Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (130)Библиотечные издания (3)Высшее образование (4)Краеведение (4)Редкие издания (24)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=психологія<.>)
Общее количество найденных документов : 195
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:34/Б 38
Автор(ы) : Бедь В. В.
Заглавие : Юридична психологія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. освіти . -4-те вид., стер
Выходные данные : Львів: Новий Світ - 2000, 2007
Колич.характеристики :376 с
Примечания : Бібліогр.: с.354-358. - Дод.: с. 359-375
ISBN, Цена 966-7827-07-7: 38.00 р.
УДК : 159.9:34 + 159.9:34(075.8)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
Аннотация: Навчальний посібник підготованийу відповідності до навчальної програми дисципліни "Юридична психологія" для студентів юридичних факультетів і вузів. Включає розділи загальної частини юридичної психології (предмет, завдання і система юридичної психології; методологічні і загальнопсихологічні основи; соціально-психологічні аспекти юридичної діяльності) і особливої частини (правова психологія, кримінальна психологія, психологія слідчих дій, психологічні аспекти у діяльності учасників судового процесу - судді, прокурора, адвоката, особливості психологічної консультації та судово-психологічної експертизи, виправна психологія). Посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів юридичних факультетів. Він може бути корисний працівникам правоохоронних органів і всім, хто цікавиться проблемами юридичної психології
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/Б 40
Автор(ы) : Безсмертний, Олександр Володимирович
Заглавие : Хроно-динамічні особливості автобіографічної пам’яті хворих на параноїдну шизофренію : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : [спец.]19.00.04 "Медична психологія"
Выходные данные : Харків, 2015
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти
Примечания : Бібліогр.: с. 17-18
УДК : 61:159.9
MeSH-главная: ШИЗОФРЕНИЯ ПАРАНОИДНАЯ -- SCHIZOPHRENIA, PARANOID
ПАМЯТЬ -- MEMORY
ПАМЯТИ РАССТРОЙСТВА -- MEMORY DISORDERS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/К 56
Автор(ы) : Коваленко, Марія Вікторівна
Заглавие : Феномен «перфекціонізму» в ґенезі формування дезадаптивних станів у студентів вищого навчального медичного закладу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]19.00.04 "Медична психологія"
Выходные данные : Харків, 2015
Колич.характеристики :23 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти, Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с.19-20
УДК : 61:159.9
MeSH-главная: НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 612.821/Б 24
Автор(ы) : Барабой В. А., Резніков О. Г.
Заглавие : Фізіологія, біохімія і психологія стресу : монографія
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :314 с
Примечания : Бібліогр.: с. 304-310
ISBN, Цена 978-617-696-155-0: 157.00 р.
УДК : 612.821 + 159.944.4 + 612.176
MeSH-главная: СТРЕСС ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PHYSIOLOGICAL
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Содержание : ЗАГАЛЬНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ; Визначення понять ; Історія виникнення і розвитку вчення про стрес ; Перехід від стану спокою до стану стресу ; Стадії стресу і його тривалість ; Важкість і тривалість стресу ; Вікові особливості стресу ; Симптоми і маркери стресу ; ВИДИ СТРЕСУ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ ; Види стресу ; Травматичний стрес ; Перегрівання ; Переохолодження ; Опік ; Відмороження ; Підйом у гори, перебування на висоті ; Голодування ; Ультрафіолетова радіація ; Іонізувальна радіація ; М’язові (фізичні) навантаження. Гіпокінезія ; Стресогенні фактори космічного польоту ; Аудіогенний стрес (шум) ; Хімічний стрес. Забруднення атмосфери, води, грунтів ; ЗАГАЛЬНІ ПРОЯВИ СТРЕСУ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ МОДЕЛІ ; Гіпоксія/реоксигенація ; Стресорна активація вільнорадикального окислення ; Експериментальні моделі стресу ; ЕФЕРЕНТНІ СИСТЕМИ СТРЕСУ ; Центри і механізми еферентних систем ; Стрес-реалізуючі системи ; Стрес-лімітуючі системи ; ЦЕНТРАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ СТРЕСУ ; Еволюція центральних механізмів стресу ; Активаційна система ретикулярної формації ; Особливості структурної організації мозкових центрів ; Мозкові центри реакцій стресу ; Центральні моноамінергічні системи ; Пептид-опосередковані системи ; Кортикостероїд-опосередковані ефекти ; Тривалі наслідки активації стрес-реагуючих мозкових систем ; Спадкова обумовленість стрес-реактивності ; Набуті модуляції стрес-реактивності ; КЛІТИННИЙ СТРЕС ; Фізіологічні реакції клітинного стресу ; Клітини-мішені стресу ; Клітинні рецептори ; Окислювальні процеси в клітинному стресі ; Мітохондріальний стрес ; Ендоплазматично-ретикулярний стрес ; Цитоскелет у клітинному стресі ; Стрес у рослин ; СИГНАЛЬНА ТРАНСДУКЦІЯ В КЛІТИННОМУ СТРЕСІ ; Активні форми кисню в сигнальній трансдукції ; Внутрішньоклітинні сигнальні каскади ; Кальцій-індукований сигнальний каскад ; Мітоген-активовані протеїнкінази (МАР-кінази) ; Фактори транскрипції в стресових реакціях ; Виходи клітинного стресу. Апоптоз, автофагія і некроз ; СТРЕСОВІ ГЕНИ, СТРЕСОВІ БІЛКИ ; Синтез і загальні закономірності ; Родини стресових білків ; Металотіонеїни ; ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ І ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ СТРЕС ; Причини психоемоційного і психосоціального стресу ; Типологічні особливості людей і стрес ; Індивідуальна реактивність людей і стрес ; Прояви психоемоційного стресу ; Психоемоційний стрес і реакція серцево-судинної системи ; Психосоціальний стрес ; Наслідки хронічного психоемоційного і психосоціального стресу ; РАДІАЦІЙНИЙ СТРЕС ; Радіація в природі ; Дія радіаційного фона ; Радіаційний стрес і променеве ураження ; Радіаційні катастрофи. Хіросіма і Нагасакі ; Чорнобильська радіаційна катастрофа ; СТРЕС ТА ІМУННА СИСТЕМА ; СТРЕС І РЕПРОДУКТИВНА ФУНКЦІЯ ; Стрес як причина репродуктивних розладів ; Жіноча репродуктивна функція ; Чоловіча репродуктивна функція ; ГЕСТАЦІЙНИЙ І ПОЛОГОВИЙ СТРЕС. СИНДРОМ ПРЕНАТАЛЬНОГО СТРЕСУ ; Стрес на ранніх етапах вагітності та його наслідки для потомства ; Пренатальний стрес і синдром пренатального стресу ; Пологовий стрес матері і дитини ; СТРЕСИ - СУПУТНИКИ БАЖАНЬ, ПРИСТРАСТЕЙ І ПРАГНЕНЬ ЛЮДИНИ ; Інстинкти і побудження людини ; Мотиви поведінки, бажання і стреси ; ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ. ВИХОДИ З СТРЕСОВОГО СТАНУ ; Харчові антиоксиданти ; Захист від психоемоційного стресу ; ЗАКЛЮЧЕНИЯ
Аннотация: У монографії, авторами якої є відомі фахівці в галузі медико-біологічних наук, висвітлено фізіологічні, біохімічні та психологічні аспекти стресу. Узагальнено сучасні відомості про закономірності та особливості окремих видів стресу, його прояви і механізми, зокрема, стрес-реалізуючі та стрес-лімітуючі системи, роль оксидативних реакцій та антиоксидантної захисної системи. Розглянуто центральні, клітинні та молекулярно-генетичні механізми стресу, послідовність розгортання сигнальних каскадів, участь білків теплового шоку. Приділено увагу спадковій обумовленості та набутим епігенетичним модифікаціям стрес-реактивності, генетико-еволюційним аспектам стресу. Розглядаються психологічні та інші особливості психоемоційного і радіаційного видів стресу, його вплив на імунну, серцево-судинну, репродуктивну системи організму. До книги увійшли також деякі результати науково- дослідницької роботи авторів з проблеми стресу. Наведено рекомендації щодо подолання стресу і виходу з стресових станів. Книга розрахована на широке коло науковців, лікарів, викладачів і студентів вищих учбових закладів біологічного, медичного, педагогічного і психологічного профілю
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/Ц 75
Автор(ы) : Цихоня, Валерія Сергіївна
Заглавие : Уявлення про сексуальні стосунки у жінок з істероїдним розладом особистості : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : [спец.]19.00.04 "Медична психологія"
Выходные данные : Харків, 2014
Колич.характеристики :18 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти, Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка
Примечания : Бібліогр.: с. 14-15
УДК : 61:159.9
Предметные рубрики: женский
MeSH-главная: ИСТЕРИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА ЛИЧНОСТИ -- HISTRIONIC PERSONALITY DISORDER
ПОЛОВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SEXUAL BEHAVIOR
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.851/К 82
Автор(ы) : Кривоніс Т. Г.
