Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
full informationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Клиническая практика студентов<.>)
Total number of found documents : 34
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-34 
1.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Moroz V. M., Makarov S. Yu.
Title : Features of changes of the functional state of higher nervous activity of the students of higher educational medical institutions in the dynamics of the academic year
Parallel titles :Особливості змін з боку показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів медичних закладів вищої освіти в динаміці навчального року
Place of publication : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2018. - № 31. - С. 5-10 (Cipher ВУ45/2018/31)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES
Annotation: In the structure of the most important components to ensure the optimal course of processes of psychophysiological adaptation of student’s youth, a special place occupies a degree of psychophysiological readiness of the organism to effectively mastering professionally meaningful skills and actions. The purpose of the study is to determine the peculiarities of changes in the leading indicators of the functional state of higher nervous activity of students of medical institutions of higher education in the dynamics of the academic year. Determination of the level of development of indicators of the functional state of higher nervous activity of students was conducted during the academic year with the use of the licensed computer complex “Efecton Studio”. Statistical processing of the received materials was carried out on the basis of the use of parametric methods using the program package of multidimensional statistical analysis “Statistica 6.1”. The obtained results confirm the presence of certain regularities. First, attention should be paid to the deterioration during the period of stay in institutions of higher education in the medical profile of the expression of such indicators of the functional state of higher nervous activity as the speed of simple and differentiated visual-motor reactions and the balance of nervous processes. Secondly, it is necessary to determine stable results in the dynamics of the academic year, which are characteristic of the indicators of mobility of the nervous processes. Thirdly, it should be emphasized that for indicators of speed of audio-motor reaction the most typical tendency is gradual improvement in the dynamics of time of stay in medical institutions of higher education. Such a variety of palettes of the studied indicators of the degree of development of the leading indicators of the functional state of higher nervous activity of the body of students and students requires to be taken into account when assessing the psychophysiological status of the subjects and the development of a set of diagnostic means for identifying the processes of forming the functional capabilities and adaptive resources of youth, who receive medical educationУ структурі найважливіших компонентів забезпечення оптимального перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді особливе місце займає ступінь психофізіологічної готовності організму до ефективного засвоєння професійно-значущих навичок і дій. Метою дослідження є визначення особливостей змін з боку провідних показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів медичних закладів вищої освіти в динаміці навчального року. Визначення рівня розвитку показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів проводилось протягом навчального року із застосуванням ліцензованого комп’ютерного комплексу “Еffеcton Studio”. Статистичне опрацювання отриманих матеріалів здійснювалось на підставі використання пакету програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1” за допомогою параметричних методів. Отримані результати засвідчують наявність певних закономірностей. По-перше, слід звернути увагу на погіршання протягом часу перебування в закладів вищої освіти медичного профілю рівня вираження таких показників функціонального стану вищої нервової діяльності, як швидкість простої і диференційованої зорово-моторної реакції та врівноваженість нервових процесів. По-друге, необхідно визначити стабільні результати в динаміці навчального року, властиві для показників рухливості нервових процесів. По-третє, потрібно підкреслити, що для показників швидкості аудіо-моторної реакції найбільш характерною тенденцією є поступове покращання у динаміці часу перебування в медичних закладах вищої освіти. Таке розмаїття палітри досліджуваних показників ступеня розвитку провідних показників функціонального стану вищої нервової діяльності організму студенток і студентів вимагає на урахування під час здійснення оцінки психофізіологічного статусу досліджуваних осіб та розроблення комплексу діагностичних засобів оцінки процесів формування функціональних можливостей та адаптаційних ресурсів дівчат і юнаків, які здобувають медичну освіту.
Find similar

