 + 616-089.8(075.8)(076)=111
MeSH-главная: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: The textbook meets the program for preparing general practitioners in clinical surgery approved by the Ministry of Health of Ukraine. The material in the book is distributed depending on the nature of the disease and the priorities of medical care. Each theme is structured according to the principal clinical syndrome, with a precise division into chapters and due to professionally-oriented tasks of the approved branch standards. Each chapter is algorithmized that, in the judgement of the authors, should contribute to better assimilation of the material using the credit-module system. The textbook is intended for 4-6-year English-speaking students of higher medical educational institutions of III—IVth levels of accreditation, internsПідручник відповідає програмі, яка затверджена МОЗ України, з підготовки лікаря загальної практики з питань клініческої хірургії. Матеріал у підручнику розподілено залежно від характеру захворювання та пріоритетів надання медичної допомоги. Кожну тему викладено структуровано залежно від основного клінічного синдрому, з чітким розподілом основних розділів і відповідно до професійно-орієнтованих завдань затверджених галузевих стандартів. Кожний розділ теми подано в алгоритмізованому вигляді, що, на думку авторів, має сприяти кращому засвоєнню матеріалу при використанні кредитно-модульної системи навчання. Підручник розраховано на студентів 4-6 курсів вищих навчальних закладів медичного профілю III і IV рівнів акредитації, лікарів-інтернів
Экземпляры :ІЛ(1)
Свободны : ІЛ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 617-089/S94
Автор(ы) : Amosova K. M., Bereznytskyy Y. S., Burka A. O., Getman V. G., Khapat`ko G. Y.
Заглавие : Surgery : textbook for students of higher medical education medical institutions
Выходные данные : Vinnytsia: Nova Knyha, 2016
Колич.характеристики :712 p.: il.
Серия: Національний підручник
Примечания : Rec. by the Ministry of Health of Ukraine (Report № 2 of 02.06.2016 of the Commission for preparing training and education materials)
ISBN, Цена 978-966-382-598-4: 280.00 р.
УДК : 617-089 + 617-089(075.8)(076)=111 + 616-089.8(075.8)(076)=111
MeSH-главная: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: The textbook meets the program for preparing general practitioners in clinical surgery approved by the Ministry of Health of Ukraine. The material in the book is distributed depending on the nature of the disease and the priorities of medical care. Each theme is structured according to the principal clinical syndrome, with a precise division into chapters and due to professionally-oriented tasks of the approved branch standards. Each chapter is algorithmized that, in the judgement of the authors, should contribute to better assimilation of the material using the credit-module system. The textbook is intended for 4-6-year English-speaking students of higher medical educational institutions of III—IVth levels of accreditation, interns
Экземпляры : всего 61: ІЛ(254)
Свободны : ІЛ(217)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 94(477)/І-90
Автор(ы) : Качкан В. А., Левандовський В. М., Величко О. Б., Редькіна О. А.
Заглавие : Історія України : [нац. підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації]
Выходные данные : Київ: Медицина, 2014
Колич.характеристики :360 с
Серия: Національний підручник
Примечания : . - Бібліогр. в кінці розд. - Надрук. згідно з Наказом МОЗ України № 502 від 22.06.2010 р. Затв. ріш. Вченої ради і баз. каф. українознавства і філософії Івано-Франків. нац. мед. ун-ту (витяг з протоколу № 4 засід. Вченої ради Івано-Франків. нац. мед. ун-ту від 11.04.2013 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-343-0: 150.00 р.
УДК : 94(477) + 94(477)(075.8)
MeSH-главная: ИСТОРИЯ -- HISTORY
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Національний підручник підготовлено авторським колективом українознавчих кафедр медичних університетів для студентів лікувальних, стоматологічних та фармацевтичних факультетів. Автори охоплюють хронологічно й тематично всі найважливіші періоди вітчизняної історії з найдавніших часів і до сьогодення. Під час написання розділів і окремих параграфів використано наиновітніші досягнення як теоретичної, зокрема академічної науки, так і методичних напрацювань у цій галузі. Для викладачів і студентів вищих медичних навчальних закладів II-IV рівнів акредитації
Экземпляры : всего 5: ЧЗ(3), КСХ(2), НА(1), УА(133), КОН(8)
Свободны : ЧЗ(3), КСХ(2), НА(1), УА(126), КОН(8)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 930.85(477)/І-90
Автор(ы) : Качкан В. А., Величко О. Б., Божко Н. М., Карпова І. Д.
Заглавие : Історія української культури : [нац. баз. підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації] . -2-ге вид., випр.
