Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (490)Библиотечные издания (2)Высшее образование (9)Краеведение (37)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=реабілітація<.>)
Общее количество найденных документов : 292
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. II навч.-метод. конф., 7 лют. 2024 р.
Выходные данные : Вінниця, 2024
Колич.характеристики :300 с
Коллективы : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах", навч.-метод. конф. (3;2024;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 150.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06) + 61:378:355.01(477)(06)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Стратегія розвитку ВНМУ ім. М. І. Пирогова у контексті реформування та європейської стандартизації в системі вищої освіти/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Підготовка медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. В. Астахова. Стресу професійній діяльності викладача ЗВО та шляхи його подолання/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Особливості освітнього процесу у вищій школі в надзвичайних умовах/ Р. П. Барало, І. В. Барало. Медична етика Японії як об’єкт вивчення в курсі «Етика та деонтологія в медицині»/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Важливість фармацевтичної галузі і ії продукції в наш час/ Д. В. Беспалько. Проблема зниження мотивації до навчання у студентів й способи її подолання на заняттях з нормальної фізіології/ Н. В. Белік [та ін.]. Особливості організації педагогічного процесу на кафедрі нормальної фізіології в умовах сучасних викликів/ Н. В. Белік [та ін.]. Комплексна система медико-психологічного супроводу здобувачів вищої медичної освіти в умовах воєнного часу/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Принципи підготовки кадрового потенціалу в медицині для роботи в динамічних умовах військового стану/ К. Т. Берцун, О. С. Рубіна, А. І. Сасюк. Конфліктологічна компетентність майбутнього лікаря як чинник запобігання конфлікту/ Я. С. Білик. Особливості проведення післядипломної медичної освіти у воєнний час/ Н. С. Білоконна. Організація процесу виховання студентської молоді на сучасному етапі/ В. С. Бобело. Формування позитивної мотивації до навчання здобувачів освіти в надзвичайних умовах/ О. В. Богомаз, Л. П. Дем’яненко, О. Д. Омельченко. Виклики у дистанційній формі навчання здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану/ А. Є. Богомолов, О. Б. Бондарчук, І. В. Корицька. Порівняльний аналіз сучасного стану організації підготовки кадрів лікарів-дерматовенерологів в Україні та ряді провідних країн світу/ С. А. Бондар, Л. Л. Гармаш, С. В. Дмитренко. Реалізація третьої місії сучасних закладів вищої освіти на прикладі Чеського університету природничих наук/ О. Ю. Браткова, Л. М. Ваколюк, І. В. Сергета. Залучення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Нові перспективи та дисципліни у вивченні акушерства та гінекології для студентів медичних ЗВО/ О. В. Булавенко [та ін.]. Досвід використання сервісів інтерактивної взаємодії на етапі післядипломної підготовки/ Л. М. Булат, Н. В. Дідик, О. В. Лисунець. Концепція навчання іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова в умовах війни/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Питання профілактичної медицини та особливості підготовки здобувачів вищої освіти із спеціальності 228 «Педіатрія»/ Л. М. Ваколюк [та ін.]. Лекція-семінар у закладах вищої освіти/ Г. Л. Василенко, Т. В. Врублевська. Методи удосконалення клінічного мислення у студентів та лікарів-інтернів з циклу «Ендокринологія»/ В. С. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Зворотній зв’язок як один із інструментів для покращення методики викладання в умовах сьогодення/ О. О. Вільцанюк [та ін.]. Дистанційна форма навчання у ЗВО України/ Л. А. Вознюк, О. В. Дзекан, К. В. Півторак. Сучасні виклики освіті в Україні/ Л. А. Вознюк [та ін.]. Інформацйно-комунікаційні технології при проведенні підсумкових занять з фармакології/ Н. І. Волощук [та ін.]. Штучний інтелект як інструмент урізноманітнення навчальних занять/ Т. Є. Вуж [та ін.]. Особливості здійснення контролю знань за дистанційної форми навчання/ О. Ф. Гайдаєнко, М. Т. Денека. Багатоетапна конференція молодих науковців як метод якісної підготовки медичних кадрів у кризових умовах/ Н. А. Гайструк [та ін.]. У фокусі фундаментальна взаємодія бібліотеки й науковців в контексті підготовки медичних кадрів/ Н. А. Гайструк [та ін.]. Підготовка здобувачів освіти на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних кадрів шляхом візуалізації освітнього контенту з гістології/ В. О. Гненна, О. О. Говорущенко. Формування hard та soft skills competencies для успішної реалізації якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ В. О. Гненна, А. П. Король. Особливості проведення практичних занять з вибіркової дисципліни «Основи ультразвукової діагностики в акушерстві і гінекології» у вітчизняних та іноземних здобувачів вищої освіти/ О. М. Гончаренко [та ін.]. Щодо питання організації навчання на заняттях з іноземної мови в закладах вищої освіти/ О. П. Горпинюк, О. Ф. Гайдаєнко. Важливість та доцільність створення власної кафедри педагогіки та психології для післядипломної освіти на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ Д. І. Гребенюк, Т. В. Волосович. Особливості викладання медичної біології в надзвичайних умовах/ Н. М. Гринчак, Р. П. Піскун. Методи вдосконалення навчального процесу в умовах здобуття освіти у військовий час/ К. Ю. Гріжимальська, Т. Ю. Кукуруза, Н. О. Буглова. Мультимедійна презентація як важлива складова практичних занять з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» під час дистанційного навчання/ A. M. Гулевич. Педагогічна практика аспіранта як складова освітнього процесу/ A. M. Гулевич, Д. О. Меркулова. До питання необхідності впровадження симуляційних технологій у систему підготовки майбутніх фармацевтів в умовах військового стану/ В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська, В. М. Коваль. Сучасні підходи до викладання дисципліни «Фармацевтична хімія»/ О. О. Давиденко. Особливості навчання здобувачів вищої освіти наданню допомоги пораненим військовим в щелепно-лицеву ділянку на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. І. Даліщук, С. С. Поліщук, В. С. Поліщук. Адаптація студентів до начального процесу/ В. П. Данилевич [та ін.]