Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Клиническая практика студентов<.>)
Total number of found documents : 34
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-34 
1.


    Moroz, V. M.
    Features of changes of the functional state of higher nervous activity of the students of higher educational medical institutions in the dynamics of the academic year [Text] = Особливості змін з боку показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів медичних закладів вищої освіти в динаміці навчального року / V. M. Moroz, S. Yu. Makarov // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2018. - № 31. - С. 5-10. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY (физиология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES (физиология)
Annotation: In the structure of the most important components to ensure the optimal course of processes of psychophysiological adaptation of student’s youth, a special place occupies a degree of psychophysiological readiness of the organism to effectively mastering professionally meaningful skills and actions. The purpose of the study is to determine the peculiarities of changes in the leading indicators of the functional state of higher nervous activity of students of medical institutions of higher education in the dynamics of the academic year. Determination of the level of development of indicators of the functional state of higher nervous activity of students was conducted during the academic year with the use of the licensed computer complex “Efecton Studio”. Statistical processing of the received materials was carried out on the basis of the use of parametric methods using the program package of multidimensional statistical analysis “Statistica 6.1”. The obtained results confirm the presence of certain regularities. First, attention should be paid to the deterioration during the period of stay in institutions of higher education in the medical profile of the expression of such indicators of the functional state of higher nervous activity as the speed of simple and differentiated visual-motor reactions and the balance of nervous processes. Secondly, it is necessary to determine stable results in the dynamics of the academic year, which are characteristic of the indicators of mobility of the nervous processes. Thirdly, it should be emphasized that for indicators of speed of audio-motor reaction the most typical tendency is gradual improvement in the dynamics of time of stay in medical institutions of higher education. Such a variety of palettes of the studied indicators of the degree of development of the leading indicators of the functional state of higher nervous activity of the body of students and students requires to be taken into account when assessing the psychophysiological status of the subjects and the development of a set of diagnostic means for identifying the processes of forming the functional capabilities and adaptive resources of youth, who receive medical education
У структурі найважливіших компонентів забезпечення оптимального перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді особливе місце займає ступінь психофізіологічної готовності організму до ефективного засвоєння професійно-значущих навичок і дій. Метою дослідження є визначення особливостей змін з боку провідних показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів медичних закладів вищої освіти в динаміці навчального року. Визначення рівня розвитку показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів проводилось протягом навчального року із застосуванням ліцензованого комп’ютерного комплексу “Еffеcton Studio”. Статистичне опрацювання отриманих матеріалів здійснювалось на підставі використання пакету програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1” за допомогою параметричних методів. Отримані результати засвідчують наявність певних закономірностей. По-перше, слід звернути увагу на погіршання протягом часу перебування в закладів вищої освіти медичного профілю рівня вираження таких показників функціонального стану вищої нервової діяльності, як швидкість простої і диференційованої зорово-моторної реакції та врівноваженість нервових процесів. По-друге, необхідно визначити стабільні результати в динаміці навчального року, властиві для показників рухливості нервових процесів. По-третє, потрібно підкреслити, що для показників швидкості аудіо-моторної реакції найбільш характерною тенденцією є поступове покращання у динаміці часу перебування в медичних закладах вищої освіти. Таке розмаїття палітри досліджуваних показників ступеня розвитку провідних показників функціонального стану вищої нервової діяльності організму студенток і студентів вимагає на урахування під час здійснення оцінки психофізіологічного статусу досліджуваних осіб та розроблення комплексу діагностичних засобів оцінки процесів формування функціональних можливостей та адаптаційних ресурсів дівчат і юнаків, які здобувають медичну освіту.
Additional Access Points:
Makarov, S. Yu.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Formation and evaluation Features of clinical thinking in distance learning students [Text] / T. B. Snizhko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 165-169. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