Выходные данные : Київ: Медицина, 2015
Колич.характеристики :368 с
Серия: Національний підручник
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Надрук. згідно з Наказом МОЗ України № 502 від 22.06.2010 р. Затв. рішенням Вченої ради і баз. каф. українознавства і філософії Івано-Франків. НМУ (витяг з протоколу № 4 засід. Вченої ради Івано-Франків. НМУ від 11.04.20.13 р. і витяг з протоколу №6 засід. баз. каф. українознавства і філософії Івано-Франків. НМУ від 25.02.2013 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-406-2: 150.00 р.
УДК : 930.85(477) + 930.85(477)(075.8)
MeSH-главная: КУЛЬТУРА -- CULTURE
АНТРОПОЛОГИЯ КУЛЬТУРАЛЬНАЯ -- ANTHROPOLOGY, CULTURAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У національному (базовому) підручнику розглянуто основні аспекти становлення і розвитку української культури від найдавніших часів до сьогодення. Теоретичний та фактичний матеріал розкриває основні тенденції розвитку освіти, науки, літератури, музично-театрального, образотворчого та прикладного мистецтва у контексті європейських та світових з’явів. Для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації
Экземпляры : всего 2: КОН(10), НА(3), УА(154), ЧЗ(2)
Свободны : КОН(10), НА(3), УА(147), ЧЗ(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доповідей навч-метод. конф., 7 лют. 2019 р.
Выходные данные : Вінниця, 2019
Колич.характеристики :260 с
Коллективы : "Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір", навч.-метод. конф. (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Національний досвід впровадження європейських стандартів вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І.Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Новий формат державного кваліфікаційного іспиту випускників медичних ВУЗів України/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Вплив вищої медичної освіти на показники людського розвитку/ Н. С. Алексеенко [та ін.]. Особливості організації навчально-виховного процесу для індійських студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Андрійчук [та ін.]. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах/ О. П. Каліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Філософська складова трансформації вищої медичної освіти України/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Сучасний алгоритм доступу до професії стоматолога-ортопеда/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Використання симуляційних технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик. Мовне портфоліо як ефективний механізм реалізації особистісно орієнованого навчання студентів-нефілологів у ВНЗ/ Я. С. Білик. Оптимізація знань та вмінь провізорів-спеціалістів з окремих питань електронного здоров’я/ О. Б. Блавацька. Інтегральний підхід у викладанні розділу «Систематика рослин» з дисципліни фармацевтична ботаніка для студентів фармацевтичного факультету/ О. А. Бобровська [та ін.]. Застосування елементів дистанційної освіти (ДО) при підготовці провізорів-інтернів з фармакології/ В. П. Бобрук, С. В. Сергеев. Міждисциплінарний підхвд у лікуванні дерматовенерологічних пацієнтів/ С. А. Бондар [та ін.]. Методологія викладання дисципліни клінічна імунологія та алергологія студентам медичного факультету/ О. Б. Бондарчук, Л. М. Кириченко. Особливості прийому державних випускних іспитів з акушерства та гінекології (ОСКІ) із залученням інноваційних симуляційних технологій/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх лікарів/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець, Н. В. Дідик. Особливості підготовки медичних кадрів в Україні, нові напрямки та потреби/ Л. М. Булат, Л. О. Фік, Я. А. Медражевська. Проблемно-орієнтовне навчання студентів як новий підхід для покращення освіти і зменшення ризиків на ринку праці/ B. C. Василик. Впровадження вивчення нових галузевих стан, вищій фармацевтичній освіті/ В. А. Ващук, О. В. Білик. Філософія психосоматики та медицина: точки дотику/ К. М. Вергелес. Генезис філософії та медицини: від появи до сьогодення / К. М. Вергелес. Сучасні підходи до оптимізації навчання практичних лікарів ендокринології/ М. В. Власенко, B. C. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Вдосконалення лідерського потенціалу університету шляхом участі у проектній діяльності/ О. В. Власенко [та ін.]. До питання про дисципліну в мультикультурному освітньому просторі/ О. С. Войцехівська. Використання гейміфікації в підготовці студентів до ліцензійних іспитів/ А. С. Воронкіна. Актуальність впровадження в сучасну медичну освіту інноваційних технологій/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Особливості викладання специфічної термінології іноземним англомовним студентам/ A. О. Гаврилюк [та ін.]. Формування термінологічної грамотності та компетентності у майбутніх спеціалістів/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Сучасні особливості додипломного викладання дерматовенерології/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості викладання дисципліни «Промислова технологія лікарських засобів» іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк [та ін.]. Питання оптимізації підготовки майбутніх лікарів - стоматологів щодо надання стоматологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев, Η. Ф. Бабійчук. Покаращення навчального процесу з застосуванням симуляційних технологій/ Н. А. Годлевська. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії англомовним студентам / І. А. Голубовський. Удосконалення методів оцінки знань студентів-стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Підготовка фармацевтичних фахівців з використанням технології «CLICERS»/ Ю. М. Григорук, О. П. Баліцька. Підготовка провізорів-інтернів до «Крок-3. Фармація»/ Я. О. Гриньків. Значення української мови як державної в системі вищої медичної освіти/ А. М. Гулевич. Вивчення здатності до критичного мислення серед студентів фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. В. Гуцол [та ін.]