615.24
І-25


    Івченко, Аліна Вікторівна.
    Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фармацевт. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи" / А. В. Івченко ; Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика, [Нац. фармацевт. ун-т, каф. менеджменту та маркетингу у фармації]. - Київ : [б. и.], 2010. - 21 с. - Бібліогр.: с. 14-18
УДК

MeSH-главная:
ПРОТИВОЯЗВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ULCER AGENTS (фармакология, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Доп.точки доступа:
Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Нац. фармацевт. ун-т. Каф. менеджменту та маркетингу у фармації

Экземпляры всего: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)