Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (78)Local Lore (6)Rare Editions (13)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=аптеки<.>)
Total number of found documents : 776
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Cipher: ВУ45/2013/21
   Journal

Biomedical and Biosocial Anthropology. - The periodicity is not defined
2013year № 21
Contents:
Біляков, А. М. Критерії для встановлення травматичного ґенезу смерті та тривалості зажиттєвого перебігу смертельної механічної травми за вмістом адреналіну та норадреналіну в перикардіальній рідині / А. М. Біляков. - С.6-8
Ходоровський, Г. І. Вплив фотоперіоду різної тривалості на проокисно-антиоксидантний гомеостаз у тканинах ясен статевонезрілих самок щурів / Г. І. Ходоровський, Р. Р. Дмитренко, О. В. Ясінська. - С.8-13
Онисько, І. О. Зміни на електроннномікроскопічному рівні в тканинах язика під впливом малих доз опіоїду в кінці 6 і 8 тижнів (експериментальне дослідження) / І. О. Онисько [и др.]. - С.13-19
Other authors: Онисько Р. М., Король А. П., Маєвський О. Є.
Гунас, І. В. Кореляції комп’ютерно-томографічних розмірів середньої черепної ямки з антропо-соматотипологічними параметрами тіла здорових юнаків і дівчат Поділля / І. В. Гунас [и др.]. - С.20-23
Other authors: Бабич Л. В., Варивода В. О., Белік Н. В., Фікс Д. О.
Мостова, О. П. Закономірності впливу заходів психогігієнічної корекції на процеси формування нервово-психічних корелят психічної адаптації учнів шкільного віку / О. П. Мостова, І. В. Сергета, А. В. Шаюк. - С.24-28
Зятковська, О. Я. Структурні особливості печінки в динаміці посттравматичного періоду після опіку, політравми та їх комбінації в умовах попереднього гострого психоемоційного стресу / О. Я. Зятковська. - С.28-31
Гунас, І. В. Відмінності поперечного розміру бічної ямки та ширини борозен півкуль головного мозку за даними комп’ютерної томографії у хворих на епілепсію юнаків і дівчат без урахування та з урахуванням краніотипу / І. В. Гунас [и др.]. - С.31-34
Other authors: Московко С. П., Шевчук Ю. Г., Черкасова Л. А.
Фоміна, Н. С. Вивчення потенціювання дії антибактеріальних препаратів / Н. С. Фоміна, О. О. Гончар. - С.35-37
Юлдашова, О. М. Этнические особенности физического развития новорожденных Кыргызстана / О. М. Юлдашова, Л. А. Алексина. - С.38-41
Браверман, Б. Л. Оцінка величини протиішемічних та мнемотропних властивостей похідного 3,2’-спіро-пірроло-2-оксіндолу (сполука г-86) при модельному геморагічному інсульті / Б. Л. Браверман. - С.41-46
Голубовський, І. А. Динаміка морфологічних змін в тканинах маткових труб при гострому та хронічному запаленні в жінок репродуктивного віку / І. А. Голубовський. - С.46-49
Колодій, С. А. Вплив електромагнітного випромінювання на морфологічні властивості та біологічну активність мікобактерій туберкульозу / С. А. Колодій. - С.50-52
Макаренко, О. В. Експериментальна оцінка анальгетичної дії мелоксикаму за умов МФТП-індукованого паркінсонізму на фоні антипаркінсонічної терапії / О. В. Макаренко. - С.52-55
Семененко, Н. О. Оцінка лікувальної дії сполуки DSK-38 за динамікою морфологічної структури сенсомоторної кори щурів з модельованою ішемією-реперфузією головного мозку / Н. О. Семененко. - С.55-60
Боднар, Я. Я. Структурні зміни автономної іннервації міокарда при ендогенній інтоксикації / Я. Я. Боднар, С. В. Трач-Росоловська, П. О. Ваврух. - С.60-63
Горбенко, Н. І. Вплив 17β-естрадіолу та його похідного ПЕ 0607 на клітинну ланку імунітету в умовах in vitro / Н. І. Горбенко, В. В. Козар, О. В. Іванова. - С.63-66
Жорняк, О. І. Вивчення дії антисептичних препаратів на патогенні властивості стафілококів / О. І. Жорняк. - С.66-69
Закрутний, Р. Д. Експериментальне дослідження актопротекторних властивостей діакамфу гідрохлориду за нормоглікемії та при цукровому діабеті / Р. Д. Закрутний, С. Ю. Штриголь, С. І. Мерзлікін. - С.69-73
Макарова, О. І. Гістологічна картина змін в легенях щурів на 14, 21 і 30 добу після термічного опіку шкіри / О. І. Макарова. - С.73-79