. Проблема інтерлінгвальної професійної комунікації у сфері сучасної лінгвістичної термінологічної прагматики/ М. Т. Денека. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти/ А. В. Дерезюк. Досвід інформативного наповнення вебсторінки кафедри мікробіології/ Д. М. Дівінскі [та ін.]. Формування фахових компетентностей як основа підготовки конкурентоспроможного фахівця фармації/ Н. О. Діденко, А. О. Очеретнюк. Загальнодержавне значення медичної освіти - авторитет українського лікаря/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мультидисциплінарний підхід до навчання дитячих лікарів хірургічного проіфлю в інтернатурі/ Д. В. Дмитрієв [та ін.]. Допомога першокурсникам у процесі адаптації до навчання в університеті як одна з умов підвищення якості освіти/ Л. І. Дмитрук, І. В. Дмитрук. Інноваційна спрямованість діяльності викладача вищої школи/ Л. І. Дмитрук, Н. М. Смолко. Особливості підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності у США в аспекті формування професійно-етичної компетентності/ Л. В. Дудікова. Критерії та показники оцінювання знань абітурієнтів з іноземної мови, які вступають на навчання з англійською мовою викладання до ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Передача досвіду молодим фахівцям - запорука якісного навчально-виховного процесу в університеті/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Роль педіатрії в сучасному контексті реформування галузі охорони здоров’я/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів 6 курсу (ОСКІ)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Актуальні проблеми викладання медичної генетики/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Розроблення освітньо-професійної програми зі спеціальності 228 Педіатрія/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Можливості рішення проблем орфанних захворювань/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Досвід підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в сучасних умовах/ В. М. Дудник [та ін.]. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів: національний досвід та світовий вимір/ В. М. Дудник [та ін.]. Теоретичні основи формування професійної ідентичності майбутнього лікаря/ А. В. Дусик, Г. В. Троян. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря жарких та тропічних країн/ О. В. Дякова, М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Актуальні проблеми навчання лікарів-інтернів хірургічного спрямування в сучасних умовах України/ А. А. Жмур [та ін.]. Перспективи розвитку університетських клінік в Україні/ Н. В. Заічко [та ін.]. Напрями удосконалення інформаційного забезпечення провізорів у системі післядипломної освіти/ О. М. Заліська, Н. М. Максимович, О. З. Барчук. Використання ситуаційних задач як навчально-методичного матеріалу та форми контролю при вивченні медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація» Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Зарічанська, Н. С. Недорезанюк. Актуальна проблема медичної освіти - якість знань/ Т. М. Зелінська. Особливості навчання сучасних поколінь, які здобувають вищу медичну освіту/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, М. О. Колесник. Особливості клінічної підготовки лікарів-інтернів загальної практики з стоматології/ М. О. Іванова, Ю. О. Молчанов. Досвід викладання клінічної мікробіології лікарям-інтернам дерматовенерологам/ С. А. Іванова, А. В. Крижановська, М. С. Третьяков. Особливості викладання елективного курсу «Підготовка фармацевтичного представника» у студентів фармацевтичного факультету/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк, В. П. Бобрук. Зворотній зв’язок - необхідна передумова існування та розвитку ВНЗ/ О. В. Ільченко. Більше уваги науці/ О. В. Ільченко. Підготовка іноземних громадян, що навчаються в інтернаціональних групах на кафедрі нормальної фізіології у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ М. В. Йолтухівський, Л. В. Костюк, С. В. Коновалов. Значущість вивчення філософії в медичних університетах/ Д. М. Калач. Зміни світоглядних орієнтацій особистості сучасного лікаря/ Д. М. Калач. Роль дистанційних форм навчання у безперервному професійному розвитку лікарів/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Мультимодальний підхід як один із сучасних феноменів у підготовці фахівця європейського рівня/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, А. В. Осадчий. Вивчення питань імунопрофілактики лікарями-інтернами різних спеціальностей/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль та значення евристичного методу навчання в процесі підготовки студентів вищих медичних закладів/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Сучасний аспекти медичної підготовки в медичних європейських університетах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Шляхи євроінтеграцїї на прикладі модифікації комплексних текстових і ілюстраційних тестів з оториноларингологи англійською і українською мовою/ В. В. Кіщук [та ін.]. Інформативність інтегративних ілюстраційних тестів для підвищення когнітивного рівня знань і його оцінювання з оториноларингологи/ В. В. Кіщук [та ін.]. Перспективи розвитку смарт-навчання в інноваційних технологіях викладання фармацевтичних дисциплін/ С. О. Климишина. Оцінка рівня знань студентів за допомогою on-line тестування з використанням смартфонів/ В. П. Ковальчук [та ін.]