Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (33)Библиотечные издания (12)Высшее образование (24)Краеведение (1)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=особистість<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/П 78
Заглавие : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Выходные данные : Вінниця, 2015
Колич.характеристики :255 с
Коллективы : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 614.2(477)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ A. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король ; А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ A. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкіене, М. Р. Борейко ; А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров’я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік ; М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ C. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик ; С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв’язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук’янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Γ. Τ. Михайлюк, М. В. Плотницька ; Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ C. O. Сокур ; С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп’ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров’я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Аннотация: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФРК(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФРК(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 614.253/О-75
Заглавие : Особистість, духовність та біоетичні аспекти сучасної медицини : наук.-практ. конф., 14 трав. 2009 р.
Выходные данные : Вінниця, 2009
Колич.характеристики :56 с
Коллективы : "Особистість, духовність та біоетичні аспекти сучасної медицини", наук.-практ. конф. (2009;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Вінниц. єпархіальне упр. Укр. православної церкви
Цена : 15.00, 30.00, р.
УДК : 614.253 + 174 + 614.253(06)
MeSH-главная: БИОЭТИКА -- BIOETHICS
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ДУХОВНОСТЬ -- SPIRITUALITY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 930.85/О-75
Заглавие : Особистість в культурі : зб. наук. праць
Выходные данные : Вінниця, 2001
Колич.характеристики :224 с
ISBN, Цена 966-527-066-4: 20.00 р.
УДК : 930.85
MeSH-главная: АНТРОПОЛОГИЯ КУЛЬТУРАЛЬНАЯ -- ANTHROPOLOGY, CULTURAL
Аннотация: Збірник присвячено актуальним теоретичним і методичним питанням активізації людинознавчого аспекту у викладанні, що є одним із шляхів гуманізації освіти. Автори знайомлять читача зі славетними людьми різних епох і країн. Культурологічний підхід до життя і творчості особистості дозволяє виявити доленосні фактори у її формуванні, творчому розквіті, показати міру відповідності її потребам часу, розкрити її заслуги перед своїм народом, людством. Розраховано на студентів і педагогів, а також усіх, хто цікавиться проблемами становлення особистості, її ролі в суспільстві, питаннями історії культури.
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9/М 17
Автор(ы) : Максименко С. Д.
Заглавие : Загальна психологія : [навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл.] . -3-тє вид., перероб. та допов.
Выходные данные : Київ: Центр учбової літ., 2010
Колич.характеристики :288 с
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. МОН України. Гриф надано МОН України (Лист 1/131 від 03.02.2000 р.)
ISBN, Цена 978-966-364-609-1: 55.00 р.
УДК : 159.9 + 159.9(075.8)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Содержание : Вступ до психології ; Особистість, соціальні групи ; Діяльність ; Пізнавальні психічні процеси ; Емоційно-вольові процеси ; Індивідуально-психологічні особливості особистості
Аннотация: У навчальному посібнику викладено основи нормативного курсу загальної психології, розкрито загальні питання психології; розглянуто закономірності психічних процесів, психічної діяльності, емоційно-вольову сферу та індивідуальні особливості особистості; висвітлено питання психології особистості, колективу та психології спілкування. Подано блок процедур, які забезпечують активне та свідоме засвоєння навчальної інформації. Для студентів вищих закладів освіти, де викладається курс загальної психології
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61/М 12
Автор(ы) : Магльований А. В., Белов В. М., Котова А. Б.
Заглавие : Організм і особистість. Діагностика та керування
Выходные данные : Львів: Мед. газета України, 1998
Колич.характеристики :250 с
ISBN, Цена 5-7763-2099-2:
УДК : 61 + 613.86
MeSH-главная: ВАЛЕОЛОГИЯ -- VALEOLOGY
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Экземпляры :
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615/А 43
Автор(ы) :
Заглавие : Актуальні питання фармакології та медичної біохімії: матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 100-річчю з дня народж. проф. О. О. Столярчука, 15-16 жовт. 2020 р.
Выходные данные : Вінниця, 2020
Колич.характеристики :180 с.: фот.