2.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Snizhko T. B., Vorobiy V. D., Snizhko S. S., Churpiy I. K., Shpilchak L. Ya.
Title : Formation and evaluation Features of clinical thinking in distance learning students [Electronic resource]
Place of publication : Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 165-169 (Cipher АУ50/2021/2)
Type and amount of resource: Електрон. текст. дані
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
Annotation: An important component of the educational program is to ensure professional erudition, development of clinical thinking (CT), the formation of students’ basic practical skills. In the year of the pandemic, it is especially difficult to really promote the development of these components of professional development in students, and modern pedagogical teaching methods, despite their effectiveness in the offline learning process, need development, improvement during distance learning. The need for the formation of CT students was determined by the founders of medicine many centuries ago, important in the creation of professional thinking was the psychological and pedagogical relationship "teacher-student-patient". Unfortunately, today this chain is lost, but the need to form analytical and exploratory thinking in medical students is extremely important, so it is necessary to revise and analyze the pedagogical methodology for modernization and use in distance learning. CT is an element of future professional activity with the help of which an algorithm of actions in specific clinical situations is created, it is the ability to identify and analyze, as well as to search and evaluate relevant information to achieve the appropriate conclusion. This article tries to conduct a conceptual analysis of the pedagogical methodology of CT formation and the possibility of their application in the conditions of distance learning of the discipline "obstetrics and gynecology". New technological programs are necessary for modeling simulation training. The main tasks of higher medical school are to achieve maximum development of intellectual abilities of the student, in the online format this can be achieved through the use of "virtual patients", situational tasks and cases, game techniques and clarity. However, methods of CT assessment and finding a strategy for its development are also important, as it is a key element of doctors’ daily practice. In the 21st century, students need to think through their development, be able to work in teams, distinguish between relevant and irrelevant information from the patient, and be multilingual and highly developed so that they can be effective in all disciplines. These are the characteristics that are expected of modern medical students. However, when faced with unspecified emergencies, they are unable to make the right clinical decisions, leading to accidents. The reason for this is the lack of CT skills among young doctors, so the formation begins in school, adapting to the conditions created by the pandemic. Medical schools should teach the principles of scientific methodology and evidence-based medicine, including analytical and critical thinking, throughout the curriculum. It is important to develop a professional algorithm for the development of CT in each teacher, in order to rely on the development stimulus not only on the theoretical basis of students, but also on the ability to analyze clinical situations, and what is important to act properly algorithmically. Attention should be paid to the psychological and pedagogical aspects and approaches to the development of each student in particular. Moreover, there is no consensus on the most effective learning model for teaching CT skills and clinical considerations, and this skill is not effectively tested in medical schools, so the analysis of existing methods and their application in distance learning is extremely importantВажливою складовою освітньої програми є забезпечення професійної ерудиції, розвитку клінічного мислення (КМ), формуванню у студентів основних практичних навичок. В рік пандемії особливо важко справді посприяти розвитку даних складових професійного розвитку в студентів, а сучасні педагогічні методи навчання, незважаючи на їхню ефективність в оф-лайн навчальному процесі, потребують розвитку, вдосконалення в час дистанційного навчання. Необхідність формування в студентів клінічного мислення було визначено основоположниками медицини вже багато століть назад, важливим у створенні професійного мислення був психологічно- педагогічний зв’язок «викладач-студент-пацієнт». На жаль, сьогодні даний ланцюг втрачено, але необхідність формування аналітико-пошукового мислення в студентів медичних вузів є надзвичайно важливою, тому необхідний перегляд та аналіз педагогічної методології для модернізації та використання їх в умовах дистанційного навчання. Клінічне мислення - це елемент майбутньої професійної діяльності за допомогою її створюється алгоритм дій в конкретних клінічних ситуаціях, це здатність ідентифікувати та аналізувати, а також шукати та оцінювати відповідну інформацію для досягнення відповідного висновку. Ця стаття намагається провести концептуальний аналіз педагогічної методології формування критичного мислення та можливість застосування їх в умовах дистанційному навчанні дисципліни «акушерство та гінекологія». Нові технологічні програми є необхідними для моделювання симуляційного навчання. Основними завданнями вищої медичної школи є досягнення максимального розвитку інтелектуальних здібностей студента, в онлайн форматі цього можливо досягти завдяки використанню методів «віртуальних пацієнтів», ситуаційних задач та кейсів, ігрові методики та наочності
Find similar