Остапенко, А. О. Оцінка дії 7-(2’-гідрокси-3’-ізопропокси)пропіл-3-метил-8-(4’-фенілпіперазин-1’-іл)-ксантину на показники кисневого балансу у крові щурів на тлі гіперліпідемії / А. О. Остапенко, І. М. Білай, М. І. Романенко. - С.79-83
Цигикало, О. В. кровопостачання сфінктерних сегментів позапечінкових жовчних проток у пренатальному періоді онтогенезу людини / О. В. Цигикало. - С.83-88
Школьніков, В. С. Закономірність морфометричних показників структур сегментів спинного мозку ембріонів людини 6-7 тижнів внутрішньоутробного розвитку в залежності від синтопії / В. С. Школьніков. - С.88-92
Гумінський, Ю. Й. Динаміка морфологічних змін в селезінці щурів у ранні терміни після опіку шкіри 2-3 ступеня площею 21-23 % поверхні шкіри та їх корекція інфузійним розчином HAES-LX-5% / Ю. Й. Гумінський, Н. П. Очеретна. - С.93-97
Ільченко, О. В. Визначення гомоцистеїну в плазмі крові методом високоефективної рідинної хроматографії на основі п-хлормеркурібензоат натрію / О. В. Ільченко, І. В. Михайлова, О. Г. Сулім. - С.97-100
Ковальчук, В. В. Показники кардіоінтервалографії в здорових юнаків Поділля з гіпо- та еукінетичним типами гемодинаміки / В. В. Ковальчук. - С.100-105
Іваниця, А. О. Статеві відмінності показників гемодинаміки гомілки у практично здорових осіб юнацького віку / А. О. Іваниця. - С.105-110
Йолтухівський, М. В. Показники кардіоінтервалографії у практично здорових чоловіків і жінок Поділля першого зрілого віку / М. В. Йолтухівський, Г. О. Іщенко. - С.110-116
Lysenko, А. Р. The tuberculins contain unknown forms capable to restore viability of cell wall deficient mycobactria and acid-fast cells / А. Р. Lysenko [и др.]. - С.116-123
Other authors: Vlasenko V. V., Broxmeyer L., Lemish A. P., Novik T. P., Paliy G. K., Paliy I. G., Sorokoumov V. P.
Пилипонова, В. В. Прояви статевого диморфізму зв’язків між показниками кардіоінтервалографії та антропо-соматотипологічними параметрами у юнаків і дівчат Поділля загальних груп / В. В. Пилипонова. - С.124-127
Мельникова, А. А. Использование игры Бочче для реабилитации пациентов с ДЦП и локомоторными нарушениями не церебрального происхождения / А. А. Мельникова, Г. А. Мороз, В. Г. Олиниченко. - С.128-130
Феджага, О. П. Результати застосування різних способів алопластики післяопераційних вентральних гриж / О. П. Феджага. - С.130-132
Андрікевич, І. І. Сучасна пробіотикотерапія у дітей грудного віку / І. І. Андрікевич. - С.132-136
Антонець, В. А. Характеристика кислотоутворюючої функції шлунка у дітей з гастроезофагеальною рефлюксною хворобою та бронхіальною астмою / В. А. Антонець. - С.136-139
Мелащенко, С. Г. Вивчення кислотопригнічуючої дії подвійних доз інгібіторів протонної помпи за даними топографічної інтрагастральної рН-метрії у хворих на функціональну шлункову диспепсію та кислотозалежні захворювання / С. Г. Мелащенко [и др.]. - С.139-143
Other authors: Ксенчин О. О., Чернова І. В., Шаповал І. І.
Бойчук, В. Б. Обгрунтування методики застосування інгібіторів протонної помпи у хворих на ГЕРХ з перевагою нічних рефлюксів / В. Б. Бойчук, В. Г. Міщук. - С.143-146
Оксюта, В. М. Ехографічні характеристики матки та яєчників у жінок з порушенням репродуктивної функції та гіпотиреозом / В. М. Оксюта. - С.146-150
Булавенко, О. В. Нові підходи в корекції стану ендометрію у жінок репродуктивного віку із первинним стрес-індукованим непліддям / О. В. Булавенко, О. Л. Льовкіна. - С.150-154
Малаховська, А. О. Роль нестероїдних протизапальних препаратів при проведенні премедикації у хворих з гнійно-запальними процесами / А. О. Малаховська, С. М. Шувалов. - С.154-157
Нагайчук, В. В. Клінічна ефективність раннього хірургічного лікування хворих з дермальними поверхневими опіками щелепно-лицевої ділянки / В. В. Нагайчук. - С.157-162
Півторак, В. І. Синтопія прямої кишки у чоловіків в нормі, при ураженні її пухлинами, до та після черевно-анальної резекції за даними комп’ютерної томографії / В. І. Півторак, С. П. Одарченко. - С.162-165
