Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Higher Education (13)
the format of presenting the found documents:
full informationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Манащук, Н. В.$<.>)
Total number of found documents : 38
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-38 
1.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Шманько В. В., Манащук Н. В.
Title : Стан місцевого імунітету порожнини рота у пацієнтів із хронічними колітами
Place of publication : Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 1. - С. 21-23 (Cipher ВУ9/2012/1)
Subject headings: Ротовая полость-- иммунол
Колит-- осл
Периодонта болезни-- иммунол-- патолог
Find similar

2.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В.
Title : Особливості імунного статусу при захворюваннях пародонта на тлі хронічних колітів
Place of publication : Вісник наукових досліджень. - 2014. - № 1. - С. 61-62 (Cipher ВУ9/2014/1)
MeSH-main: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
КОЛИТ -- COLITIS
ИММУНИТЕТ ГУМОРАЛЬНЫЙ -- IMMUNITY, HUMORAL
ИММУНИТЕТ КЛЕТОЧНЫЙ -- IMMUNITY, CELLULAR
Find similar

3.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Залізняк М. С., Чорній А. В.
Title : Сучасний погляд на застосування ополіскувачів для ротової порожнини
Parallel titles :A modern look at the use of rinses for the oral cavity
Place of publication : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 11-18 (Cipher КУ44/2019/2)
MeSH-main: РОТОВАЯ ПОЛОСТЬ, ЖИДКОСТЬ ДЛЯ ПОЛОСКАНИЯ -- MOUTHWASHES
Annotation: Полоскання ротової порожнини є ефективним профілактичним заходом, який необхідно проводити після кожного прийому їжі. У процесі полоскання відбувається механічне очищення поверхні зубів від залишків їжі, нальоту, з ясен і зубоясенних кишень. У результаті регулярного полоскання попереджається розвиток патологічних процесів і покращується кровообіг у тканинах ротової порожнини. Існують спеціальні рідини для полоскання рота, а саме ополіскувачі та зубні еліксири, які є додатковими засобами індивідуальної гігієни порожнини рота. Мета дослідження – провести огляд основних ополіскувачів, представлених на ринку, проаналізувати їх позитивні на негативні характеристики та ососбливості їх призначення, залежно від клінічного випадку. Матеріали і методи. Проведено огляд та аналіз науково-медичної літератури за 2008–2018 рр., звітних матеріалів методично-наукових організацій, діючих нормативно-правових документів. Зосере­джено увагу на особливостях застосування зубних еліксирів та ополіскувачів для ротової порожнини. Результати досліджень та їх обговорення. У статті подано огляд літератури стосовно застосування зубних еліксирів та ополіскувачів для ротової порожнини. Розглянуто їх класифікацію відповідно до призначення. Наведено короткі характеристики, показання та особливості застосування в різних клінічних випадках. Висновки. Незважаючи на всю користь від використання ополіскувачів, потрібно пам’ятати, що полоскання ротової порожнини ефективне лише в комплексі процедур з догляду за зубами та яснами. Для повноцінної гігієни стоматологи рекомендують використовувати зубну щітку, зубну пасту, ополіскувач та зубну ниткуMouth rinse is an effective preventive measure that should be taken after each meal. In the process of rinsing is a mechanical cleaning of the surface of the teeth from food residues, plaque, gums and tooth-pockets. As a result of regular rinsing, the development of pathological processes is prevented and blood circulation improves in the tissues of the oral cavity. There are special mouthwashes, namely rinses and dental elixirs, which are additional means of personal hygiene of the oral cavity. The aim of the study – to review the main rinses presented on the market, to analyze their positive for the negative characteristics and peculiarities for their prescribing, depending on the clinical case. Materials and Methods. A review and analysis of scientific and medical literature for 2008–2018, reporting materials of methodological and scientific organizations, and current normative and legal documents were conducted. The focus is on the use of dental elixirs and oral rinses. Results and Discussion. The article gives an overview of the literature on the use of oral dentifrices and mouthwashes. Their classification according to the purpose is considered. The brief characteristics, indications and application features in different clinical cases are given. Conclusions. Despite all the benefits of using rinsers, it should be remembered that mouthwash is effective only in the complex of procedures for the care of the teeth and gums. For full hygiene, dentists recommend using a toothbrush, toothpaste, mouthwash and dental floss
Find similar