3.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Tymochko N. B.
Title : Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students
Parallel titles :Використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу
Place of publication : Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 191-193 (Cipher АУ50/2019/1)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Annotation: The aim of the work was to analyze interactive education methods during teaching of internal medicine for 6-year students of the Faculty of Medicine. The 6-year students have already some basic theoretical, as well as practical material. They can make differential diagnostics, diagnoses, set reatment process aim and stages in order to solve patient’s problems. The main part in preparation of a doctor in modern conditions has to correspond to problems of the health care, as well as the society in general. A modern physician must not only be competent in the branch of his/her restricted professional tasks, but also to be aware of diagnostics and treatment, evidence-based medicine basics, to stay tuned in interdisciplinary branches. That’s why a modern teacher educating 6-year students in a department of internal medicine accordingly has to know interactive methods of teaching of theoretical material for knowledge acquisition improvement by the students, modern methods of diagnostics, and necessarily to perform lessons in practical training centers for drilling and learning of practical materialМета роботи - проаналізувати використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу медичного факультету. Основна частина. Підготовка лікаря в сучасних умовах повинна відповідати як питанням охорони здоров'я, так і суспільства в цілому, при цьому сучасний лікар не тільки повинен бути компетентний в області своїх вузькопрофесійних завдань, але і легко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні. Висновок. Впровадження інтерактивні технології викладання дасть змогу у майбутньому отримати високо кваліфікованого лікаря-практика
Find similar

4.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Kostyshyn A. B., Kostyshyn Z. T., Ilnytska O. M., Shturmak V. M., Verbovska R. I., Divnych T. Ya.
Title : Main trends in the development of odern medical education [Electronic resource]
Parallel titles :Основні тенденції розвитку сучасної медичної освіти
Place of publication : Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 149-155 (Cipher АУ50/2023/3)
Type and amount of resource: Електрон. текст. дані
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Annotation: Under modern conditions, the world is developing globally. Analyzing the main directions, it is worth noting that in the economy, this notion is expressed by the transition of most peoples and cultures to market relations; in politics – to democracy; in the system of social communications – to tolerance; in the field of the general organization of the life process – to the model of an open society and sustainable human development. Education and science are no exception. They prepare people for independent living and form their perspective on the civilizational future of humanity. This article examines the main trends of modern education, in particular, medical education, which include priority development in the strategy of newest state-building; ensuring its quality; anthropocentrism, development and equal access to quality education as an open holistic system, its informatization; modernization of content and educational technologies; innovative development of education as a response to the challenges of innovative progress; organic connection with science and culture; complementation of diverse knowledge modern education system; formation of scientific and inclusive education; its practical orientation. The countries that have succeeded are those where education has been established as a priority area of life. A relevant area of the world-class education level is its functioning and development as a democratic system. The next area is the social role of education in social cohesion development. In this case, working with internally displaced persons and students is a particular challenge. The difficulty in the political and socio-economic situation in Ukraine requires an immediate solution to this problem to unite our society as quickly and effectively as possible, namely through the development of educational communities. Social cohesion is complex but important to study. Therefore, it is necessary to understand its elements: mutual assistance, trust, otherness acceptance, justice perception, and civic engagement. The level of social cohesion in Ukrainian society is low and, according to some reports, tends to decline. This decline is a consequence of growing social inequality, low levels of public trust in government and other institutions, massive social disintegration, and depreciation of social solidarity and work values.The interests in increasing social cohesion require the implementation of a set of scientific, practical, and institutional measures. The development of social cohesion in the educational environment is a priority for Ukraine and the EU. It is necessary to overcome obstacles and take certain steps to implement this priority area of social and educational policy. Education in any country is a national product developed considering national traditions, lifestyle features, and national character. Therefore, a reasonable combination of traditions and innovations opens the door to the future and ensures the development of a person as a citizen of a country and a human being capable of living in the European and global space. These trends appear as the main guidelines for the improvement of education todayУ сучасних умовах світ розвивається глобально. Аналізуючи основні напрямки, слід відзначити, що в економіці – ­це перехід більшості народів і культур до ринкових відносин; у політиці – до демократії; в системі соціальних комунікацій – до толерантності; у сфері загальної організації життєвого процесу – до моделі відкритого суспільства та сталого людського розвитку. Не є виключенням освіта й наука. Саме вони забезпечують підготовку людини до самостійного життя, формують її перспективні уявлення щодо цивілізаційного майбутнього людства. Дана стаття розглядає основні тенденції сучасної освіти, зокрема, медичної: пріоритетний розвиток в стратегії новітнього державотворення; забезпечення її якості; людиноцентризм, розвиток та рівний доступ до якісної освіти, як відкритої цілісної системи, її інформатизація; модернізація змісту і навчальних технологій; органічний зв’язок з наукою і культурою; інноваційний розвиток освіти як відповідь на виклики інноваційного типу прогресу; взаємодоповнення різнопланових знань у системі сучасного навчання; становлення наукової та інклюзивної освіти; її практична спрямованість. Успіху досягли ті країни, де наука утверджувалась як пріоритетна сфера життєдіяльності. Важливим напрямком світового рівня в освіті є її функціонування та розвиток як демократичної системи. Наступним напрямком є соціальна роль навчання в розвитку суспільної згуртованості. При цьому особливою проблемою є робота з внутрішньо переміщеними особами, студентством. Складна політична та соціально-економічна ситуація в Україні вимагає негайного вирішення цієї проблеми для якомога швидшого та ефективного об’єднання нашого суспільства, зокрема, через розвиток освітніх спільнот
Find similar

5.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Title : «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты
Place of publication : СтоматологИНФО. - 2015. - № 6. - С. 14-15 (Cipher СУ36/2015/6)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL

АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
Find similar

6.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Запорожан В. М.
Title : Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 38-40 (Cipher МУ7/2014/2)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL

Find similar

7.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Дідик Н. В.
Title : Інтерактивні технології навчання і формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вузу
Parallel titles :Interactive technologies of training and clinical mentality of students of junior courses of medical university
Place of publication : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 474-477 (Cipher ВУ80/2016/20/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Find similar

8.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Нерянов Ю. М., Кравченко В. І.
Title : Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ
Place of publication : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 52-54 (Cipher МУ7/2010/3)
Subject headings: Образование медицинское
Клиническая практика студентов
Find similar

9.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Дрогомирецька Н. В.
Title : Виробнича лікарська практика з акушерства та гінекології як засіб підвищення професійної компетентності майбутнього спеціаліста [Electronic resource]
Place of publication : Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 105-108 (Cipher АУ50/2021/3)
Type and amount of resource: Електрон. текст. дані
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Find similar

10.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Манащук Н. В.
Title : Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 85-86 (Cipher МУ7/2014/4)
MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Find similar

11.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Березницький Я. С., Сулима В. П., Маліновський С. Л.
Title : Досвід проведення модуля «Невідкладна абдомінальна хірургія та проктологія»
Place of publication : Харківська хірургічна школа. - Х., 2018. - N 1. - С. 185-188 (Cipher ХУ5/2018/1)
MeSH-main: ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Annotation: Основним завданням вищого навчального медичного закладу є підготовка кваліфікованого лікаря загальної практики. Тому належне викладання хірургії в комплексі інших дисциплін створить умови для якісної підготовки лікаря та якісного надання медичної допомоги на засадах сімейної медицини в майбутньому. Рівень кваліфікації лікаря стоїть на першому місці в системах освіти різних країн, тому зрозуміла необхідність застосування кредитно-модульної системи при викладанні хірургії для підготовки лікарів за фахом «Загальна практика-сімейна медицина». Для достатнього засвоєння необхідного обсягу знань та вмінь при викладанні хірургії необхідно організовувати структуру практичного заняття згідно рівнів професійної підготовки (рівнів засвоєння), виробничу практику «Помічник лікаря стаціонару» проводити під час навчання на модулі та будувати навчальний процес з відпрацюванням пропущених занять в додатково відведений термін. Вищенаведені заходи дозволяють покращити якість засвоєння дисципліни. Навіть студенти з великою кількістю пропусків отримають необхідний рівень теоретичних знань, практичних навиків та вмінь
Find similar

12.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Резніченко Н. Ю.
Title : Досвід удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі дерматовенерології
Parallel titles :Experience of improvement of independent work of students at the department of dermatovenereology
Place of publication : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 470-472 (Cipher ВУ80/2016/20/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Find similar

13.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Котвіцька А. А., Барковська О. Я., Гавриш Н. Б., Огарь С. В.
Title : Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації
Place of publication : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 4. - С. 32-40 (Cipher СУ53/2017/3/4)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Annotation: Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особливостей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порівняння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особливості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приділялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості підготовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу
Find similar

14.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Думанский Ю.В., Івнєв Б.Б., Первак М.Б.
Title : Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького
Place of publication : Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 48-50 (Cipher МУ7/2013/2)
MeSH-main:
Find similar

15.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Тодоріко Л. Д., Шевченко О. С., Єременчук І. В., Тодеріка Я. І., Денежко А. В., Мойсей Л. В., Миронюк А. Р., Побігун Д. В., Качур М.
Title : Комунікація, як складова компетенція симуляційного навчання
Parallel titles :Communication as a component of simulation training competence
Place of publication : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 64-70 (Cipher БУ5/2023/27/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Annotation: Медична освіта в Україні є невід’ємною частиною національної системи освіти та охорони здоров’я. Медична освіта особливо важлива та актуальна на сьогоднішній день, в умовах війни, коли підвищуються вимоги до майбутнього професіонала. Симуляційне навчання – обов'язковий компонент професійної підготовки, що використовується як модель професійної діяльності з метою надання можливостей кожному навчитися виконувати професійну навичку чи її елемент відповідно до професійних стандартів надання медичної допомоги. У змісті поняття педагогічної компетентності інтегруються теоретичні психолого-педагогічні знання, практичні вміння, досвід і важливі для педагогічної роботи якості особистості, серед яких варто відзначити потребу самовдосконалення, наявність критичного мислення, прагнення до творчості, любов до професії. Мета роботи - визначити роль комунікацій як складової компетенції у навчанні в умовах сучасних реалій. Матеріал і методи. Проаналізовано роль комунікації, як складової компетенції симуляційного навчання та дані доступних вітчизняних і зарубіжних публікацій, що містять інформацію про ймовірні шляхи вдосконалення вищої медичної освіти. Результати та обговорення. Вектор медичної освіти спрямований насамперед на формування компетенцій, які, відповідно, направлені на освітню діяльність: лекції, семінари, дистанційні модулі тощо. Проте саме теоретична база є першим етапом на шляху до засвоєння всієї матриці компетенцій спеціаліста, а отримані знання вимагають подальшого підкріплення практичними вміннями. Перший практичний досвід «без страху» за неправильне виконання і без ризику для пацієнта студент отримує саме за допомогою симуляційної методики. Симуляційні методи навчання вже досить широко увійшли до сучасного освітнього процесу і, незалежно від ступеня складності манекена, використовуються на практичних заняттях для формування загальнопрофесійних та професійних компетенцій майбутнього спеціаліста. Основою, на якій будується тренінг, є знання, тому їх слід проводити після засвоєння теоретичного матеріалу на лекціях, семінарах, круглих столах, відео-конференціях та подальшої оцінки рівня набутих знань (опитування, тестування). Таким чином, тренінг – це процес активного навчання, метою якого є закріплення знань та засвоєння умінь та навичок. У традиційному розумінні симуляційний тренінг являє собою практичне заняття з використанням симуляційних технологій, що включає поглиблене вивчення теоретичного матеріалу на попередньому етапі і виконання прикладних практичних завдань із наступним зворотним зв'язком, наприклад, розбором результатів заняття самими студентами спільно з викладачем на дебрифінгу. Висновки. Розвиток медичної освіти та підготовка конкурентноспроможного фахівця є актуальним питанням сучасної освіти, тим паче в умовах воєнного стану в країні. Виникає необхідність впровадження нових методів та підходів до формування професійних якостей майбутнього медичного фахівця. В умовах реформування медичної освіти, на основі отриманих теоретичних знань важливим є підвищення рівня професіоналізму через покращення практичної взаємодії студента з пацієнтом. Симуляційне відпрацювання практичних компетенцій, підвищення рівня комунікативних навичок дозволить сформувати стійкі кваліфікаційні навики випускників вищих медичних закладів, що, відповідно, дозволить забезпечити практичну охорону здоров’я висококваліфікованими фахівцямиMedical education in Ukraine is an integral part of the national system of education and health care. Medical education is especially important and relevant today, in the conditions of war, when the requirements for the future professional are increasing. Simulation training is a mandatory component of professional training, which is used as a model of professional activity in order to provide opportunities for everyone to learn to perform a professional skill or its element in accordance with professional standards of providing medical care. The content of the concept of pedagogical competence integrates theoretical psychological and pedagogical knowledge, practical skills, experience, and personal qualities important for pedagogical work, among which it is worth noting the need for self-improvement, the presence of critical thinking, the desire for creativity, and love for the profession. Aim. To determine the role of communications as a component of competence in education in the conditions of modern realities. Materials and methods. The role of communication as a component of the competence of simulation training and the data of available national and foreign publications containing information on possible ways to improve higher medical education are analyzed. Results and discussion. The vector of medical education is aimed primarily at the formation of competencies, which, accordingly, are directed to educational activities: lectures, seminars, remote modules, etc. However, it is the theoretical base that is the first stage on the way to mastering the entire matrix of specialist competencies, and the acquired knowledge requires further reinforcement with practical skills. The student gets the first practical experience "without fear" of incorrect execution and risk for the patient precisely with the help of simulation techniques. Simulation teaching methods have already become quite widespread in the modern educational process and, regardless of the degree of complexity of the mannequin, are used in practical classes to form the general professional and professional competencies of the future specialist. The basis on which the training is built is knowledge, so they should be conducted after learning the theoretical material at lectures, seminars, round tables, video conferences and further assessment of the level of acquired knowledge (surveys, tests). Thus, training is a process of active learning, the purpose of which is to consolidate knowledge and master skills. In the traditional sense, simulation training is a practical session using simulation technologies, which includes an in-depth study of theoretical material at the previous stage and the implementation of applied practical tasks with subsequent feedback, for example, analysis of the results of the session by the students themselves together with the teacher at a debriefing. Conclusions. The development of medical education and training of a competitive specialist is an urgent issue of modern education, especially in the conditions of martial law in the country. There is a need to introduce new methods and approaches to the formation of professional qualities of the future medical specialist. In the conditions of reforming medical education, it is essential to increase the level of professionalism on the basis of the obtained theoretical knowledge through the improvement of the practical interaction of the student with the patient. Simulation training of practical competencies and improvement of communication skills will help develop sustainable qualification skills of graduates of higher medical institutions, ensuring that highly qualified specialists provide practical health care
Find similar