Распутіна, Л. В. Гендерні особливості клінічного перебігу артеріальної гіпертензії у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень / Л. В. Распутіна. - С.165-169
Рымша, С. В. Выбор психофармакотерапии у больных шизофренией в контексте их психо-социальной реабилитации / С. В. Рымша, С. В. Теклюк, Е. Ф. Мруг. - С.169-174
Родінкова, В. В. Вплив психоемоційного стану сенсибілізованих осіб на розвиток симптоматики сезонної алергії / В. В. Родінкова [и др.]. - С.175-180
Other authors: Сергета І. В., Кривоніс Т. Г., Кондратюк А. І., Гельман Е. Г.
Степанець, С. О. Плазмові концентрації с-натрійуретичного пептиду та ендотеліну-1 у чоловіків хворих на гіпертонічну хворобу з різними генотипами піроксисом проліфератор-активуючих рецепторів гамма / С. О. Степанець. - С.180-183
Коньков, Д. Г. Особливості фармакотерапії операційних ран після вагінальної гістеректомії / Д. Г. Коньков, О. А. Таран. - С.184-187
Юзвишина, О. В. Вплив антигіпертензивної терапії на функціональний стан судинного ендотелію у хворих з гіпертонічною хворобою і кальцинозом клапанів серця / О. В. Юзвишина. - С.187-191
Парницька, О. І. Морфологічні особливості гіперпластичних процесів ендометрія у жінок із неплідністю / О. І. Парницька [и др.]. - С.191-194
Other authors: Задорожна Т. Д., Арчакова Т. М., Ревенько О. О.
Дзісь, Н. П. Стан кровотоку в придатках матки у жінок репродуктивного віку при хронічному сальпінгоофориті в стадії загострення / Н. П. Дзісь. - С.194-198
Кузьмінова, Н. В. Оцінка клінічної ефективності тривалої комбінованої терапії у хворих на гіпертонічну хворобу / Н. В. Кузьмінова. - С.199-202
Дудник, В. М. Неинвазивный метод определения гипербилирубинемии у новорожденных / В. М. Дудник [и др.]. - С.202-205
Other authors: Изюмец О. И., Моравская О. А., Гуминская Г. С., Крекотень Е. Н., Васылык В. С., Королёва Н. Д., Чугу Т. В.
Мазченко, В. Ф. Проблема мотивації пізнавальної діяльності студентів-медиків на кафедрах теоретичного профілю / В. Ф. Мазченко, В. М. Шевченко, Н. А. Шпакова. - С.206-209
Кутинська, І. П. Застосування методу пошуково-дослідницьких проектів у підготовці медичних кадрів / І. П. Кутинська. - С.209-212
Даниленко, Г. М. Стан здоров’я та фізичного розвитку учнів професійно-технічних навчальних закладів, які отримують професії у сфері послуг / Г. М. Даниленко, I. В. Межибецька, Л. I. Пономарьова. - С.213-216
Моканюк, О. І. Причини та обставини смерті безпритульних у Вінницькій області / О. І. Моканюк [и др.]. - С.216-219
Other authors: Гаврилюк А. О., Заічко К. О., Костюченко В. О., Мусієнко Д. В.
Мамчур, В. Й. Фармнагляд лікарських засобів, що використовуються при патологи опорно-рухового апарату / В. Й. Мамчур, В. І. Опришко, Д. С. Носівець. - С.219-221
Константинович, Т. В. Фармакоекономічне обгрунтування доцільності лікування бронхіальної астми з використанням психофармакокорекції / Т. В. Константинович. - С.221-227
Гуцол, Л. П. Принципи формування асортименту гомеопатичних лікарських засобів аптеки / Л. П. Гуцол, О. І. Клімов, Я. В. Богук. - С.227-230
Мельник, В. М. Природно-географічна концепція у соціокультурній та фізичній антропології : теоретичний аналіз / В. М. Мельник. - С.230-237
Стопінчук, О. В. Небажані лікарські реакції петльових діуретиків / О. В. Стопінчук. - С.238-241
Ковальчук, А. П. Гастроінтестинальна стромальна пухлина. Захворюваність та лікування у Вінницькій області / А. П. Ковальчук. - С.241-242
Білонько, О. Ф. Тромбоемболія легеневої артерії - трирічне спостереження / О. Ф. Білонько. - С.243-247
Костенко, Є. Я. Ідентифікація особи шляхом порівняльної оцінки атрофії нижньої щелепи за пропорційними антропометричними індексами - перспективний напрямок судової одонтології / Є. Я. Костенко. - С.248-250
Мнихович, М. В. Клеточно-матриксные и межклеточные взаимодействия при заживлении ран / М. В. Мнихович [и др.]. - С.250-258
Other authors: Еремин Н. В., Фомина Л. В., Вернигородский С. В., Гаврилюк А. А., Гуминский Ю. И., Мигляс В. Г.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