. Термінологічні та концептуальні аспекти формування механізму активізації професійної мови здобувачів освіти/ М. Т. Денека, О. Ф. Гайдаєнко. Вища освіта в умовах війни: складнощі викладання та мотивація до навчання/ О. В. Дзекан, Л. А. Вознюк, К. В. Півторак. Дистанційна освіта в умовах війни в Україні: лише очевидні недоліки, чи неочікувані можливості також?/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк, Г. П. Вережнікова. Особливості підготовки інтернів-дерматовенерологів на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мова професійного спілкування/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Професійна мовнокомунікативна компетенція/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Пропозиції по вдосконаленню ведення методичної документації у структурі післядипломної освіти/ І. Е. Довганюк [та ін.]. Роль інтернаціоналізації в освітньому процесі в медичних закладах вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. Л. Кондратюк. Особливості англійської мови для професійних цілей/ Л. В. Дудікова, М. І. Костюк. Особливості дистанційного навчання іноземної мови у медичному університеті/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай, Е. О. Манжос. Робота в симуляційному центрі зі студентами 5 курсу на кафедрі педіатрії № 2 у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. М. Руденко. Інтернаціоналізація медичної освіти як пріоритетний напрям міжнародної діяльності Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах воєнного стану/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Викладання медичної генетики у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Особливості організації навчального процесу з освітньої компоненти «Виробнича лікарська практика» для студентів ЗВО у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Особливості викладання вибіркової дисципліни з освітньої компоненти «Основи дитячої онкогематології» для студентів ЗВО за спеціальністю «Медицина» у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль новітніх технологій у вдосконаленні процесу підготовки медичних кадрів під час військового стану та їх вплив на якість освіти під час викладання предметів «Охорона праці в галузі» і «Охорона праці та охорона праці в галузі»/ О. В. Дякова, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Ігрові технології у викладанні право-вих дисциплін для студентів медичних та фармацевтичних спеціальностей/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук. Навчання в інтернатурі по хірургії на сучасному етапі/ А. А. Жмур [та ін.]. Прийоми мнемотехніки як умова активізації творчого мислення студентів на кафедрі топографічної анатомії/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Особливості організації дослідницької діяльності здобу-вачів на кафедрі біохімії ім. професора О.О. Пентюка у надзвичайних умовах/ Н. В. Заічко [та ін.]. Місце інформаційних технологій у освітньому процесі/ С. В. Заїка [та ін.]. Особливості проведення студентського науковогогуртка на кафедрі анатомії людини/ Л. Л. Залевський [та ін.]. Пріоритетність безперервної освіти у професійному розвитку/ О. А. Зверхановський. Роль довузівської освіти в підготовці медичних кадрів в умовах конкурентного середовища/ Т. М. Зелінська. Сервіси та інструменти для створення інтерактивного навчального контенту/ B. C. Злагода [та ін.]. Дидактичні особливості викладання фізики в медичному університеті/ О. В. Іващук, Д. О. Іващук. Академічна прокрастинація та дезадаптивний копінг у здобувачів вищої освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська. Перспективи та шляхи інтернаціоналізації вищої медичної освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська, Н. Г. Пшук, Л. В. Стукан. Особливості викладання дисципліни хірургія іноземним студентам в умовах воєнного стану/ О. Є. Каніковський, Я. В. Карий. Роль прозорої конкуренції та самоосвіти при опануванні предметів під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах/ С. О. Качула, П. О. Юрченко. Комплексний підхід для реалізації якісної підготовки медичних кадрів в умовах надзвичайних ситуацій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, О. О. Гуменюк. Особливості використання комбінованих методик підготовки здобувачів вищої медичної освіти в умовах військового стану на кафедрі оториноларингології ВНМУ ім.М.І.Пирогова/ В. В. Кіщук [та ін.]. Профорієнтаційна робота із майбутніми абітурієнтами – запорука успіху вступної кампанії у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Коваленко [та ін.]. Використання нових методик в післядипломній освіті менеджерів галузі охорони здоров’я в надзвичайних умовах/ Н. Т. Комарницька, Н. В. Соломонюк. Особливості підготовки студентів-медиків у надзвичайних умовах/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Сучасний погляд на професійно-педагогічну компетентність викладачів медичного університету в умовах воєнного стану/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Уніфікація критеріїв для підсумкового оцінювання як чинник об’єктивізації контрольних заходів/ В. Ф. Кривецький [та ін.]