Annotation: An important component of the educational program is to ensure professional erudition, development of clinical thinking (CT), the formation of students’ basic practical skills. In the year of the pandemic, it is especially difficult to really promote the development of these components of professional development in students, and modern pedagogical teaching methods, despite their effectiveness in the offline learning process, need development, improvement during distance learning. The need for the formation of CT students was determined by the founders of medicine many centuries ago, important in the creation of professional thinking was the psychological and pedagogical relationship "teacher-student-patient". Unfortunately, today this chain is lost, but the need to form analytical and exploratory thinking in medical students is extremely important, so it is necessary to revise and analyze the pedagogical methodology for modernization and use in distance learning. CT is an element of future professional activity with the help of which an algorithm of actions in specific clinical situations is created, it is the ability to identify and analyze, as well as to search and evaluate relevant information to achieve the appropriate conclusion. This article tries to conduct a conceptual analysis of the pedagogical methodology of CT formation and the possibility of their application in the conditions of distance learning of the discipline "obstetrics and gynecology". New technological programs are necessary for modeling simulation training. The main tasks of higher medical school are to achieve maximum development of intellectual abilities of the student, in the online format this can be achieved through the use of "virtual patients", situational tasks and cases, game techniques and clarity. However, methods of CT assessment and finding a strategy for its development are also important, as it is a key element of doctors’ daily practice. In the 21st century, students need to think through their development, be able to work in teams, distinguish between relevant and irrelevant information from the patient, and be multilingual and highly developed so that they can be effective in all disciplines. These are the characteristics that are expected of modern medical students. However, when faced with unspecified emergencies, they are unable to make the right clinical decisions, leading to accidents. The reason for this is the lack of CT skills among young doctors, so the formation begins in school, adapting to the conditions created by the pandemic. Medical schools should teach the principles of scientific methodology and evidence-based medicine, including analytical and critical thinking, throughout the curriculum. It is important to develop a professional algorithm for the development of CT in each teacher, in order to rely on the development stimulus not only on the theoretical basis of students, but also on the ability to analyze clinical situations, and what is important to act properly algorithmically. Attention should be paid to the psychological and pedagogical aspects and approaches to the development of each student in particular. Moreover, there is no consensus on the most effective learning model for teaching CT skills and clinical considerations, and this skill is not effectively tested in medical schools, so the analysis of existing methods and their application in distance learning is extremely important
Важливою складовою освітньої програми є забезпечення професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення (КМ), формуванню у студентів основних практичних навичок. В рік пандемії особливо важко справді посприяти розвитку даних складових професійного розвитку в студентів, а сучасні педагогічні методи навчання, незважаючи на їхню ефективність в оф-лайн навчальному процесі, потребують розвитку, вдосконалення в час дистанційного навчання. Необхідність формування в студентів клінічного мислення було визначено основоположниками медицини вже багато століть назад, важливим у створенні професійного мислення був психологічно- педагогічний зв’язок «викладач-студент-пацієнт». На жаль, сьогодні даний ланцюг втрачено, але необхідність формування аналітико-пошукового мислення в студентів медичних вузів є надзвичайно важливою, тому необхідний перегляд та аналіз педагогічної методології для модернізації та використання їх в умовах дистанційного навчання. Клінічне мислення - це елемент майбутньої професійної діяльності за допомогою її створюється алгоритм дій в конкретних клінічних ситуаціях, це здатність ідентифікувати та аналізувати, а також шукати та оцінювати відповідну інформацію для досягнення відповідного висновку. Ця стаття намагається провести концептуальний аналіз педагогічної методології формування критичного мислення та можливість застосування їх в умовах дистанційному навчанні дисципліни «акушерство та гінекологія». Нові технологічні програми є необхідними для моделювання симуляційного навчання. Основними завданнями вищої медичної школи є досягнення максимального розвитку інтелектуальних здібностей студента, в онлайн форматі цього можливо досягти завдяки використанню методів «віртуальних пацієнтів», ситуаційних задач та кейсів, ігрові методики та наочності
Additional Access Points:
Snizhko, T. B.
Vorobiy, V. D.
Snizhko, S. S.
Churpiy, I. K.
Shpilchak, L. Ya.

