Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (2)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Международный обмен в области образования<.>)
Total number of found documents : 55
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-55 
1.


    Barg, Wojciech
    Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 [Text] / Wojciech Barg // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
There are no free copies

Find similar

2.


    Tkachenko, V. I.
    Croatian primary care: features of family doctors’training and work. Ukrainian movement of young general practitioners’ activity in exchange programs [Text] = Первинна медична допомога у Хорватії: особливості навчання та роботи сімейних лікарів. Участь Українського руху молодих лікарів загальної практики у програмах обміну досвідом / V. I. Tkachenko, O. I. Alekseichenko // Сімейна медицина. - 2018. - № 6. - P49-51


MeSH-main:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, оборудование, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (использование, история, кадры, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ЕДИНАЯ СИСТЕМА КОДИРОВАНИЯ -- HEALTHCARE COMMON PROCEDURE CODING SYSTEM (использование, стандарты, статистика, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика, тенденции)
ХОРВАТИЯ -- CROATIA
ВРАЧИ ПЕРВИЧНОЙ ПОМОЩИ -- PHYSICIANS, PRIMARY CARE (использование, история, обучение, организация и управление, статистика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Annotation: The article represents the results of the activities of the Ukrainian movement of young general practitioners, participation in Croatian exchange program, which provided an opportunity to get acquainted with the features of training and work of Croatian family doctors. The achievements and challenges of Croatian primary care and education of family doctors as steps for improvement in Ukraine are described
У статті представлено результати діяльності Українського руху молодих лікарів загальної практики, участь у хорватській програмі обміну досвідом, яка надала можливість ознайомитися з особливостями навчання та роботи хорватських сімейних лікарів. Охарактеризовано досягнення та проблеми хорватської первинної медичної допомоги та освіти сімейних лікарів, а також шляхи покращення для України
Additional Access Points:
Alekseichenko, O. I.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015» [Text] // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 5. - С. 60-61


MeSH-main:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (история, статистика, тенденции)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
There are no free copies

Find similar

4.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Text] = Іnformation system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 46-50


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Annotation: Підвищення ефективності викладання та об’єктивності оцінювання дисциплін можливе за допомогою інноваційних освітніх та комп’ютерних технологій. Підготовка фахівців із числа іноземних громадян з високим рівнем практичної компетентності – один із важливих чинників подальшого розвитку навчального закладу в напрямку інтеграції у міжнародний освітній простір. У статті висвітлено досвід впровадження інформаційної системи комплексного семестрового тестового іспиту для підсумкового оцінювання знань іноземних студентів-медиків з метою підвищення якості підготовки лікарів із числа іноземних громадян на додипломному етапі. Число іноземних студентів зростає щорічно. Додипломна підготовка лікарів-іноземців здійснюється упродовж шести років. Рівень практичної та професійної компетентностей іноземних студентів дозволив покращити низку впроваджених новітніх технологій навчання, які продовжують удосконалюватись. Застосування інноваційних технологій оцінювання іноземних студентів на додипломному етапі підготовки лікарів дозволяє об’єктивно визначати рівень знань. Комплексний багаторівневий підхід з відповідним програмним забезпеченням дає можливість досягти об’єктивності оцінювання дисципліни, обробки даних та інтерпретації результатів. Комплексне застосування новітніх інформаційних та педагогічних технологій дозволяє суттєво підвищити рівень підготовки фахівців із числа іноземних громадян. Покращення успішності іноземних студентів у процесі навчання свідчить про ефективність навчальних методик та технологій, а також про появу з часом об’єктивної мотивації до здобуття ґрунтовних знань та вмінь. Досвід упровадження незалежної системи підсумкового оцінювання з достатнім рівнем об’єктивності може бути використаний у подальших дослідженнях щодо розробки інформаційних освітніх систем для підвищення якості додипломної підготовки лікарів із числа іноземних громадян з ефективним управлінням навчальним процесом
Additional Access Points:
Сельський, П. Р.
Вольський, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання [Text] / Т. О. Перцева [та ін.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 4. - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: Одним із важливих завдань модернізації медичної освіти в Україні є приведення його у відповідність до міжнародних критеріїв оцінювання, що стало особливо актуальним після впровадження у 2018 році Міжнародного іспиту з основ медицини. Метою даної роботи було виявити найбільш суттєві відмінності між міжнародними медичними іспитами (на прикладі The United States Medical Licensing Examination, USMLE) та вітчизняною системою ліцензійних іспитів КРОК, і на основі цього визначити напрямки модернізації медичної освіти в Україні для її адекватної адаптації до нових систем оцінювання . Найбільш суттєвими відмінностями між двома системами оцінювання є: формат проведення (на комп'ютерах/на папері); наявність/відсутність у завданнях цифрових файлів із зображеннями та аудіоданими обстежень; тематична спрямованість тестів у рамках одного/кілька предметів; різний перелік предметів, якими розподілені завдання; у випадку з USMLE набагато вища мотивація скласти іспит на максимально можливий результат. Для адаптації системи медичної освіти до подібних особливостей необхідно: забезпечувати студентів якісно ілюстрованими підручниками та змістовними базами цифрових даних щодо кожного профільного предмета; активно використовувати зображення (аудіо-, відеофайли) з названих джерел під час аналізу матеріалу та всіх видів контролю (у тому числі тестового); налагоджувати співпрацю між фундаментальними та клінічними кафедрами у процесі розробки тестових завдань, а також обміну цифровими матеріалами для проведення практичних занять. Особливе значення має синхронізація методичних підходів до проведення практичних занять та критеріїв оцінювання не лише на теоретичних, а й на клінічних кафедрах, що дозволить зробити процес навчання прозорішим та зрозумілішим. Подібний комплекс заходів допоможе не лише адаптувати студентів до іспитів міжнародного рівня, але також підвищить їхню зацікавленість та підвищить ефективність навчального процесу. Використання цифрових зображень, аудіо-, відеофайлів також сприятиме адекватній підготовці студентів до нових напрямів у медицині, таких як телемедицина та телепатологія
Additional Access Points:
Перцева, Т. О.
Шпонька, І. С.
Твердохліб, І. В.
Потоцька, О. Ю.