. Організація пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях вибіркового курсу «Інфекційна імунологія»/ А. В. Крижановська [та ін.]. Досвід проведення on-line навчальної практики з фармацевтичної ботаніки/ С. Д. Криклива, Л. В. Кременська. Застосування операційних досліджень із вивчення модифікованих скорочених безін’єкційних режимів лікування у викладанні фтизіатрії/ Л. Г. Кулик. Сучасні інформаційні технології в підготовки бакалаврів з терапії та реабілітації/ А. Я. Кулик, Е. М. Остапенко, В. В. Мотигін. Покращення формування основ професійного мислення у студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету під час вивчення розділу «Захворювання ендодонту»/ О. І. Кутельмах, Л. О. Ковальчук. Актуальність проблем сексуальної освіти в якісній підготовці медичних кадрів/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Акутуальні питання аутоеротичної практики серед студентів-медиків ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Формування критичного мислення у лікарів-інтернів, як найважливішої складової підготовки сучасного фахівця/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов. Особливості підготовки до виступу із науковим повідомленням аспірантами-іноземцями медичних спеціальностей/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Історія України як основа формування національної та громадянської ідентичності/ В. П. Лациба. Розвиток новітніх технологій протезування у сучасному світі/ Л. П. Лебідь. Проблеми онлайн викладання клінічних дисциплін у медичному вищому навчальному закладі (на прикладі циклу гематології)/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук. Викладання вибіркових дисциплін студентам фармацевтичного факультету в умовах воєнного стану/ Г. З. Личик, А. В. Мельник, Н. В. Паламарчук. Виховна функція викладача ЗВО/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ Т. В. Лобастова. Важливість вивчення англійської мови у вищих медичних закладах/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Цифровізація у підготовці здобувачів вищої освіти/ Г. М. Мазур, І. М. Паюк. Особливості підготовки медичних кадрів під час військового стану/ О. О. Мазченко, М. О. Матвійчук, С. О. Матвійчук. Інклюзія як основа модернізації освітньої галузі/ Е. О. Манжос. Організація процесу та особливості викладання педіатрії студентам 6 курсу в умовах воєнного стану в Україні/ Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич, О. В. Березницький. Розвиток професійного мислення майбутнього лікаря/ Я. Ю. Марункевич. Формування активного менеджера у сфері охорони здоров’я/ І. А. Марчук. Особливості тривоги та страху у студентів під час навчання/ Н. Г. Масіброда. Важливість вивчення клінічної фармакології з психофармакологією для майбутніх медичних психологів/ Т. М. Маслоїд, О. О. Яковлева, К. В. Півторак. Інновації в медичній освіті: віртуальні реальності та інтерактивні платформи/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Імплементація симуляційних методів навчання в освітній процес на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Технологія співробітництва, як інструмент інтерактивного навчання/ Я. А. Медражевська [та ін.]. Класична освітня ідентичність: антична ґенеза та особливості відтворення в закладах вищої медичної освіти/ В. М. Мельник. Фізичні вправи як підвищення розумової працездатності студентів ВНЗ/ О. В. Мельник, Н. О. Сорокіна, Г. В. Лісчишин. Інформатизації освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Д. О. Меркулова, Н. А. Верба. Цілорічне проведення занять з фізичного виховання на відкритому повітрі/ Л. І. Мичковська, С. О. Кулібаба, Є. І. Іванова. Роль симуляційного навчання в підготовці медичних кадрів/ О. А. Мунтян [та ін.]. Актуальні питання щодо використання штучного інтелекту при виконанні науково-дослідницьких робіт здобувачами вищої освіти/ Н. С. Недорезанюк, О. І. Мазур, А. В. Шапельська. Проблеми та перспективи використання електронного навчання в медичних закладів України в умовах воєнного стану/ О. Г. Обертинська, О. О. Вільцанюк. Комунікативна компетентність у роботі викладача ЗВО/ В. С. Олійник [та ін.]. Актуальність оцінки стану ментального здоров’я студентів ЗВО в умовах якісної підготовки медичних кадрів/ Н. М. Ордатій, А. В. Ордатій. Досвід використання інтерактивних дашбордів НСЗУ при викладанні «Соціальної медицини, громадського здоров’я»/ О. М. Очередько [та ін.]. Здоров’язберігаючі технології в освіті/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, М. С. Гарник. Викладання предмету «Невідкладна ендокринологія» на 6 курсі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Досвід організації дистанційного навчання на післядипломному етапі/ І. Г. Палій [та ін.]. Особливості навчання лікарів-інтернів у надзвичайних умовах/ І. Г. Палій [та ін.]. Технічні та психологічні виклики онлайн та гібридного навчання в медичному університеті/ А. В. Пачевська [та ін.]. Актуальність та важливість застосування симуляційних технологій у навчанні студентів медичних закладів вищої освіти під час війни в Україні/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Переваги застосування симулятора Simbionix GI Mentor™ для навчання на циклі спеціалізації «Ендоскопія»/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Систематичний моніторинг медичних реформ у навчальному процесі як запорука якості підготовки майбутніх лікарів/ В. Л. Пилипчук [та ін.]. Формування професійних компетенцій у студентів 6 курсу на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ В. І. Півторак [та ін.]. Активні методи навчання майбутніх лікарів та фармацевтів/ К. В. Півторак [та ін.]