2.


    Bondarieva, I. V.
    The study of organizational changes as a factor of sustainability of pharmaceutical organizations [Text] / I. V. Bondarieva, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 1. - С. 60-65


MeSH-main:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (тенденции)
Annotation: In today’s rapidly changing environment to remain competitive, maintain a high quality level of the customer’s service and a proper technological level it is necessary to carry out organizational changes for a pharmaceutical organization. Aim. To study the process of organizational changes in pharmaceutical organizations. Materials and methods. To study the process of the change management the expert survey of 89 managers of pharmacies was conducted. Results. The main factors that affect the activities of the organization, the types of changes, and the main aspects of changes have been determined. The most important advantages (improvement of the quality of the employees’ labor; improvement of teamwork and achievement of goals) and limitations (increase of the payback period; emphasis on the group processes rather than on the activity indicators; difficulty of assessing results) of organizational changes specific to pharmacies have been found. Conclusions. The results obtained can be used when implementing organizational changes in pharmaceutical organizations
Сьогодні в умовах динамічного зовнішнього середовища фармацевтичним організаціям для під- вищення конкурентоспроможності, підтримки високого рівня якості обслуговування і належного технологічного рівня необхідно імплементувати організаційні зміни. Мета: дослідження процесу організаційних змін у фармацевтичних організаціях. Матеріали та методи. Для вивчення процесу управління змінами було проведено експертне опитування 89 завідувачів аптек. Результати. Визначено основні фактори, що впливають на діяльність організації, типи та основні аспекти організаційних змін. Встановлено найбільш важливі переваги (поліпшення якості праці співробітників; поліпшення роботи в команді і досягнення цілей) та обмеження (збільшення пері- оду окупності; акцент на групові процеси, а не на показники діяльності; складність оцінки резуль- татів) організаційних змін, характерних для аптек. Висновки. Отримані результати можуть бути використані при запровадженні організаційних змін у фармацевтичних організаціях
Additional Access Points:
Malyi, V. V.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Gedeon Richter: здоров’я – наша місія! [Text] // Фармацевт практик. - 2021. - № 10. - С. 7


MeSH-main:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (история, кадры, методы, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (использование, история, кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ВЕНГРИЯ -- HUNGARY
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Annotation: 120 років компанії Gedeon Richter
Additional Access Points:
Рихтер, Гедеон (1872-1944) \про нього\

There are no free copies

Find similar

4.


