Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (2)Higher Education (12)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Петренко, Н. В.$<.>)
Total number of found documents : 40
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-40  
1.


    Петренко, Н. В.
    Нові підходи до оптимізації системи харчування молоді [Text] / Н. В. Петренко // Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 2. - С. 126-128


MeSH-main:
ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS
ПИТАНИЯ ОЦЕНКА -- NUTRITION ASSESSMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
There are no free copies

Find similar

2.


   
    Шляхи зниження частоти ускладнень вагітності за допомогою вітамінно-мінерального комплексу [Text] / С. М. Геряк [и др.] // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2016. - № 3/4. - С. 101-107


MeSH-main:
БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS (диагностика, лекарственная терапия, профилактика и контроль)
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS (терапевтическое применение)
МИНЕРАЛЫ -- MINERALS (терапевтическое применение)
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
Additional Access Points:
Геряк, С. М.
Петренко, Н. В.
Добрянська, В. Ю.
Швед, М. І.

There are no free copies

Find similar

3.


    Автандилов, Г. Г.
    Оценка выраженности регенерационных процессов в печени при хронических вирусных гепатитах: плоидометрическое и кариометрическое исследования пункционных биоптатов [Text] / Г. Г. Автандилов, Н. В. Петренко // Клинические перспективы гастроэнтерологии, гепатологии. - 2005. - № 4. - С. 18-21

Rubrics: Гепатит хронический--диагн

   Биопсия иглой--методы


   Печени регенерация


Additional Access Points:
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Викладання в медичному університеті на засадах лідерства [Text] = Teaching at the medical university on the basis of leadership / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – проаналізувати особливості викладання в медичному університеті на засадах лідерства
Основна частина. В еру глобалізації, інтернаціоналізації, розвитку інформаційних технологій відбувається перехід від поверхневого підходу (surface approach) викладання до глибинного (deep approach). Викладання на засадах лідерства спрямоване на розкриття потенціалу кожного, активно залучаючи студентів в освітній процес, надихаючи їх на запитання і пошук відповідей на них. Студент отримує знання через аналіз та синтез інформації, інтегруючи їх із загальними здібностями комунікації, критичного мислення та вирішення проблем, а викладач лише допомагає в цьому
Висновки. Розвиток теорії дистрибутивного лідерства передбачає лідерство усіх співробітників навчального закладу, незалежно від посади, яку вони обіймають, та рівня відповідальності, здійснення впливу на колег, а також на загальний напрям розвитку вишу. Викладач-лідер – це професіонал зі збереженими професійними цінностями і чітко визначеною сферою діяльності. Викладання на засадах лідерства спрямоване на розкриття потенціалу кожного студента та активне їх залучення в освітній процес
Additional Access Points:
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.
Петренко, Н. В.
Габор, Г. Г.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань [Text] = Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases / І. Я. Криницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університету
Основна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворювання
Висновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування
Additional Access Points:
Криницька, І. Я.
Марущак, М. І.
Кліщ, І. М.
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

6.


    Петренко, Н. В.
    Можливості використання симуляційного навчання для підвищення якості практичної підготовки студентів при вивченні акушерства та гінекології [Text] = Possibilities of simulation-based education for improving the quality of practical training of students in the study of obstetrics and gynecology / Н. В. Петренко, М. І. Марущак, І. Я. Криницька // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2017. - N 4. - С. 68-72


MeSH-main:
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Annotation: Мета: дослідити можливості та переваги можливих форм роботи в симуляційному центрі для підвищення ефективності практичної підготовки студентів при вивченні акушерства та гінекології. Матеріали і методи. Застосовано методи системного підходу та системного аналізу для оцінки існуючих та розробки нових методик інтерактивних методів навчання. Результати. Основними формами роботи студентів у симуляційному центрі є базова медична практика, яка дозволяє відпрацювання методики виконання базових лікарських навичок на моделі з високим рівнем реалістичності під контролем викладача та динамічна робота, яка передбачає виконання певного алгоритму дій у змодельованій клінічній ситуації. При виконанні клінічного сценарію відпрацьовують командну взаємодію, де важливим є розподіл та делегування обов’язків, спілкування між членами команди, виконання призначень, прийняття рішень. Висновки. Підготовка висококваліфікованого фахівця, формування професійних компетентностей передбачає, що ґрунтовні теоретичні знання повинні бути підтверджені практичними навичками, що можливо завдяки симуляційному навчанню, яке передує та доповнює клінічне навчання
Additional Access Points:
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.

There are no free copies

Find similar

7.