. Студентський науковий гурток на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини/ Н. А. Півторак. Роль експерименту у викладанні патологічної фізіології/ В. В. Піліпонова [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів під час війни/ І. С. Пірвердієва [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова у надзвичайних умовах/ О. В. Пликанчук, М. А. Тхоровський. Використання чат-ботів зі штучним інтелектом під час вивчення терапевтичних дисциплін/ В. Л. Побережець [та ін.]. Мотиваційні можливості навчання іноземних студентів клінічних дисциплін в умовах активної діджиталізації/ О. Л. Побережець [та ін.]. Значення інтерактивних методів навчання для формування «soft skills» у студентів стоматологів/ А. В. Повшенюк [та ін.]. Концепція вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців на кафедрі дитячої хірургії в надзвичайних умовах сучасності/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Підготовка конкурентоздатних лікарських кадрів на післядипломному рівні: cучасні виклики та шляхи їх вирішення/ В. В. Погорілий, В. Ю, Масловський, О. Г. Якименко. Досвід впровадження заходів безперервного професійного розвитку в післядипломній освіті лікарів/ В. В. Погорілий, О. Г. Якименко. Актуальні проблеми підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Г. Пойда. Education and morale building aspects of the teacher’s work in special conditions/ С. Г. Пойда, І. В. Сімонова. Закони пам’яті при вивченні клінічних дисциплін/ М. І. Покидько, М. Г. Богачук, В. В. Балабуєва. Особливості викладання хірургічних дисциплін в надзвичайних умовах/ М. І. Покидько [та ін.]. Особливості якісної підготовки студентів на кафедрах природничого профілю (біології та хімії) у надзвичайних умовах/ Т. Л. Полеся, О. Г. Сулім. Підготовка студентів-стоматологів на кафедрах стоматологічного профілю в сучасних умовах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Стажування як важливий етап підготовки викладача вищої медичної школи у надзвичайних умовах/ К. С. Полянська. Ментальне здоров'я студентів та навчальний процес у воєнний час/ С. О. Приходько, Л. Л. Залевський, В. С. Школьніков. Актуальні шляхи розвитку клінічного мислення у студентів/ О. С. Прокопенко, Е. В. Беляєв, А. В. Денисюк. Незламність та індивідуальність освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Р. В. Радьога [та ін.]. Міждисциплінарні основи компетентністного підходу до підготовки якісних медичних кадрів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. О. Качула. Профілактичні заходи, спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я військовослужбовців Збройних Сил України в умовах сучасної війни у зимовий період, та їх місце у структурі викладання навчальної дисципліни «Військова гігієна»/ М. А. Редчіц [та ін.]. Робота студентського наукового гуртка в структурі підготовки сучасних медичних кадрів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, І. Л. Лук’янович. Ігрова залежність як проблема сучасності: причини виникнення та способи подолання/ Т. П. Рисинець, І. С. Потоцька. Рекомендації до занять з коригуючої гімнастики/ О. І. Романенко, І. В. Петрук. Нові інструменти симуляційного навчання з використанням віртуальних пацієнтів платформи «CASUS» на кафедрі інфекційних хвороб/ К. Ю. Романчук, О. С. Андросова, А. О. Довгань. Деякі аспекти організаційно-виховної роботи з медичними кадрами у надзвичайних умовах/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів: забезпечення якості та ефективності в умовах військового стану/ О. С. Рубіна. Особливості підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Педіатрія» на факультеті післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в умовах воєнного стану в Україні/ В. І. Руда [та ін.]. Вища освіта в умовах непередбачуваності/ І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Самоорганізація здобувача освіти ключовий фактор якісного навчання у надзвичайних умовах/ О. О. Савицька [та ін.]. Ключові аспекти викладання основ валеології на медичному факультеті спеціальності «Терапія та реабілітація»/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Визначення жувального тиску як складова моніторингу стану щелепно-лицевої ділянки у студентів/ Л. А. Сарафинюк, Р. О. Іванов. Оцінка гармонійності фізичного розвитку у студентів/ Л. А. Сарафинюк, О. П. Хапіцька, В. Є. Онищук. Сучасні проблеми якісної підготовки кадрового потенціалу в медицині у надзвичайних умовах/ А. І. Сасюк, О. О. Лукіянець, Є. Є. Лойко. Дистанційне навчання – виклик сьогодення/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Важливість функціонування фармацевта клінічного в забезпеченні адміністрування антимікробних препаратів (ААП)/ С. І. Семененко [та ін.]. Особливості формування резильєнтних компетентностей серед здобувачів освіти, які навчаються у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова, у період кризового стану суспільства/ І. В. Сергета. Екологізація навчальної діяльності здобувачів у медичному закладі вищої освіти в сучасних умовах/ І. В. Сергета. Психологічні ресурси у лікарів-інтернів психіатричного профілю під час війни в Україні/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Оптимізація процесу вивчення і викладання іноземної мови online в умовах війни/ І. В. Сімонова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. The transformative power of Total Physical Response in online and blended education/ І. В. Сімонова, В. В. Мікаєлян, С. Г. Пойда. Місце біонеорганічної хімії серед навчальних дисциплін/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи дистанційної форми навчання в закладах вищої медичної освіти/ Д. С. Солейко [та ін.]. Приклади активного довголіття – один із факторів виховання студентів/ Л. П. Солейко [та ін.]