    Katynska, M. G.
    Organization and marketing tools to increase sales of over-the-counter medicines in pharmacies [Text] / M. G. Katynska // Ліки України. - 2021. - № 9. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Annotation: Pharmaceutical marketing is an activity aimed at meeting the needs of the population in pharmaceutical care. Relevant and specific for this industry promotion tool is recognized marketing mix - marketing complex, the components of which are 4P: product; price (cost); place and promotion. These components are the most important in determining the marketing policy of each organization. The formation of the marketing complex of pharmacies has its own features, which are related to the specifics: the sale of over-the-counter and prescription medicines, patient health, ethics of promotion, and so on. The urgency of the topic is due to the active development of over-the-counter medicines as a special group for purchase and use, which is clearly reflected in the methods of sale. Currently, merchandising in pharmacies as a modem type of pharmaceutical marketing is gaining special development. The object of research is the use of the principles of merchandising in a pharmacy. The subject of research - approaches, and means of sales promotion and increase sales of medicines in the application of the principles and rules of application of the principles of merchandising in the pharmacy
Фармацевтичний маркетинг є діяльністю, спрямованою на задоволення потреб населення в фармацевтичній допомозі. Актуальним та специфічним для цієї галузі інструментом просування визнано marketing mix - маркетинговий комплекс, складовими якого є АР: product - товар (продукт); price - ціна (вартість); place - місце та promotion - просування. Ці складові є найважливішими у визначенні маркетингової політики кожної організації. Формування комплексу маркетингу аптечних закладів має свої особливості, які пов’язані зі специфікою: реалізація безрецептур- них та рецептурних препаратів, здоров’я пацієнтів, етичність промоції тощо. Актуальність теми зумовлена активним розвитком відпуску лікарських препаратів безрецептурного відпуску як особливої групи щодо купівлі та застосування, що чітко відображається на методах збуту. У теперішній час особливого розвитку набуває мерчандайзинг в аптеках як сучасний різновид фармацевтичного маркетингу. Об’єкт дослідження - використання принципів мерчандайзингу в аптечному закладі. Предмет дослідження - підходи та засоби стимулювання збуту та підвищення продажів лікарських засобів при застосуванні принципів та правил застосування мерчандайзингу в аптечному закладі
There are no free copies

Find similar

5.


    Kkhadrauy, S. I.
    Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу [Text] / S. I. Kkhadrauy // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 64


MeSH-main:
ВАКЦИНАЦИЯ МАССОВАЯ -- MASS VACCINATION (использование)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
ВАКЦИНЫ ГРИППОЗНЫЕ -- INFLUENZA VACCINES (вредные воздействия)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (тенденции)
АНТИПИРЕТИКИ -- ANTIPYRETICS (терапевтическое применение)
Annotation: Поширеність грипу має глобальний і дуже швидкий характер. Сезонним грипом щорічно інфікується понад мільярд людей по всьому світу, з яких приблизно 3 мільйонів помирають від інфекції або її ускладнень. Лікарі, а останніми роками і фармацевти відіграють вирішальну роль у захисті місцевого населення від сезонного грипу та пов’язаних з ним ускладнень, пропагуючи вакцини проти грипу. Опитування. Мета роботи: Встановлення ставлення серед населення міста Сеттат (Марокко) до вакцинації проти сезонного грипу з позиції фармацевта
There are no free copies

Find similar

6.