4.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Леус П. А., Лучинський М. А., Чорній Н. В., Манащук Н. В.
Title : Європейські індикатори стоматологічного здоров’я дітей шкільного віку міста Тернополя
Place of publication : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2014. - № 2. - С. 91 (Cipher ВУ14/2014/2)
Subject headings: Подростки
MeSH-main: КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ДЕСЕН ГЕМОРРАГИЯ -- GINGIVAL HEMORRHAGE
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНИЧЕСКИЙ ИНДЕКС -- ORAL HYGIENE INDEX
Find similar

5.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Title : Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу
Place of publication : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2019. - N 4. - С. 11-13 (Cipher ПУ56/2019/4)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Annotation: Показано доцільність використання студентами робочого зошита на практичних заняттях за методикою «єдиного дня». Виконання практичного завдання на занятті вимагає грамотного оформлення та запису своєї роботиДрукований робочий зошит складається з 15 занять, кожне з яких містить тему, запитання для підготовки, власне практичну роботу і висновки. Завдання, які виносяться на практичну роботу, відповідають тим, які є у методичних вказівках до практичних завдань для студентів. Основними перевагами робочого зошита є краще засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманих у процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність. Зручний формат зошита надає можливість значно підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час
Find similar

6.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Леус П. А., Безвушко Э. В., Смоляр Н. И., Лучинский М. А., Манащук Н. В., Машкаринец О. О., Чорний Н. В.
Title : Сравнительная оценка стоматологического статуса 12-летних детей с помощью Европейских индикаторов стоматологического здоровья
Place of publication : Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, № 2. - С. 116-118 (Cipher ГУ1/2014/21/2)
Find similar

7.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Чорній Н. В., Манащук Н. В.
Title : Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 149-150 (Cipher МУ7/2014/3)
MeSH-main: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Find similar

8.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Бойцанюк С. И., Чорний Н. В. , Зализняк М. С., Манащук Н. В.
Title : Механизм формирования профессиональных навыков студентов стоматологического факультета
Place of publication : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2018. - N 2. - С. 16-18 (Cipher ПУ56/2018/2)
MeSH-main: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Annotation: Терапевтична стоматологія є дисципліною мануальною, тому під час підготовки майбутнього лікаря-стоматолога разом із теоретичними знаннями важливо оволодіти практичними навичками. Викладачі й адміністрація стоматологічного факультету Тернопільського державного медичного університету докладають зусиль для забезпечення оптимальних умов проведення цього виду навчальної діяльності студентів.Терапевтическая стоматология является дисциплиной мануальной, поэтому при подготовке будущего врача-стоматолога наряду с теоретическими знаниями важно овладеть практическими навыками. Преподаватели и администрация стоматологического факультета Тернопольского государственного медицинского университета прилагают усилия для обеспечения оптимальных условий проведения этого вида учебной деятельности студентов.
Find similar

9.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній А. В.
Title : Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання
Parallel titles :The experience of periodontics lecturing in conditions of change to credit-transfer education system
Place of publication : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 21-23 (Cipher ПУ56/2017/4)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Annotation: Висвітлено досвід проведення лекцій із пародонтології для студентів 4 курсу стоматологічного факультету в умовах переходу на кредитно-трансферну систему. Описано та обґрунтовано переваги застосування інформаційних технологій під час підготовки лекційного матеріалу. Лекція у формі мультимедійної презентації дає змогу значно поліпшити якість освітнього процесу та розвиває в студентів творчий підхід до застосування знань у практичній діяльності лікаря-стоматолога
Find similar

10.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Бойцанюк С. І., Залізняк М. С., Чорній Н. В., Манащук Н. В., Чорній А. В.
Title : Особливості клінічного перебігу захворювань пародонта у хворих із різною супутньою патологією
Parallel titles :Peculiarities of clinical course of periodontal diseases in patients with various comorbidities
Place of publication : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2016. - № 2. - С. 14-19 (Cipher КУ44/2016/2)
MeSH-main: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ОЖОГИ -- BURNS
ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
КОЛИТ -- COLITIS
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS
Find similar

11.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В.
Title : Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 85-86 (Cipher МУ7/2014/4)
MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Find similar

12.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Чорній Н. В., Чорній A. В.
Title : Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи
Parallel titles :State certification of graduates-dentists in the conditions of credit-transfer system
Place of publication : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 82-85 (Cipher МУ7/2016/1)
Find similar