. Сучасні підходи до підготовки студентів по вибірковій дисципліні «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології»/ А. В. Старовер. Емоційне вигорання викладача ЗВО та шляхи запобігання/ К. В. Супрунов [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. А. Таран. Якісний освітній процес у надзвичайних умовах/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Профілізація навчального процесу з біологічної хімії для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація/ О. В. Тертишна [та ін.]. Академічний успіх здобувачів вищої освіти у сучасних умовах/ Т. В. Тисевич. Проблема адаптації першокурсників та шляхи її вирішення на кафедрі анатомії людини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Тихолаз [та ін.]. До питання викладання латинської мови та медичної термінології в медичному ЗВО/ С. І. Тихолаз, І. О. Дубова, В. Р. Ратова. Особливості викладання латинської мови та медичної термінології для здобувачів освіти спеціальності «Медична психологія»/ С. І. Тихолаз, В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк. Латинська мова та медична термінологія як обов’язкова складова підготовки фахівців з фізичної терапії/ С. І. Тихолаз, Γ. Τ. Михайлюк, В. Р. Ратова. Методичні підходи при підготовці фахівців з менеджменту в охороні здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Освітні та методичні підходи при підготовці фахівців з громадського здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Значення вибіркових курсів у структурі підготовки здобувачів вищої освіти/ Ю. О. Томашевська, О. В. Кривов’яз, О. Ю. Тозюк. Місце аускультації легенів та серця у сучасній системі навчання студентів та патогенетичному обґрунтуванні синдромального діагнозу/ Г. І. Томашкевич, Ю. О. Одноріг. Сучасні та здоров’язберігаючі технології навчання в умовах військового стану/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.]. Якісна взаємодія студента та викладача, як складова навчального процесу в умовах війни/ Л. О. Фік, Я. А. Медражевська, Л. П. Черепахіна. Командна робота та шляхи підвищення її ефективності/ О. О. Фомін [та ін.]. Ревізія основних компонентів ОСП(К)І відповідно до принципів доказової медичної освіти/ Л. В. Фоміна, Д. Г. Коньков, В. В. Кливак. Аналіз якості організації та проведення виробничої практики за результатами опитування здобувачів освіти ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Мистецтво бути собою та стати кваліфікованим випускником в надзвичайних умовах сьогодення/ А. В. Фуніков [та ін.]. Застосування власної розробки автоматизованої системи індивідуальних завдань для оцінки знань студентів на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ О. С. Хіміч, В. І. Півторак, М. В. Бурков. Організація симуляційних сценаріїв для опанування практичних навиків з метою якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Оптимізація вивчення тем, присвячених термічній травмі на кафедрі загальної хірургії/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Впровадження в навчальний процес відомостей про автоматизовані системи підрахунку клінічних параметрів при вивчені проблеми термічної травми/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Фактори професійного самовизначення здобувачів медичних закладів вищої освіти у надзвичайних умовах/ С. С. Хлєстова. Особливості застосування мнемонік та форми освітнього процесу «перевернутий клас» для покращення запам’ятовування матеріалу/ О. Л. Черепаха [та ін.]. Сучасний студент та спосіб його мислення/ Л. П. Черепахіна [та ін.]. Особливості навчального процесу на кафедрі гістології в умовах воєнного стану/ М. О. Черних [та ін.]. Покращення якості вищої освіти шляхом використання інтерактивних методів навчання/ І. В. Чигір, О. О. Курець, Л. І. Лайко. Підготовка студентів у змішаному форматі навчання під час воєнного стану: досвід кафедри хірургії № 1 з курсом урології/ В. О. Шапринський [та ін.]. Штучний інтелект у системі медичної освіти: можливості та перспективи використання/ Л. В. Швець [та ін.]. Порівняльна характеристика успішності студентів 1 курсу стоматологічного факультету/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Залучення студентів медичних ЗВО до навчальних on-line програм у галузі біомедицини як спосіб підвищення мотивації до навчання та його ефективності в надзвичайних умовах/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Актуальні проблеми впровадження сучасних досягнень медичної протозоології в навчальний процес студентів медичних ЗВО/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Моделі управління професійним розвитком студентів закладів вищої освіти/ Т. Ю. Школьнікова, К. М. Вергелес, В. С. Школьніков. Особливості вищої медичної освіти в умовах війни/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Ведення робочого зошита – важливий та ефективний методичний прийом навчання і викладання у медичному університеті/ С. М. Шувалов, О. В. Кулицька. Сучасні тенденції розвитку електронного навчання при вивченні хімії/ В. С. Шунков. Посилене вивчення англійської мови під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах як фактор майбутньої комунікативності лікаря/ П. О. Юрченко. Як отримати мотивованого до навчання студента під час підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Використання штучного інтелекту здобувачами вищої освіти для науково-дослідної роботи/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Впровадження нової навчальної методики клінічного сценарію стандартизованого пацієнта відповідно до Американського ліцензійного іспиту USMLE/ О. С. Яблонь [та ін.]. Студентська наукова діяльність на теренах клінічної фармакології/ О. О. Яковлева [та ін.]. Актуальність державної політики підтримки осіб з інвалідністю, проблеми організації допомоги людям з обмеженими можливостями у світі та Україні/ І. В. Яремина [та ін.]. Реалії сьогодення, які впливають на якісну підготовку медичних кадрів/ Л. В. Яренчук, Г. В. Чайка.