. Модернізація способів закріплення і перевірки навчального матеріалу на кафедрі мікробіології при підготовці лікарів в період реорганізації медичної галузі/ С. А. Колодій [та ін.]. Методичні підходи до вивчення теми «Регуляція та патологія вуглеводного обміну» студентами спеціальності «Медична психологія»/ О. М. Колошко. Глобалізація й директивне навчання у вищій школі/ О. М. Комар. Використання SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку медичного закладу/ Н. Т. Комарницька [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: реалізація методичних інновацій у вищій школі/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. А. Серебреннікова. Нові підходи та шляхи удосконалення викладання дитячої хірургії для інтернів з спеціальності «Загальна практика-сімейна медицина» та «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Роль клінічного мислення в підготовці лікаря/ О. А. Коробко, Л. І. Маринич, С. В. Нечипорук. Соціально-психологічна адаптація студентів-іноземців інклюзивних груп в порівнянні з вітчизняними студентами/ О. В. Кривов’яз, І. К. Щерба, Ю. О. Томашевська. Особливості викладання дисципліни іноземним англомовним студентам на кафедрі мікробіології/ А. В. Крижановська, І. М. Вовк, О. В. Римша. Впровадження курсу за вибором «Біоактивність неорганічних сполук» на кафедрі фармацевтичної хімії Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ О. С. Куколевська, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії студентам IV курсу в умовах реорганізації медичної допомоги/ Л. Г. Кулик. Актуальні питання підготовки інтернів ЗПСМ по протитуберкульозній роботі/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Можливості та перспективи застосування кейс-методу в хірургічній стоматології/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов, С. С. Поліщук. Мультидисциплінарна взаємодія навчання на клінічних кафедрах у студентів 4-5 курсів лікувального факультету/ Д. А. Лисенко [та ін.]. Особливості викладання біологічної хімії іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Г. З. Личик, Д. О. Фільчуков, К. М. Тубулкан. Формування у студентів рефлексивного ставлення до комунікативного аспекту майбутньої професійної діяльності/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ Т. В. Лобастова, Г. В. Чайка, О. А. Таран. Особливості навчання іноземних студентів на кафедрі анатомії людини ВМНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. А. Логвіненко [та ін.]. Перинатальні наслідки при критичному стані плоду/ О. Л. Льовкіна, К. Г. Татарчук. Досвід формування клінічного мислення у студентів на кафедрі нервових хвороб ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ С. Л. Малик, Л. М. Желіба. Чинники, що впливають на процес розуміння студентами письмових текстів іноземною мовою/ А. С. Марлова, О. П. Горпинюк, А. Л. Яценко. Роль викладача у вищій медичній школі: основні компетентності та синдром емоційного вигорання/ Я. Ю. Марункевич. Хімічний експеримент – специфічний метод навчання у медичному виші/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Щодо реалізації принципів економічної підготовки магістрів медицини/ І. А. Марчук. Компетентнісний підхід в підготовці студента-медика старших курсів: особистий досвід з погляду модернізації системи медичної освіти/ Н. П. Масік. Виховний потенціал методу проектів у вищій школі/ Я. А. Медражевська, С. Л. Малик, Л. А. Фик. Модернізація вищої медичної освіти України/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук, Л. В. Фоміна. Проблема системності підвищення якості сучасної медичної освіти/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Практична робота студентів при проведенні занять з внутрішньої медицини - важливий етап на шляху до оптимізації навчального процесу/ Г. О. Мовчан [та ін.]. Опанування технікою встановлення синдромального діагнозу. Модель практичного заняття з пропедевтики внутрішньої медицини/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич, Н. О. Пентюк. Вдосконалення методики викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини у студентів 3 курсу англійської форми навчання згідно існуючої стратегії розвитку медичної освіти в Україні/ Ю. М. Мостовой, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Сучасні підходи у вивченні медичної вірусології/ В. М. Мруг. Особливості навчального процесу в ході вивчення дисципліни «Психіатрія, наркологія»/ О. Ф. Мруг. Проблеми підготовки спеціалістів в умовах реформування медичної освіти/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Сучасні підходи організації навчального процесу в клініці дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування науково-дослідної форми навчання при вивченні дисциплін «Біоорганічна хімія та біологічна хімія»/ В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, А. В. Мельник. Мотиваційні фактори вибору медичної професії іноземними студентами/ В. С. Олійник [та ін.]. Роль викладача та вплив євроінтеграційних процесів і глобалізації на формування професійної грамотності студентів-медиків/ М. Д. Онофрійчук-Гусятинська. Особливості вивчення фтизіатрії на сучасному етапі студентами 6-курсу медичного факультету та шляхи її оптимізації/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Оцінка клініко-економічної ефективності програми профілактики спазму акомодації/ О. М. Очередько, М. О. Старинець, А. А. Ахмедова. Застосування нових методів контролю знань у підготовці лікаря загальної практики/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, В. С. Вернигородський. Підвищення рівня викладання у закладах медичної освіти, як предиктор покращення якості надання допомоги населенню України/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. В. Чернова. Оптимізація контролю якості засвоєння знань з мікробіології на етапі підсумкового контролю/ Г. К. Палій [та ін.]