Заглавие : Теорія та практика особистісної психотерапії : монографія
Выходные данные : Київ: Слово, 2012
Колич.характеристики :280 с
Примечания : Бібліогр.: с. 245-279
ISBN, Цена 978-966-194-117-4: 50.00 р.
УДК : 615.851 + 612.821.1
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПСИХОТЕРАПИЯ -- PSYCHOTHERAPY
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
КОНСУЛЬТАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- REFERRAL AND CONSULTATION
ЛИЧНОСТИ РАССТРОЙСТВА -- PERSONALITY DISORDERS
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES
Содержание : Вступ ; Консультативна психологія та особистісна психотерпія. ; Логіка виникнення та розвитку консультативної психології та особистісної психотерапії ; Особистісна психотерапія як взаємодія ; Аналіз терапевтичного діалогу в особистісній психотерапії ; Терапевтични діалог: вибір контакту ; Терапевтичний діалог: чинники довіри та конгруентності ; Комунікативна компетентність тя Я-концепція як передумови ведення терапевтичного діалогу ; Структура особистості в контексті застосування особистісної психотерапії ; Кризова інтервенція як різновид особистісної терапії ; Визначення поняття кризи ; Типи поведінки в кризі ; Фази кризи ; Види кризових ситуацій ; Кризова інтервенція ; Дослідження психологічних аспектів ведення терапевтичного діалогу в ракурсі особистісної терапії ; Дослідження особистісних особливостей психолога як показників готовності до ведення терапевтичного діалогу ; Дослідження особливостей мовленнєвого спілкування психолога (аналіз одиниць висловлювання) ; Проблеми, запити та задачі в особистісній терапії ; Поняття психологічної проблеми ; Консультативні задачі ; Запит, скарга та проблеми ситуації клієнта ; консультативні гіпотези, психологічний діагноз та психологічний прогноз ; консультативні гіпотези. Проблема психологічного діагнозу ; Психологічний висновок. Фіксування результатів особистісної терапії ; Визначення психотерапевтичної задачі. Психологічний прогноз ; Розділ 8. психотерапії ; Мовлення як інструмент психотерапевтичної допомоги ; Мова тілесного симптому ; Робота з образом і символом ; Трансформація емоційних реакцій ; Психотерапевтичні навички впливу на клієнта ; Фокусування інформації ; Робота з неконгруентністю ; Інтерпретація ; Навички та техніки роботи в руслі особистісної психотерапії ; Основні навички та вміння, необхідні в роботі з пацієнтом ; Техніки рефлексивного слухання ; Техніки постановки запитань ; Ефективний терапевтичний контакт ; Поняття про рапорт ; Поняття конгруентності в гуманістичній психології ; Підстройка, фокус уваги та калібрування ; Робота з сенсорними модальностями ; Поняття про "психологічні ключи" ; Структура терапевтичної сесії ; Вчення про неврози як підгрунтя для особистісної психотерапії ; Основні принципи психотерапії осіб, що пережили насилля ; Приклад роботи з пацієнтами ; Список використаної та рекомендованої літератури
Аннотация: У монографії надана оригінальна концепція надання психотерапевтичної допомоги з урахуванням особистості клієнта. Особистісна психотерапія-це комплексний підхід до проблеми надання психологічної допомоги, що грунтується на основних ідеях генетичної психології та розвиває їх у практично-психологічному спрямуванні. Глибинна психологічна робота залежить від уміння слухати, чути, про що іде мова в процесі терапевтичного сеансу, відчувати клімат на сеансі, який є продуктом взаємодії терапевт-клієнт. Розуміти та розшифровувати те, що сповіщає нам клієнт на несвідомому, невербальному рівні, вміти спостереження перетворювати у слова, використовуючи емпатію, конгруентність, професійну підготовку, знання своєї особистості і т.д. Особливий акцент робиться на терапевтичний процес як такий, відношенням терапевт-клієнт, техніці особистісної терапії та терапевтичним змінам. Теоретичний матеріал підкріплений психотерапевтичними історіями хвороби та ходом терапії. Автор дає можливість"бути присутнім" на терапевтичних сесіях, спостерігати роботу з клієнтами - дорослими і дітьми - з різноманітними психологічними проблемами.