13.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Залізняк М. С., Гасюк Н. В., Бойцанюк С. І., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Title : Досвід використання інтерактивного методу навчання на занятті "Зміни слизової оболонки ротової порожнини при дерматозах з аутоімунним компонентом"
Place of publication : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 33-36 (Cipher ПУ56/2020/3)
MeSH-main: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ БОЛЕЗНИ -- MOUTH DISEASES
ДЕРМАТИТ -- DERMATITIS
АУТОИММУННЫЕ БОЛЕЗНИ -- AUTOIMMUNE DISEASES
Annotation: Для майбутніх лікарів важливі горизонтальна міждисциплінарна інтеграція та набуття практичних навичок, розвиток клінічного мислення та формування професійних умінь, які є необхідними для спеціаліста під час роботи з нестандартними хворими відповідно до особливостей перебігу, наявної супутньої патології та можливих ускладнень. Перевагою інтерактивних технологій є змога співпрацювати та закріплювати навички групою, виховувати здатність до професійної взаємодії, комунікації та міждисциплінарної співпраці. Розроблено й упроваджено інтерактивний метод навчання у навчальний процес студентів. Групу студентів розподіляємо на три підгрупи, кожна з яких отримує конкретне завдання щодо захворювань слизової оболонки ротової порожнини відповідно до теми заняття. Суть завдання полягає в тому, що відповідно до вказаного діагнозу студентам необхідно відібрати патогномонічні ознаки, що стосуються лише визначеного для їх підгрупи захворювання: загальні симптоми, суб’єктивні відчуття в ділянці ураження слизової оболонки ротової порожнини й детально зазначити об’єктивні даніПідсумковий етап передбачає оцінювання роботи студентів за такими критеріями: теоретична підготовка, клінічне мислення, участь у дискусії, взаємодія в групі, компетентнісний підхід до розв’язання завдання, уміння прийняти правильне рішення. Інтерактивні методи навчання розвивають у студентів клінічне мислення, навчають їх аналізу та синтезу під час роботи з інформацією, виховують здатність до професійної взаємодії та колегіального підходу в розв’язанні задач, забезпечують краще засвоєння теоретичних знань
Find similar

14.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній А. В.
Title : Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу з циклу "Хвороби пародонта"
Place of publication : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 17-19 (Cipher ПУ56/2020/3)
MeSH-main: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Annotation: Реформування системи охорони здоров’я викликало зміни у вимогах, критеріях і підходах до підготовки майбутніх медиків і, відповідно, навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Запорукою досягнення якісної освіти є поєднання сучасних технологій та традиційних форм навчання і нових методів організації навчання. Підготовка молодого лікаря-стоматолога у вищих навчальних закладах передбачає необхідність запровадження в процес навчання нових наукових розробок і комп’ютерне забезпечення навчального процесу для швидкісного обміну інформацієюСучасний фахівець має відповідати конкурентним умовам сьогодення. Колективом кафедри створений і щороку оновлюється комплекс навчально-методичного забезпечення самостійної та аудиторної роботи, набори тестових завдань, ситуаційні задачі. На Web-сторінці університету подано матеріали для підготовки до практичних занять, презентації та конспекти лекцій, у яких із різних джерел вибрано найважливішу інформацію для студентів із конкретних тем. Це значно полегшує та спрощує студентам процес підготовки до занять. Окрім цього, кожна тема доповнена відповідними відеороликами або навчальними фільмами. Видано навчально-методичний посібник, присвячений алгоритмам виконання всіх практичних навичок, які виносяться на цикл. Розроблено та видано друкований робочий зошит для практичних занять, який складено відповідно до нової робочої програми. Необхідність описати виконану роботу сприяє закріпленню практичних умінь та навичок, а також допомагає засвоїти навчальний матеріал. Оскільки на кафедрі навчаються іноземні студенти, то всі матеріали в повному обсязі подано англійською мовою
Find similar

15.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В.
Title : Розповсюдженність та клінічний перебіг захворювань пародонта на тлі хронічних колітів
Place of publication : Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Т. 1, № 2. - С. 239-241 (Cipher ВУ12/2014/1/2)
Find similar

