Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=339.138<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
339
Б 25


    Барлоу, Джанель.
    Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Д. Кожедуб. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2018. - 280 с. - Пер. изд. : A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong / Janelle Barlow, Claus Moller. - San Francisco, 2008. - ISBN 978-617-7513-81-9
Примечания о происхождении:
Экз. 526704 : Дар від Мороз В. М.
УДК

MeSH-главная:
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, организация и управление)
Аннотация: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними
Доп.точки доступа:
Мьоллер, Клаус
Кожедуб, Д. \пер. з англ.\
Barlow, Janelle
Moller, Claus

Экземпляры всего: 1
НА (1)
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
339
Л 61


    Липчук, В. В.
    Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. / В. В. Липчук. - 2-ге вид., допов. і випр. - Львів : Новий Світ - 2000, 2003. - 288 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с.285-286. - ISBN 966-7827-23-2
УДК

MeSH-главная:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение)
Экземпляры всего: 20
УА (18), НА (1), ЧЗ (1)
Свободны: УА (18), НА (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)