There are no free copies

Find similar

6.


    Алєксєєва, І. М.
    Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 201-206


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (1997) [1]. Цим документом Європа задекларувала спільний проект з інтеграції національних систем вищої освіти континенту. Розробка нормативного механізму його реалізації потребувала чимало часу та низки практичних кроків із боку країн-учасниць ЄС. Мета роботи – науково-аналітичне дослідження офіційних документів, що визначають механізм реалізації Конвенції, узагальнення її принципових положень та опорних точок, а також стану відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських базових положень. Матеріали та методи. Дослідження базувалося на аналізі банку нормативно-правових актів Верховної Ради України "Законодавство України" та міжнародних і національних актів із питань систематизації кваліфікацій. Об'єкт дослідження – принципові положення та опорні елементи європейських рамок кваліфікацій, стан і рівень відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських рамок кваліфікацій. Методи дослідження – бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Результати. Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (Лісабон, 1997). Мета зазначеного проекту – вдосконалення організації освіти та професійної підготовки, полегшення громадянам держав-членів Болонського процесу доступу до освітніх ресурсів об'єднаної Європи, забезпечення можливості безперервного навчання, взаємного визнання національних кваліфікацій, а також мобільності студентів, викладачів, фахівців у межах європейського освітнього простору та ринку праці. Висновки. Під час дослідження доведено, що європейські рамки кваліфікацій в галузі освіти – це міжнародний інструмент інтеграції національних систем освіти, й Національна рамка кваліфікацій України загалом відповідає всім основним положенням та опорним точкам Європейської рамки кваліфікацій для навчання протягом життя. Для повної відповідності необхідно передбачити у НРК України співвідношення національних рівнів кваліфікацій із відповідними рівнями ЄРК БН та РК Європейського простору вищої освіти
There are no free copies

Find similar

7.


   
    Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 45-47

Rubrics: Международный обмен в области образования

Additional Access Points:
Запорожан, В. М.
Кресюн, В. Й.
Аряєв, М. Л.
Чернецька, О. В.

There are no free copies

Find similar

8.


    Бабінець, Л. С.
    Артеріальна гіпертензія: положення фінського клінічного протоколу щодо медикаментозної терапії в амбулаторній практиці і викладанні сімейної медицини [Text] / Л. С. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (диагностика, патофизиология, терапия, этиология)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (тенденции)
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Annotation: Висока медико-соціальна значимість АГ у практиці лікаря первинної медичної допомоги (ПМД) визначає актуальність підвищення ефективності викладання цієї теми у рамках програми додипломної медичної освіти. Відомо, що артеріальна гіпертензія (АГ), за визначенням ВООЗ, являє собою синдром постійно підвищеного систолічного та/або діастолічного артеріального тиску (AT). АГ становить серйозну медико-соціальну проблему внаслідок високого рівня смертності, інвалідизації, а також у зв’язку з високим рівнем захворюваності. У 2015 р. вона складала 122 на 100 тис. населення у Тернопільській області; 112 на 100 тис. -у Києві. У цілому в Україні налічується 9,7 млн хворих на АГ в Україні (без Криму та анексованих територій Донецької та Луганської областей)
There are no free copies

Find similar

9.