There are no free copies

Find similar

3.


    Tymochko, N. B.
    Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students [Text] = Використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу / N. B. Tymochko // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 191-193. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, тенденции)
Annotation: The aim of the work was to analyze interactive education methods during teaching of internal medicine for 6-year students of the Faculty of Medicine. The 6-year students have already some basic theoretical, as well as practical material. They can make differential diagnostics, diagnoses, set reatment process aim and stages in order to solve patient’s problems. The main part in preparation of a doctor in modern conditions has to correspond to problems of the health care, as well as the society in general. A modern physician must not only be competent in the branch of his/her restricted professional tasks, but also to be aware of diagnostics and treatment, evidence-based medicine basics, to stay tuned in interdisciplinary branches. That’s why a modern teacher educating 6-year students in a department of internal medicine accordingly has to know interactive methods of teaching of theoretical material for knowledge acquisition improvement by the students, modern methods of diagnostics, and necessarily to perform lessons in practical training centers for drilling and learning of practical material
Мета роботи - проаналізувати використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу медичного факультету. Основна частина. Підготовка лікаря в сучасних умовах повинна відповідати як питанням охорони здоров'я, так і суспільства в цілому, при цьому сучасний лікар не тільки повинен бути компетентний в області своїх вузькопрофесійних завдань, але і легко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні. Висновок. Впровадження інтерактивні технології викладання дасть змогу у майбутньому отримати високо кваліфікованого лікаря-практика
There are no free copies

Find similar

4.


   
    Main trends in the development of odern medical education [Text] = Основні тенденції розвитку сучасної медичної освіти / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 149-155. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции, экономика)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Annotation: Under modern conditions, the world is developing globally. Analyzing the main directions, it is worth noting that in the economy, this notion is expressed by the transition of most peoples and cultures to market relations; in politics – to democracy; in the system of social communications – to tolerance; in the field of the general organization of the life process – to the model of an open society and sustainable human development. Education and science are no exception. They prepare people for independent living and form their perspective on the civilizational future of humanity. This article examines the main trends of modern education, in particular, medical education, which include priority development in the strategy of newest state-building; ensuring its quality; anthropocentrism, development and equal access to quality education as an open holistic system, its informatization; modernization of content and educational technologies; innovative development of education as a response to the challenges of innovative progress; organic connection with science and culture; complementation of diverse knowledge modern education system; formation of scientific and inclusive education; its practical orientation. The countries that have succeeded are those where education has been established as a priority area of life. A relevant area of the world-class education level is its functioning and development as a democratic system. The next area is the social role of education in social cohesion development. In this case, working with internally displaced persons and students is a particular challenge. The difficulty in the political and socio-economic situation in Ukraine requires an immediate solution to this problem to unite our society as quickly and effectively as possible, namely through the development of educational communities. Social cohesion is complex but important to study. Therefore, it is necessary to understand its elements: mutual assistance, trust, otherness acceptance, justice perception, and civic engagement. The level of social cohesion in Ukrainian society is low and, according to some reports, tends to decline. This decline is a consequence of growing social inequality, low levels of public trust in government and other institutions, massive social disintegration, and depreciation of social solidarity and work values.The interests in increasing social cohesion require the implementation of a set of scientific, practical, and institutional measures. The development of social cohesion in the educational environment is a priority for Ukraine and the EU. It is necessary to overcome obstacles and take certain steps to implement this priority area of social and educational policy. Education in any country is a national product developed considering national traditions, lifestyle features, and national character. Therefore, a reasonable combination of traditions and innovations opens the door to the future and ensures the development of a person as a citizen of a country and a human being capable of living in the European and global space. These trends appear as the main guidelines for the improvement of education today
У сучасних умовах світ розвивається глобально. Аналізуючи основні напрямки, слід відзначити, що в економіці – ­це перехід більшості народів і культур до ринкових відносин; у політиці – до демократії; в системі соціальних комунікацій – до толерантності; у сфері загальної організації життєвого процесу – до моделі відкритого суспільства та сталого людського розвитку. Не є виключенням освіта й наука. Саме вони забезпечують підготовку людини до самостійного життя, формують її перспективні уявлення щодо цивілізаційного майбутнього людства. Дана стаття розглядає основні тенденції сучасної освіти, зокрема, медичної: пріоритетний розвиток в стратегії новітнього державотворення; забезпечення її якості; людиноцентризм, розвиток та рівний доступ до якісної освіти, як відкритої цілісної системи, її інформатизація; модернізація змісту і навчальних технологій; органічний зв’язок з наукою і культурою; інноваційний розвиток освіти як відповідь на виклики інноваційного типу прогресу; взаємодоповнення різнопланових знань у системі сучасного навчання; становлення наукової та інклюзивної освіти; її практична спрямованість. Успіху досягли ті країни, де наука утверджувалась як пріоритетна сфера життєдіяльності. Важливим напрямком світового рівня в освіті є її функціонування та розвиток як демократичної системи. Наступним напрямком є соціальна роль навчання в розвитку суспільної згуртованості. При цьому особливою проблемою є робота з внутрішньо переміщеними особами, студентством. Складна політична та соціально-економічна ситуація в Україні вимагає негайного вирішення цієї проблеми для якомога швидшого та ефективного об’єднання нашого суспільства, зокрема, через розвиток освітніх спільнот
Additional Access Points:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Ilnytska, O. M.
Shturmak, V. M.
Verbovska, R. I.
Divnych, T. Ya.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты [Text] // СтоматологИНФО. - 2015. - № 6. - С. 14-15