    Галіяш, Н. Б.
    Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря [Text] = The development of communication skills as an essential competence of physician professionalism / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 67-74


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Annotation: У статті сформульовано сучасну концепцію професійної (медичної) комунікативної компетентності та запропоновано підходи для її ефективної імплементації в систему підготовки медичних кадрів. Комунікативна компетентність медика розглядається як інтелектуально й мотиваційно обумовлена соціально-професійна характеристика, що базується на комунікативних здібностях, вміннях і знаннях та дозволяє лікарю самостійно й відповідально реалізовувати ефективні й адекватні комунікативні дії в конкретних ситуаціях міжособистісної взаємодії. Оволодіння комунікативною компетентністю в медицині передбачає засвоєння таких складових елементів, як ініціація спілкування, збір інформації, роз’яснення та планування діагностичних і лікувальних процедур, завершення розмови, застосування різних комунікативних методик тощо. Традиційно засвоєння навичок спілкування відбувалося після вивчення низки розрізнених теоретичних предметів на практиці за механізмом наслідування стилю поведінки лікарів-викладачів, які слугували взірцем. Втім, на сьогодні такий підхід має низку недоліків. Сучасний міжнародний досвід показує, що оволодіння даною компетентністю повинно починатися ще до початку роботи в клініці та вимагає виділення окремого циклу занять для формування початкових навичок спілкування, що і було впроваджено в 2018–19 навчальному році в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», а також видано посібник «Комунікативні навички в медицині» для забезпечення теоретичної та методичної бази формування комунікативної компетентності студентів. У сучасних умовах висококваліфікований фахівець, задля конкурентоспроможності на ринку праці, повинен досконало володіти комунікативними навичками. Здатність до ефективної комунікації є набутою, тому її необхідно розвивати та тренувати. Для досягання відповідності зростаючим вимогам щодо рівня володіння комунікативними навичками необхідна оптимізація навчальних програм та використання спеціальних педагогічних підходів при підготовці фахівців медичного профілю як на додипломному, так і на післядипломному рівні. Доцільним є розробка та впровадження наскрізної програми з медичної комунікації, що забезпечить методичний та системний підхід для трансформації теоретичних знань та початкових навичок спілкування у повноцінну комунікативну компетентність майбутнього фахівця медичного профілю
Additional Access Points:
Бількевич, Н. А.
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків [Text] / І. В. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 83-84


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
Additional Access Points:
Корда, І. В.
Геряк, С. М.
Петренко, Н. В.
Кузів, І. Я.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології [Text] / І. В. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 110-112


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Additional Access Points:
Корда, І. В.
Геряк, С. М.
Багній, Н. І.
Стельмах, О. Є.
Кузів, І. Я.
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань [Text] = Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases / І. Я. Криницька [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 34-37


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Additional Access Points:
Криницька, І. Я.
Марущак, М. І.
Кліщ, І. М.
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

11.


   
    Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення [Text] = Emotional burnout syndrome in clinical disciplines for foreign students’ teaching and ways of their solution / С. М. Геряк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Annotation: Викладачі клінічних кафедр вищої школи постійно перебувають під тиском подвійної відповідальності – викладацької та лікарської роботи, що поступово виснажує їх фізичні, розумові та психоемоційні ресурси. У роботі розглянуто механізми виникнення та шляхи подолання синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам у вищій школі. В умовах докорінних змін, що відбуваються у нашому суспільстві й системі вищої освіти, різко зростає роль і суть викладача вищої школи. Синдром емоційного вигорання розвивається набагато швидше у викладачів медичних ВНЗ, які викладають іноземною мовою внаслідок емоційно важких та напружених відносин у системі “викладач – студент-іноземець”, яка розвивається з часом. Це має безпосереднє значення для соціального та психологічного здоров’я викладача, відображається на його працездатності та продуктивності трудової діяльності, що потребує пошуку шляхів покращення умов роботи та додаткових психоемоційних розвантажень. Результати спостережень за викладачами вищої медичної школи вказують на низку зовнішніх та внутрішніх причин, що сприяють появі синдрому емоційного вигорання у медичних працівників при викладанні клінічних дисциплін. Як правило, сприятливими умовами для розвитку даного синдрому є виникнення своєрідних психологічних ножиць між професійною компетентністю викладача (вмінням гнучко пристосовуватись до різних прототипів студента, здатністю розв’язувати конфлікти, при цьому залишаючись на високому рівні підготовки) та дефіцитом часу на виконання підготовки позааудиторних завдань і лікувальної роботи, виконання наукових досліджень, працю в бібліотеках тощо. Заради досягнення позитивного результату як при викладанні дисципліни, так і в роботі з пацієнтами, викладачу клінічної кафедри при роботі з іноземними студентами необхідно турбуватись про власне здоров’я та самопочуття. Саме формування та зміцнення професійного підходу до сприйняття інформації, її обробку та інтерпретацію має бути, на наш погляд, пріоритетним для такого викладача. Останнє дозволить підвищити пізнавальний та творчий потенціал викладача, покращити якість формування особистості майбутнього лікаря
Additional Access Points:
Геряк, С. М.
Багній, Н. І.
Корда, І. В.
Стельмах, О. Є.
Петренко, Н. В.

Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

12.


   
    Диагностика и профилактика венозных тромбоэмболических осложнений у пациентов с геморрагическим инсультом [Text] = Diagnosis and prevention of venous thromboembolic events in patients with hemorragic stroke / А. И. Хрипун [и др.] // Грудная и сердечно-сосудистая хирургия. - 2015. - № 3. - С. 10-17. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-main:
ВЕНОЗНАЯ ТРОМБОЭМБОЛИЯ -- VENOUS THROMBOEMBOLISM (диагноз, профилактика и контроль)
ИНСУЛЬТ -- STROKE (осложнения)
ТРОМБОЗ ВЕНОЗНЫЙ -- VENOUS THROMBOSIS (профилактика и контроль, этиология)
Additional Access Points:
Хрипун, А. И.
Алимов, А. Н.
Прямиков, А. Д.
Миронков, А. Б.
Асратян, С. А.
Петренко, Н. В.
Абашин, М. В.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Викладання у медичному університеті на засадах лідерства [Text] = Teaching at the medical university on the basis of leadership / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 38-41


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Additional Access Points:
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.
Петренко, Н. В.
Габор, Г. Г.

There are no free copies

Find similar

14.


   
    Особливості комбінованого терапевтично-хірургічного лікування генітального ендометріозу [Text] / А. В. Бойчук [та ін.] // Вісник наукових досліджень : Наук.- практ. журн. - 2006. - № 2. - С. 73-74.

Rubrics: Эндометриоз--лек тер--хир

   Золадекс


   Лапароскопия--методы


Additional Access Points:
Бойчук, А. В.
Петренко, Н. В.
Бегош, Б. М.
Хлібовська, О. І.

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Text] / І. Я. Господарський [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 65-67.

Rubrics: Образования технология

   Образование медсестринское, степень бакалавра--тенденции


Additional Access Points:
Господарський, І. Я.
Ястремська, С. О.
Коноваленко, С. О.
Рега, Н. І.
Криницька, І. Я.
Максимова, В. В.
Локай, Б. А.
Галіяш, Н. Б.
Креховська-Лепявко, О. М.
Яворська, І. В.
Петренко, Н. В.
Городецький, В. Є.

There are no free copies

Find similar

16.


    Петренко, Н. В.
    Корекція ендокринних порушень у жінок залежно від стану щитоподібної залози [Text] / Н. В. Петренко // Вісник наукових досліджень : Наук.- практ. журн. - 2006. - № 2. - С. 77-80.

Rubrics: Эндокринные болезни--женск--лек тер

   Щитовидной железы болезни--женск--лек тер


There are no free copies

Find similar

17.


   
    Ендометріоз як хірургічна проблема: діагностично-лікувальна тактика, невирішені питання / В. В. Бенедикт [та ін.] // Шпит. хірургія. - 2020. - N 4. - С. 79-83


