Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Higher Education (13)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Манащук, Н. В.$<.>)
Total number of found documents : 38
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-38 
1.


    Шманько, В. В.
    Стан місцевого імунітету порожнини рота у пацієнтів із хронічними колітами [Text] / В. В. Шманько, Н. В. Манащук // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 1. - С. 21-23

Rubrics: Ротовая полость--иммунол

   Колит--осл


   Периодонта болезни--иммунол--патолог


Additional Access Points:
Манащук, Н. В.

There are no free copies

Find similar

2.


    Манащук, Н. В.
    Особливості імунного статусу при захворюваннях пародонта на тлі хронічних колітів [Text] / Н. В. Манащук // Вісник наукових досліджень. - 2014. - № 1. - С. 61-62


MeSH-main:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES (иммунология, патофизиология)
КОЛИТ -- COLITIS (иммунология, патофизиология)
ИММУНИТЕТ ГУМОРАЛЬНЫЙ -- IMMUNITY, HUMORAL
ИММУНИТЕТ КЛЕТОЧНЫЙ -- IMMUNITY, CELLULAR
There are no free copies

Find similar

3.


   
    Сучасний погляд на застосування ополіскувачів для ротової порожнини [Text] = A modern look at the use of rinses for the oral cavity / Н. В. Манащук [та ін.] // Клінічна стоматологія. - 2019. - N 2. - С. 11-18


MeSH-main:
РОТОВАЯ ПОЛОСТЬ, ЖИДКОСТЬ ДЛЯ ПОЛОСКАНИЯ -- MOUTHWASHES
Annotation: Полоскання ротової порожнини є ефективним профілактичним заходом, який необхідно проводити після кожного прийому їжі. У процесі полоскання відбувається механічне очищення поверхні зубів від залишків їжі, нальоту, з ясен і зубоясенних кишень. У результаті регулярного полоскання попереджається розвиток патологічних процесів і покращується кровообіг у тканинах ротової порожнини. Існують спеціальні рідини для полоскання рота, а саме ополіскувачі та зубні еліксири, які є додатковими засобами індивідуальної гігієни порожнини рота. Мета дослідження – провести огляд основних ополіскувачів, представлених на ринку, проаналізувати їх позитивні на негативні характеристики та ососбливості їх призначення, залежно від клінічного випадку. Матеріали і методи. Проведено огляд та аналіз науково-медичної літератури за 2008–2018 рр., звітних матеріалів методично-наукових організацій, діючих нормативно-правових документів. Зосере­джено увагу на особливостях застосування зубних еліксирів та ополіскувачів для ротової порожнини. Результати досліджень та їх обговорення. У статті подано огляд літератури стосовно застосування зубних еліксирів та ополіскувачів для ротової порожнини. Розглянуто їх класифікацію відповідно до призначення. Наведено короткі характеристики, показання та особливості застосування в різних клінічних випадках. Висновки. Незважаючи на всю користь від використання ополіскувачів, потрібно пам’ятати, що полоскання ротової порожнини ефективне лише в комплексі процедур з догляду за зубами та яснами. Для повноцінної гігієни стоматологи рекомендують використовувати зубну щітку, зубну пасту, ополіскувач та зубну нитку
Mouth rinse is an effective preventive measure that should be taken after each meal. In the process of rinsing is a mechanical cleaning of the surface of the teeth from food residues, plaque, gums and tooth-pockets. As a result of regular rinsing, the development of pathological processes is prevented and blood circulation improves in the tissues of the oral cavity. There are special mouthwashes, namely rinses and dental elixirs, which are additional means of personal hygiene of the oral cavity. The aim of the study – to review the main rinses presented on the market, to analyze their positive for the negative characteristics and peculiarities for their prescribing, depending on the clinical case. Materials and Methods. A review and analysis of scientific and medical literature for 2008–2018, reporting materials of methodological and scientific organizations, and current normative and legal documents were conducted. The focus is on the use of dental elixirs and oral rinses. Results and Discussion. The article gives an overview of the literature on the use of oral dentifrices and mouthwashes. Their classification according to the purpose is considered. The brief characteristics, indications and application features in different clinical cases are given. Conclusions. Despite all the benefits of using rinsers, it should be remembered that mouthwash is effective only in the complex of procedures for the care of the teeth and gums. For full hygiene, dentists recommend using a toothbrush, toothpaste, mouthwash and dental floss
Additional Access Points:
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Залізняк, М. С.
Чорній, А. В.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Європейські індикатори стоматологічного здоров’я дітей шкільного віку міста Тернополя [Text] / П. А. Леус [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2014. - № 2. - С. 91