    Kondratskyi, A.
    Аnalysis of pharmaceutical workers recommendations for wound-healing drugs in Ukraine [Text] = Аналіз рекомендацій фармацевтичних працівників щодо ранозагоювальних лікарських засобів в Україні / A. Kondratskyi, O. Glushchenko, T. Butkevych // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 3. - P13-22. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (использование, кадры, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS (стандарты)
МАЗИ -- OINTMENTS (стандарты, терапевтическое применение, фармакология)
РАНЫ ЗАЖИВЛЕНИЕ -- WOUND HEALING (действие лекарственных препаратов)
Annotation: The occurrence of superficial wounds remains one of the most significant problems all the time among different types of household injuries. Up to 40 % persons annually have such damages of the skin like abrasions, scratches, cracks, suppurations, cuts, bedsores, and others. The problem of choosing a suitable drug arises acutely, since most pharmacists consider the issue of treatment by themselves. Patient’s referral to hospital departments for doctors advise remains minimal. Pharmacy specialists carry out pharmaceutical care and perform a personal analysis due to the given initial information about the mechanism, place of occur, size of wound and stage of the process of wound healing. Considering previous experience in fulfilling customer needs, they select optimal remedy, determine the majority of choice and thus, may be identified as the sales leaders. As for January 2021, the range of topical drugs used for the treatment of wounds numbered 270 trade names according to the State registry of medicines of Ukraine. They included 62 types of active pharmaceutical ingredients. Antimicrobial (antiseptic), anti-inflammatory, decongestant, protective and emollient action properties are underlined in their pharmaceutical inserts. It is similar for most of the medicines that are available on the Ukrainian pharmaceutical market. After all, their effectiveness to satisfy a patient need is as different as the price point. The choice of the optimal in composition and rational in the dosage form causes certain difficulties among the available wide range of medicines. Registrated semi-solid wound-healing drugs are represented by three groups of ATC classification: D03 – drugs for wounds and ulcers, D06 – antibiotics and chemotherapeutic drugs for use in dermatology, D08 – antiseptic and disinfectant drugs (table 1). Ointments predominate among semi-solid dosage forms with range 67.3 %, creams –26.5 %, gels – 10.2 %, liniments – 6.1 %, and jellies only 2.0 % of the market. 59.2 % of semi-solid wound-healing drugs are produced by domestic enterprises, and 40.8 % – by foreign manufacturers. The recommendations for the use of semi-solid drugs were distributed as follows: for the first phase of wound process – 48.9 %, for the first and second phases – 12.2 %, for the second phase – 10.2 %, for the second and third phases – 26.4 %, for the third phase – 2.0 %
У структурі побутового травматизму виникнення поверхневих ран залишається однією із найактуальніших проблем по всяк час. Щороку близько 40 % населення отримують ушкодження шкірного покриву: садени, подряпини, тріщини, нагноєння, порізи, пролежні тощо. Проблема вибору підходящого лікарського засобу постає гостро, оскільки цим у більшості займаються провізори та фармацевти, а звернення до лікарів як фахівців є мінімальним. Працівники аптеки здійснюють фармацевтичну опіку, проводять індивідуальний аналіз початкової інформації щодо механізму утворення раневої поверхні, аналізують попередній досвід задоволення потреб споживачів та формують так звані домінуючі лікарські засоби, що як наслідок будуть лідерами продажу. Станом на січень 2021 року асортимент зовнішніх м’яких лікарських засобів, що застосовують для лікування раневої поверхні налічує 270 торгових назв відповідно даним Державного реєстру лікарських засобів України. До їхнього складу входять 62 найменувань активних фармацевтичних інгредієнтів. У більшості наявних на ринку України лікарських засобів у інструкції для медичного застосування зазначено однаковий вид терапевтичної активності – репаративна, протимікробна (антисептична), протизапальна, в’яжуча, протинабрякова, захисна та пом’якшувальна дія. Зрештою їх ефективність за рівнем задоволення потреб пацієнтів різниться так само як і цінова категорія. З-посеред наявного широкого асортименту лікарських засобів вибір оптимального за складом та раціонального за видом лікарської форми викликає певні труднощі. Аналізуючи фармацевтичний ринок України м’яких лікарських засобів для загоювання ран відповідно АТС-класифікації визначено, що вони представлені трьома групами: D03 – засоби для лікування ран і виразкових уражень, D06 – антибіотики та хіміотерапевтичні препарати для використання в дерматології, D08 – антисептичні та дезінфікуючі засоби. Дослідження ринку за лікарською формою довели перевагу мазей – 67,3 %. Креми займають 26,5 %, гелі – 10,2 %, лініменти – 6,1 %, а желе лише 2,0 % ринку. Проведений аналіз показав, що 59,2 % препаратів випускаються вітчизняними підприємствами, а 40,8 % – закордонними виробниками. Щодо рекомендацій до застосування їх можна розподілити так: для І-ї фази раневого процесу – 48,9 %, для І-ї та ІІ-ї фаз – 12,2 % , для ІІ-ї фази – 10,2 %, для ІІ-ї та ІІІ-ї фаз – 26,4 %, для ІІІ-ї фази – 2,0%
Additional Access Points:
Glushchenko, O.
Butkevych, T.

There are no free copies

Find similar

7.


