W64 WHO (World Health Organization). Water, Sanitation and Hygiene Standards for Schools in Low -cost Settings [Text] / World Health Organization ; ed.: John Adams, Jamie Bartram, Yves Chartier. - Geneva : World Health Organization, 2009. - 55 p. - ISBN 978 92 4 154779 6
MeSH-головна: (анализ, стандарты) ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION САНИТАРИЯ -- SANITATION (стандарты) ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES ГИГИЕНА -- HYGIENE (стандарты) Дод.точки доступу: John Adams \ed.\ Jamie Bartram \ed.\ Yves Chartier \ed.\ Примірників всього: 1 ІЛ (1) Вільні: ІЛ (1) |
В 92 Выдмухова, Б. Ева всегда молода. Адам всегда молод [Текст] / Б. Выдмухова. - 3-е изд., перераб. - Москва : Физкультура и спорт, 1991. - 192 с.
MeSH-головна: ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (классификация, методы, организация и управление, тенденции) ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH ЗДОРОВЬЕ МУЖЧИН -- MEN'S HEALTH Примірників всього: 1 НА (1) Вільні: НА (1) |
Р 63 Рожнятовский, Т. Мужчина после сорока [Текст] / Т. Рожнятовский ; пер. с пол. Ф. В. Городинский. - Киев : Знание, 1993. - 154 с. - ISBN 5-7770-0661-3
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЕ МУЖЧИН -- MEN'S HEALTH Дод.точки доступу: Городинский, Ф. В. \пер. с пол.\ Примірників всього: 1 НА (1) Вільні: НА (1) |
В 92 Выдмухова, Б. Адам всегда молод [Текст] : пер. с пол. / Б. Выдмухова. - Москва : Физкультура и спорт, 1987. - 125 с. : ил.
MeSH-головна: КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS Примірників всього: 3 НА (2), КСХ (1) Вільні: НА (2), КСХ (1) |
Р 63 Рожнятовский, Т. Мужчина после сорока [Текст] / Т. Рожнятовский ; пер. с пол. Ф. В. Городинский. - Москва : Медицина, 1977. - 160 с. : табл., рис.
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЕ МУЖЧИН -- MEN'S HEALTH ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS Дод.точки доступу: Городинский, Ф. В. \пер. с пол.\ Примірників всього: 2 КСХ (2) Вільні: КСХ (2) |
К 85 Кряж, В. Н. Круговая тренировка в физическом воспитании студентов [Текст] / В. Н. Кряж. - Минск : Высшая школа, 1982. - 120 с.
Примірників всього: 2 КСХ (2) Вільні: КСХ (2) |
А 61 Аматняк, Людмила Константиновна. Некоторые показатели состояния здоровья детей школьного возраста г. Хабаровска : автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. мед. наук : [спец.]14.00.07 "Гигиена" / Л. К. Аматняк ; Ленинград. гос. санитар.-гигиен. мед. ин-т. - Ленинград : [б. в.], 1975. - 16 с.
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS ДЕТИ -- CHILD ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS ХАБАРОВСКИЙ КРАЙ -- KHABAROVSK TERRITORY СССР ДО 1991 -- USSR (эпидемиология) Дод.точки доступу: Ленинград. гос. санитар.-гигиен. мед. ин-т Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
Т 41 Тимощук, О. В. Наукові основи комплексної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей сучасної учнівської і студентської молоді [Текст] : [монографія] / О. В. Тимощук, Н. С. Полька, Ι. Β. Сергета ; ред.: Н. С. Полька, Ι. Β. Сергета. - Вінниця : Твори, 2020. - 272 с. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 2 від 17.09.2020 р.) . - Бібліогр.: с. 236-272. - ISBN 978-966-949-583-9 Примітки про походження: Прим. 526710 : Дар від Мороз В. М. Зміст: ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ, ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ТА ОСНОВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ . - С .14 Якість життя учнів та студентів сучасних закладів освіти: аналіз актуальних питань визначення, оцінки і корекції виявлених відхилень . - С .14 Стан психічного здоров’я учнів та студентів: психогігієнічний метод аналізу актуальних питань оцінки і визначення шляхів корекції виявлених відхилень . - С .16 Особливості адаптаційних можливостей організму учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів . - С .28 ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИХ УМОВ ЖИТТЯ, УМОВ НАВЧАННЯ, РЕЖИМУ ДНЯ ТА СТАНУ ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ І СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ, ЩО ПЕРЕБУВАЄ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ . - С .34 Оцінка санітарно-гігієнічних та соціально-побутових умов життя і умов навчання учнів та студентів, які навчаються в сучасних закладах освіти різних типів . - С .36 Гігієнічна оцінка основних складових режиму дня учнів та студентів сучасних закладів освіти різного рівня . - С .43 Гігієнічна оцінка стану здоров’я і рівня адаптаційних можливостей організму учнів та студентів . - С .52 ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ . - С .62 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ 1 ФОРМУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ,ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ . - С .80 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ЯК ПЕРШОЧЕРГОВИЙ ФАКТОР ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ . - С .93 Характеристики темпераменту і тривожності учнів та студентів, які перебувають в умовах навчання в сучасних закладах освіти різних типів . - С .98 Показники рівня вираження ситуативної і особистісної тривожності учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів . - С .102 Показники характерологічних властивостей та рівень поширення акцентуацій характеру серед учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів . - С .105 Показники рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів . - С .111 Основні характеристики психічних станів та агресивних проявів особистості учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів . - С .117 Основні показники емоційного вигорання та емпатичні характеристики учнівської і студентської молоді, яка перебуває в умовах сучасних закладів освіти . - С .126 ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОЗВ’ЗКУ І ВЗАЄМОЗАЛЕЖНОСТІ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ТА ХАРАКТЕРИСТИК ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЇХ ОРГАНІЗМУ . - С .139 НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ . - С .180 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗМ, ПСИХОГІГІЄНІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ І СТУДЕНТІВ . - С .195 НАУКОВІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСНОЇ ГІГІЄНІЧНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ І АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ СУЧАСНИХ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ . - С .214
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология) ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (организация и управление, тенденции) Анотація: В монографії обґрунтовані наукові основи комплексної гігієнічної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей учнівської і студентської молоді, що перебуває в умовах сучасних закладів освіти різних типів, розроблені методика комплексної оцінки якості життя та особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації та програма психофізіологічного впливу на організм, психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя учнів і студентів сучасних закладів освіти. Для гігієністів, фізіологів, медичних психологів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти Дод.точки доступу: Полька, Н. С. Сергета, І. В. Полька, Н. С. \ред.\ Сергета, І. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 30 Петрова, В. А. Методика занятий по развитию речи с детьми второго года жизни [Текст] / В. А. Петрова. - Москва : Медгиз, 1962. - 96 с.
MeSH-головна: РЕЧЬ -- SPEECH (физиология) Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
Л 63 Листов, А. Ф. Гигиена детей и профилактика острых инфекций в школе [Текст] : пособие для учителей начальной и средней школы / А. Ф. Листов. - Изд. 2-е. - Москва : Учпедгиз, 1955. - 248 с.
Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
В 74 Вопросы профилактики нарушений осанки у детей дошкольного и школьного возраста [Текст] / Ин-т физ. воспитания и школ. гигиены ; ред. А. Г. Цейтлин. - Москва : Изд-во АПН РСФСР, 1960. - 144 с.
Цейтлин, А. Г. \ред.\ Ин-т физ. воспитания и школ. гигиены Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
П 69 Практикум-справочник по школьной гигиене [Текст] : для студ. санитарно-гигиенических факультетов / ред. А. В. Мольков. - Москва : 1-й Моск. мед. ин-т, 1939. - 130 с.
Мольков, А. В. \ред.\ Примірників всього: 2 КСХ (2) Вільні: КСХ (2) |
Г 72 Гос. НИ охраны здоровья детей и подростков НКЗ . Политехническое воспитание и оздоровительные мероприятия в школе [Текст] / Гос. НИ охраны здоровья детей и подростков НКЗ ; ред.: А. Г. Цейтлин, В. Н. Скосырев. - Москва : [б. в.], 1935. - 115 с.
Цейтлин, А. Г. \ред.\ Скосырев, В. Н. \ред.\ Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
Г 56 Гнатишин, Микола. Боротьба дзюдо як ефективний засіб самовдосконалення і професійного розвитку студентської молоді. Робота з тілом, мозком і енергією [Текст] : [посібник] / М. Гнатишин. - Вінниця : Консоль, 2023. - 70 с. : іл. - Затв. ЦМКР ВНМУ ім. М. І. Пирогова. Протокол № 7 від 28.12.2023 р. - Бібліогр.: с. 58 Примітки про походження: Прим. 528870-528879 : Дар від Гнатишина М. С.