Rubrics: Подростки

MeSH-main:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагноз)
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES (диагноз)
ДЕСЕН ГЕМОРРАГИЯ -- GINGIVAL HEMORRHAGE (диагноз)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНИЧЕСКИЙ ИНДЕКС -- ORAL HYGIENE INDEX
Additional Access Points:
Леус, П. А.
Лучинський, М. А.
Чорній, Н. В.
Манащук, Н. В.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу [Text] / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 11-13


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Annotation: Показано доцільність використання студентами робочого зошита на практичних заняттях за методикою «єдиного дня». Виконання практичного завдання на занятті вимагає грамотного оформлення та запису своєї роботи
Друкований робочий зошит складається з 15 занять, кожне з яких містить тему, запитання для підготовки, власне практичну роботу і висновки. Завдання, які виносяться на практичну роботу, відповідають тим, які є у методичних вказівках до практичних завдань для студентів. Основними перевагами робочого зошита є краще засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманих у процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність. Зручний формат зошита надає можливість значно підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час
Additional Access Points:
Манащук, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Сравнительная оценка стоматологического статуса 12-летних детей с помощью Европейских индикаторов стоматологического здоровья [Text] / П. А. Леус [и др.] // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, № 2. - С. 116-118

Additional Access Points:
Леус, П. А.
Безвушко, Э. В.
Смоляр, Н. И.
Лучинский, М. А.
Манащук, Н. В.
Машкаринец, О. О.
Чорний, Н. В.

There are no free copies

Find similar

7.


    Чорній, Н. В.
    Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня [Text] / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 149-150


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Additional Access Points:
Манащук, Н. В.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Механизм формирования профессиональных навыков студентов стоматологического факультета [Text] / С. И. Бойцанюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 2. - С. 16-18


MeSH-main:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Annotation: Терапевтична стоматологія є дисципліною мануальною, тому під час підготовки майбутнього лікаря-стоматолога разом із теоретичними знаннями важливо оволодіти практичними навичками. Викладачі й адміністрація стоматологічного факультету Тернопільського державного медичного університету докладають зусиль для забезпечення оптимальних умов проведення цього виду навчальної діяльності студентів.
Терапевтическая стоматология является дисциплиной мануальной, поэтому при подготовке будущего врача-стоматолога наряду с теоретическими знаниями важно овладеть практическими навыками. Преподаватели и администрация стоматологического факультета Тернопольского государственного медицинского университета прилагают усилия для обеспечения оптимальных условий проведения этого вида учебной деятельности студентов.
Additional Access Points:
Бойцанюк, С. И.
Чорний, Н. В.
Зализняк, М. С.
Манащук, Н. В.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання [Text] = The experience of periodontics lecturing in conditions of change to credit-transfer education system / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Висвітлено досвід проведення лекцій із пародонтології для студентів 4 курсу стоматологічного факультету в умовах переходу на кредитно-трансферну систему. Описано та обґрунтовано переваги застосування інформаційних технологій під час підготовки лекційного матеріалу. Лекція у формі мультимедійної презентації дає змогу значно поліпшити якість освітнього процесу та розвиває в студентів творчий підхід до застосування знань у практичній діяльності лікаря-стоматолога
Additional Access Points:
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, А. В.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Особливості клінічного перебігу захворювань пародонта у хворих із різною супутньою патологією [Text] = Peculiarities of clinical course of periodontal diseases in patients with various comorbidities / С. І. Бойцанюк [и др.] // Клінічна стоматологія. - 2016. - № 2. - С. 14-19


MeSH-main:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ОЖОГИ -- BURNS
ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
КОЛИТ -- COLITIS
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS
Additional Access Points:
Бойцанюк, С. І.
Залізняк, М. С.
Чорній, Н. В.
Манащук, Н. В.
Чорній, А. В.

There are no free copies

Find similar

11.


    Манащук, Н. В.
    Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи [Text] / Н. В. Манащук // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 85-86


MeSH-main:
(методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

12.