    Mala, Zh. V.
    Methodological approaches to the analysis and assessment of marketing competitive advantages of pharmacy networks [Text] / Zh. V. Mala, O. V. Posylkina, M. M. Nessonova // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 1. - С. 41-51


MeSH-main:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Annotation: To determine the right strategic course is the most responsible thing for any company. Therefore, it is extremely important for management to carefully approach to development and implementation of the strategy considering many internal and external factors and focusing on a number of factors. Aim. To develop methodological approaches in order to identify strengths and weaknesses, assessment of their importance, as well as to determine the marketing competitive advantages of pharmacy networks. Materials and Methods. To solve this task a survey of 402 employees of 30 pharmacy networks was carried out. The following methods were used in the study: Friedman two-way analysis of variance of dependent samples; Wilcoxon’s criterion of related samples with Benjamini-Hochberg correction for multiplicity; Kendall’s coefficient of concordance; verbal numeric rating scale of Harrington and Margolin; cluster analysis; analysis using Pearson criterion c2 and maximum likelihood criterion c2; Kruskal–Wallis test. Results. The analysis of the priority of competing pharmacies strengths was conducted: in the first cluster (small pharmacy networks) the greatest importance is given to such competitive factors as convenience of location of the pharmacy, affordability of goods and services, as well as the width of the range of drugs and parapharmaceutical products; in the second cluster (medium pharmacy networks) the highest scores are given to availability of additional services and convenient work schedule; the rate and quality of service, affordability of goods and services, availability of professional development programs for the staff, the width of the range of drugs and parapharmaceutical products are the priorities in the third cluster (large and mega pharmacy networks). Conclusions.The results of the studies conducted should be considered when forming competitive strategies of pharmacy networks taking into account their type
Визначення правильного стратегічного курсу є найбільш відповідальною справою для підпри- ємства. Тому менеджменту вкрай важливо підійти зважено до процесу розробки та реалізації стра- тегії, врахувавши багато внутрішніх і зовнішніх чинників та акцентувавши увагу на низці факторів. Мета: розробка методичних підходів до визначення сильних і слабких сторін, оцінки їх ваго- мості, визначення маркетингових конкурентних переваг аптечних мереж. Матеріали та методи. Для вирішення поставленої мети нами було проведено анкетування 402 співробітників 30 аптечних мереж. У процесі дослідження були використані такі методи: дво- факторний аналіз Фрідмена залежних вибірок; критерій Уїлкоксона взаємопов’язаних вибірок з поправ- кою Бенджаміна-Хохберга на множинність; коефіцієнт конкордації Кендалла; вербально-числові шкали Гаррінгтона і Марголіна; кластерний аналіз; аналіз із використанням критеріїв c2 Пірсона і c2 максимальної правдоподібності; критерій Краскала-Уолліса. Результати. Проведено аналіз пріоритетності сильних сторін конкуруючих аптечних підприємств: у першому кластері (дрібних аптечних мереж) найбільша важливість надається таким факторам конкурентоспроможності, як зручність місця розташування аптеки, доступність цін на товари та послуги, а також широта асортименту лікарських засобів і парафармацевтичних товарів; у другому кластері (середні аптечні мережі) найвище оцінюють наявність додаткових послуг і зручний гра- фік роботи; у третьому кластері (великі і мегааптечні мережі) – швидкості та якості обслуговуван- ня, доступності цін на товари та послуги, наявності програм підвищення кваліфікації персоналу, широті асортименту лікарських засобів і парафармацевтичних товарів. Висновки. Результати проведених досліджень необхідно враховувати при формуванні конку- рентних стратегій аптечних мереж з урахуванням їх типу
Additional Access Points:
Posylkina, O. V.
Nessonova, M. M.

There are no free copies

Find similar

8.


    Olkhovska, A. B.
    Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries [Text] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 31-40