Аннотация: Розвиток медичної науки і практики у надзвичайних умовах зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Перед закладами вищої медичної освіти стоять важливі завдання, що покликані піднести їх на новий рівень якості, а саме: збільшити частку впровадження нових освітніх технологій, застосовувати безперервний процес вдосконалення знань та умінь, формування у здобувачів стійких практичних навичок. Застосування даних методів покликане систематично вдосконалювати майстерність обстеження та лікування пацієнтів, особливо в умовах змін у світовому науковому середовищі. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1), НА(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 614.2:616.1/.9/Р 31
Автор(ы) : Андріюк Л. В., Бабінець Л. С., Величко В. І., Ждан Β. Μ., Железнякова Н. М., Михайловська Н. С., Мостовой Ю. М., Пасієшвілі Л. М., Бабаніна М. Ю., Галабіцька І. М., Гулій М. А., Кітура Є. М., Побережець В. Л., Слепченко Н. С., Соловйова В. С.
Заглавие : Реабілітація в сімейній медицині : підручник
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2021
Колич.характеристики :476 с
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. Вченою радою Терноп. нац. мед. ун-ту ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України (протокол № 14 від 23.12.2021 р.)
ISBN, Цена 978-617-574-212-9: 550.00 р.
УДК : 614.2:616.1/.9 + 614.2:616.1/.9(075.8) + 614.2:616-036.86(075.8)
MeSH-главная: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Аннотация: Підручник присвячено актуальним питанням реабілітації ν сімейній (амбулаторній) медицині, який створено колективом досвідчених фахівців науки і клінічної практики у галузі надання первинної медичної допомоги. Автори надали актуальну і сучасну інформацію щодо реабілітаційних можливостей у веденні пацієнтів з найбільш поширеними нозологіями у первинній медичній практиці. Запропоновані алгоритми реабілітації подано у відповідності із сучасними вітчизняними та міжнародними рекомендаціями. Автори сподіваються, що викладені у підручнику матеріали будуть цінними для широкого кола фахівців-практиків у галузі медицини - студентів старших курсів медичних вузів, лікарів-інтернів, лікарів загальної практики - сімейних лікарів, терапевтів, фізіотерапевтів, реабілітологів, спеціалістів фізичної реабілітаційної медицини, а також для науковців у цих галузях
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(5), УА(94)
Свободны : ЧЗ(1), НА(5), УА(94)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:355(477)/О-92
Автор(ы) : Цимбалюк В. І., Стеблюк В. В., Друзь О. В., Марута Н. О., Лінський І. В., Кожина Г. М., Швець А. В., Маркова М. В., Мінко О. І., Овчаренко М. О., Кальниш В. В., Заворотний В. І., Возніцина К. Б., Зеленська К. О., Проноза-Стеблюк К. В., Литвиненко Л. І., Черненко І. О., Росінський Г. С.
Заглавие : Охорона ментального здоров’я та медико-психологічна реабілітація військовослужбовців в умовах гібридної війни: теорія і практика : монографія
Выходные данные : Київ: Медицина, 2021
Колич.характеристики :254 с
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. до друку Вченою радою Укр. військово-мед. акад. (протокол № 3 від 21.05.2020 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-866-4: 185.00 р.
УДК : 61:355(477) + 61:355.01-056.265"364" + 355.4(477)АТО"2014/..."
MeSH-главная: ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL
РЕАБИЛИТАЦИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- REHABILITATION, VOCATIONAL
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Стан системи охорони психічного здоров’я в збройних силах україни напередодні російської агресії та її розвиток в умовах гібридної війни ; Діяльність психіатричної служби Збройних сил України в мирний та в особливий періоди ; Система медико-психологічної допомоги військовослужбовцям Збройних сил України ; Волонтерські ініціативи у сфері психічного здоров’я учасників Антитерористичної оперції на Сході України ; Участь фахівців Національної академії медичних наук України в наданні психіатричної та медико-психологічної допомоги учасникам бойових дій ; Актуальні питання сфери психічного здоров’я учасників бойових дій ; Бойовий стрес як предиктор бойової психічної травми. Особливості впливу чинників бойового середовища на військовослужбовців ; Клініко-психопатологічні характеристики основних варіантів посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців, які брали участь у бойових діях на Сході України ; Програма комплексної диференційованої терапії ПТСР у військовослужбовців, які брали участь у бойових діях ; Аддиктивні розлади у військовослужбовців у зоні проведення АТО/ООС ; Суїциди в Збройних силах України: аналіз та напрями запобігання ; Мнестично-когнітивні та соматопсихічні наслідки бойового легкого травматичного ушкодження головного мозку (контузії). Постконтузійний синдром ; Психологічна корекція порушень здоров’я сім’ї учасників бойових дій: обґрунтування, структура, результати впровадження ; Принципи родинної медико-психологічної реабілітації осіб з постконтузійним синдромом
Аннотация: У монографії висвітлено проблеми розбудови системи охорони психічного здоров’я в Збройних силах України, організації психіатричної, наркологічної, медико-психологічної, а також волонтерської допомоги. Розкрито актуальні питання сфери психічного здоров’я учасників бойових дій на Сході України. Зокрема описано вплив чинників бойового середовища на військовослужбовців, клініко-психологічні характеристики посттравматичного стресового розладу, аддиктивні розлади, суїцидальні випадки, контузії та постконтузійний синдром. Наведено програму комплексної диференційованої терапії ПТСР у військовослужбовців. Особливу увагу приділено психологічній корекції порушень здоров’я сім’ї учасників бойових дій. Для студентів, магістрів, лікарів-інтернів медичних закладів вищої освіти України
Экземпляры : всего : НА(4), ЧЗ(1), ФРК(1)
Свободны : НА(4), ЧЗ(1), ФРК(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.72/С 59
Автор(ы) : Сокрут М. В.