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Вінниц. обл. держ. адмін., Асоц. фармакологів України, Укр. біохім. тов-во, "Актуальні питання фармакології та медичної біохімії", наук.-практ. конф. (2020;Вінниця)
Цена : 85.00 р.
УДК : 615 + 615(06) + 612.015(06)
MeSH-главная: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Професор О. О. Столярчук - гордість нашого університету, засновник Вінницької школи фармакологів/ В. М. Мороз. Дослідження аналгетичних властивостей N-(γ-амінобутирил)-1 -аза-4,7,10,13-тетраоксациклопентадекану гідрохлориду на моделі термічного подразнення у щурів/ Н. І. Волощук, О. Б. Орленко. Дослідження морфологічних ознак антрациклінового ураження міокарда щурів за його системного та локального застосування/ Н. Л. Годован, І. В. Таран, М. С. Лозинська. Механізми реалізації знеболюючої дії сполуки ПК-66/ Г. І. Крамар, Г. І. Степанюк, О. І. Альчук. Дослідження впливу лецитину, омега-3, пірацетаму та цитиколіну на активність когнітивних процесів та поведінкових реакцій у старих щурів/ О. С. Пашинська. Морфофункціональне дослідження поліспоніну при атеросклерозі в експерименті/ Р. П. Піскун, О. О. Савицька, А. А. Лілевська. Дослідження впливу сполуки МТ279 на статичну та динамічну витривалість в експерименті/ А. В. Саенко. Аналіз роботи системи фармаконагляду у вінницькій області у 2019 році/ Г. І. Степанюк, О. П. Драчук, C. I. Швидюк. Експериментальне вивчення церебро- і кардіопротекторного впливу препаратів з політропними властивостями при експериментальній дисліпопротеїдемії/ Т. І. Шевчук, Р. П. Піскун, С. М. Горбатюк. Оцінка безпечності похідного хіназоліну DSK-38 за даними морфологічного дослідження на моделі ад’ювантного артриту/ В. В. Якубовська [та ін.]. Вплив омега-3 поліненасичених жирних кислот та симвастатину на розвиток дисліпідемії у щурів з неалкогольною жировою хворобою печінки, асоційованою з гіпергомоцистеїнемією/ Д. О. Некрут, Н. В. Заічко. Вплив кальцитріолу на розвиток системного запалення та рівень гідроген сульфіду в сироватці крові за гіпергомоцистеїнемії/ Р. С. Остренюк. Вплив натрій гідрогенсульфіду на рівень галектину-3 в міокарді та нирках щурів з стрептозотоцин-індукованим цукровим діабетом/ О. Б. Струтинська, І. В. Паламарчук. Фармакологические биомаркеры - мишени улучшения прогноза идиопатического легочного фиброза/ О. А. Яковлева, О. Ю. Гойна-Кардасевич. Нові молекулярні механізми регуляторної функції вітаміну D в синергізмі із кальбідином/ О. А. Яковлева, О. М. Ніколова. Визначення сумарного індексу ендогенної інтоксикації організму/ Ю. Є. Коробко, В. С. Конопліцький. Порівняння лікування гіперпролактинемії каберголіном і бромокриптином/ Ι. Ο. Марченко, О. О. Яковлева. Нітрати та сидноніміни рівнозначні у осіб старших вікових груп/ Л. П. Солейко, О. В. Солєйко, К. В. Гиренко. Лікування хронічної ревматичної лихоманки - погляд у минуле/ Л. П. Солейко, О. В. Солєйко, К. В. Гиренко. Чи достатньо тільки діуретиків?