Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (19)Library Publications (252)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Интернет<.>)
Total number of found documents : 156
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Giezendanner, P.
    Выйти из тени [Text] / P. Giezendanner // Новое в стоматологии. - 2010. - № 1. - С. 98-104

Rubrics: Интернет

   Стоматологи--организ


   Зубные техники--тенденции


   Стоматологической практики типы--организ


There are no free copies

Find similar

2.


   
    Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів [Text] = The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students / В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Annotation: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти
Additional Access Points:
Потапов, В. О.
Хасхачих, Д. А.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.
Чуйко, В. І.

There are no free copies

Find similar

3.


    Курінний, А. В.
    Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX [Text] = Designing and developing online courses on the open EDx platform / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СОЗДАНИЕ -- SOFTWARE DESIGN
Annotation: Існують дві найпоширеніші системи управління онлайн курсом. Це платформи Moodle і Open edX – вільні онлайн системи управління навчанням, які дозволяють викладачам створювати динамічні курси. При цьому платформа edX новіша, з відкритим вихідним кодом, що створю учням і педагогам нові можливості творити й ділитися, викладати й вивчати через дослідження; адаптуватися до індивідуальних навчальних потреб, щоб вони могли створювати, проектувати, винаходити й будувати за допомогою технологій. Виділимо загальні принципи навчання за допомогою Open edX: вільний графік навчання, змішана модель навчання, нетворкінг і корисні знайомства. Після затверждення робочої програми колегія авторів приступає до розробки проекту сценарію онлайн курсу. Наступний етап – створення сценарію онлайн курсу. Це завершений проект, який розпочинає новий етап – технічне заповнення матеріалом он-лайн курсу на платформу Open edX Studio. Для максимального обміну інформацією між тьютером і слухачами, необхідно використовувати можливості Microsoft Office 365, який надає слухачеві повний набір інструментів для роботи з документами та спілкування в мережі, один з яких Скайп для бізнесу. Таким чином, розроблений онлайн курс готовий до початку реєстрації слухачів на курс, а студенти мають повний набір інструментів для належного навчання і засвоєння матеріалів курсу. Висновок. Дистанційне навчання може бути таким же ефективним, як і традиційне. Масові відкриті онлайн-курси в інтернеті активно витісняють інші форми дистанційного навчання. Платформа edX новіша і має відкритий код, що дає їй велику перевагу над Moodle. Процес створення онлайн-курсу треба ділити на такі тапи, як: розробка робочої програми (тематичний план), проекту сценарію онлайн-курсу (розширений план курсу), сценарію онлайн-курсу (наповнення матеріалом проекту сценарію) і технічний перенос сценарію в Open edX Studio
Additional Access Points:
Вольвач, В. В.
Дарій, В. І.

There are no free copies

Find similar

4.


    Шкоба, Я. В.
    Використання сучасних інформаційних ресурсів в оториноларингології [Text] / Я. В. Шкоба, Р. А. Абизов // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2009. - № 1. - С. 65-67

Rubrics: Оториноларингология

   Интернет


   Информационные системы


Additional Access Points:
Абизов, Р. А.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Інтернет-ресурси з кардіології в Україні. [Text] // Український кардіологічний журнал. - 2004. - № 2. - С. 123-124

Rubrics: Интернет

   Информатика медицинская


   Кардиология


There are no free copies

Find similar

6.


    Титова, С.
    Интернет-аптека: проходить или не проходить мимо? [Text] / С. Титова // Твое здоровье.Издательство "Знание". - 2005. - № 3. - С. 18-21

Rubrics: Интернет

There are no free copies

Find similar

7.


    Мороз, В.
    Чому в інформаційному просторі все більше фальшивих експертів? [Text] / В. Мороз // Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2020. - N 1. - С. 35-37


MeSH-main:
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИИ -- TELECOMMUNICATIONS
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Annotation: “Ви за чи проти вакцинації?” – це питання для професійних лікарів видається безглуздим, адже вакцинація стала здобутком медицини в 20 столітті, щороку оберігаючи життя сотень мільйонів людей. Однак в сучасному інформаційному просторі такі питання звучать й надалі, а противники вакцинації викладуть вам багато аргументів, чому “не потрібно робити”, навіть якщо ці аргументи не мають нічого спільного з медициною
There are no free copies

Find similar

8.


   
    Особенности употребления психоактивных веществ среди пользователей русскоязычного сегмента сети Интернет в 2011 г. [Text] / Е. Ю. Тетенова [и др.] // Вопросы наркологии. - 2013. - № 2. - С. 52-62


MeSH-main:
ПСИХОТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- PSYCHOTROPIC DRUGS (вредные воздействия, прием и дозировка)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование)
(вредные воздействия, терапия, эпидемиология)

(терапия, эпидемиология)
Additional Access Points:
Тетенова, Е. Ю.
Надеждин, А. В.
Колгашкин, А. Ю.
Федоров, М. В.

There are no free copies

Find similar

9.


    Павленко, Е. В.
    Киберпространство медицины: интернет как враг и союзник врача и пациента [Text] / Е. В. Павленко // Социология медицины. - 2013. - № 1. - С. 42-46


MeSH-main:
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (тенденции)
There are no free copies

Find similar

10.


    Тарамакин, Р. Б.
    Имидж факультета психологии Калужского государственного университета и новые медиа [Text] / Р. Б. Тарамакин // Психология в вузе. - 2013. - № 3. - С. 63-66


MeSH-main:

МОДЕЛИ ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ -- MODELS, THEORETICAL
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, организация и управление, тенденции)
There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)