Заглавие : Елементоз при патології суглобів та ендопротезуванні : монографія
Выходные данные : Слов’янськ: Друкарський двір, 2021
Колич.характеристики :218 с
Коллективы : Донецк. НМУ
Примечания : Бібліогр.: с. 203-216. - Затв. та Рек. Вченою Радою Донец. НМУ (протокол № 12 від 17 черв. 2021 р.)
ISBN, Цена 978-617-7539-38-3: 110.00 р.
УДК : 616.72 + 616.72-089.843 + 612.015.2 + 577.118
MeSH-главная: СУСТАВОВ БОЛЕЗНИ -- JOINT DISEASES
ТАЗОБЕДРЕННОГО СУСТАВА АРТРОПЛАСТИКА ЗАМЕСТИТЕЛЬНАЯ -- ARTHROPLASTY, REPLACEMENT, HIP
МИКРОЭЛЕМЕНТЫ -- TRACE ELEMENTS
Содержание : ВІД «КЛІТИННОЇ» ДО «ВЕГЕТО-ГОМЕОКІНЕТИЧНОЇ» ТЕОРІЇ ПАТОЛОГІЇ СУГЛОБІВ ; ВИЗНАЧЕННЯ ФОРМИ СУГЛОБОВОГО СИНДРОМУ ТА КОМОРБЩНОСП. ДОКАЗОВІСТЬ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ОРТОПЕДІЇ ТА ТРАВМАТОЛОГІЇ ; ЕПІДЕМІОЛОГІЯ, ЕТІОЛОГІЯ ТА ФАКТОРИ РИЗИКУ СУГЛОБОВОГО СИНДРОМУ. ЕКОЛОГІЧНЕ ЗАБРУДНЕННЯ ГРУНТІВ УКРАЇНИ ВАЖКИМИ МЕТАЛАМИ ; ПАТОГЕНЕЗ СУГЛОБОВОГО СИНДРОМУ ВОДНО-ЕЛЕКТРОЛІТНИЙ ДИСБАЛАНС ПРИ РІЗНИХ ФОРМАХ АРТРОПАТІЇ ТА КОМОРБІДНИХ СТАНАХ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД «ВЕГЕТАТИВНОГО ПАСПОРТУ» ПАЦІЄНТА ; Гона-, коксартроз як мікроелементоз ; Порушення системних механізмів регуляції в патогенезі гона-коксартроза ; Роль «вегетативного тонусу» і «вегетативного паспорта» пацієнта в патогенезі артропатії ; ХІРУРГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ АРТРОПАТІЙ. ЕНДОІІРОТЕЗУВАННЯ ВЕЛИКИХ СУГЛОБІВ, ВИБІР СПОСОБУ ОПЕРАЦІЇ ТА ПРОТЕЗУ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЙОГО ХІМІЧНОГО СКЛАДУ ; Доопераційний період підготовки доендопротезування ; Операція ендопротезування ; Гострий післяопераційний період. Оптимізація загоєння рани ; Реабілітація ; АРТРОРЕАБІЛІТАЦІЯ, КОРЕКЦІЯ «ЕЛЕКТРОЛІТНОГО ПОРТРЕТУ» ПАЦІЄНТА, ЗАМІСНІ ДІЄТИ ХАРЧУВАННЯ ; Фізіологічна роль біоелементів в адаптації ; Основи лікувального адаптаційного гомеокінетичного замісного харчування ; Адаптаційна гомеокінетична дієта
Аннотация: В монографії висвітлена проблема елементозів при захворюваннях суглобів та ендопротезуванні. Показано вплив екологічно-забруднених ґрунтів України важкими металами на порушення параметрів гомеокінеза та формування різних клінічних проявів суглобового синдрому у жителів цих регіонів. Доказана залежність елементозу від «вегетативного паспорта» пацієнта. На базі отриманих результатів розроблена «вегето-гомеокінетична» теорія патології суглобів. Проаналізовані патогенетичні особливості формування водно-електролітних порушень при різних формах артропатій та коморбідних станах на етапах до та після ендопротезування великих суглобів. Запропонований вибір ендопротезів з урахуванням хімічного складу та способу операції в залежності від фонового захворювання: остеопорозу (кальцій-дефіцитна коморбідність на тлі аутоімунної агресії), чи атеросклерозу (кальцій-надлишкова коморбідність на тлі оксидантного стресу). Розроблені замісні дієти харчування з урахуванням типу «металозу» на етапах реабілітації після ендопротезування великих суглобів. Монографія може бути корисною для ортопедів-травматологів та лікарів інших спеціальностей при лікуванні артропатії у пацієнтів
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.74/Т 89
Автор(ы) : Турчин, Микола Іванович
Заглавие : Патогенетичні особливості комплексного лікування і реабілітація при саркопенії та зниженні мінеральної щільності кісткової тканини в постменопаузі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра мед. наук : [спец.]14.01.33 "Медична реабілітація, фізіотерапія, курортологія"
Выходные данные : Одеса, 2021
Колич.характеристики :36 с
Коллективы : Одес. НМУ
Примечания : Бібліогр.: с. 27-31
УДК : 616.74 + 618.173(043.3) + 616.74-007.23-055.2(043.3)
MeSH-главная: САРКОПЕНИЯ -- SARCOPENIA
ПОСТМЕНОПАУЗА -- POSTMENOPAUSE
КОСТИ ПЛОТНОСТЬ -- BONE DENSITY
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
КОМБИНИРОВАННОЕ ЛЕЧЕБНОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- COMBINED MODALITY THERAPY
МЫШЕЧНЫЕ РАССТРОЙСТВА АТРОФИЧЕСКИЕ -- MUSCULAR DISORDERS, ATROPHIC
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.12-005.4/Ф 55
Автор(ы) : Філоненко, Олена В’ячеславівна