/ Л. П. Солейко, О. В. Солєйко, К. В. Гиренко. Корекція базисною та гіпотензивною терапією інтенсивності та частоти кашлю при хронічному обструктивному захворюванні легень коморбідного з гіпертонічною хворобою/ О. О. Яковлева, Т. М. Маслоїд. Оцінка впливу коморбідної патологіїї на перебіг ІXC та фібриляцію передсердь на тлі прийому варфарину/ О. О. Яковлева, О. А. Панібратюк. Особливості роботи кафедри фармакології в умовах дистанційного навчання: перший досвід/ Н. І. Волощук, О. М. Денисюк. Досвід викладання біоорганічної хімії в умовах онлайн навчання/ Т. В. Марчак, А. В. Мельник. Спогади про вчителя, друга, колегу ; О себе. Искать, творить, не бояться трудностей/ О. О. Столярчук. Моєму Вчителю з пошаною і вдячністю/ Н. І. Волощук. Пишаюсь ім’ям вихованця Вінницької школи фармакологів/ Г. І. Степанюк. Мой учитель: он - рядом, он останется со мной навсегда/ П. А. Галенко-Ярошевский. Учитель/ Р. П. Піскун. Слово про Вчителя/ Η. І. Іванова. Професор Столярчук Олександр Олександрович - наш вчитель, новатор, заслужений діяч вищої школи України/ В. В. Данильчук, І. В. Данильчук. Проф. О.О. Столярчук - вчений та людина надзвичайної порядності/ М. В. Йолтухівський. Спогади близького колеги/ М. Б. Луцюк. Всматриваясь в наше становление/ О. А. Яковлева. Мой первый учитель в науке/ Л. П. Солейко. Вчитель-натхненник/ Г. Я. Костюк. «Спасибо, Сан Саныч!»/ Н. С. Пушкарь. Вспоминая Александра Александровича Столярчука/ Р. С. Мирзоян. Александр Александрович Столярчук и Винницкая школа фармакологов/ В. И. Гончар, Н. Г. Бачинский. Память волгоградских фармакологов об известном украинском ученом, докторе медицинских наук, профессоре, заслуженном работнике высшей школы Украины Столярчуке Александре Александровиче/ В. И. Петров, А. А. Спасов, И. Н. Тюренков. Олександр Олександрович Столярчук – гордість вітчизняної науки/ И. О. Горчакова. Он щедро давал путевку в жизнь/ С. М. Дроговоз. Преемственность поколений – в пример/ В. Й. Мамчур, В. И. Жилюк. Спогади про вчителя/ Τ. Ι. Лиса. Професор О. О. Столярчук – непересічна особистість/ В. П. Гайовий. Спогади про роботу в студентському науковому гуртку/ B. C. Уманець.
Аннотация: В збірнику представлено результати експериментальних і клінічних досліджень, присвячених сучасним аспектам фармакології, клінічної фармакології, медичної біохімії. Наведені результати доклінічного вивчення нових біологічно активних сполук, отриманих в результаті хімічного синтезу, їх фармакодинаміки, фармакокінетики, розкриття та уточнення механзмів їх дії. Частина публікацій присвячена клінічним спостереженням за умов фармакотерапії різних захворювань, оцінка ефективності та безпеки використання сучасних лікарських засобів. Окрему увагу приділено сучасним проблемам викладання у вищій медичній школі. В збірнику такое містяться біографічні матеріали, фотографії та спогади колег, учнів та однодумців про видатного фармаколога професора О.О. Столярчука
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.89:159.97/І-85
Автор(ы) : Ісаков Р. І.
Заглавие : Психосоматична патологія : монографія
Выходные данные : Київ: Медицина, 2023
Колич.характеристики :167 с
Примечания : Бібліогр.: с. 163-167. - Затв. Полтав. ДМУ (протокол № 6 від 08.03.2023 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-940-1: 385.00 р.