. Інноваційні технології у викладанні патологічної анатомії у закладах вищої медичної освіти/ К. А. Педоренко. Віртуальні тренажери для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Особливості механічних моделей та тренажерів для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я в інноваційних процесах вищої медичної освіти/ В. Л. Пилипчук, І. В. Олійник, О. В. Задорожнюк. Проблема гармонізації духовності і наукового прогресу при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа. Студентські наукові гуртки, як фактор професійного зростання майбутніх спеціалістів/ О. М. Пічкур [та ін.]. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Актуальні питання організації принципів підготовки лікарів - інтернів дитячих хірургів в умовах вимог сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. О. Ольхомяк. Проблема покращення ефективності навчання студентів медичних ВНЗ в сучасних реаліях/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Реформування освітньої медичної системи: сучасні виклики та шляхи їх вирішення/ М. І. Покидько, О. О. Ліхіцький, М. Г. Богачук. Викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Інноваційні процеси в освіті в умовах глобалізації/ Л. М. Пономарьова, А. М. Гулевич. Вплив ціннісно-мотиваційних орієнтацій на суб’єктивне переживання щастя студентами-медиками/ І. С. Потоцька [та ін.]. Актуальні проблеми викладання гігієни дітей та підлітків в сучасних умовах/ Л. О. Процюк. Якість навчання студентів - одне з провідних завдань викладача вищої школи/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, А. О. Камінська. Професійна комунікація в практичній діяльності лікаря/ Η. Г. Пшук, О. О. Белов, Г. О. Ільницький. Взаємовідносини викладача і студента-медика в процесі модернізації вищої освіти України/ В. Р. Ратова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Контроль якості освіти як складова навчального процесу/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Актуальний досвід формування практичних навичок у студентів випускного курсу медичних факультетів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Інформація в інтернеті як джерело інформації у процесі навчання/ І. Ю. Рев’яцький. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ЛІ «Крок-1»/ Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. Науково-дослідна робота як складова процесу навчання у сучасному вищому медичному навчальному закладі/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Вища медична освіта в умовах реформування системи охорони здоров’я в Україні/ В. О. Романова, В. О. Новоселецький, І. В. Орлова. Проблема виправлення помилок студентів при навчанні в закладі вищої медичної освіти/ О. А. Ромашкіна. З досвіду застосування проектної методики під час навчання іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів неонатологів. Забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. С. Яблонь, P. O. Гомон. Впровадження в навчальний процес завдань об’єктивного структурованого клінічного іспиту з педіатрії/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король, К. В. Хромих. Використання психологічних засобів відновлення в сучасних умовах спортивної діяльності волейболісток/ Л. А. Сарафинюк, Ю. І. Якушева, О. І. Романенко. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна у фармації та екологія» в сучасних умовах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Навчальна дисципліна «Охорона праці у галузі» та її місце у структурі сучасної медичної освіти/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Особливості викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії для студентів-стоматологів 3 курсу/ В. Я. Скиба [та ін.]. Правила підготовки, проведення та алгоритм аналізу спірографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Удосконалення процесу вивчення хімії – запорука підготовки творчих лікарів/ О. Я. Сливка. Комп’ютерні технології у вивченні хімії в медичному вузі – важлива умова ефективності навчального процесу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Науково-освітній проект «Гурток з предмету»/ С. О. Сокур. Актуальність використання електронних програм-платформ тестування у педагогічній практиці вищих навчальних закладів/ Д. С. Солейко, О. М. Горбатюк, Н. П. Солейко. Семінарське заняття в інтернатурі як складова практичного орієнтованого навчання/ Н. Г. Старинець, Г. С. Московко, Г. О. Старинець. Оптимізація навчального процесу шляхом удосконалення проведення підсумкового заняття у студентів ІІІ курсу з пропедевтики внутрішньої медицини/ А. Г. Степанюк. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі біохімії/ О. Г. Сулім. Зміст, кількість та якість інформації у національній медичній освіті потребують кардинальних змін та рішучих дій від усіх та кожного/ О. І. Тарчинець, Ю. В. Тарчинець. Майстерність педагогічного спілкування, як інструмент впливу на навчальну активність студентів та їх психологічну свободу/ Т. О. Тепла [та ін.]. Значення медичної біохімії у підготовці конкурентоспроможного лікаря/ О. В. Тертишна [та ін.]. Методологічні принципи і інноваційні методи викладання дисципліни анатомія людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Порівняння показників якості знань та успішності студентів 1-го курсу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова 2017-2018 н.р. та 2018-2019 н.