    Бабінець, Л.
    Порядок призначення стартової медикаментозної терапії артеріальної гіпертензії за фінським клінічним протоколом для лікарської амбулаторної практики і викладання сімейної медицини [Text] / Л. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (патофизиология, терапия)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (стандарты)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Annotation: У статті проаналізовані актуальні аспекти впровадження у викладацький процес загальної практики-сімейної медицини на етапі додипломної освіти алгоритмів призначення стартової медикаментозної терапії в залежності від ступеня тяжкості гіпертонії в амбулаторній практиці за європейським клінічним протоколом первинної медичної допомоги (Фінляндія)
There are no free copies

Find similar

10.


    Беденюк, А. Д.
    До питання впровадження європейської системи трансферу кредитів у контексті Болонської системи [Text] / А. Д. Беденюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 1. - С. 15-17

Rubrics: Образование медицинское

   Образования технология


   Международный обмен в области образования


There are no free copies

Find similar

11.


    Блага, І. О.
    Вплив змін типового харчування на розвиток вугрової хвороби у студентів-іноземців [Text] / І. О. Блага, О. Д. Александрук, Х. Я. Николайчук // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2016. - № 4. - С. 116-117


MeSH-main:
АКНЕ ОБЫКНОВЕННЫЕ -- ACNE VULGARIS (этиология)
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Additional Access Points:
Александрук, О. Д.
Николайчук, Х. Я.

There are no free copies

Find similar

12.


    Бредли, П.
    Early Clinical Skills Training at The University of Liverpool, United Kingdom=Начальная клиническая подготовка в университете Ливерпуля (Соединенное Королевство). На англ.языке / П. Бредли, Т. Гиббс // Український медичний часопис. - 1999. - № 4. - P72-75


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
КЛИНИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ (ВЕЛИКОБРИТАНИЯ) -- CLINICAL GOVERNANCE (организация и управление)
Additional Access Points:
Гиббс, Т.

There are no free copies

Find similar

13.


    Бухановська, Т.
    Закінчення циклу занять освітнього проекту «Вакцинація в практиці сімейного лікаря» [Text] / Т. Бухановська // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 38


MeSH-main:
ВАКЦИНАЦИЯ МАССОВАЯ -- MASS VACCINATION (использование, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Annotation: Загальновідомо, що проведення масових програм імунізації є одним із найбільш дієвих інструментів із первинної профілактики інфекційних захворювань. Забезпечення регулярного проведення вакцинації - є ефективним засобом контролю над керованими інфекціями як у національному, так і в глобальному масштабах. Щорічно завдяки імунізації можна попередити мільйони смертей у всьому світі
There are no free copies

Find similar

14.


    Вансович, В. Є.
    Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок [Text] / В. Є. Вансович, Р. С. Вастьянов, Ю. М. Котік // Клінічна хірургія. - 2019. - Том 86, N 4. - С. 59-61. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-не главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
Annotation: Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок
Additional Access Points:
Вастьянов, Р. С.
Котік, Ю. М.

There are no free copies

Find similar

15.


    Вартанян, Ф.
    Медицинское образование в некоторых странах Европы [Text] / Ф. Вартанян, С. Рожецкая // Врач. - 2000. - № 7. - С. 43-44


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ЕВРОПА -- EUROPE
Additional Access Points:
Рожецкая, С.

There are no free copies

Find similar

16.


   
    Викладання і навчання навичкам наукової роботи як важливий елемент підготовки майбутнього лікаря [Text] = Teaching and training in scientific work, as important elements of training of future doctors / Н. Г. Вірстюк [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 207-209. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ -- PERSONALITY DEVELOPMENT
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Annotation: Одним із завдань сучасної системи освіти є формування особистості, яка спроможна активно проявляти набуті навички, приймати об’єктивні рішення та реалізовувати себе у будь-яких творчих процесах. Основною метою міжнародного проекту MUMEENA є підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Зокрема, на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету імені професора М.М. Бережницького впроваджується навчання студентів методології наукової діяльності для формування вмінь у студентів-медиків з проведення наукового дослідження. Для цього в рамках реалізації проекту MUMEENA на практичних заняттях студентами 3 курсу розглядаються наступні питання: «Стратегія пошуку інформації для наукового дослідження»; «Формулювання мети та завдань наукового дослідження»; студентами 4 курсу – «Збір та аналіз даних обстеження пацієнтів наукового дослідження»; «Узагальнення результатів наукового дослідження». Таким чином, у своїй діяльності кафедра ставить за мету підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Результати своїх наукових досліджень студенти висвітлювали на регіональних та національних науково-практичних конференціях студентів та молодих вчених. Впровадження проекту MUMEENA в педагогічний процес є першою ланкою перетворення звичайного студента у ерудованого спеціаліста-лікаря, допитливого наукового працівника
Additional Access Points:
Вірстюк, Н. Г.
Оринчак, М. А.
Човганюк, О. С.
Вакалюк, І. І.
Гаман, І. О.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції [Text] / Ю. Ю. Переста [та ін.] // Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146