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (классификация)
(методы, организация и управление, тенденции)
АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
There are no free copies

Find similar

6.


    Запорожан, В. М.
    Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря [Text] / В. М. Запорожан // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 38-40


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
(методы, организация и управление, тенденции)
There are no free copies

Find similar

7.


    Дідик, Н. В.
    Інтерактивні технології навчання і формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вузу [Text] = Interactive technologies of training and clinical mentality of students of junior courses of medical university / Н. В. Дідик // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 474-477. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
There are no free copies

Find similar

8.


    Нерянов, Ю. М.
    Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ [Text] / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 52-54

Rubrics: Образование медицинское

   Клиническая практика студентов


Additional Access Points:
Кравченко, В. І.

There are no free copies

Find similar

9.


    Дрогомирецька, Н. В.
    Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста [Text] / Н. В. Дрогомирецька. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 105-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
There are no free copies

Find similar

10.


    Манащук, Н. В.
    Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи [Text] / Н. В. Манащук // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 85-86


MeSH-main:
(методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

11.


    Березницький, Я. С.
    Досвід проведення модуля «Невідкладна абдомінальна хірургія та проктологія» [Text] / Я. С. Березницький, В. П. Сулима, С. Л. Маліновський // Харківська хірургічна школа. - 2018. - N 1. - С. 185-188


MeSH-main:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Annotation: Основним завданням вищого навчального медичного закладу є підготовка кваліфікованого лікаря загальної практики. Тому належне викладання хірургії в комплексі інших дисциплін створить умови для якісної підготовки лікаря та якісного надання медичної допомоги на засадах сімейної медицини в майбутньому. Рівень кваліфікації лікаря стоїть на першому місці в системах освіти різних країн, тому зрозуміла необхідність застосування кредитно-модульної системи при викладанні хірургії для підготовки лікарів за фахом «Загальна практика-сімейна медицина». Для достатнього засвоєння необхідного обсягу знань та вмінь при викладанні хірургії необхідно організовувати структуру практичного заняття згідно рівнів професійної підготовки (рівнів засвоєння), виробничу практику «Помічник лікаря стаціонару» проводити під час навчання на модулі та будувати навчальний процес з відпрацюванням пропущених занять в додатково відведений термін. Вищенаведені заходи дозволяють покращити якість засвоєння дисципліни. Навіть студенти з великою кількістю пропусків отримають необхідний рівень теоретичних знань, практичних навиків та вмінь
Additional Access Points:
Сулима, В. П.
Маліновський, С. Л.

There are no free copies

Find similar

12.


    Резніченко, Н. Ю.
    Досвід удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі дерматовенерології [Text] = Experience of improvement of independent work of students at the department of dermatovenereology / Н. Ю. Резніченко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 470-472. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
There are no free copies

Find similar

13.


   
    Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації [Text] / А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 32-40


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (история, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (история, организация и управление)
Annotation: Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особливостей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порівняння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особливості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приділялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості підготовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу
Additional Access Points:
Котвіцька, А. А.
Барковська, О. Я.
Гавриш, Н. Б.
Огарь, С. В.

There are no free copies

Find similar

14.


    Думанский, Ю. В.
    Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького [Text] / Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 48-50


MeSH-main:
(организация и управление)
Additional Access Points:
Івнєв, Б.Б.
Первак, М.Б.