16.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Думанський Ю. В., Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кетінг О. В.
Title : Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина”
Parallel titles :Performance management of learning practical skills by Donetsk national medical university graduates with a specialization in “Medicine”
Place of publication : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 46-47 (Cipher МУ7/2017/3)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МОДЕЛИ СТРУКТУРНЫЕ -- MODELS, STRUCTURAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Annotation: У статті розглянуто особливості впровадження симуляційних технологій у педагогічний процес та здійснення контролю засвоєння практичних навичок студентами, опираючись на досвід створення та використання у практично-орієнтованому навчанні центру симуляційної медицини, що дозволяє забезпечити якісну практичну підготовку майбутніх лікарів та суттєво підвищити ефективність засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю «Медицина»
Find similar

17.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Соколова Л. В., Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мандзій З. П.
Title : Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації
Place of publication : Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 31-33. (Cipher МУ7/2009/1)
Subject headings: Клиническая практика студентов
Информационные системы в клинической фармакологии-- исп
Фармакология клиническая-- обуч
Find similar

18.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Пришляк О. Я., Дикий Б. М., Кондрин О. Є., Копча В. С.
Title : Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб
Place of publication : Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 31-33 (Cipher МУ7/2008/1)
Subject headings: Студенты лечебных факультетов-- обуч
Клиническая практика студентов
Find similar

19.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Хопта Р. М.
Title : Особливості вивчення модуля «Незнімне протезування» студентами 3 курсу стоматологічного факультету
Place of publication : Галицький лікар. вісн. - Івано-Франків., 2016. - Т. 23, № 1. - С. 101-102 (Cipher ГУ1/2016/23/1)
Notes : Библиогр.: с. 102
MeSH-main: ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS

ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Find similar

20.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Мойсеєнко В. О., Никула Т. Д., Шевчук С. Г., Осташевська
Title : Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах
Place of publication : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 41-43 (Cipher МУ7/2010/3)
Subject headings: Терапия (дисциплина)-- обуч
Образование медицинское
Клиническая практика студентов
Find similar