р. з предмету анатомії людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Формування навичок і вмінь мовленнєвої поведінки іноземних студентів у ситуаціях професійного спілкування/ Л. Т. Тищенко. Методи активного навчання як засіб розвитку пізнавальної діяльності студентів/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Дидактичні підходи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Технологія ліків: модуль 1 Аптечна технологія ліків»/ О. Ю. Тозюк. Оптимізація процесу викладання доклінічної практичної частини у студентів стоматологічного факультету/ С. О. Філімонова [та ін.]. Особливості викладання ендокринології у англомовних студентів/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Організація профілактичної роботи в сучасній медичній практиці/ О. О. Фомін, Н. С. Фоміна. Впровадження асоціативного мислення з метою покращення засвоєння матеріалу з предмету «Внутрішня медицина»/ О. П. Хапіцька. Удосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з дисципліни «Внутрішні хвороби»/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Необхідність взаємозв’язку лекцій, практичних занять і самостійної роботи при викладанні біологічної хімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Загальна практика сімейна медицина, як невід’ємна складова трансформації системи охорони здоров’я в медичну освіту України/ Г. С. Черешнюк, Т. В. Козяр. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Актуальні питання безперервного професійного розвитку лікарів у контексті сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Чернобровий, І. Г. Палій. Спеціальні технічні стандарти для визначення неакадемічної кваліфікації майбутнього лікаря-спеціаліста/ І. І. Шаповал [та ін.]. Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів на кафедрі медичної біології/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини»/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько. Галографічні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах»/ В. С. Шунков. Актуальність ролі мотиваційного фактора в стимуляції індивідуальної самостійної роботи студентів/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Медичне стажування як один з ефективних способів навчання сучасних лікарів/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, В. С. Олійник. Курс «Фармацевтичний аналіз» в системі дистанційної підготовки провізорів-інтернів (спеціальність «Загальна фармація») на кафедрі фармацевтичної хімії/ Т. І. Ющенко, О. В. Зарічанська, О. О. Давиденко. Організація навчального процесу з дисципліни «Сучасна аналітична лабораторна практика» для фахівців освітньої кваліфікації «Магістр фармації»/ Т. І. Ющенко, А. Є. Косарева, О. Ю. Рогова. Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні дисципліни «Неонатологія»/ О. С. Яблонь [та ін.]. Досвід застосування дистанційної освіти в післядипломній освіті інтернів-провізорів/ О. Г. Якименко [та ін.]. Питання клінічної фармакології на післядипломному рівні вищої медичної освіти/ О. О. Яковлева, О. О. Клекот. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ С. Ю. Яремин, В. О. Фіщенко.
Аннотация: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підручник : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: А. С. Головацький, О. І. Ковальчук ; рец.: Ю. Й. Гумінській, Ю. Я. Кривко, Б. Г. Макар. - (Національний підручник). - 9-те вид., доопрац. Т. 1
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2022
Колич.характеристики :367 с.: іл.
Примечания : Укр. предм. покажч.: с. 352-360. - Латин. предм. покажч.: с. 361-364. - Бібліогр.: с. 365-367. - Затв. МОН України (лист №1/11-12044 від 29.07.2014). Вид. підгот. відповідно до наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502
ISBN, Цена 978-966-382-752-0: 400.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У першому томі підручника подано сучасні дані про будову клітин і тканин. Дано характеристику органів, систем і апаратів органів. Описані основні етапи розвитку людини в онтогенезі, особливості будови, росту і розвитку організму. Детально описана функціональна анатомія кісток скелета, їх з’єднань та м’язової системи людини. Наведена коротка характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу, 1997) українському стандарту (Київ, 2001)
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(3)
Свободны : ЧЗ(1), НА(3)
Найти похожие

11.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: у 3-х т. : підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації/ А. С. Головацький [та ін.] ; за ред. А. С. Головацького та В. Г. Черкасова. - (Національний підручник). Т. 1 . -Вид. 6-те, доопрац.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2017
Колич.характеристики :368 с.: іл.
Примечания : Затв. МОН України (лист № 1/11-12044 від 29.07.2014). Вид. підгот. відп. до наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502 як единий нац. підручник
ISBN, Цена 978-966-382-646-2: 350.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У першому томі підручника подано сучасні дані про будову клітин і тканин. Дано характеристику органів, систем і апаратів органів. Описані основні етапи розвитку людини в онтогенезі, особливості будови, росту і розвитку організму. Детально описана функціональна анатомія кісток скелета, їх з’єднань та м’язової системи людини. Наведена коротка характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу, 1997) — українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу
Экземпляры : всего : НА(2), УА(6), ЧЗ(1)
Свободны : НА(2), УА(4), ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: [підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації] : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред. А. С. Головацький, В. Г. Черкасов. Т. 1 . -Вид. 3-тє, доопрац.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2013
Колич.характеристики :368 с.: іл.