Rubrics: Стоматология--обуч

   Профилактическая стоматология


   Международный обмен в области образования


   Студенты стоматологических учебных заведений


Additional Access Points:
Переста, Ю. Ю.
Клітинська, О. В.
Костенко, Є. Я.
Джупа, П.

There are no free copies

Find similar

18.


    Вороненко, Ю. В.
    Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє [Text] = Directions of medical education system development in Ukraine: future outlook / Ю. В. Вороненко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (законодательство и юриспруденция, стандарты, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Annotation: Метою даної роботи є концептуальне обґрунтування моделі підготовки медичних кадрів в Україні. Робота побудована на статистичних даних МОЗ України із застосуванням методів концептуального узагальнення та соціального моделювання. Визначено проблеми підготовки медичних кадрів, що існують у всьому світі і в Україні, наприклад: невідповідності між компетенціями, потребами і фінансами; географічні і професійні дисбаланси медиків на ринку праці; гендерна стратифікація по спеціальностях; кадрове домінування стаціонарної допомоги над первинною; професійний сепаратизм із великою кількістю спеціальностей тощо. Запропоновано низку концептуальних першочергових заходів, які стосуються змін у законодавстві та направлені на: улагодження взаємовідносин між ВНЗ та практичними закладами охорони здоров’я; введення ліцензування медичної практики; удосконалення системи кількісної оцінки безперервного професійного розвитку; введення резидентури; якісної підготовки управлінців та фахівців за спеціальністю “Громадське здоров’я”; оптимізації спеціальностей та підготовки лікарів в інтернатурі тощо. Соціальними наслідками втілення концептуальних складових моделі підготовки медичних кадрів в Україні прогнозується не тільки значне підвищення якості підготовки професійних медичних кадрів, а й забезпечення європейського вектора розвитку держави. Робота є оригінальною
There are no free copies

Find similar

19.


    Гантимурова, Н. І.
    Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України [Text] = Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 5-9


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Annotation: У статті представлено аналіз особливостей професійної підготовки іноземних студентів у медичних університетах України, з’ясовано політичний, економічний та гуманітарний аспекти надання освітянських послуг іноземним громадянам. Розглядається процес адаптації іноземних студентів як передумова підвищення якості знань та труднощі, пов’язані з ним, вказано на необхідність пошуку нових форм та методів у навчально-виховній роботі з іноземними студентами, виокремлено головні завдання, які стоять перед кожним вищим навчальним закладом при підготовці іноземних студентів, зосереджено увагу на основних проблемах, з якими зустрічається іноземний студент при навчанні у вищих медичних закладах, запропоновано напрями адаптації іноземних громадян в Україні
Additional Access Points:
Федчишин, Н. О.
Рудяк, Ю. А.

There are no free copies

Find similar

20.


    Герболка-Ханик, Н. Л.
    Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Text] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59

Rubrics: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Международный обмен в области образования


   Образование фармацевтическое


Additional Access Points:
Горілик, А. В.
Ярко, Н. Б.

There are no free copies

Find similar

21.


    Господарський, І. Я.
    Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер [Text] = Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program / І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Key words(unnormalized):
СТАНДАРТИЗОВАНИЙ пацієнт
Annotation: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
There are no free copies

Find similar

22.


    Давыдов, Б. Н.
    Распространенность и интенсивность стоматологических заболеваний у студентов-иностранцев в период их обучения в России [Text] / Б. Н. Давыдов, О. А. Гаврилова, М. А. Шевлякова // Стоматология. - 2011. - Т. 90, № 1. - С. 22-24. - Библиогр.: с. 24-24

Rubrics: Студентов охрана здоровья

   Кариес зубов


   Международный обмен в области образования


Additional Access Points:
Гаврилова, О. А.
Шевлякова, М. А.

There are no free copies

Find similar

23.