MeSH-головна: СПОРТСМЕНЫ -- ATHLETES (психология) ЕДИНОБОРСТВА БОЕВЫЕ -- MARTIAL ARTS (психология) ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY Анотація: Автор посібника «Боротьба дзюдо як ефективний засіб самовдосконалення і професійного розвитку студентської молоді: робота з тілом, мозком і енергією» - лікар-психіатр, академік, професор, доктор медичних наук М.С. Гнатишин, використовуючи історичний метод дослідження, описує свої спостереження за психологічним саморозвитком та професійними досягненнями групи осіб, які під час навчання в медичному інституті інтенсивно займались боротьбою дзюдо. Період спостереження - 50 років. Боротьбу дзюдо все частіше відносять до тілесної терапії, яка оптамізує функціональний стан організму. Вона відповідає концепції «три в одному» - це метод, що включає в себе роботу з тілом, мозком і енергією. Біомеханіка боротьби дзюдо відповідає концепції прикладної кінезіології, вона впливає на взаємозв'язки між станом м'язів, емоціями і внутрішніми органами. Практика дзюдо знімає м’язові затиски, дає можливість усвідомлення власного тіла та емоційного від реагування. При регулярних заняттях дзюдо фізичне тіло стає однією з головних фігур у психотерапевтичному процесі, безпосереднім ключем доступу до душевних переживань людини. Робота з тілом під час занять дзюдо створює унікальні можливості для дослідження закодованих пригнічених бажань в різних тілесних сегментах, що надає можливість доторкнутися до найглибших рівнів неусвідомлених переживань, представлених у тілі, та інтегрувати неусвідомлені процеси у свідомість. Багатовікова практика свідчить, що цей вид спорту навчає людину рухатись усвідомлено і правильно, змінює її психофізіологічний стан, і, таким чином, має надзвичайно благотворний вплив на центральну нервову систему, від функціонування якої залежить робота всіх систем організму. Автор у популярній формі знайомить читача зі складним і суперечливим світом людей, які поєднували навчання в медичному інституті з регулярним заняттям спортом. Використавши історичний метод дослідження, автор відслідкував їх подальший розвиток і професійні досягнення. На думку автора, спорт дав їм змогу зазирнути у свій духовний світ зсередини, активізувати приховані резерви психіки, вийти на нову стадію розвитку, і досягти успіхів в професійній діяльності. Книжка написана в науково-популярному стилі та призначена для широкого кола читачів. Вона також буде корисною для психологів, психотерапевтів, сімейних лікарів, реабілітологів та студентів вищих учбових закладів Згідно з легендою, засновник дзюдо Дзігоро Кано помітив, що на гілку сакури нападало багато снігу. Гілка вже мала зламатися, але в самий останній момент гілка схилилася, і сніг упав з неї на землю, і, гілка випросталася. Своє спостереження Дзігоро Кано застосував для боротьби дзюдо. Він винайшов такі прийоми, які дозволили за рахунок своєї гнучкості і за рахунок грубої сили противника перемагати його в найскладніших ситуаціях. Це і стало основою дзюдо. Щоб не зламатися під впливом життєвих труднощів, потрібно бути дуже гнучким. Гнучкість це різновидність сили. Будь гнучким і ніколи не зламаєшся. Дзюдо зробило нас такими Дод.точки доступу: Пшук, Н. Г. \рец.\ Чаланова, Р. І. \рец.\ Найчук, В. В. \рец.\ Примірників всього: 10 ЧЗ (1), НА (9) Вільні: ЧЗ (1), НА (9) |
К 97 Кшеска, Ирена. В поход за здоровьем [Текст] / Ирена Кшеска. - Варшава : Польское Гос. мед. изд-во, 1967. - 148 с.
Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
П 86 Психогигиена и психопрофилактика детей и подростков [Текст] / ред. Э. Ю. Шурпе. - [Б. м.] : Гос. мед. изд-во , 1933. - 96 с.
Шурпе, Э. Ю. \ред.\ Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
К 66 Корабльов, М. В. Фізична культура і здоров’я учнів [Текст] / М. В. Корабльов. - Київ : Знання УРСР, 1963. - 32 с.
Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |
Д 69 Дорожнова, К. П. Практические рекомендации к оценке состояния здоровья и физического развития школьников [Текст] : метод. пособ. для школ. врачей / К. П. Дорожнова ; ред. Н. П. Жукова ; Горьков. пед. НИИ. - [Б. м.] : Горьков. книж. изд-во, 1962. - 76 с.
Жукова, Н. П. \ред.\ Горьков. пед. НИИ Примірників всього: 2 КСХ (2) Вільні: КСХ (2) |
Г 87 Громбах, С. М. В сутках 24 часа [Текст] / С. М. Громбах. - Москва : Медгиз, 1955. - 54 с. - (Библиотечка школьника)
Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |