Search inquiry: (<.>S=Клиническая практика студентов<.>) |
Total number of found documents : 34
Shown documents from 1 till 30 |
|
>1.
| Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/О. Я. Пришляк [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 1.-С.31-33
|
>2.
| Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/Л. В. Соколова [та ін.] // Медична освіта, 2009,N № 1.-С.31-33.
|
>3.
| Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/В. О. Мойсеєнко [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.41-43
|
>4.
| Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.52-54
|
>5.
| Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/С. В. Огарь, О. Я. Барковська // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.48-50
|
>6.
| Думанский Ю.В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак // Медична освіта, 2013,N № 2.-С.48-50
|
>7.
| Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/В. М. Запорожан // Медична освіта, 2014,N № 2.-С.38-40
|
>8.
| Эльгаров А. А. Самостоятельная работа студентов на кафедре пропедевтики внутренних болезней - важная часть учебно-образовательного процесса/А. А. Эльгаров, М. А. Калмыкова, М. А. Эльгаров // Терапевтический архив, 2014. т.Т. 86,N № 10.-С.82-86
|
>9.
| Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/Н. В. Манащук // Медична освіта, 2014,N № 4.-С.85-86
|
>10.
| «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты // СтоматологИНФО, 2015,N № 6.-С.14-15
|
>11.
| Шляхи удосконалення підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини на додипломному рівні, роль університетської клініки/В. Г. Міщук [та ін.] // Сімейна медицина, 2015,N № 2.-С.176-178
|
>12.
| Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного іспиту "Крок-3. Загальна лікарська підготовка"/Т. О. Ситюк [та ін.] // Сімейна медицина, 2015,N № 4.-С.12-13
|
>13.
| Раціональний підхід до викладання інтернатури за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" в амбулаторно-поліклінічних умовах/Л. В. Глушко [та ін.] // Сімейна медицина, 2015,N № 4.-С.17-19
|
>14.
| Про порядок направлення на стажування лікарів і їх наступного допуску до лікарської діяльності // СтоматологИНФО, 2016,N № 4 (Спецвыпуск).-С.26
|
>15.
| Березнюк В. В. Практическое применение методов проблемно-развивающего обучения студентов на цикле оториноларингологии/В. В. Березнюк, Н. В. Ламза // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. -Київ, 2016,N № 2.-С.65-69
|
>16.
| Хопта Р. М. Особливості вивчення модуля «Незнімне протезування» студентами 3 курсу стоматологічного факультету/Р. М. Хопта // Галицький лікар. вісн.. -Івано-Франків., 2016. т.Т. 23,N № 1.-С.101-102
|
>17.
| Резніченко Н. Ю. Досвід удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі дерматовенерології/Н. Ю. Резніченко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2016. т.Т. 20,N № 2.-С.470-472
|
>18.
| Дідик Н. В. Інтерактивні технології навчання і формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вузу/Н. В. Дідик // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2016. т.Т. 20,N № 2.-С.474-477
|
>19.
| Спостереження клінічно рідкісної форми раку : дидактичне застосування у викладанні/А. М. Підлецький [и др.] // Мистецтво лікування, 2017,N № 3.-С.24-26
|
>20.
| Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина”/Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.46-47
|
>21.
| Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації/А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 4.-С.32-40
|
>22.
| Березницький Я. С. Досвід проведення модуля «Невідкладна абдомінальна хірургія та проктологія»/Я. С. Березницький, В. П. Сулима, С. Л. Маліновський // Харківська хірургічна школа. -Х., 2018,N N 1.-С.185-188
|
>23.
| Moroz V. M. Features of changes of the functional state of higher nervous activity of the students of higher educational medical institutions in the dynamics of the academic year/V. M. Moroz, S. Yu. Makarov // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2018,N № 31.-С.5-10
|
>24.
| Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи/М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology, 2017,N № 29.-С.205-208
|
>25.
| Уперше в Україні з’явилась інституція, що дбатиме про розвиток медсестринства // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри, 2018,N № 6.-С.71
|
>26.
| Проблемно-орієнтоване викладання дитячих інфекційних хвороб для студентів медичного факультету на випускному курсі/Л. А. Волянська [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.27-30
|
>27.
| Махлинець Н. П. Як навчити засвоїти практичні навички без стресу на прикладі студентів стоматологічного факультету ІV року навчання/Н. П. Махлинець, Л. Ю. Плав’юк // Архів клінічної медицини. -Івано-Франківськ, 2017,N N 2.-С.41-44
|
>28.
| Formation and evaluation Features of clinical thinking in distance learning students/T. B. Snizhko [та ін.] // Art of Medicine, 2021,N N 2.-С.165-169
|
>29.
| Tymochko N. B. Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students/N. B. Tymochko // Art of Medicine, 2019,N N 1.-С.191-193
|
>30.
| Дрогомирецька Н. В. Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста/Н. В. Дрогомирецька // Art of Medicine, 2021,N N 3.-С.105-108
|
|
|