Экземпляры : всего 50: каф. мед. психол.(50), НА(5), УА(44), ЧЗ(1)
Свободны : каф. мед. психол.(50), НА(5), УА(44), ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/С 91
Заглавие : Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : навч.-метод. конф. : тези доп., 15 лют. 2018 р.
Выходные данные : Вінниця, 2018
Колич.характеристики :222 с
Коллективы : "Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах", навч.-метод. конф. (2018;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 65.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.091(477) + 61:378(477)(06) + 908(477.44)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): краєзнавство-вінниччина
Содержание : Сучасні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Особливості методичних технологій при вивченні внутрішньої медицини на випускних курсах/ О. І. Афанасюк, Е. С. Осядла, Ю. Ю. Шушковська. Педагогічні особливості впровадження методичних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Підготовка лікарів-інтернів за спеціальністю «Стоматологія» на кафедрі ортопедичної стоматології ВНМУ ім. М.І. Пирогова в період реформування вищої медичної освіти/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Сучасні методичні технології післядипломної підготовки лікарів-неонатологів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик, A. M. Гулевич. Ще один погляд на самостійну роботу студентів - як її організувати і оцінювати/ А. В. Білошицька, В. М. Істоішин, А. В. Пачевська. Перші підсумки дистанційного вивчення предмету "Організація та економіка фармації " для подальшої мотивації провізорів-інтернів/ О. Д. Благун, О. Д. Гайдай, М. В. Волинська. Сучасні методичні технології в навчанні лікарів-інтернів дерматовенерологів при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Симуляційне навчання на кафедрі аку шерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Л. І. Дмитрук. Тренінг як засіб ефективного навчання сучасних студентів/ B. C. Василик, С. Є. Головчанська. Навчальний процес у вищих медичних навчальних закладах як спосіб філософської самореалізації професійної підготовки студентів/ К. М. Вергелес. Шляхи вдосконалення клінічного мислення в інтернатурі з ендокринології/ В. С. Вернигородський [та ін.]. Проектна діяльність та академічна мобільність - необхідні складові сучасної вищої освіти/ О. В. Власенко, О. А. Серебреннікова, О. П. Драчук. Використання методики візуалізації при вивченні фармакології/ H. I. Волощук, О. М. Денисюк, Н. І. Іванова. Використання сучасних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу у вищих медичних закладах/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Необхідність використання у навчальному процесі ВНМУ медичної інформаційної системи "Доктор Елекс"/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення секційного курсу/ А. О. Гаврилюк, Т. М. Король, Р. Г. Жарлінська. Польський досвід викладання патоморфології у вищих навчальних медичних закладах/ А. О. Гаврилюк, С. В. Струц, Д. С. Сухинь. Роль викладача в керівництві навчально-виховним процесом/ О. Ф. Гайдаенко. Організація самостійної роботи студентів в сучасних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Використання інтерактивних методик для викладання теми “Антибіотики” у англомовних студентів фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко, В. П. Бобрук. Методика викладання дентальної імплантації для студентів 4 курсу стоматологічного факультету/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев. Розробка та впровадження комп’ютерних комунікативних технологій для оцінки і контролю клінічного навантаження співробітників кафедри анестезіології/ М. Л. Гомон [та ін.]. Удосконалення якості підготовки лікарів в сучасних умовах реформування охорони здоров’я/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Кейс-метод як модерновий інтерактивний метод навчання у ВНМЗ/ Н. А. Гром. Перспективи нововведень у вищих медичних навчальних закладах/ О. В. Дзекан. Інформаційно-комунікаційні технології - інноваційний метод в системі вищої освіти/ О. В. Дзекан. Використання Інтернет ресурсів для підготовки студентів до занять з мікробіології/ Д. М. Дівінскі, О. І. Жорняк, І. М. Коваленко. Проблеми впровадження інноваційних технологій на клінічних кафедрах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Вебінар як інтерактивна технологія у навчальному процесі медичного університету/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай. Інтернаціоналізація як стратегічний напрямок розвитку вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Особливості керування навчальним процесом в групах англомовних іноземних студентів (з досвіду викладання латинської мови та медичної термінології)/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Особливості викладання предмету «Педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах євроінтеграції/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти синдрому професійного вигорання - актуальна проблема сьогодення медичних колективів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Використання системи стандартизації медичної допомоги дітям - основа сучасної підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. В. Сторожук, В. П. Попов. Сучасні медичні технології в післядипломній освіті вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Пріоритети післядипломної освіти лікарів в умовах реформи охорони здоров’я України/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Проблеми формування навчальної мотивації іноземних студентів-медиків на кафедрі патологічної анатомії, судової медицини та права/ Р. Г. Жарлінськая, Г. В. Даценко, О. Ф. Адамчук. Проблеми сучасних технологій управління процесом навчання на кафедрі нервових хвороб ВНМУ/ Л. М. Желіба, C. Л. Малик. Особливості викладання мікробіології іноземним студентам англійською мовою на кафедрі мікробіології/ О. І. Жорняк [та ін.]