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Комунікація, як складова компетенція симуляційного навчання [Text] = Communication as a component of simulation training competence / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (снабжение и распределение, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Annotation: Медична освіта в Україні є невід’ємною частиною національної системи освіти та охорони здоров’я. Медична освіта особливо важлива та актуальна на сьогоднішній день, в умовах війни, коли підвищуються вимоги до майбутнього професіонала. Симуляційне навчання – обов'язковий компонент професійної підготовки, що використовується як модель професійної діяльності з метою надання можливостей кожному навчитися виконувати професійну навичку чи її елемент відповідно до професійних стандартів надання медичної допомоги. У змісті поняття педагогічної компетентності інтегруються теоретичні психолого-педагогічні знання, практичні вміння, досвід і важливі для педагогічної роботи якості особистості, серед яких варто відзначити потребу самовдосконалення, наявність критичного мислення, прагнення до творчості, любов до професії. Мета роботи - визначити роль комунікацій як складової компетенції у навчанні в умовах сучасних реалій. Матеріал і методи. Проаналізовано роль комунікації, як складової компетенції симуляційного навчання та дані доступних вітчизняних і зарубіжних публікацій, що містять інформацію про ймовірні шляхи вдосконалення вищої медичної освіти. Результати та обговорення. Вектор медичної освіти спрямований насамперед на формування компетенцій, які, відповідно, направлені на освітню діяльність: лекції, семінари, дистанційні модулі тощо. Проте саме теоретична база є першим етапом на шляху до засвоєння всієї матриці компетенцій спеціаліста, а отримані знання вимагають подальшого підкріплення практичними вміннями. Перший практичний досвід «без страху» за неправильне виконання і без ризику для пацієнта студент отримує саме за допомогою симуляційної методики. Симуляційні методи навчання вже досить широко увійшли до сучасного освітнього процесу і, незалежно від ступеня складності манекена, використовуються на практичних заняттях для формування загальнопрофесійних та професійних компетенцій майбутнього спеціаліста. Основою, на якій будується тренінг, є знання, тому їх слід проводити після засвоєння теоретичного матеріалу на лекціях, семінарах, круглих столах, відео-конференціях та подальшої оцінки рівня набутих знань (опитування, тестування). Таким чином, тренінг – це процес активного навчання, метою якого є закріплення знань та засвоєння умінь та навичок. У традиційному розумінні симуляційний тренінг являє собою практичне заняття з використанням симуляційних технологій, що включає поглиблене вивчення теоретичного матеріалу на попередньому етапі і виконання прикладних практичних завдань із наступним зворотним зв'язком, наприклад, розбором результатів заняття самими студентами спільно з викладачем на дебрифінгу. Висновки. Розвиток медичної освіти та підготовка конкурентноспроможного фахівця є актуальним питанням сучасної освіти, тим паче в умовах воєнного стану в країні. Виникає необхідність впровадження нових методів та підходів до формування професійних якостей майбутнього медичного фахівця. В умовах реформування медичної освіти, на основі отриманих теоретичних знань важливим є підвищення рівня професіоналізму через покращення практичної взаємодії студента з пацієнтом. Симуляційне відпрацювання практичних компетенцій, підвищення рівня комунікативних навичок дозволить сформувати стійкі кваліфікаційні навики випускників вищих медичних закладів, що, відповідно, дозволить забезпечити практичну охорону здоров’я висококваліфікованими фахівцями
Medical education in Ukraine is an integral part of the national system of education and health care. Medical education is especially important and relevant today, in the conditions of war, when the requirements for the future professional are increasing. Simulation training is a mandatory component of professional training, which is used as a model of professional activity in order to provide opportunities for everyone to learn to perform a professional skill or its element in accordance with professional standards of providing medical care. The content of the concept of pedagogical competence integrates theoretical psychological and pedagogical knowledge, practical skills, experience, and personal qualities important for pedagogical work, among which it is worth noting the need for self-improvement, the presence of critical thinking, the desire for creativity, and love for the profession. Aim. To determine the role of communications as a component of competence in education in the conditions of modern realities. Materials and methods. The role of communication as a component of the competence of simulation training and the data of available national and foreign publications containing information on possible ways to improve higher medical education are analyzed. Results and discussion. The vector of medical education is aimed primarily at the formation of competencies, which, accordingly, are directed to educational activities: lectures, seminars, remote modules, etc. However, it is the theoretical base that is the first stage on the way to mastering the entire matrix of specialist competencies, and the acquired knowledge requires further reinforcement with practical skills. The student gets the first practical experience "without fear" of incorrect execution and risk for the patient precisely with the help of simulation techniques. Simulation teaching methods have already become quite widespread in the modern educational process and, regardless of the degree of complexity of the mannequin, are used in practical classes to form the general professional and professional competencies of the future specialist. The basis on which the training is built is knowledge, so they should be conducted after learning the theoretical material at lectures, seminars, round tables, video conferences and further assessment of the level of acquired knowledge (surveys, tests). Thus, training is a process of active learning, the purpose of which is to consolidate knowledge and master skills. In the traditional sense, simulation training is a practical session using simulation technologies, which includes an in-depth study of theoretical material at the previous stage and the implementation of applied practical tasks with subsequent feedback, for example, analysis of the results of the session by the students themselves together with the teacher at a debriefing. Conclusions. The development of medical education and training of a competitive specialist is an urgent issue of modern education, especially in the conditions of martial law in the country. There is a need to introduce new methods and approaches to the formation of professional qualities of the future medical specialist. In the conditions of reforming medical education, it is essential to increase the level of professionalism on the basis of the obtained theoretical knowledge through the improvement of the practical interaction of the student with the patient. Simulation training of practical competencies and improvement of communication skills will help develop sustainable qualification skills of graduates of higher medical institutions, ensuring that highly qualified specialists provide practical health care
Additional Access Points:
Тодоріко, Л. Д.
Шевченко, О. С.
Єременчук, І. В.
Тодеріка, Я. І.
Денежко, А. В.
Мойсей, Л. В.
Миронюк, А. Р.
Побігун, Д. В.
Качур, М.

