Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (7)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Шінкарук-Диковицька, М. М.$<.>)
Total number of found documents : 59
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Показники відсутності зубів у соматично здорових чоловіків із різних етно-територіальних регіонів України [Text] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник наукових досліджень. - 2014. - № 4. - С. 62-66


Rubrics: мужской

MeSH-main:
АДЕНТИЯ -- ANODONTIA (эпидемиология)
УКРАИНА -- UKRAINE (эпидемиология)
There are no free copies

Find similar

2.


   
    Впровадження інтерактивних методів навчання у підготовці лікарів-стоматологів [Text] = Introduction of interactive teaching methods in the doctors–dentists training / О. В. Мунтян [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 691-695. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (психология, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (использование, тенденции)
Annotation: Метою роботи є оцінка ефективності методу “Ділової гри” в формуванні професійних навичок майбутнього лікаря-стоматолога у студентів 5 курсу стоматологічного факультету. У статті наведений досвід використання методу “Ділової гри” на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що сприяло формуванню професійних навичок та вмінь майбутнього лікаря-стоматолога в умовах, наближених до сучасної стоматологічної діяльності. У процесі гри в студентів розвивається логічне мислення, здатність до пошуку відповідей на поставленні запитання, вміння спілкуватись під час дискусії, а також долаються стереотипи, коректується самооцінка. Моделювання професійної ситуації за допомогою методу “Ділової гри” дозволяє студентам інтерпретувати отримані результати, відпрацювати тактику поведінки в ситуаціях, з якими їм доведеться зустрітися в практичній діяльності. Таким чином, застосування інтерактивних методів у навчально-виховному процесі розкриває творчі здібності студентів, навчає відстоювати власну думку, проводити дискусію з колегами. Використання рольових ігор під час проведення практичних занять дає можливість студентам отримати впевненість у своїх діях та підвищує їх зацікавленість до майбутньої професії. Проведені дослідження довели, що залучення в навчальний процес методу “Ділової гри” підвищило засвоєння матеріалу на 11,2% порівняно з групою контролю, сприяло відпрацюванню вмінь та практичних навичок в умовах, наближених до сучасної стоматологічної діяльності, стимулювало розвиток клінічного мислення
The aim of the work is to evaluate the effectiveness of the “Business Game” method in shaping the skills of a future dentist among students of the 5th year of the dental faculty. The main part of the article includes the experience of using the method of “Business Game” at the Department of Therapeutic Dentistry at National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, which facilitates the formation of professional skills and abilities of the future dentist in conditions that are as close as possible to practical health care, stimulates active participation of students in collective collaboration, promotes the introduction of interdisciplinary integration into the educational process. Modelling the professional situation using the “Business Game” method allows students not only to solve the problem, but also to develop tactics of behaviour in conditions that are most closely related to the actual clinical situation that they will encounter during practical activities. They learn to work in a team, defend their own opinion, hold discussions with their opponents. Educational games allow you to improve practical skills and teach students to solve complex clinical problems in the absence of a patient. Using role-playing games during practical classes can increase the interest of students in future professional activities. So, Application of interactive methods in the educational process allowed to reveal the creative abilities of students, promoted the development of clinical thought, the practice of practical skills and skills in conditions that are as close as possible to practical health care. The study showed that the use of the “Business Game” method has increased material absorption by 11.2% compared to the control group. “Business games” stimulates active participation of all students in collective cooperation, promotes the introduction of interdisciplinary integration into the educational process. The usage of the “Business Game” improves the quality of clinical training of the future dentist in the context of reforming the modern health system
Additional Access Points:
Мунтян, О. В.
Горай, М. А.
Мунтян, В. Л.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Тепла, Т. О.