Серия: Національний підручник
Примечания : Укр. предм. покажч.: с. 350-358. - Латин. предм. покажч.: с. 359-364. - Бібліогр.: с. 365. - Рек. МОЗ України. Наказ від 22.06.2010 р. № 502
ISBN, Цена 978-966-382-491-8: 185.00, 236.00, р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У першому томі підручника подані сучасні дані про будову клітин і тканин. Дано характеристику органів, систем і апаратів органів. Описані основні етапи розвитку людини в онтогенезі, особливості будови, росту і розвитку організму. Детально описана функціональна анатомія кісток скелета, їх з’єднань та м’язової системи людини. Наведена коротка характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Пауло, 1997) - українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу.
Экземпляры : всего 17: ЧЗ(6), УА(201)
Свободны : ЧЗ(6), УА(156)
Найти похожие

13.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: А. С. Головацький, В. Г. Черкасов. - (Національний підручник). - Вид. 4-те, доопрац. Т. 1
Выходные данные : Вінниця: Нова книга, 2015
Колич.характеристики :368 с.: іл.
Примечания : Укр., латин. предм. покажч. : с. 350-364. - Бібліогр. : с. 365 (24 назви) . - Затв. МОН України (лист №1/11-12044 від 29.07.2014). Вид. підгот. відп. до Наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502 як єдиний нац. підруч.
ISBN, Цена 978-966-382-559-5: 270.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У першому томі підручника подані сучасні дані про будову клітин і тканин. Дана характеристика органів, систем і апаратів органів. Описані основні етапи розвитку людини в онтогенезі, особливості будови, росту і розвитку організму. Детально описана функціональна анатомія кісток скелета, їх з’єднань та м’язової системи людини. Дана коротка характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Пауло, 1997) - українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу.
Экземпляры : всего 17: НА(1), УА(184), ЧЗ(2)
Свободны : НА(1), УА(151), ЧЗ(2)
Найти похожие

14.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації : у 3 т. / А. С. Головацький [та ін.] ; за ред. А. С. Головацького та В. Г. Черкасова. - (Національний підручник). Т. 1 . -Вид. 5-те, доопрац.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2016
Колич.характеристики :368 с.: рис., табл., фот.
Примечания : Предм. покажч.: с. 351-363 . - Бібліогр.: с. 364. - Затв. МОН України (лист № 1/11-12044 від 29.07.2014). Вид. підгот. відп. до наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502.
ISBN, Цена 978-966-382-595-3: 290.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У першому томі підручника подано сучасні дані про будову клітин і тканин. Дано характеристику органів, систем і апаратів органів. Описані основні етапи розвитку людини в онтогенезі, особливості будови, росту і розвитку організму. Детально описана функціональна анатомія кісток скелета, їх з’єднань та м’язової системи людини. Наведена коротка характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу, 1997) — українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу
Экземпляры : всего 1: НА(1), УА(5), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), УА(4), ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підруч. для студентів вищ. мед. навч. закладів IV рівня акредитації : у 3 т. / А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: А. С. Головацький, В. Г. Черкасов ; рец.: Ю. Й. Гумінський, Ю. Я. Кривко, Б. Г. Макар. - (Національний підручник). Т. 1 . -Вид. 7-те, доопрац.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2018
Колич.характеристики :368 с.: іл.
Примечания : Укр., латин. предм. покажч. : с. 351-363. - Бібліогр. : с. 364 (24 назви) . - Затв. МОН України (лист №1/11-12044 від 29.07.2014). Вид. підгот. відп. до Наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502 як єдиний нац. підруч.
ISBN, Цена 978-966-382-708-7: 400.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У першому томі підручника подано сучасні дані про будову клітин і тканин. Дано характиристику органів, систем і апаратів органів. Описані основні етапи розвитку людини в онтогенезі, особливості будови, росту і розвитку організму. Детально описана функціональна анатомія кісток скелета, їх з’єднань та м’язової системи людини. Наведена коротка характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннерції. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу, 1997) – українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу
Экземпляры : всего : НА(12), ЧЗ(1)
Свободны : НА(12), ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: В. Г. Черкасов, А. С. Головацький ; рец.: Ю. Й. Гумінський, Ю. Я. Кривко, Б. Г. Макар. - (Національний підручник). - Вид. 6-те, доопрац. Т. 2
Выходные данные : Вінниця: Нова книга, 2018
Колич.характеристики :456 с.: іл.
