Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (7)Higher Education (9)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Гусакова, І. В.$<.>)
Total number of found documents : 26
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


   
    Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання [Text] = The level of mental stress among I-III year medical students / М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING
Annotation: Високий рівень нервово-психічної напруги має місце в кожного четвертого студента-медика, що навчається у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Зафіксовані вірогідні статеві відмінності як середніх значень тесту (в осіб чоловічої статі вони вищі, ніж в осіб жіночої статі, p0,01), так і стресогенних чинників, що викликають значну нервово-психічну напругу. Серед проявів нервово-психічної напруги переважають: погіршення сну, підвищена чутливість до дії зовнішніх подразників, неприємні відчуття з боку шлунково-кишкового тракту та серцево-судинної системи, м’язова напруга, відчуття невпевненості в собі (зафіксовані більше ніж у 50 % респондентів). Провідними стресогенними чинниками в студентів із високим рівнем нервово-психічної напруги є: нестача часу для відпочинку (93,42 %), неприємності в навчання (61,84 %), проблеми в особистому житті (55,26 %)
Additional Access Points:
Йолтухівський, М. В.
Гусакова, І. В.
Коновалов, С. В.
Болгарська, І. В.

There are no free copies

Find similar

2.


    Гусакова, І. В.
    Емпатія у сфері медичної освіти - погляд на проблему [Text] / І. В. Гусакова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2012. - Т. 16, № 2. - С. 529-533

Rubrics: Эмпатия

   Студенты медицинских учебных заведений


   ВНМУ


There are no free copies

Find similar

3.


    Гусакова, І. В.
    Емпатичні здібності студентів-медиків з різними типами темпераменту [Text] / І. В. Гусакова, С. В. Коновалов // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2012. - № 19. - С. 258-261

Rubrics: Темперамент

   Эмпатия


   Студенты медицинских учебных заведений


   ВНМУ


Additional Access Points:
Коновалов, С. В.

There are no free copies

Find similar

4.


    Мороз, В. М.
    Особливості викладання та способи оцінки знань, умінь і навиків у студентів-медиків, що навчаються на кафедрі фізіології за кредитно-модульною системою [Text] / В. М. Мороз, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2012. - Т. 16, № 2. - С. 455-459

Rubrics: Высшая школа. Болонский процесс

   Высшее медицинское образование в Украине


   Физиология--обуч


   Образования технология


   ВНМУ


Additional Access Points:
Коновалов, С. В.
Гусакова, І. В.

There are no free copies

Find similar

5.


    Гусакова, І. В.
    Сучасні погляди на вегетативну дисфункцію в дитячому віці [Text] / І. В. Гусакова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2004. - Т. 8, № 1. - С. 314-317

Rubrics: Нервной системы вегетативной болезни--дети

   ВНМУ-Гусакова И.В. (І.В.)


There are no free copies

Find similar

6.


