Л 61 Липчук, В. В. Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. / В. В. Липчук. - 2-ге вид., допов. і випр. - Львів : Новий Світ - 2000, 2003. - 288 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с.285-286. - ISBN 966-7827-23-2
MeSH-главная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение) Экземпляры всего: 20 УА (18), НА (1), ЧЗ (1) Свободны: УА (18), НА (1), ЧЗ (1) |
О-73 Осика, С. Світова організація торгівлі [Текст] : підручник / С. Осика, В. Пятницький. - 3-є вид.,перероб.і доп. - Київ : К.І.С., 2005. - 514 с. - Бібліогр.: с.504-508. - ISBN 966-8039-64-3
MeSH-главная: ЭКОНОМИКА -- ECONOMICS (тенденции) Доп.точки доступа: Пятницький, В. Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
О-73 Осика, С. Г. Світова організація торгівлі [Текст] : підручник / С. Г. Осика, В. Т. Пятницький. - 2-ге вид., пер. і доп. - Київ : К.І.С., 2004. - 516 с. - ISBN 966-8039-32-7
MeSH-главная: ЭКОНОМИКА -- ECONOMICS (тенденции) КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (организация и управление) Доп.точки доступа: Пятницький, В. Т. Экземпляры всего: 3 КСХ (3) Свободны: КСХ (3) |
М 64 Мировой океан. Экономика и политика. Международные проблемы освоения [Текст] / Л. Л. Любимов ; ред. Е. М. Примаков. - Москва : Мысль, 1986. - 622 с.
Любимов, Л. Л. Примаков, Е. М. \ред.\ Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
Б 25 Барлоу, Джанель. Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Д. Кожедуб. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2018. - 280 с. - Пер. изд. : A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong / Janelle Barlow, Claus Moller. - San Francisco, 2008. - ISBN 978-617-7513-81-9 Примечания о происхождении: Экз. 526704 : Дар від Мороз В. М.
MeSH-главная: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление) МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, организация и управление) Аннотация: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними Доп.точки доступа: Мьоллер, Клаус Кожедуб, Д. \пер. з англ.\ Barlow, Janelle Moller, Claus Экземпляры всего: 1 НА (1) Свободных экз. нет |