. Використання електронного навчального ресурсу на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Н. В. Заічко [та ін.]. Ігровий метод у вивченні хімії/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Впровадження сучасних методичних технологій у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, Ю. Ю. Шушковська. Державне регулювання належного транспортування товарів при викладанні дисципліни «медичне та фармацевтичне товарознавство»/ Т. І. Івко [та ін.]. Особливості бачення підготовки медичних кадрів в умовах конкурентоспроможності/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, Б. Ф. Коваль. Використання симуляційних класів в підготовці медичних кадрів/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Можливі технологічні рішення підготовки студентів до практичних занять в процесі вивчення хірургічних дисциплін/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Ключова роль викладання дисципліни «загальна хірургія» у студентів стоматологічного факультету/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Способи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський, В. В. Мосьондз. Методичні технології викладання клінічної імунології 65 лікарям-інтернам педіатричного профілю/ Л. М. Кириченко. Сучасні методичні технології при вивченні медикаментозної алергії лікарями-інтернами стоматологами/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль дидактичної інтеракції як ланки технології вітагениого навчання у процесі підготовки студентів-медиків/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Клінічна робота - складова навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери/ В. В. Кіщук [та ін.]. Електронний журнал - новий крок в реалізації інноваційних педагогічних технологій/ В. В. Кіщук [та ін.]. Попередні результати впровадження електронного журналу успішності студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, В. В. Мосьондз. Розвиток здатності до критичного мислення у студентів як одна із складових підготовки висококваліфікованого фахівця/ В. М. Коваль, В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська. Проблеми підготовки лікарів та інших функціональних спеціалістів з фізичної та реабілітаційної медицини в Україні та шляхи їх подолання/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Лабораторний метод дослідження в медицині та у вивченні предмету «біологічна хімія»/ О. М. Колошко, А. В. Мельник, П. О. Юрченко. Запровадження інтерактивних методів навчання на циклах тематичного вдосконалення керівників охорони здоров’я/ Н. Т. Комарницька, О. В. Ігнащук, Н. В. Малачкова. Досвід впровадження психологічних аспектів сучасних інновацій в системі вищої медичної освіти/ A. I. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, І. Ч. Байгузіна. Симуляційний тренінг - нові реалії в оцінці компетентності студентів вищих навчальних медичних закладів/ Д. Г. Коньков. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів/ Ю. В. Кордон, С. А. Колодій. Роль позитивної професійної мотивації у підготовці лікаря-інтерна/ О. А. Коробко, С. В. Нечипорук, О. М. Павлюк. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ М. І. Костюк. Сучасні інновації ефективності проведення занять в умовах симуляційного навчання/ І. Ю. Костюк, А. П. Дністрянська, А. Д. Костюк. Курс на вибір ««Культура мови лікаря: термінологічний аспект» у складі комплексної мовної підготовки фахівця/ Г. П. Краевська. Методичні підходи до вивчення теми «Принципи І імунопрофілактики та імунотерапії інфекційних хвороб»/ А. В. Крижановська. Сучасні методи технології на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології та алергології/ Д. Г. Кулик. Особливості впровадження медичної інформаційної системи «Доктор Елекс» у навчальний процес/ А. Я. Кулик, В. В. Мотигін, А. Т. Теренчук. Семінарські занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання/ А. О. Кyштa [та ін.]. Нові методологічні підходи до вивчення історії націєтворення східних слов’ян/ В. П. Лациба. Профільне навчання у педагогічній практиці світу/ Л. П. Лебідь. Формування вміння пошуку сучасних знань у студентів 4 курсу/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук, С. В. Шевчук. Актуальні проблеми формування професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Особливості підготовки кваліфікованих кадрів в світі реформи вищої школи і охорони здоров’я в Україні/ Р. А. Лутковський. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах/ Л. А. Мазур. Застосування особистісно орієнтованого навчання у викладанні пропедевтики внутрішньої медицини англомовним студентам-іноземцям/ О. В. Майко, В. М. Жебель. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. Розвиток пізнавальної активності студентів-медиків під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Застосування маркетингу у професійній діяльності магістрів медицини/ І. А. Марчук. Сучасні методичні підходи керування навчальним процесом при вивченні внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Етична складова підготовка лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика - сімейна медицина»/ С. Г. Мелащенко, В. М. Чернобровий. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно-орієнтованої технології навчання/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук. Сучасні особистісно орієнтовані технології навчання в системі підготовки студентів-медиків/ Г. Т. Михайлюк. Особливості підготовки студентів 5-го курсу на кафедрі дитячої хірургії/ Т. І. Михальчук, Ю. А. Димчина. Формування іншомовної лексичної компетенції студентів-медиків як складова професійного становлення/ В. В. Мікаелян. Методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів/ В. О. Мороз. Сучасні методичні підходи до навчання й оцінювання знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з курсом епідеміології/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Сучасні підходи до питання специфічної профілактики інфекційних хвороб при вивченні медичної мікробіології, вірусології та імунології/ В. М. Мруг. Актуальність самостійної позааудиторної роботи студентів в структурі навчального процесу/ В. М. Мруг. Кейс-метод - сучасна форма інтерактивного навчання студентів/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Модернізація викладання матеріалу з використанням інформаційно-вербальних та інтерактивних технологій для забезпечення практично-орієнтованого підходу у вивченні дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування «мозкової естафети» при вивченні предмета «Медична хімія» як сучасної методичної технології у керуванні навчальним процесом у вищих навчальних закладах/ В. М. Нечипорук. Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів в рамках дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини»/ О. Г. Обертинська. Системна діяльність колективу кафедри щодо поглиблення знань та умінь збереження і безперервного покращення здоров’я населення/ І. В. Олійник [та ін.]. Запровадження електронного журналу як один з нових підходів до керування навчальним процесом на кафедрі нормальної фізіології/ О. Д. Омельченко [та ін.]. Робочий зошит як метод керування навчальним процесом під час вивчення предмету медична хімія у вищих медичних навчальних закладах/ В. А. Островський. Адаптація студентів інтернаціональних груп медичних вузів до навчання по кредитно-модульній системі/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, О. А. Бобровська. Самостійна робота курсантів, які проходять спеціалізацію і її роль в учбовому процесі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Методичні технології викладання навчальної дисципліни «Загальна практика (сімейна медицина)» іноземним студентам/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. B. Чернова. Алгоритми та їх застосування на кафедрі медичної біології в методичних технологіях керування навчальним процесом/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак. Оптимізм як фактор, що знижує ризик виникнення синдрому емоційного вигорання у студентів медичних вузів/ О. М. Пічкур, С. А. Бондар, Т. В. Мельник. Роль оптимізму в становленні майбутнього лікаря/ О. М. Пічкур [та ін.]. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Основні напрямки підготовки студентів VI курсу на кафедрі дитячої хірургії згідно сучасних вимог реформи МОЗ України/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Сучасні технології в організації навчального процесу як спосіб вивчення іноземної мови/ С. Г. Пойда. Управління та організація освітнього процесу вивчення іноземних мов з використанням комп’ютерних технологій/ С. Г. Пойда. Використання сучасних інформаційних технологій у вищій медичній школі/ М. І. Покидько [та ін.]. Перспективи впровадження high-tech технологій в навчальний процес/ М. І. Покидько, О. М. Ліхіцький. Проблеми організації самостійної роботи студентів при вивченні загальної гігієни та екології/ Л. О. Процюк. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Сучасні освітні технології та перспективи колаборативного навчання у вищих медичних навчальних закладах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Особливості методичних технологій в навчальному процесі англомовних студентів 6-го курсу з дисципліни «Психіатрія з основами психотерапії в загальній лікарській практиці»/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету до ліцензійного іспиту “Крок - 2” з дисципліни “Гігієна та екологія”/ М. А. Редчіц [та ін.]. Новітні методи викладання предмету «патологічна фізіологія» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова для студентів фармацевтичного факультету/ Н. А. Рикало, А. О. Іваниця. Сучасні методичні підходи в набутті професійних компетенцій по психіатрії/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Тренінги та майстер-класи як форми сучасного інтерактивного навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. А. Ромашкіна. Елективний курс як сучасна методична технологія керування навчальним процесом/ О. А. Ромашкіна. Використання інноваційних технологій під час навчального процесу у студентів 5 курсу на кафедрі педіатрії №2/ Г. М. Руденко, К. В. Хромих. Підвищення ефективності та якості навчання в заочній інтернатурі за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Інноваційні можливості організації післядипломного навчання за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. А. Ходос, М. М. Гвоідяк. Технології реалізації позааудиторної підготовки/ С. І. Саволюк, Абу Шамсія Рамі, P. O. Балацький. Особливості комплексного лікарського обстеження студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова за 2016 - 2017 навчальний рік/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Шляхи удосконалення лекційного процесу в структурі сучасних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Заходи, спрямовані на оптимізацію професійного навчання та психогігієнічну корекцію перебігу процесів професійної адаптації студентів-стоматологів/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Обґрунтування доцільності позааудиторних «коворкінг-зустрічей» студентів-інтернів та фахівців з питань висвітлення міждисциплінарних тем та принципів доказовості у медицині/ Д. В. Сімчук [та ін.]. Можливість використання сучасних методичних технологій при викладанні медичної генетики/ Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Сучасні знання про антисмокінгові програми при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Формування ідеї прихильності до лікування бронхіальної астми на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Типи навчання - основа формування творчого мислення в майбутніх лікарів/ О. Я. Сливка. Використання традиційних методів з елементами інтерактивних методик навчання при вивченні технологічних дисциплін студентами заочної форми/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзіевська. Навчально-методичний супровід освітнього процесу як найважливіша умова його ефективності/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Освітні технології в процесі вивчення хімії/ О. Г. Сулім. Використання сучасних методів навчання в процесі викладання на кафедрах клінічного профілю/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Активні методи вивчення терапевтичної стоматології, як складова частина сучасних технологій в світі/ Т. О. Тепла, М. М. Шінкарук-Диковицька, А. В. Повшенюк. Реальність та перспективи удосконалення методологічних технологій навчального процесу при викладанні біохімії/ О. В. Тертишна [та ін.]. Новітні технології підготовки іноземних студентів на заняттях з української мови/ Л. Т. Тищенко. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів у ході викладання аптечної технології лікарських засобів/ О. Ю. Тозюк. Використання сучасних освітніх технологій в навчальному процесі/ Ю. Ю. Трофіменко. Особливості термінальних цінностей студентів-медиків/ І. В. Феджага. Розвиток творчого підходу до навчання майбутніх лікарів, як складова формування клінічного мислення/ І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Засвоєння правил зберігання вакцин як умова та складова ефективної імунізації/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Робочий зошит як інструмент керування навчальним процесом на кафедрі мікробіології/ Н. С. Фоміна, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Самостійна підготовка лікарів-інтернів терапевтичного профілю наочному циклі інтернатури/ В. В. Хомовський [та ін.]. Роль сучасних методів обстеження у вдосконаленні знань студентів при діагностиці захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту/ Н. В. Цимбалюк, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко. Використання сучасних методичних технологій навчання іноземних студентів на кафедрі педіатрії №1/ Т. В. Чекотун [та ін.]. Сучасні медичні технології керування самостійною роботою англомовних студентів на кафедрі загальної та біологічної хімії/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Перспективи використання інтерактивного відео, як нової технології освіти у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. З’ясування проблем підготовки лікарів-інтернів, використовуючи техніку номінальної групи (американська методика)/ Г. С. Черешнюк [та ін.]. Сучасні методичні підходи до підготовки лікарів-інтернів з спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології / Т. І. Шевчук [та ін.]. Навчально-професійна діяльність особистісного розвитку майбутнього лікаря в умовах вищої медичної школи/ Ю. Г. Шевчук, С. С. Хлестова, С. М. Горбатюк. Лінгводидактичні основи навчання іноземних студентів-стоматологів професійному діалогу/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. «Акмеологічний підхід» у професійній підготовці лікаря-стоматолога/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. Методичні рекомендації щодо національно- патріотичного виховання студентів/ Т. Ю. Школьнікова. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах/ В. С. Шунков. Мотиваційний фактор в технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ П. О. Юрченко, О. М. Колошко, А. В. Мельник. Впровадження системи електронного обліку успішності студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Перспективи використання інтерактивних методів при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Удосконалення засвоєння навчального матеріалу з дисципліни «Неонатологія» іноземними студентами з використанням міждисциплінарного підходу/ О. С. Яблонь [та ін.]. Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Сучасні інновації в освіті на допомогу слухачам післядипломної освіти/ О. О. Яковлева [та ін.]. Сучасна лекція як методологічний інструмент (засіб) керування навчальним процесом/ О. О. Яковлева [та ін.]. Проектне навчання як сучасна методична технологія на клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка, Н. Г. Буртяк.