There are no free copies

Find similar

3.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Частота хронічного періодонтиту, кістогранулем або кист різців та іклів у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України [Text] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 47-50


Rubrics: ВНМУ

   мужской


MeSH-main:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ПЕРИОДОНТАЛЬНАЯ КИСТА -- PERIODONTAL CYST
ПЕРИАПИКАЛЬНАЯ ГРАНУЛЕМА -- PERIAPICAL GRANULOMA
УКРАИНА -- UKRAINE
There are no free copies

Find similar

4.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Оцінка стану різців та іклів після терапевтичного лікування у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України [Text] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2015. - № 1. - С. 46-51. - Бібліогр.: с. 50-51


MeSH-main:
КЛЫК -- CUSPID
РЕЗЕЦ -- INCISOR
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (терапия)
МУЖЧИНЫ -- MEN
УКРАИНА -- UKRAINE
There are no free copies

Find similar

5.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Частота ураження карієсом різців та іклів у соматично здорових чоловіків із різних етно-територіальних регіонів України за даними стоматологічного обстеження та конусно-променевої комп’ютерної томографі [Text] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 477-484


Rubrics: ВНМУ

   мужской


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ОБСЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL HEALTH SURVEYS
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагноз)
ТОМОГРАФИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ КОНИЧЕСКАЯ -- CONE-BEAM COMPUTED TOMOGRAPHY (использование, методы)
УКРАИНА -- UKRAINE
There are no free copies

Find similar

6.


   
    Інтерактивні технології навчання та формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вишу [Text] / Л. М. Булат [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 1. Ч.2. - С. 222-225


Rubrics: ВНМУ

MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Additional Access Points:
Булат, Л. М.
Лисунець, О. В.
Дідик, Н. В.
Шінкарук-Диковицька, М. М.

There are no free copies

Find similar

7.


   
    Мотивація навчальної діяльності, як основний важіль впливу на підвищення рівня академічної успішності студентів стоматологічного профілю з дисципліни "Терапевтична стоматологія" [Text] = Motivation of educational activity as the main trigger of the improvement of dental students’ academic success in the discipline of “Therapeutic stomatology” / Т. О. Тепла [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 702-706. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, психология, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
Annotation: Особливої уваги заслуговує мотивація навчальної діяльності, тому що саме мотиви безпосередньо впливають на якість професійної підготовки та формування особистості професіонала. Мета — дослідити структуру мотивації навчальної діяльності студентів стоматологічного профілю та її взаємозв’язок з академічною успішністю з дисципліни “Терапевтична стоматологія”. Вивчено структуру мотивації до навчальної діяльності 161 студента ІV курсу стоматологічного профілю за методикою І. Т. Ільїної, яка передбачає дослідження мотивації за трьома шкалами: “Придбання знань”, “Оволодіння професією” та “Отримання диплому”. Досліджено взаємозв’язок різних типів мотивації з академічною успішністю опитаних студентів. Встановлено, що в структурі мотивації навчальної діяльності студентів стоматологічного профілю у 2,4 рази переважають позитивні мотиви над негативними, що вказує на якісно високий рівень мотивації цих студентів. Досить високий рівень мотивації опитаних студентів ймовірно пов’язаний з престижністю обраної професії, її суспільною значимістю та достатньою матеріальною забезпеченістю. У студентів з високим та середнім рівнем академічної успішності переважають пізнавальні та професійні мотиви навчальної діяльності, що свідчить про їх орієнтованість на отримання міцних професійних знань та практичних навиків. Студенти з низьким рівнем успішності мають домінантні прагматичні мотиви навчання, що вказує на їхню поверхневу мотивацію заради досягнення основної цілі — отримання диплому. Дані результати свідчать про сприятливий вплив позитивної мотивації на академічну успішність студентів стоматологічного профілю і, як наслідок, на рівень професійної підготовки лікарів-стоматологів за спеціальністю “Стоматологія”. Перспективою подальших досліджень є впровадження в навчальний процес кафедри терапевтичної стоматології ВНМУ ім. М. І. Пирогова інноваційних педагогічних методів, що мотивують до навчальної діяльності та вивчення їх впливу на рівень академічної успішності студентів-стоматологів
Special attention should be paid to the motivation of educational process, because, the motives themselves, directly affect the quality of professional training and the formation of a professional personality. The aim of the article is to investigate the motivational structure of the students’ educational activity in the dental community and its relationship with academic achievement in the discipline “Therapeutic dentistry”. The structure of motivation for the educational activity of 161 fourth year dental students was studied by the methodology of I. T. Ilyina, which involves the study of motivation according to three scales: “Acquisition of knowledge”, “Mastering the profession” and “Obtaining a diploma”. The interrelation between different types of motivation and the academic success of the interviewed students is studied. It was established that in the structure of motivation of educational activity of dental students positive motives prevail over negative ones in 2.4 times, which indicates the qualitatively high level of motivation of these students. The rather high level of motivation of the interviewed students is probably related to the prestige of the chosen profession, its social significance and sufficient material security. With students who have high and average index of academic achievement cognitive and professional motives are uppermost, which indicates their orientation to obtain strong professional knowledge and practical skills. Students with a low index of academic achievement have a dominant pragmatic motivation for learning, which indicates their superficial motivation in order to achieve the main goal — obtaining a diploma. The given results testify to the favorable influence of positive motivation on academic achievement of students of the dental profile and, as a consequence, on the level of professional training of doctors in the field of “Dentistry”. The prospect of further research is the introduction into the educational processes of the Department of Therapeutical Stomatology in National Pirogov Memorial Medical University innovative pedagogical methods that motivate for educational activity, and research of their influence on the level of academic achievement of dental students
Additional Access Points:
Тепла, Т. О.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Дмитренко, С. В.
Повшенюк, А. В.
Мунтян, О. В.