There are no free copies

Find similar

16.


   
    Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” [Text] = Performance management of learning practical skills by Donetsk national medical university graduates with a specialization in “Medicine” / Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Annotation: У статті розглянуто особливості впровадження симуляційних технологій у педагогічний процес та здійснення контролю засвоєння практичних навичок студентами, опираючись на досвід створення та використання у практично-орієнтованому навчанні центру симуляційної медицини, що дозволяє забезпечити якісну практичну підготовку майбутніх лікарів та суттєво підвищити ефективність засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю «Медицина»
Additional Access Points:
Думанський, Ю. В.
Кондратенко, П. Г.
Конькова, М. В.
Кетінг, О. В.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації [Text] / Л. В. Соколова [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 31-33.

Rubrics: Клиническая практика студентов

   Информационные системы в клинической фармакологии--исп


   Фармакология клиническая--обуч


Additional Access Points:
Соколова, Л. В.
Кліщ, І. М.
Тюріна, В. Ф.
Марків, І. М.
Цяпа, Ю. М.
Мандзій, З. П.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб [Text] / О. Я. Пришляк [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 31-33

Rubrics: Студенты лечебных факультетов--обуч

   Клиническая практика студентов


Additional Access Points:
Пришляк, О. Я.
Дикий, Б. М.
Кондрин, О. Є.
Копча, В. С.

There are no free copies

Find similar

19.


    Хопта, Р. М.
    Особливості вивчення модуля «Незнімне протезування» студентами 3 курсу стоматологічного факультету [Text] / Р. М. Хопта // Галицький лікар. вісн. - 2016. - Т. 23, № 1. - С. 101-102. - Библиогр.: с. 102


MeSH-main:
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы, обучение, организация и управление)
(методы, организация и управление, этика)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
There are no free copies

Find similar

20.


   
    Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах [Text] / В. О. Мойсеєнко [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 41-43

Rubrics: Терапия (дисциплина)--обуч

   Образование медицинское


   Клиническая практика студентов


Additional Access Points:
Мойсеєнко, В. О.
Никула, Т. Д.
Шевчук, С. Г.
Осташевська

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи [Text] = Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF (обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, стандарты, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
Annotation: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішення
The work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined
Additional Access Points:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Федик, Т. В.
Побережна, Г. М.
Гаджула, Н. Г.