Примечания : Укр. предм. покажч.: с. 417-433. - Латин. предм. покажч.: с. 434-451. - Бібліогр.: с. 452-454 . - Затв. МОН України (лист № 1/11-12044 від 29.07.2014 р.). Вид. підгот. відп. до наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502 як единий нац. підруч.
ISBN, Цена 978-966-382-712-4: 450.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У другому томі підручника подано сучасні дані про будову нутрощів, центральної нервової системи та органів чуття. Дана характеристика органів, систем і апаратів органів, характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане.Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу, 1997) — українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу
Экземпляры : всего : НА(3), ЧЗ(1)
Свободны : НА(3), ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: В. Г. Черкасов, А. С. Головацький ; рец.: Ю. Й. Гумінський, Ю. Я. Кривко, Б. Г. Макар. - (Національний підручник). - 7-ме вид., доопрац. Т. 2
Выходные данные : Вінниця: Нова книга, 2019
Колич.характеристики :456 с.: іл.
Примечания : Укр. предм. покажч.: с. 417-433. - Латин. предм. покажч.: с. 434-451. - Бібліогр.: с. 452-454. - Електрон. ресурси: с. 454. - Затв. МОН України (лист № 1/11-12044 від 29.07.2014 р.). Вид. підгот. відп. до наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502 як единий нац. підруч.
ISBN, Цена 978-966-382-753-7: 450.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У другому томі підручника подано сучасні дані про будову нутрощів, центральної нервової системи та органів чуття. Дано характеристику органів, систем і апаратів органів, кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу, 1997) - українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(2)
Свободны : ЧЗ(1), НА(2)
Найти похожие

18.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: А. С. Головацький, В. Г. Черкасов ; рец.: Ю. Й. Гумінський, Ю. Я. Кривко, Б. Г. Макар. - (Національний підручник). - Вид. 4-те, доопрац. Т. 2
Выходные данные : Вінниця: Нова книга, 2016
Колич.характеристики :456 с.: іл.
Примечания : Укр. пред. покажч.: с. 417-433. - Латин. предм. покажч.: с. 434-451. - Бібліогр.: с. 452-454. - Затв. МОН України (лист №1/11-12044 від 29.07.2014). Вид. підготовлено відп. до наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502 як единий нац. підруч.
ISBN, Цена 978-966-382-573-1: 300.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У другому томі підручника подані сучасні дані про будову нутрощів, центральної нервової системи та органів чуття. Дана характеристика органів, систем і апаратів органів, характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами, і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу, 1997)?- українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: А. С. Головацький, В. Г. Черкасов. - (Національний підручник). - Вид. 3-тє, доопрац. Т. 2
Выходные данные : Вінниця: Нова книга, 2015
Колич.характеристики :456 с.: іл.
Серия: Національний підручник
Примечания : Укр., латин. предм. покажч. : 416-451. - Бібліогр. : с. 452-455. - Затв. МОН України (лист № 1/11-12044 від 29.07.2014). Вид. підг. відп. до Наказу МОЗ України від 22.06.2010 р. № 502 як єдиний нац. підруч.
ISBN, Цена 978-966-382-544-1: 335.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У другому томі підручника подані сучасні дані про будову нутрощів, центральної нервової системи та органів чуття. Дана характеристика органів, систем і апаратів органів, характеристика кровопостачання, відтоку крові і лімфи від цих анатомічних структур та їх іннервації. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання для повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами, які відповідають міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Пауло, 1997) - українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом відповідно до вимог Болонського процесу.
Экземпляры : всего 4: НА(2), УА(192), ЧЗ(2)
Свободны : НА(1), УА(153), ЧЗ(2)
Найти похожие

20.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 611/А 64
Автор(ы) :
Заглавие : Анатомія людини: підручник : у 3 т./ А. С. Головацький [та ін.] ; ред.: В. Г. Черкасов, А. С. Головацький. - (Національний підручник). Т. 3 . -Вид. 6-те, доопрац.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2019
Колич.характеристики :374 с.: іл.
Примечания : Затв. МОН України (лист №1/11-12044 від 29.07.2014)
ISBN, Цена 978-966-382-755-1: 350.00 р.
УДК : 611 + 611(075.8)
MeSH-главная: АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Аннотация: У третьому томі підручника подано сучасні дані про будову периферійної нервової системи та серцево-судинної системи. Допоможуть у кращому засвоєнні матеріалу зведені таблиці. В кінці кожного розділу підручника є питання хія повторення і самоконтролю, які дозволяють краще зрозуміти прочитане. Усі анатомічні терміни подані українською і латинською мовами і відповідають Міжнародній анатомічній номенклатурі (Сан-Паулу. 1997), українському стандарту (Київ, 2001). Підручник призначений для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, складений за кредитно-модульним принципом
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(2)
Свободны : ЧЗ(1), НА(2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)