Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>U=61:005(075.8)<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 614.2/Ш 97
Автор(ы) : Шутурмінський В. Г., Кусик Н. Л., Рудінська О. В.
Заглавие : Основи менеджменту та маркетингу в медицині : навч. посібник . -Стер. вид.
Выходные данные : Одеса: Гельветика, 2024
Колич.характеристики :176 с.: іл., табл.
Коллективы : Міжнар. гуманітар. ун-т, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова
Примечания : Рек. Вченою радою Міжнар. гуманітар. ун-ту (протокол № 3 від 30.09.2020 р.)
ISBN, Цена 978-966-992-151-2: 375.00 р.
УДК : 614.2 + 61:005(075.8) + 61:339.138(075.8)
MeSH-главная: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ МЕНЕДЖМЕНТ -- CASE MANAGEMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ECONOMICS, MEDICAL
Аннотация: Розглянуто основні поняття менеджменту як науково-обґрунтованого процесу управління в медицині, зокрема в закладах державної та приватної форм власності. Акцент зроблено на завдання та функції менеджера системи охорони здоров’я в сучасних економічних умовах. Розглянуто основи оплати праці медичних працівників і поняття мотиваційного механізму управління медичним персоналом. Розглянуто сутність фінансово-економічних відносин в медицині, фінансове середовище та основні моделі фінансування медицини. Наведено основи маркетингу, аналіз ринкових можливостей, маркетинговий підхід до управління в медицині. Розглянуто основні поняття ціноутворення в медицині. Акцент зроблено на загальній структурі ціни медичної послуги. Представлено клінічний маркетинг в стоматологічному приватному закладі. Розглянуто особливості маркетингу у фармацевтичній галузі. Навчальний посібник розроблено в ілюстративній формі, що дозволить активно застосовувати матеріал в процесі дуальної освіти та дистанційного навчання. Для студентів та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Викладений матеріал може бути корисним для широкого кола читачів, зацікавлених комплексом менеджменту та маркетингу в сфері медицини
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), НА(1)
Свободны : ЧЗ(1), НА(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)