There are no free copies

Find similar

22.


    Березнюк, В. В.
    Практическое применение методов проблемно-развивающего обучения студентов на цикле оториноларингологии [Text] / В. В. Березнюк, Н. В. Ламза // Журн. вушних, носових і горлових хвороб. - 2016. - № 2. - С. 65-69


MeSH-main:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Additional Access Points:
Ламза, Н. В.

There are no free copies

Find similar

23.


   
    Про порядок направлення на стажування лікарів і їх наступного допуску до лікарської діяльності [Text] // СтоматологИНФО. - 2016. - № 4 (Спецвыпуск). - С. 26


MeSH-main:
СОЦИАЛЬНОГО КОНТРОЛЯ ПОЛИТИКА -- SOCIAL CONTROL POLICIES (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (законодательство и юриспруденция, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (законодательство и юриспруденция, классификация, методы, организация и управление, тенденции)
There are no free copies

Find similar

24.


   
    Проблемно-орієнтоване викладання дитячих інфекційних хвороб для студентів медичного факультету на випускному курсі [Text] = Рroblem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses / Л. А. Волянська [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 27-30


MeSH-main:
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ ПРОБЛЕМНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ -- MEDICAL RECORDS, PROBLEM-ORIENTED
Annotation: Ґрунтом інновацій у викладанні медицини стало на сьогодні впровадження інтерактивної взаємодiї між тими, хто вчиться, і тими, хто їм допомагає, та проблемно-орієнтоване навчання. Вдосконалення викладання дитячих інфекційних хвороб через впровадження проблемно-орієнтованого підходу до навчання є необхідною вимогою часу
Студентам випускного курсу при вивченні дитячих інфекційних хвороб в основу практичного заняття покладено тематичну (згідно з темою практичного заняття) курацію хворого в присутності лікаря та під контролем викладача. Тобто центральне місце при вивченні курсу займає оригінальна проблема – конкретна хвора дитина з притаманними лише їй особливостями перебігу захворювання. Теоретичні знання в даному випадку мають пройти іспит практикою. Через конкретного пацієнта ініціюється необхідність скласти пазли «теорія і практика». Студент повинен сформулювати правильний діагноз і запропонувати застосування відповідного протоколу діагностики та лікування. Це практично-орієнтоване клінічне завдання дає змогу викладачеві працювати як індивідуально з одним студентом, так і залучати всю академічну групу як учасників консиліуму по даному хворому та мати можливість продемонструвати можливості колективного вирішення проблеми. Викладач у такій уже колективній ролевій грі виконуватиме роль супроводжуючого фасилітатора, а тюнер не обмежується лише роллю джерела знань
Additional Access Points:
Волянська, Л. А.
Воронцова, Т. О.
Бурбела, Е. І.
Рогальська, Я. В.

There are no free copies

Find similar

25.


   
    Раціональний підхід до викладання інтернатури за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" в амбулаторно-поліклінічних умовах [Text] / Л. В. Глушко [та ін.] // Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 17-19


MeSH-main:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
АМБУЛАТОРНО-ПОЛИКЛИНИЧЕСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- AMBULATORY CARE FACILITIES
Additional Access Points:
Глушко, Л. В.
Симчич, Х. С.
Гавриш, Т. Ю.
Позур, Н. З.
Рудник, В. Т.

There are no free copies

Find similar

26.