There are no free copies

Find similar

8.


    Погоріла, А. В.
    Клініко-експериментальне обгрунтування доцільності використання нейропротекторної терапії при лікуванні ятрогенного компресійно-токсичного ураження нижнього альвеолярного нерва пломбувальними матеріалами [Text] / А. В. Погоріла, М. М. Шінкарук-Диковицька, О. В. Мунтян // Сучасна стоматологія. - 2019. - N 2. - С. 14-18. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-main:
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОЙ НЕРВ -- MANDIBULAR NERVE (патология)
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫХ НЕРВОВ БОЛЕЗНИ -- CRANIAL NERVE DISEASES (лекарственная терапия, этиология)
ЯТРОГЕННЫЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ -- IATROGENIC DISEASE
ПЛОМБИРОВОЧНЫЕ МАТЕРИАЛЫ ДЛЯ КОРНЕВОГО КАНАЛА -- ROOT CANAL FILLING MATERIALS (вредные воздействия)
НЕЙРОЗАЩИТНЫЕ СРЕДСТВА -- NEUROPROTECTIVE AGENTS (терапевтическое применение)
АМАНТАДИН -- AMANTADINE (терапевтическое применение)
Annotation: Пошкодження періапікальних тканин і нижнього альвеолярного нерва під час ендодонтичних маніпуляцій є поширеним ускладненням серед практикуючих лікарів-стоматологів. Тому доцільність розробки та впровадження нових методів лікування ятрогенного компресійно-токсичного ураження нижнього альвеолярного нерва шляхом призначення комплексної терапії нейропротекторів, які мають за мету підвищити толерантність нервової тканини до дії патогенетичних акторів, є доречним та актуальним
У результаті клініко-експериментальних досліджень на базі результатів імуноферментного визначення в сироватці крові змін активності та титрів нейромаркерів (NSE та білок S100) у динаміці ятрогенного компресійно-токсичного ураження нижнього альвеолярного нерва пломбувальними матеріалами можна оцінити наявність і глибину деструктивно- дегенеративних змін в його волокнах, а звідси його можна використовувати для експрес діагностики, ефективності терапії та можливого прогнозування захворювання. При виведенні пломбувального матеріалу за апекс у нижній альвеолярний нерв необхідно якнайшвидше (до 14-ї доби включно) провести раціональне лікування для попередження виникнення незворотних процесів у нерві. Залучення в комплексну терапію препарату на основі гідрохлориду амантадину (100 мг два рази на день) дозволяє покращити протікання регенеративних процесів в ушкоджених ділянках нерва поряд з покращенням клінічних показників хворих (ослаблення болі, відчуття оніміння)
Additional Access Points:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Мунтян, О. В.