21.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Шінкарук-Диковицька М. М. , Федик Т. В., Побережна Г. М., Гаджула Н. Г.
Title : Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи
Parallel titles :Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects
Place of publication : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208 (Cipher ВУ45/2017/29)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Annotation: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішенняThe work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined
Find similar

22.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Березнюк В. В., Ламза Н. В.
Title : Практическое применение методов проблемно-развивающего обучения студентов на цикле оториноларингологии
Place of publication : Журн. вушних, носових і горлових хвороб. - Київ, 2016. - № 2. - С. 65-69 (Cipher ЖУ4/2016/2)
MeSH-main: ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Find similar

23.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Title : Про порядок направлення на стажування лікарів і їх наступного допуску до лікарської діяльності
Place of publication : СтоматологИНФО. - 2016. - № 4 (Спецвыпуск). - С. 26 (Cipher СУ36/2016/4 (Спецвыпуск))
MeSH-main: СОЦИАЛЬНОГО КОНТРОЛЯ ПОЛИТИКА -- SOCIAL CONTROL POLICIES
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Find similar

24.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Волянська Л. А., Воронцова Т. О., Бурбела Е. І., Рогальська Я. В.
Title : Проблемно-орієнтоване викладання дитячих інфекційних хвороб для студентів медичного факультету на випускному курсі
Parallel titles :Рroblem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses
Place of publication : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 27-30 (Cipher МУ7/2020/1)
MeSH-main: КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ ПРОБЛЕМНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ -- MEDICAL RECORDS, PROBLEM-ORIENTED
Annotation: Ґрунтом інновацій у викладанні медицини стало на сьогодні впровадження інтерактивної взаємодiї між тими, хто вчиться, і тими, хто їм допомагає, та проблемно-орієнтоване навчання. Вдосконалення викладання дитячих інфекційних хвороб через впровадження проблемно-орієнтованого підходу до навчання є необхідною вимогою часуСтудентам випускного курсу при вивченні дитячих інфекційних хвороб в основу практичного заняття покладено тематичну (згідно з темою практичного заняття) курацію хворого в присутності лікаря та під контролем викладача. Тобто центральне місце при вивченні курсу займає оригінальна проблема – конкретна хвора дитина з притаманними лише їй особливостями перебігу захворювання. Теоретичні знання в даному випадку мають пройти іспит практикою. Через конкретного пацієнта ініціюється необхідність скласти пазли «теорія і практика». Студент повинен сформулювати правильний діагноз і запропонувати застосування відповідного протоколу діагностики та лікування. Це практично-орієнтоване клінічне завдання дає змогу викладачеві працювати як індивідуально з одним студентом, так і залучати всю академічну групу як учасників консиліуму по даному хворому та мати можливість продемонструвати можливості колективного вирішення проблеми. Викладач у такій уже колективній ролевій грі виконуватиме роль супроводжуючого фасилітатора, а тюнер не обмежується лише роллю джерела знань
Find similar

25.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Глушко Л. В., Симчич Х. С., Гавриш Т. Ю., Позур Н. З., Рудник В. Т.
Title : Раціональний підхід до викладання інтернатури за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" в амбулаторно-поліклінічних умовах
Place of publication : Сімейна медицина. - 2015. - № 4. - С. 17-19 (Cipher СУ21/2015/4)
MeSH-main: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
АМБУЛАТОРНО-ПОЛИКЛИНИЧЕСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- AMBULATORY CARE FACILITIES
Find similar

26.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Середюк Н. М., Деніна Р. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Волинський Д. А., Федорченко М. В., Барила Н. І.
Title : Роль дисципліни «Клінічна практика» у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти [Electronic resource]
Parallel titles :The role of “Clinical practice” discipline in preparation of future specialists of higher medical educational institutions
Place of publication : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 132-136 (Cipher АУ50/2021/1)
Type and amount of resource: Електрон. текст. дані
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Annotation: Клінічна практика студентів-медиків одна із найважливіших складових професійної підготовки будь-якого спеціаліста і є центральним елементом викладання і вивчення навчальної програми. Клінічна практика з терапії є процесом закріплення теоретичних знань, практичних умінь і навичок, отриманих в процесі навчання студента, і формування універсальних та професійних компетенцій майбутнього лікаря-терапевта, сімейного лікаря, лікаря загальної практики, тобто набуття досвіду у вирішенні реальних професійних завдань. На кафедрі внутрішньої медицини №2 та медсестринства із 2020-2021 навчального року введена вибіркова дисципліна «Клінічна практика в терапії» для студентів 5 курсу медичного факультету (спеціальність «лікувальна справа», «педіатрія»). Клінічна практика в терапії складається із трьох змістових модулів: «Основні методи обстеження та діагностики в кардіології», «Особливості обстеження та діагностики в ревматології, гастроентерології, нефрології. Діагностика основних інфекційних хворіб», «Клінічна практика в пульмонології, ендокринології, гематології». На практичних заняттях велика увага приділяється виконанню практичних навичок і умінню розв’язувати ситуаційні задачі. Студенти вдосконалюють свої навички з фізикального обстеження всіх органів і систем та встановлюють ступінь їх порушення, навчаються реєстрації електрокардіограми, проводити серцево-легеневу реанімацію, пікфлуометрію, аспірацію кісткового мозку, інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних методів дослідження, обґрунтовувати та формулювати попередній діагноз, призначити лікування і вибрати подальший маршрут пацієнта залежно від діагностованої патології. Clinical practice of medical students is one of the most important parts of the professional training of any specialist and is a key point of the curriculum. Clinical practice in therapy is the process of knowledge and practical skills “fixing”, acquired during the studying process and formation of universal professional competences of future therapists, physicians, particularly experience acquisition in solving the real professional tasksClinical practice is aimed at improving knowledge and skills in the organization and provision of emergency care in emergencies in therapy, consolidation and deepening the ability to make rational choices of drug and non-drug therapy taking into account the mechanism of action, etiology, pathogenesis of the disease, patient age, acquisition of skills in disease prevention, medical examination of patients with therapeutic diseases and the basic principles of rehabilitation in the clinic of internal medicineThe greatest attention in practical classes is paid to the ability to register the electrocardiogram in 12 standard leads; interpret the results of daily monitoring of blood pressure, ergometry, treadmill test, coronary angiography, echocardiography; perform peak flowmetry; interpret the results of instrumental studies (ultrasound examination of the abdominal cavity, pleural sinuses, thyroid gland, kidneys, pelvic organs, computed tomography and magnetic resonance imaging of the chest, abdominal cavities; radiographs of the chest, radiography of the joints, spine); results of laboratory tests; results of fibroesophagogastroduodenoscopy and pH-metry; determine the rate of glomerular filtration of the kidneys by CKD-EPI; perform electrical defibrillation and perform cardiovascular resuscitation
Find similar

27.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Эльгаров А. А., Калмыкова М. А., Эльгаров М. А.
Title : Самостоятельная работа студентов на кафедре пропедевтики внутренних болезней - важная часть учебно-образовательного процесса
Place of publication : Терапевтический архив. - 2014. - Т. 86, № 10. - С. 82-86 (Cipher ТР8/2014/86/10)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL

СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ЭТИКА -- ETHICS
Find similar

28.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Підлецький А. М., Рудіченко В. М., Снігир Н. В., Карбівнича Н. Г.
Title : Спостереження клінічно рідкісної форми раку : дидактичне застосування у викладанні
Place of publication : Мистецтво лікування. - 2017. - № 3. - С. 24-26 (Cipher МУ55/2017/3)
MeSH-main: СЛЮННЫХ ЖЕЛЕЗ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- SALIVARY GLAND NEOPLASMS
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Find similar

29.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Пилипчук І. С., Снітовська О. Й., Флуд В. В.
Title : Сучасні вимоги та виклики для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19 [Electronic resource]
Place of publication : Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 131-134 (Cipher АУ50/2021/3)
Type and amount of resource: Електрон. текст. дані
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Find similar

30.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Огарь С. В., Барковська О. Я.
Title : Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні
Place of publication : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 48-50 (Cipher МУ7/2012/1)
Subject headings: Образование фармацевтическое
Клиническая практика студентов
Find similar

 1-30    31-34 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)