   
    Роль дисципліни «Клінічна практика» у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти [Text] = The role of “Clinical practice” discipline in preparation of future specialists of higher medical educational institutions / Н. М. Середюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 132-136. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Annotation: Клінічна практика студентів-медиків одна із найважливіших складових професійної підготовки будь-якого спеціаліста і є центральним елементом викладання і вивчення навчальної програми. Клінічна практика з терапії є процесом закріплення теоретичних знань, практичних умінь і навичок, отриманих в процесі навчання студента, і формування універсальних та професійних компетенцій майбутнього лікаря-терапевта, сімейного лікаря, лікаря загальної практики, тобто набуття досвіду у вирішенні реальних професійних завдань. На кафедрі внутрішньої медицини №2 та медсестринства із 2020-2021 навчального року введена вибіркова дисципліна «Клінічна практика в терапії» для студентів 5 курсу медичного факультету (спеціальність «лікувальна справа», «педіатрія»). Клінічна практика в терапії складається із трьох змістових модулів: «Основні методи обстеження та діагностики в кардіології», «Особливості обстеження та діагностики в ревматології, гастроентерології, нефрології. Діагностика основних інфекційних хворіб», «Клінічна практика в пульмонології, ендокринології, гематології». На практичних заняттях велика увага приділяється виконанню практичних навичок і умінню розв’язувати ситуаційні задачі. Студенти вдосконалюють свої навички з фізикального обстеження всіх органів і систем та встановлюють ступінь їх порушення, навчаються реєстрації електрокардіограми, проводити серцево-легеневу реанімацію, пікфлуометрію, аспірацію кісткового мозку, інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних методів дослідження, обґрунтовувати та формулювати попередній діагноз, призначити лікування і вибрати подальший маршрут пацієнта залежно від діагностованої патології.
Clinical practice of medical students is one of the most important parts of the professional training of any specialist and is a key point of the curriculum. Clinical practice in therapy is the process of knowledge and practical skills “fixing”, acquired during the studying process and formation of universal professional competences of future therapists, physicians, particularly experience acquisition in solving the real professional tasks
Clinical practice is aimed at improving knowledge and skills in the organization and provision of emergency care in emergencies in therapy, consolidation and deepening the ability to make rational choices of drug and non-drug therapy taking into account the mechanism of action, etiology, pathogenesis of the disease, patient age, acquisition of skills in disease prevention, medical examination of patients with therapeutic diseases and the basic principles of rehabilitation in the clinic of internal medicine
The greatest attention in practical classes is paid to the ability to register the electrocardiogram in 12 standard leads; interpret the results of daily monitoring of blood pressure, ergometry, treadmill test, coronary angiography, echocardiography; perform peak flowmetry; interpret the results of instrumental studies (ultrasound examination of the abdominal cavity, pleural sinuses, thyroid gland, kidneys, pelvic organs, computed tomography and magnetic resonance imaging of the chest, abdominal cavities; radiographs of the chest, radiography of the joints, spine); results of laboratory tests; results of fibroesophagogastroduodenoscopy and pH-metry; determine the rate of glomerular filtration of the kidneys by CKD-EPI; perform electrical defibrillation and perform cardiovascular resuscitation
Additional Access Points:
Середюк, Н. М.
Деніна, Р. В.
Звонар, П. П.
Гайналь, Н. П.
Волинський, Д. А.
Федорченко, М. В.
Барила, Н. І.

There are no free copies

Find similar

27.


    Эльгаров, А. А.
    Самостоятельная работа студентов на кафедре пропедевтики внутренних болезней - важная часть учебно-образовательного процесса [Text] / А. А. Эльгаров, М. А. Калмыкова, М. А. Эльгаров // Терапевтический архив. - 2014. - Т. 86, № 10. - С. 82-86


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)

СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)
ЭТИКА -- ETHICS
Additional Access Points:
Калмыкова, М. А.
Эльгаров, М. А.

There are no free copies

Find similar

28.


   
    Спостереження клінічно рідкісної форми раку : дидактичне застосування у викладанні [Text] / А. М. Підлецький [и др.] // Мистецтво лікування. - 2017. - № 3. - С. 24-26


MeSH-main:
СЛЮННЫХ ЖЕЛЕЗ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- SALIVARY GLAND NEOPLASMS (диагностика, кровь, моча, патофизиология, терапия)
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE (использование, методы)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Additional Access Points:
Підлецький, А. М.
Рудіченко, В. М.
Снігир, Н. В.
Карбівнича, Н. Г.

There are no free copies

Find similar

29.


    Пилипчук, І. С.
    Сучасні вимоги та виклики для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19 [Text] / І. С. Пилипчук, О. Й. Снітовська, В. В. Флуд. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 131-134. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
Additional Access Points:
Снітовська, О. Й.
Флуд, В. В.

There are no free copies

Find similar

30.


    Огарь, С. В.
    Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні [Text] / С. В. Огарь, О. Я. Барковська // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 48-50

Rubrics: Образование фармацевтическое

   Клиническая практика студентов


Additional Access Points:
Барковська, О. Я.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-34 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)