    Манащук, Н. В.
    Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи [Text] = State certification of graduates-dentists in the conditions of credit-transfer system / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 82-85

Additional Access Points:
Чорній, Н. В.
Чорній, A. В.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Досвід використання інтерактивного методу навчання на занятті "Зміни слизової оболонки ротової порожнини при дерматозах з аутоімунним компонентом" [Text] / М. С. Залізняк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 33-36


MeSH-main:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ БОЛЕЗНИ -- MOUTH DISEASES (этиология)
ДЕРМАТИТ -- DERMATITIS (патофизиология)
АУТОИММУННЫЕ БОЛЕЗНИ -- AUTOIMMUNE DISEASES (патофизиология)
Annotation: Для майбутніх лікарів важливі горизонтальна міждисциплінарна інтеграція та набуття практичних навичок, розвиток клінічного мислення та формування професійних умінь, які є необхідними для спеціаліста під час роботи з нестандартними хворими відповідно до особливостей перебігу, наявної супутньої патології та можливих ускладнень. Перевагою інтерактивних технологій є змога співпрацювати та закріплювати навички групою, виховувати здатність до професійної взаємодії, комунікації та міждисциплінарної співпраці. Розроблено й упроваджено інтерактивний метод навчання у навчальний процес студентів. Групу студентів розподіляємо на три підгрупи, кожна з яких отримує конкретне завдання щодо захворювань слизової оболонки ротової порожнини відповідно до теми заняття. Суть завдання полягає в тому, що відповідно до вказаного діагнозу студентам необхідно відібрати патогномонічні ознаки, що стосуються лише визначеного для їх підгрупи захворювання: загальні симптоми, суб’єктивні відчуття в ділянці ураження слизової оболонки ротової порожнини й детально зазначити об’єктивні дані
Підсумковий етап передбачає оцінювання роботи студентів за такими критеріями: теоретична підготовка, клінічне мислення, участь у дискусії, взаємодія в групі, компетентнісний підхід до розв’язання завдання, уміння прийняти правильне рішення. Інтерактивні методи навчання розвивають у студентів клінічне мислення, навчають їх аналізу та синтезу під час роботи з інформацією, виховують здатність до професійної взаємодії та колегіального підходу в розв’язанні задач, забезпечують краще засвоєння теоретичних знань
Additional Access Points:
Залізняк, М. С.
Гасюк, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.

There are no free copies

Find similar

14.


   
    Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу з циклу "Хвороби пародонта" [Text] / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 17-19


MeSH-main:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Annotation: Реформування системи охорони здоров’я викликало зміни у вимогах, критеріях і підходах до підготовки майбутніх медиків і, відповідно, навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Запорукою досягнення якісної освіти є поєднання сучасних технологій та традиційних форм навчання і нових методів організації навчання. Підготовка молодого лікаря-стоматолога у вищих навчальних закладах передбачає необхідність запровадження в процес навчання нових наукових розробок і комп’ютерне забезпечення навчального процесу для швидкісного обміну інформацією
Сучасний фахівець має відповідати конкурентним умовам сьогодення. Колективом кафедри створений і щороку оновлюється комплекс навчально-методичного забезпечення самостійної та аудиторної роботи, набори тестових завдань, ситуаційні задачі. На Web-сторінці університету подано матеріали для підготовки до практичних занять, презентації та конспекти лекцій, у яких із різних джерел вибрано найважливішу інформацію для студентів із конкретних тем. Це значно полегшує та спрощує студентам процес підготовки до занять. Окрім цього, кожна тема доповнена відповідними відеороликами або навчальними фільмами. Видано навчально-методичний посібник, присвячений алгоритмам виконання всіх практичних навичок, які виносяться на цикл. Розроблено та видано друкований робочий зошит для практичних занять, який складено відповідно до нової робочої програми. Необхідність описати виконану роботу сприяє закріпленню практичних умінь та навичок, а також допомагає засвоїти навчальний матеріал. Оскільки на кафедрі навчаються іноземні студенти, то всі матеріали в повному обсязі подано англійською мовою
Additional Access Points:
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, А. В.

There are no free copies

Find similar

15.


    Манащук, Н. В.
    Розповсюдженність та клінічний перебіг захворювань пародонта на тлі хронічних колітів [Text] / Н. В. Манащук // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Т. 1, № 2. - С. 239-241

There are no free copies

Find similar

16.