Заглавие : Диференційований підхід до вибору програми реабілітації хворих на ішемічну хворобу серця, враховуючи композиційний склад тіла, на санаторному етапі з використанням нордичної ходьби : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.01.33 "Медична реабілітація, фізіотерапія, курортологія"
Выходные данные : Одеса, 2021
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Одес. НМУ
Примечания : Бібліогр.: с. 14-46
УДК : 616.12-005.4 + 615.825(043.3) + 796.421(043.3)
MeSH-главная: ИШЕМИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ СЕРДЦА -- MYOCARDIAL ISCHEMIA
ФИЗИКАЛЬНОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ -- PHYSICAL EXAMINATION
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
ДВИГАТЕЛЬНАЯ НАГРУЗКА, МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EXERCISE MOVEMENT TECHNIQUES
МЕДИЦИНСКИЕ ПРОГРАММЫ РЕГИОНАЛЬНЫЕ -- REGIONAL MEDICAL PROGRAMS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.248/Ш 67
Автор(ы) : Шкуренко, Олена Олександрівна
Заглавие : Обґрунтування застосування галоаерозольної та магнітолазерної терапії у комплексному відновлювальному лікуванні хворих на бронхіальну астму у сполученні з ішемічною хворобою серця : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.01.33 "Медична реабілітація, фізіотерапія, курортологія"
Выходные данные : Одеса, 2020
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Одес. НМУ
Примечания : Бібліогр.: с. 15-16
УДК : 616.248 + 616.248:616.12-005.4]-085(043.3) + 615.849.11(043.3)
MeSH-главная: СПЕЛЕОТЕРАПИЯ -- SPELEOTHERAPY
МАГНИТНЫМИ ПОЛЯМИ ТЕРАПИЯ -- MAGNETIC FIELD THERAPY
ЛАЗЕРНАЯ ТЕРАПИЯ С МАЛОЙ ИНТЕНСИВНОСТЬЮ ИЗЛУЧЕНИЯ -- LASER THERAPY, LOW-LEVEL
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
ИШЕМИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ СЕРДЦА -- MYOCARDIAL ISCHEMIA
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.316/К 82
Автор(ы) : Криничко, Валерія Василівна
Заглавие : Обґрунтування використання сенсорної депривації в реабілітації хворих з нейрогеним порушенням слиновиділення : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.01.33 "Медична реабілітація, фізіотерапія, курортологія"
Выходные данные : Харків, 2020
Колич.характеристики :25 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти, Укр. НДІ медицини транспорту
Примечания : Бібліогр.: с. 20-21
УДК : 616.316 + 616.316-008.6-084-085(043.3)
MeSH-главная: СЛЮНООТДЕЛЕНИЕ -- SALIVATION
СЕНСОРНАЯ ДЕПРИВАЦИЯ -- SENSORY DEPRIVATION
ВОСПАЛЕНИЕ НЕЙРОГЕННОЕ -- NEUROGENIC INFLAMMATION
СЛЮННЫЕ ЖЕЛЕЗЫ -- SALIVARY GLANDS
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 618.3/Г 61
Автор(ы) : Головатюк, Катерина Петрівна
Заглавие : Реабілітація репродуктивної функції у жінок після звичного невиношування індукованої вагітності в циклах допоміжних репродуктивних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра мед. наук : [спец.]14.01.01 "Акушерство та гінекологія"
Выходные данные : Одеса, 2020
Колич.характеристики :40 с
Коллективы : Одес. НМУ
Примечания : Бібліогр.: с. 33-36
УДК : 618.3 + 618.117+618.39-021.3]-084-085(043.3) + 618.177-089.888.11(043.3)
MeSH-главная: РЕПРОДУКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ -- REPRODUCTIVE TECHNIQUES, ASSISTED
АБОРТ САМОПРОИЗВОЛЬНЫЙ -- ABORTION, SPONTANEOUS
БЕСПЛОДИЕ ЖЕНСКОЕ -- INFERTILITY, FEMALE
ИММУНОГЛОБУЛИНЫ -- IMMUNOGLOBULINS
ЦИТОКИНЫ -- CYTOKINES
ГЕНЕТИЧЕСКИЕ МАРКЕРЫ -- GENETIC MARKERS
БИОЛОГИЧЕСКИЕ МАРКЕРЫ -- BIOLOGICAL MARKERS
ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- HEALTH PROMOTION
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.831-009.11-05/М 47-086274427
Автор(ы) : Мелех, Наталія Володимирівна
Заглавие : Клініко-психологічні особливості підлітків із дитячим церебральним паралічем та їх реабілітація за системою інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]19.00.04 "Медична психологія"
Выходные данные : Харків, 2020
Колич.характеристики :24 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти, Ін-т неврології, психіатрії та наркології
Примечания : Бібліогр.: с.19-20
УДК : 616.831-009.11-053.2 + 616.831-009.11-053.2/.7(043.3) + 616-036.82/.85(043.3)
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE
НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯ -- NEUROPHYSIOLOGY
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)