УДК : 616.89:159.97
MeSH-главная: ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
ПСИХОСОМАТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PSYCHOSOMATIC MEDICINE
Содержание : ІСТОРІЯ ПСИХОСОМАТИКИ ; ОСНОВНІ ДЕФІНІЦІЇ ТА ПРИНЦИПИ КЛАСИФІКАЦІЇ ; Місце психосоматичних розладів у сучасних класифікаціях ; СОМАТОГЕНІЇ ; Принципи класифікації соматогеній ; Клінічні прояви соматогеній ; ОСОБИСТІСТЬ І ХВОРОБА ; Внутрішня картина здоров’я ; Внутрішня картина хвороби ; Механізми формування внутрішньої картини хвороби ; Динаміка переживання хвороби ; Вікові особливості внутрішньої картини хвороби ; НОЗОГЕНІЇ ; Класифікація нозогеній ; Етіопатогенез ; Клінічні прояви ; Невротичні синдроми нозогеній ; Афективні синдроми нозогеній ; Патохарактерологічні синдроми нозогеній ; Нозогенії (диснозогнозії) у осіб із психічною патологією ; ПСИХОЛОГІЯ ОСІБ ІЗ ВАДАМИ ЗОВНІШНОСТІ ; Типологія реакцій на вади зовнішності ; Психологічні та психіатричні аспекти реконструктивної хірургії ; Психотерапевтична тактика стосовно пацієнтів із вадами зовнішності ; ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОСОМАТИЧНИХ РОЗЛАДІВ ; Предиктори психосоматичних розладів ; Патогенетичні механізми психосоматичних розладів ; МАСКОВАНІ ДЕПРЕСІЇ ; Діагностика маскованих депресій ; Класифікація ; Клінічні прояви ; СОМАТОФОРМНІ ТА ДИСОЦІАТИВНО-КОНВЕРСІЙНІ РОЗЛАДИ ; ПСИХОСОМАТОЗИ ; Психологічні аспекти психосоматозів ; СИНДРОМ ПОДРАЗНЕНОГО КИШКІВНИКА ; Історичні аспекти ; Епідеміологія ; Діагностика ; Етіопатогенез ; Місце СП К у сучасних класифікаціях ; Клінічні прояви ; Терапія ; СУЧАСНА ТЕРАПІЯ ПСИХОСОМАТИЧНИХ РОЗЛАДІВ ; Фармакотерапія у психосоматиці ; Психотерапія у психосоматиці ; ДІАГНОСТИЧНІ ШКАЛИ У ПСИХОСОМАТИЦІ ; Госпітальна шкала тривоги і депресії (Hospital Anxiety and Depression Scale, HADS) ; Опитувальник особистісної та реактивної тривожності Спілбергера (State-Trait Anxiety Inventory, STAI) ; Самоопитувальник стану здоров’я пацієнта (Patient Health Questionnaire, PHQ) ; Методика визначення стресостійкості та соціальної адаптації (Т.Н. Holmes, R.H. Rahe, 1967) ; Шкала для комплексної оцінки ступеня психосоціальної дезадаптації у різних сферах (Ісаков Р. І., Герасименко Л. О., 2021)
Аннотация: У книзі досліджено теоретичні та практичні аспекти психосоматичної медицини, проаналізовано і представлено етапи історичного розвитку, предиктори формування й етіопатогенетичні механізми психосоматичних розладів. Висвітлено актуальні питання та проблеми сучасних класифікацій, системні принципи терапії. Видання призначене для науковців, лікарів-практиків, медичних психологів, психотерапевтів, викладачів і студентів медичних закладів вищої освіти, а також широкої аудиторії фахівців, зацікавлених у вивченні складних феноменів психосоматичних взаємодій
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1(091)(477)/И 71
Автор(ы) : Черних В. П., Толочко В. М., Пімінов О. Ф.
Заглавие : Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації: крізь призму часу. 1983-2003
Выходные данные : Харків: Вид-во НФАУ "Золоті сторінки", 2004
Колич.характеристики :272 с
Примечания : Бібліогр.: с.126-267
ISBN, Цена 966-615-237-1: 37.60 р.
УДК : 615.1(091)(477) + 615.1:378(091)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Содержание : Передмова ; системі удосконалення провізорів - нові імпульси ; Уміння управляти - найвище з мистецтв ; Пошуки та досягнення ; Якість ліків- провідний шлях до здоров’я людини ; Прозора правова система- гарантія ефективного і безпечного менеджменту ; Особистість викладача-джерело натхнення і освітянських інновацій ; Комп’ютер- гнучка міць інтелекту ; Бібліографічний покажчик наукових та навчально-методичних праць співробітників ІПКСФНФаУ (1983-2003 PP.)
Аннотация: Монографія присвячена історії Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації. Створена як факультет удосконалення провізорів УкрФА в 1983 році, в L993 р. організація була реорганізована у Інститут. Сьогодні ІПКСФ — провідний навчальний і науковий центр післядип-ломної підготовки спеціалістів для галузі фармації. Монографія розрахована на викладачів, наукових співробітників, працівників аптечних закладів і фармацевтичних підприємств, вона також призначена для широкого кола читачів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)