16.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Покришко О. В., Пятковський Т. І.
Title : Етіологічна структура захворювань пародонту у хворих на неспецифічний виразковий коліт
Place of publication : Клінічна та експериментальна патологія. - 2012. - Т. 11, № 1. - С. 110-113 (Cipher КУ27/2012/11/1)
Find similar

17.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Бойцанюк С. І., Залізняк М. С., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Title : Організація самостійної роботи студентів-медиків
Place of publication : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 2. - С. 14-17 (Cipher ПУ56/2019/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Annotation: У сучасних умовах стає очевидним, що суспільству потрібні висококваліфіковані фахівці з активною професійною і життєвою позицією, здатні не лише адаптуватися в глобальному світі, але й займати в ньому лідируючі позиції. Тому перед вищою освітою стоять особливі завдання, пов’язані з формуванням майбутніх фахівців, які мають як професійні, так і культурні компетенції, а також прагнення до саморозвитку та самовдосконалення. Самостійна робота студентів є одним із найважливіших елементів навчання у вузі. Ефективність самостійної роботи студента зумовлена трьома основними чинниками — організацією, забезпеченням і контролем. Водночас ефективність самостійної роботи залежить від мотивації студентів; їх розуміння і здатність вчитися самостійно, доповнювати свої знання. Самостійна робота студента є важливою складовою навчального процесу, спрямованою на підвищення якості, глибини та сили одержуваних знань при вивченні конкретних предметів навчальної програми, формуванні у студента потреби в самоосвіті, саморозвитку та вдосконалення
Find similar

18.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В.
Title : Гігієнічний статус порожнини рота пацієнтів на тлі хронічних колітів
Place of publication : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 63-65 (Cipher БУ5/2014/18/2)
Find similar

19.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Title : організація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 67-68 (Cipher МУ7/2014/1)
MeSH-main: ПАРОДОНТОЛОГИЯ -- PERIODONTICS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Find similar

20.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В., Чорній Н. В., Бойцанюк С. І.
Title : Викладання розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" в умовах дистанційного навчання
Place of publication : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 2. - С. 11-13 (Cipher ПУ56/2021/2)
MeSH-main: РОТОВОЙ ПОЛОСТИ БОЛЕЗНИ -- MOUTH DISEASES
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Annotation: Пандемія в усьому світі внесла корективи не лише в наше життя, а й у освітній процес зокрема. Тривалий карантин, спричинений COVID-19, здебільшого змусив викладачів закладів вищої освіти перейти до навчання в режимі онлайн. Якщо інші вищі навчальні заклади могли проводити змішані форми навчання, то специфіка медичних вузів, де заняття переважно проходять на лікувальних базах лікарень і поліклінік, вибору не залишила й зосередилася винятково на дистанційній освіті. Дуже важливо, щоб виконання навчального навантаження кафедри за дистанційною формою навчання повністю відповідало запланованому навантаженню кафедр, усім вимогам освітнього процесу та якісній підготовці студентів п’ятого курсу до ліцензійного іспиту КРОК 2 та атестації випускників. Відповідні зміни торкнулися й викладання розділу «Захворювання слизової оболонки ротової порожнини» на стоматологічному факультеті. Відповідно до робочого навчального плану та положення про освітній процес заняття проходять за методикою єдиного дня і тривають 6 год. Для проведення практичних занять і лекцій адміністрацією університету було запропоновано для розгляду систему Microsoft Teems. Окрім спілкування онлайн, ця система передбачала багато різних можливостей. Відповідно до рішення засідання кафедри було затверджено таку часову схему заняття. Розпочинається заняття з розгляду та обговорення нової теми. Після цього передбачена практична робота й перерва. Оскільки цей курс є випускним, то велику увагу слід зосередити й на підготовці до ліцензійного іспиту. Завершується заняття тестуванням у системі «Moodle» та обговоренням тих чи інших спірних питань. На кожне заняття передбачено 24 тести, які в майбутньому формують базу завдань для підсумкового тестового контролю, який складається в університетському центрі тестування. Окрім цього, під час циклу студенти двічі пишуть контрольні роботи, так звані «Прекроки» у системі «Moodle» для перевірки підготовки до КРОКу. Після завершення дисципліни студенти захищають історію хвороби. Фото паперового варіанта надсилають викладачеві для перевірки на університетську поштову скриньку. Власне, сам захист історії відбувається в режимі онлайн із короткою презентацією робіт
Find similar

 1-20    21-38 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)