MeSH-main:
ЭНДОМЕТРИОЗ -- ENDOMETRIOSIS (диагностика, терапия, хирургия)
Annotation: Мета роботи: опис нетипових клінічних випадків та поширення їх серед медичної спільноти, що сприятиме накопиченню мультицентрового клінічного досвіду та ляже в основу розробки ефективних алгоритмів менеджменту нетипових проявів екс-трагенітального ендометріозу. Проведено комплексне дослідження 12 жінок віком 24–42 роки. Окрім загальноприйнятих клінічних лабораторних досліджень, проводили рентгенологічне, сонографічне обстеження та комп’ютерну томографію органів черевної порожнини. Наведені приклади клінічних випадків показують, що ендометріоз не можна вважати лише гінекологічним захворюванням, як у діагностичному, так і в лікувальному процесі він виходить далеко за межі гінекологічної спеціальності, а лікування його потребує нетрадиційної тактики. Найчастіше екстрагенітальні форми ендометріозу локалізуються в ділянці кишечника та післяопераційного рубця. Поява клінічних проявів дискоморту та пухлиноподібного утвору в ділянці післяопераційної рани є головними клінічними ознаками ендометріозу рубця. Основним клінічним проявом ендометріозу кишечника є розвиток кишкової непрохідності. За наявності операцій на матці в анамнезі треба проводити диф-діагностику з екстрагенітальним ендометріозом. Медикаментозна терапія у хворих на ендометріоз не може бути методом вибору. Поширення вогнищ захворювання потребує індивідуального вибору та оптимального поєднання хірургічного та медикаментозного компонентів лікування, розширює так-тичний арсенал лікаря, підвищує ефективність лікування, що покращує прогноз хвороби.
Цель работы: описание нетипичных клинических случаев и распространение их среди медицинского сообщества, что будет способствовать накоплению мультицентрового клинического опыта и ляжет в основу разработки эффективных алгоритмов управления нетипичных проявлений экстрагенитального эндометриоза. Проведено комплексное исследование 12 женщин в возрасте 24–42 года. Кроме общепринятых клинических лабораторных исследований, проводили рентгенологическое, сонографическое обследование и компьютерную томографию органов брюшной полости. Приведенные примеры клинических случаев показывают, что эндометриоз нельзя считать лишь гинекологическим заболеванием. Как в диагностическом, так и в лечебном процессе он выходит за рамки гинекологической специальности, а его лечение требует нетрадиционной тактики. Чаще всего экстрагенитальные формы эндометриоза локализируются в области кишечника и послеоперационного рубца. Появление клинических проявлений дискоморта и опухолевидного образования в области послеоперационной раны являются ведущими клиническими признаками эндоме-риоза рубца. Основным клиническим проявлением эндометриоза кишечника является развитие кишечной непроходимости. Медикаментозная терапия у больных эндометриозом не может быть методом выбора. Распространение очагов заболевания требует индивидуального подхода и оптимального сочетания хирургического и медикаментозного компонентов лечения, расширяет тактический арсенал врача, повышает эффективность лечения, улучшает прогноз заболевания.
Additional Access Points:
Бенедикт, В. В.
Геряк, С. М.
Гусак, О. М.
Петренко, Н. В.
Корда, І. В.

There are no free copies

Find similar

18.


    Бількевич, Н. А.
    Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей [Text] = Modern approaches to the development of communication competence / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы, тенденции)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Annotation: У статті, у світлі проблеми підвищення рівня підготовленості медичних працівників до професійної діяльності, розглянуто шляхи покращення практичної роботи студентів при вивченні ними предмета медичної комунікації. Автори діляться досвідом щодо впровадження курсу медичної комунікації у своєму навчальному закладі, розробки навчально-методичного супроводу та методики проведення практичних занять. Особливу увагу приділено інтерактивним методикам проведення таких занять як оптимальній формі тренування комунікативних навичок та трансформації теоретичних знань у практичні вміння та компетентності
Emphasizing the necessity of improving the level of medical graduates’ preparedness for professional activity, the article considers ways to improve the educational process of students in studying the subject of medical communication. Authors share their experience in implementing the course of medical communication in their educational institution, developing methodological and teaching materials and educational techniques applied during practical classes. Particular emphasis is on interactive methods of conducting such classes as an optimal form of communication skills training and the transformation of theoretical knowledge onto the level of competencies
Additional Access Points:
Галіяш, Н. Б.
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

19.


   
    Отдаленные результаты интерферонотерапии острого HCV-гепатита [Text] / И. Г. Никитин [и др.] // Российский журнал гастроэнтерологии, гепатологии, колопроктологии. - 1999. - Т. 9, № 1. - С. 50-53


MeSH-main:
ГЕПАТИТ C -- HEPATITIS C (лекарственная терапия, профилактика и контроль, этиология)
ИНТЕРФЕРОН-АЛЬФА -- INTERFERON-ALPHA (анализ, действие лекарственных препаратов, терапевтическое применение, фармакология)
Additional Access Points:
Никитин, И. Г.
Кузнецов, Л. С.
Сторожаков, Г. И.
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Лазерная допплеровская флоуметрия в выборе объема резекции кишечника у больных острым артериальным нарушением мезентериального кровообращения [Text] / А. И. Хрипун [и др.] // Хирургия. Журнал им. Н. И. Пирогова. - 2012. - № 10. - С. 40-44

Rubrics: Брыжеечных сосудов окклюзия

   Кишечник--хир


   Флоуметрия допплеровская лазерная


Additional Access Points:
Хрипун, А. И.
Прямиков, А. Д.
Шурыгин, С. Н.
Миронков, А. Б.
Петренко, Н. В.
Григорьева, С. Г.
Латонов, В. В.
Абашин, М. В.
Извеков, А. А.


Find similar

 1-20    21-40  
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)