There are no free copies

Find similar

9.


    Погоріла, А. В.
    Вплив амантадину гідрохлориду на інтенсифікацію проліферативних процесів у нижньому альвеолярному нерві при його експериментальному ятрогенному компресійно-токсичному ураженні за зміною титрів нейромаркера білка SІ00 [Text] = Effect of amantadine hydrochloride for the intensification of proliferative processes in the inferior alveolar nerve in its experimental compression-toxic iatrogenic lesions at changing titers neuromarker protein SІ00 / А. В. Погоріла, М. М. Шінкарук-Диковицька, О. А. Ходаківський // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 363-366. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОЙ НЕРВ -- MANDIBULAR NERVE (действие лекарственных препаратов, иммунология, метаболизм)
АМАНТАДИН -- AMANTADINE (иммунология, метаболизм, фармакология)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
ЯТРОГЕННЫЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ -- IATROGENIC DISEASE
БИОЛОГИЧЕСКИЕ МАРКЕРЫ -- BIOLOGICAL MARKERS (кровь, метаболизм, химия)
Additional Access Points:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Ходаківський, О. А.

There are no free copies

Find similar

10.


    Погоріла, А. В.
    Динаміка активності нейрон- специфічної енолази та титрів білка S100 у сироватці крові хворих на ятрогенно-компресійно-токсичне ураження нижнього альвеолярного нерву за різної лікувальної тактики [Text] = Dynamic of activity of neuron- specific enolase and titres of protein S100 in blood serum of patients with iatrogenic-compression-toxic lesions of the lower alveolar nerve for different therapeutic ! tactics / А. В. Погоріла, О. А. Ходаківський, М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 1. - С. 112-119. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Неомидантан--тер прим