    Манащук, Н. В.
    Етіологічна структура захворювань пародонту у хворих на неспецифічний виразковий коліт / Н. В. Манащук, О. В. Покришко, Т. І. Пятковський // Клінічна та експериментальна патологія. - 2012. - Т. 11, № 1. - С. 110-113

Additional Access Points:
Покришко, О. В.
Пятковський, Т. І.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Організація самостійної роботи студентів-медиків [Text] / С. І. Бойцанюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У сучасних умовах стає очевидним, що суспільству потрібні висококваліфіковані фахівці з активною професійною і життєвою позицією, здатні не лише адаптуватися в глобальному світі, але й займати в ньому лідируючі позиції. Тому перед вищою освітою стоять особливі завдання, пов’язані з формуванням майбутніх фахівців, які мають як професійні, так і культурні компетенції, а також прагнення до саморозвитку та самовдосконалення. Самостійна робота студентів є одним із найважливіших елементів навчання у вузі. Ефективність самостійної роботи студента зумовлена трьома основними чинниками — організацією, забезпеченням і контролем. Водночас ефективність самостійної роботи залежить від мотивації студентів; їх розуміння і здатність вчитися самостійно, доповнювати свої знання. Самостійна робота студента є важливою складовою навчального процесу, спрямованою на підвищення якості, глибини та сили одержуваних знань при вивченні конкретних предметів навчальної програми, формуванні у студента потреби в самоосвіті, саморозвитку та вдосконалення
Additional Access Points:
Бойцанюк, С. І.
Залізняк, М. С.
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.

There are no free copies

Find similar

18.


    Манащук, Н. В.
    Гігієнічний статус порожнини рота пацієнтів на тлі хронічних колітів [Text] / Н. В. Манащук // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 63-65

There are no free copies

Find similar

19.


    Манащук, Н. В.
    організація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології [Text] / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 67-68


MeSH-main:
ПАРОДОНТОЛОГИЯ -- PERIODONTICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, тенденции)
Additional Access Points:
Чорній, Н. В.

There are no free copies

Find similar

20.


    Манащук, Н. В.
    Викладання розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" в умовах дистанційного навчання / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, С. І. Бойцанюк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 2. - С. 11-13


MeSH-main:
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ БОЛЕЗНИ -- MOUTH DISEASES
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Annotation: Пандемія в усьому світі внесла корективи не лише в наше життя, а й у освітній процес зокрема. Тривалий карантин, спричинений COVID-19, здебільшого змусив викладачів закладів вищої освіти перейти до навчання в режимі онлайн. Якщо інші вищі навчальні заклади могли проводити змішані форми навчання, то специфіка медичних вузів, де заняття переважно проходять на лікувальних базах лікарень і поліклінік, вибору не залишила й зосередилася винятково на дистанційній освіті. Дуже важливо, щоб виконання навчального навантаження кафедри за дистанційною формою навчання повністю відповідало запланованому навантаженню кафедр, усім вимогам освітнього процесу та якісній підготовці студентів п’ятого курсу до ліцензійного іспиту КРОК 2 та атестації випускників. Відповідні зміни торкнулися й викладання розділу «Захворювання слизової оболонки ротової порожнини» на стоматологічному факультеті. Відповідно до робочого навчального плану та положення про освітній процес заняття проходять за методикою єдиного дня і тривають 6 год. Для проведення практичних занять і лекцій адміністрацією університету було запропоновано для розгляду систему Microsoft Teems. Окрім спілкування онлайн, ця система передбачала багато різних можливостей. Відповідно до рішення засідання кафедри було затверджено таку часову схему заняття. Розпочинається заняття з розгляду та обговорення нової теми. Після цього передбачена практична робота й перерва. Оскільки цей курс є випускним, то велику увагу слід зосередити й на підготовці до ліцензійного іспиту. Завершується заняття тестуванням у системі «Moodle» та обговоренням тих чи інших спірних питань. На кожне заняття передбачено 24 тести, які в майбутньому формують базу завдань для підсумкового тестового контролю, який складається в університетському центрі тестування. Окрім цього, під час циклу студенти двічі пишуть контрольні роботи, так звані «Прекроки» у системі «Moodle» для перевірки підготовки до КРОКу. Після завершення дисципліни студенти захищають історію хвороби. Фото паперового варіанта надсилають викладачеві для перевірки на університетську поштову скриньку. Власне, сам захист історії відбувається в режимі онлайн із короткою презентацією робіт
Additional Access Points:
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.

There are no free copies

Find similar

 1-20    21-38 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)