Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=339.138<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339/Б 25
Автор(ы) : Барлоу, Джанель, Мьоллер, Клаус
Заглавие : Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів . -2-ге вид.
Выходные данные : Київ: Наш формат, 2018
Колич.характеристики :280 с
Перевод издания: Barlow Janelle A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong/ Janelle Barlow, Claus Moller. -San Francisco, 2008
ISBN, Цена 978-617-7513-81-9: 100.00 р.
УДК : 339 + 339.138
MeSH-главная: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Аннотация: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними
Экземпляры :НА(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339/Л 61
Автор(ы) : Липчук В. В.
Заглавие : Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. . -2-ге вид., допов. і випр.
Выходные данные : Львів: Новий Світ - 2000, 2003
Колич.характеристики :288 с
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Бібліогр.: с.285-286
ISBN, Цена 966-7827-23-2: 22.00 р.
УДК : 339 + 339.138
MeSH-главная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Экземпляры : всего : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)