Аннотация: Ознайомлення з сучасними методичними технологіями керування навчальним процесом у вищих навчальних медичних закладах відкриває нові межі розуміння і поєднання функцій впровадження інновацій з методичними розробками і моделями інформаційних технологій керування Web-контента. Підвищення кваліфікації майбутнього лікаря буде залежати від безперервності та направленості розвитку особистості: проблеми сприйняття нового, формування образу мислення, мотивації до навчання. Сьогодення не можливо уявити без інформаційно комунікаційних технологій - інтерактивної взаємодії між викладачами та студентами, які можуть проявлятися на різних етапах навчання і самостійної роботи: вивчення матеріалів підручників, принципи роботи вимірювальних приладів і технічних засобів
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/П 27
Автор(ы) : Перепада, Ольга Михайлівна
Заглавие : Структура когнітивних порушень у дітей молодшого шкільного віку з гіперактивним розладом та дислексією : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : [спец.]19.00.04 "Медична психологія"
Выходные данные : Харків, 2014
Колич.характеристики :17 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти, Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка
Примечания : Бібліогр.: с. 14-15
УДК : 61:159.9 + 616.89:159.97
MeSH-главная: КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
ДИСЛЕКСИЯ -- DYSLEXIA
ГИПЕРКИНЕЗ -- HYPERKINESIS
ДЕТИ -- CHILD
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316/С 69
Заглавие : Соціологія і психологія : [навч. посіб. для студ. ВНЗ]
Выходные данные : Київ: Каравела, 2009
Колич.характеристики :760 с
Коллективы : Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка
Примечания : Бібліогр.: с. 736-752. - Імен. покажч.: с. 753-759
ISBN, Цена 978-966-2229-01-1: 95.00 р.
УДК : 316 + 159.9(075.8) + 316(075.8)
MeSH-главная: СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Аннотация: У навчальному посібнику розглянуто найактуальніші проблеми, що торкаються сучасного стану розвитку соціології і психології. Зроблено основний акцент на інтеграції соціологічного і психологічного знання у висвітленні таких ключових тем, як особистість, соціальна група, соціальні зміни і конфлікт, культура і ментальність, суспільство як соціальна система, методи дослідження. Такий підхід дав змогу всебічно та концептуально розкрити соціальні і психічні явища, що пронизують міжособові взаємодії людей у різних вимірах суспільного життя та повсякденності. Запропонована читачеві книга передбачає засвоєння набутих знань у площині соціопсихологічного аналізу прикладних аспектів управління і менеджменту, підприємництва і бізнесу, кар’єри та успіху, безробіття і зайнятості, споживання і реклами, паблік рилейшнз, економічної культури і трудової поведінки. Навчальний посібник призначенийи для студентів економічних спеціальностей, управлінців і маркетологів, а також соціологів і психологів, аспірантів і викладачів та всіх, хто цікавиться теоретичними і прикладними проблемами інтеграційного характеру, що перебувають на межі соціології і психології.
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/В 54
Автор(ы) : Вітенко І. С., Борисюк А. С., Вітенко Т. І.
Заглавие : Соціально-психологічний тренінг: цикл вправ для підготовки лікарів - медичних психологів : [навч. посіб. для лікарів-інтернів і лікарів-слухачів курсів підвищення кваліфікації закл. (ф-тів) післядип. освіти за спец. "Медична психологія"]
Выходные данные : Чернівці: Книги-XXI, 2008
Колич.характеристики :124 с
Примечания : Бібліогр.: с. 107-110. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 12.04.2005 р.)
ISBN, Цена 966-8653-34-3: 49.00 р.
УДК : 61:159.9 + 61:159.9(075.9)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Аннотация: Програма тренінгових соціально-психологічних завдань, спрямованих на оптимізацію процесу спілкування майбутніх лікарів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)