Б 25 Барлоу, Джанель. Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Д. Кожедуб. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2018. - 280 с. - Пер. изд. : A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong / Janelle Barlow, Claus Moller. - San Francisco, 2008. - ISBN 978-617-7513-81-9 Примечания о происхождении: Экз. 526704 : Дар від Мороз В. М.
MeSH-главная: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление) МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, организация и управление) Аннотация: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними Доп.точки доступа: Мьоллер, Клаус Кожедуб, Д. \пер. з англ.\ Barlow, Janelle Moller, Claus Экземпляры всего: 1 НА (1) Свободных экз. нет |