MeSH-main:
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОЙ НЕРВ -- MANDIBULAR NERVE (действие лекарственных препаратов, метаболизм, ультраструктура, хирургия)
ЯТРОГЕННЫЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ -- IATROGENIC DISEASE
ЭНДОТЕЛИАЛЬНЫЕ ФАКТОРЫ РОСТА -- ENDOTHELIAL GROWTH FACTORS (кровь, метаболизм)
ЕНОЛАЗА -- PHOSPHOPYRUVATE HYDRATASE (кровь, метаболизм)
НЕЙРОНЫ -- NEURONS (действие лекарственных препаратов)
Annotation: Оптимізація тактики ведення пацієнтів із ятрогенно-компресійно-токсичним ураженням нижнього альвеолярного нерву (ЯКТНАН), є актуальною задачею сучасною медицини та, с тома тологічноїслужби зокрема. Вирішення окресленої задачі може бути здійснено, шляхом залучення до терапевтичної тактики нейропротекторних засобів із блокувальною дією на надмірну активність НМДА- рецепторів. Це може запобігти подальшому ураженню нерву та нейронів трійчастого вузла і відновити діяльність тих клітин, що внаслідок ішемічно-гіпоксичного процесу знаходяться в стані гібернації. Мета - провести порівняльну динамічну (упродовж 30-ти діб) оцінку активності та рівня нейромаркерів (нейрон-специфічної енола- зи та білка S100) в сироватці крові пацієнтів із ятрогенно-компресійно-токсичним ураженням нижнього альвеолярного нерву за різної лікувальної тактики, у т. ч. із залученням до терапії амантадину гідрохлориду. У дослідженні брали участь пацієнти чоловічої с та ті, віком від 20 до 60 років, без супутньої с тома тологічної па тології з ЯКТ НА Н, яке виникло на тлі потрапляння в нижньощелепний канал пломбувального матеріалу Foredent або AH-Plus. На 7-му, 14-ту та 30-ту добу патології в сироватці крові таких хворих здійснювали ізоферментне визначення активності енолази та зміни титрів білку S100 на тлі різної лікувальної тактики, у т. ч. при поєднанні стандартних видів терапії з нейропротектором Неомідантаном. Порівнюючи нейромаркерну динаміку у групах без нейропротекторної підтримки (ІІ- га та НІ- тя) та в умовах призначення Неомідантану, можна зробити висновок, що саме останній препарат спричиняє максимально потужну деескалацію, і активності NSE, і титрів білку S100. Отже, Неомідантан проявляє нейропротекторну дію на систему нижній альвеолярний нерв/нейрони трійчастого вузла і його призначення хворим із ЯКТ НАН сприяє збереженню морфо- функціональної цілісності в цій системі, що особливо проявилось на 30- ту добу терапії. Підводячи підсумок нейромаркерних змін при ЯКТ НАН на 30- ту добу спостереження, в залежності від лікувальної тактики можна побудувати наступний варіаційний ряд: ЯКТ НАН + протокольна терапія (ІІ-га група) ЯКТ НАН + протокольне хірургічне та терапевтичне лікування (НІ- тя група) ЯКТНАН + протокольна терапія+Неомідантан (ІУ та група) ЯКТ НАН + протокольне хірургічне та терапевтичне лікування + Неомідантан (V- та група)
Optimization of the tactics for the patients with iatrogenic-compression-toxic lesions of the lower alveolar nerve (lCT LAN) - is an urgent task of modern medicine and dental service in particular. The solution of the above problem can be achieved by involving neuroprotective agents with a blocking effect on the excessive activity of NMDA receptors in the therapeutic tactics. This can prevent further nerve damage and trigeminal neurons site and restore the activity of the cells due to ischemic-hypoxic process in a state of hibernation. Objective - to conduct a comparative, dynamic (within 30 days) evaluation of the activity and level of neuromarkers (neuron-specific enolase and protein S100) in blood serum of patients with iatrogenic-compression-toxic lesions of the lower alveolar nerve for different therapeutic tactics, including with the addition of amantadine hydrochloride to therapy. The study involved male patients, aged 20 to 60 years, without concomitant dental pathology lCT LAN, which came with overfilling into the mandibular canal fillings material Foredent or AH-Plus. On the 7th, 14th and 30th days of the pathology in the blood serum of such patients, the isozyme determination of the enolase activity and the titration of the S100 protein were performed on the background of different therapeutic tactics, including when combining standard therapy with neuroprotector Neomidantan. Comparing neuromarker dynamics in groups without neuroprotective support (ll and HI) and in the conditions of appointment of Neomidantan, one can conclude that the last drug causes the most powerful de-escalation and activity of NSE and titers of the S100 protein. Therefore, Neomidantan shows neuroprotective effect on system inferior alveolar nerve/trigeminal neurons site and its function in patients with lCT LAN helps preserve morphological and functional integrity of this system, which is particularly manifested in the 30th day of therapy. Summing up the neuromarkers changes in the lCT LAN on the 30th day of observation, depending on the therapeutic tactic, the following variation series can be constructed: lCT LAN+ protocol therapy (ll group) lCT LAN+ protocol surgical and therapeutic treatment (HI group) lCT LAN + protocol therapy + Neomidantan (lV) lCT LAN + protocol surgical and therapeutic treatment + Neomidantan (V group)
Additional Access Points:
Ходаківський, О. А.
Шінкарук-Диковицька, М. М.

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)