MeSH-main:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Annotation: Aim. To substantiate theoretically and practically the essence, content, basic approaches, and tasks to effective formation of partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market, which activities are aimed at promoting medicines in Ukraine and foreign countries. Materials and Methods. To implement the objectives the methods of content analysis, logical analysis, grouping, generalization, graphical and marketing research methods were used. Results. The contemporary concepts and tools for establishing and developing partnership relations have been studied, the role and importance of partnership relations in the activities of the subjects of the pharmaceutical market have been determined. The essence, peculiarities and types of partnership relations in the links of the pharmaceutical chain “Manufacturer – Wholesale Company – Pharmacy” have been also described. The most advanced tools and technologies of interaction of the pharmaceutical market players, the main of them are: 1C Rarus (1C sectoral programs for automation of enterprises) and CRM systems as a complex of business processes of the company for interaction with customers (Customer Relationship, Min Peak, Win Peak CRM) have been detalized. The method for analysis of trends and specificity of partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market based on such criteria as duration of relationships, deep partnerships, the possibility of duplication, reliable partnerships, dynamic and effective partnership relations has been proposed. Conclusions. The theoretical significance of the research conducted is to specify the idea regarding the importance of partnership relations in the field of pharmaceutical business, which form the basis of the modern strategy of firms, and optimize their resources and opportunities for achieving competitive advantages at the market. The practical importance of the research is that the results obtained can be used for further analysis aimed at creating a more effective and long-term partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market in the field of promotion of medicines both in Ukraine and abroad
Мета: теоретичне та практичне обґрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв’язків між суб’єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи: контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Результати дослідження. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга «виробник – оптова фірма – аптека». Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб’єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: «Взаємовідносини з клієнтами», «Min Peak, Win Peak CRM». Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб’єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв’язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв’язків та ефективність партнерських відносин. Висновки. Теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб’єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном
Additional Access Points:
Malyi, V. V.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Research on the motivation of pharmaceutical workers in pharmacies [Text] / T. P. Zarichna [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 1. - С. 109-114


MeSH-main:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (методы)
Annotation: Мета роботи – вивчення факторів мотивації та демотивації в діяльності фармацевтичного персоналу та дослідження умов підвищення його трудової активності. Матеріали та методи. Матеріал для досліджень – статистично опрацьована інформація, котру отримали під час анкетування фармацевтичних фахівців аптечних закладів, що різняться за ступенем охоплення ринку (національні – фармацевтична організація 1 (ФО № 1), місцеві – фармацевтичні організації № 2, 3 (ФО № 2, № 3)) та за типом (аптека готових ліків – ФО № 1, аптека з виготовленням – ФО № 2, № 3). Протягом дослідження використовували методи аналізу, синтезу, групування, анкетування та метод Ф. Герцберґа. Результати. Дослідили фактори мотивації діяльності фармацевтичного персоналу: матеріальне, моральне стимулювання, заходи адміністративного впливу, трудовий настрій колективу, бажання досягти поваги в колективі, страх втратити роботу. У результаті порівняння факторів мотивації в аптеках обох типів встановили: в ФО № 1 провідним фактором мотивації є трудовий настрій колективу (Wij = 1), а в ФО № 2 і № 3 – матеріальне стимулювання (Wij = 1). Вивчили фактори демотивації працівників за методом Ф. Герцберґа: пряме управління та контроль, умови праці, міжособистісні стосунки, заробітна платня і стабільність роботи, внутрішня політика організації щодо персоналу. Результати показали, що найбільш значущими демотиваційними факторами для працівників ФО № 1 є система міжособистісних взаємовідносин (Wij = 1) і безпосередній контроль (Wij = 0,97). Вивчили думки фармацевтичних працівників про створення певних умов для поліпшення їхньої трудової діяльності. Визначили, що найбільш значущими умовами підвищення мотивації в ФО № 1, на думку її співробітників, є отримання високої заробітної плати (Wij = 0,98), стабільність (Wij = 0,95), раціональні вимоги керівництва (Wij = 0,94), гармонічні стосунки в колективі (Wij = 0,93), преміювання за якість праці (Wij = 0,93), кар’єрне зростання (Wij = 0,92) та комфортні умови праці (Wij = 0,92). Висновки. Порівняльний аналіз факторів мотивації показав, що у ФО № 1 провідним фактором мотивації є трудовий настрій колективу, а у ФО № 2 та № 3 – матеріальне стимулювання. Дослідження демотиваційних факторів показало, що в аптеках обох типів на мотивацію негативно впливають нестабільні міжособистісні стосунки. Аналіз умов підвищення мотивації показав, що в аптеках обох типів для працівників важливе отримання високої заробітної плати та її стабільність, а у ФО № 2 та № 3 – гармонічні стосунки в колективі, система преміювання.
Additional Access Points:
Zarichna, T. P.
Brytanova, T. S.
Raikova, T. S.
Knysh, Ye. H.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    TAS уполномочен заботиться о здоровье [Text] // Фармацевт практик. - 2012. - № 4. - С. 46-47

Rubrics: Аптеки--тенденции

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)