    Гусакова, І. В.
    Депресія, тривога та стрес (за результатами тесту DASS-21) у студентів Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова [Text] = Depression, anxiety and stress (according to DASS-21 test results) among students of Vinnytsya national medical university / І. В. Гусакова, С. В. Коновалов, Л. Л. Хмель // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 17-21. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (диагностика, этиология)
Annotation: Військові події в Україні (2022-2023 рр.) і тісно пов’язані з ними економічні та соціальні зміни призвели до зростання рівня соціальної напруги, підвищення соціальної тривоги та появи стресу в широких верств населення України. Метою даного дослідження є оцінка рівнів тривоги, депресії та стресу в українських студентів-медиків. Опитувальник DASS-21 (україномовний варіант) використаний для обстеження 374 студентів II-III курсів Вінницького національного медичного університету , (середній вік обстежених – 19,47±0,11 років, юнаків – 148, дівчат – 226). Тестування проводили на території, де відсутні військові дії, у несесійний період. Результати тестування статистично оброблені за допомогою пакету статистичного аналізу “data analysis” у програмі Microsoft Excel. Виявлено, що студентів-медиків, які мають нормативні значення тесту DASS-21, лише 67 (17,91±1,98%). Депресія різного ступеня (від легкого до дуже важкого) має місце у 198 (52,94±2,58%) студентів, стресовий стан виявлений у 190 (50,80±2,59%) осіб, а тривога – у 240 (64,17±2,48%). Спостерігаються статистично значущі статеві відмінності результатів тесту DASS-21, зокрема відсоток осіб з депресією, тривогою та стресом серед осіб жіночої статі вірогідно вищий, ніж серед юнаків (відповідно, р˂0,001, р˂0,001, р˂0,01), студентки вірогідно частіше (у порівнянні з юнаками) відчувають занепад духу й нудьгу (р˂0,001), жах (р˂0,01), близькі до паніки (р˂0,001), або їх турбують ситуації, що можуть викликати паніку або призводити до обману (р˂0,001), вони витрачають багато нервової енергії (р˂0,001), відчувають низьку собівартість як особистості (р˂0,01), втрату ініціативи (р˂0,05), здатності відчувати щось позитивне взагалі (р˂0,05), є надто чутливими (р˂0,001), стурбованими, збудженими (р˂0,01). Таким чином, у складних соціально-економічних умовах військового конфлікту між Росією та Україною має місце широка розповсюдженість депресії, тривоги та стресу серед студентів, що навчаються у вищому навчальному медичному закладі на території України, що безпосередньо не є зоною бойових дій. Доцільно проаналізувати стратегії виходу зі стресових ситуацій, які використовують сучасні студенти, оцінити суїцидальні ризики в них і широко пропагандувати серед студентів-медиків психорелаксуючі методики та найоптимальніші стратегії подолання стресу
The military events in Ukraine (2022-2023 years), the economic and social changes closely related to them led to an increase in the level of social tension, social anxiety, and the appearance of stress among the Ukrainian population. The purpose of this study is to assess level of anxiety, depression and stress in Ukrainian medical students. The DASS-21 questionnaire (Ukrainian language version) was used to investigate 374 medical students of the II-III years of study in Vinnytsya National Medical University (the average age 19.47±0.11 years, boys – 148, girls – 226). Testing was carried out in the territory where there are no military operations, in the non-sessional period. The test results were statistically processed using the statistical analysis package of the Microsoft Excel program. It was found that there are only 67 medical students who have normative values of the DASS-21 test (17.91±1.98%). Depression of varying degrees (from mild to very severe) occurs in 198 (52.94±2.58%) students, stress is detected in 190 (50.80±2.59%) people, and anxiety in 240 (64.17±2.48%). Statistically significant gender differences in the results of the DASS-21 test are observed, in particular, the percentage of people with depression, anxiety and stress among women is higher than among guys (respectively, p˂0.001, p˂0.001, p˂0.01), female students probably more often (compared to boys) feel depressed and moody (p˂0.001), terrified (p˂0.01), close to panic (p˂0.001), or they are disturbed by situations that can cause panic or lead to deception (р˂0.001), they spend a lot of nervous energy (р˂0.001), feel low self-esteem as individuals (р˂0.01), loss of initiative (р˂0.05), the ability to feel something positive in general (p˂0.05), are too sensitive (p˂0.001), worried, excited (p˂0.01). Thus, in the difficult socio-economic conditions of the military conflict between Russia and Ukraine, there is widespread depression, anxiety and stress among students, studying in a higher medical institution in Ukraine, not in a combat zone. It is advisable to analyse the strategies for getting out of stressful situations used by modern students, assess their suicidal risks, and widely promote psycho-relaxing techniques and the most optimal strategies for overcoming stress among medical students
Additional Access Points:
Коновалов, С. В.
Хмель, Л. Л.

There are no free copies

Find similar

7.


    Вільцанюк, І. О.
    Висвітлення сучасних поглядів на антибіотико-асоційовану діарею та її корекцію в післядипломній освіті лікарів різних спеціальностей [Text] / І. О. Вільцанюк, О. О. Яковлева [та ін.] // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2002. - Т. 6, № 1. - С. 138-139


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
ДИАРЕЯ -- DIARRHEA (терапия, этиология)
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (терапевтическое применение)
Additional Access Points:
Яковлева, О. О.
Рудковська, Н. В.
Бровінська, Л. М.
Курець, О. О.
Гусакова, І. В.

Number of copies: 5
НА (1), ІБО (1), КСХ (3)
Free: НА (1), ІБО (1), КСХ (3)

Find similar

8.


    Йолтухівський, М. В.
    Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження [Text] / М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 50-52

Rubrics: Образование медицинское

   ВНМУ-Йолтуховский М.В. (М.В.)


   ВНМУ-Коновалов С.В.


   ВНМУ-Гусакова И.В. (І.В.)


Additional Access Points:
Коновалов, С.В.
Гусакова, І.В.

There are no free copies

Find similar

9.


    Гусакова, І. В.
    Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти [Text] / І. В. Гусакова // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 51-54


Rubrics: ВНМУ-Гусакова И.В. (І.В.)

MeSH-main:
ЭМПАТИЯ -- EMPATHY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (психология)
There are no free copies

Find similar

10.


    Гусакова, І. В.
    Фізичний розвиток дітей-підлітків з вегетативною дисфункцією. [Text] / І. В. Гусакова // Вісник морфології. - 2001. - Т. 7, №2. - С. 286-287


MeSH-main:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
ДЕТИ -- CHILD
ФИЗИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ КАРТЫ -- GROWTH CHARTS
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES (диагноз, патофизиология)
There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-26 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)