   
    Деякі питання акредитації в рамках безперервного професійного розвитку медичних фахівців в Україні: міжнародний досвід і вимоги [Text] = Some issues on accreditation within framework of continuing professional development of medical specialists in Ukraine: international experience and requirements / Р. В. Марушко [та ін.] // Український журнал Перинатологія і Педіатрія. - 2021. - N 4. - С. 6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, тенденции)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (использование, тенденции)
Annotation: Безперервна медична освіта (БМО), або безперервний професійний розвиток (БПР), що наразі впроваджується в Україні, є навчанням упродовж усієї професійної кар'єри, яке дає змогу медичним працівникам ефективно виконувати професійні обов'язки з найкращими результатами. Це досягається завдяки злагодженій співпраці акредитаційних органів, провайдерів або організаторів БПР і медичних фахівців, а також шляхом впровадження ефективної моделі акредитації, яка і буде забезпечувати надання провайдерами належної освіти dмедичним працівникам. Мета — описати основні принципи освітньої діяльності в рамках БПР, що базується на моделі акредитації провайдерів БПР, яка наразі є загальновизнаною та найефективнішою у світі. Рекомендації, надані в статті, можуть бути використані учасниками БМО/БПР або зацікавленими сторонами, які націлені на активну участь у впровадженні нової системи акредитації. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів
Continuing medical education (CME) or continuing professional development (CPD), which is currently being implemented in Ukraine, is an education throughout a professional career, which allows medical healthcare providers effectively perform their professional duties with the best results. This is achieved thanks to the coherent cooperation of accreditation bodies, providers or organizers of CPD and medical specialists, as well as by introducing an effective model of accreditation, which ensures that providers are provided medical workers with the proper education. Purpose — to describe the basic principles of educational activity within the framework of CPD, based on the provider accreditation model which is currently generally recognized and most effective in the world
Additional Access Points:
Марушко, Р. В.
Бахтіярова, Д. О.
Клай, С. Р.
Загороднюк, Д. М.

There are no free copies

Find similar

24.


   
    Дистанційне навчання у медичній освіті: світовий досвід [Text] = Distance learning in medical education: world experience / О. С. Шевченко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ ТЕХНОЛОГИЯ, АНАЛИЗ МЕТОДОВ -- OPERATIONS RESEARCH
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES (организация и управление, стандарты, тенденции)
Annotation: Цей Стандарт призначено для керівників та медичного персоналу закладів охорони здоров’я,лікарів-епідеміологів, викладачів та студентів вищих навчальних медичних закладів
У статті проаналізовано світовий досвід щодо еволюції впровадження дистанційного навчання, у результаті чого виявлено низку переваг нової методології навчання порівняно з традиційним підходом, таких як можливість безперервного доступу до навчальних матеріалів, вибору власного темпу навчання, економічність. Найбільшу ефективність у медичній освіті показали поєднання традиційного та дистанційного методів навчання
Additional Access Points:
Шевченко, О. С.
Петренко, В. І.
Тодоріко, Л. Д.
Овчаренко, І. А.
Погорєлова, О. О.

There are no free copies

Find similar

25.


   
    Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві [Text] / В. Й. Шатило, В. А. Копетчук, С. В. Гордійчук // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 90-93

Rubrics: Медицинские институты

   Образование медсестринское


   Международный обмен в области образования


Additional Access Points:
Шатило, В. Й.
Копетчук, В. А.
Гордійчук, С. В.

There are no free copies

Find similar

26.


   
    Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів [Text] / Г. В. Дзяк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 59-61


MeSH-main:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика)
Additional Access Points:
Дзяк, Г. В.
Перцева, Т. О.
Науменко, Л. Ю.
Горбунова, Г. В.

There are no free copies

Find similar

27.


   
    З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет" [Text] / М. М. Рожко [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 80-81


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Additional Access Points:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Децик, О. З.
Бурак, О. Л.
Струтинський, Г. М.
Дзвонковська, В. В.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.

There are no free copies

Find similar

28.


    Кареллі, Ф.
    Сучасний стан та індикатори якості освіти в підготовці сімейних лікарів в Європі [Text] / Ф. Кареллі // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 24-28


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (использование, тенденции)
ЕВРОПА -- EUROPE
Annotation: У статті наведено дані про вимоги, документи та твердження щодо посилення позицій сімейної медицини в Європі - від Алма-Атинської Декларації з сімейної медицини до останніх документів Європейської Академії викладачів загальної практики-сімейної медицини (EURACT) як на додипломному рівні, так і в післядипломній освіті і безперервному професійному розвитку. Представлені документи проаналізовано з точки зору загроз, які існують для розвитку сімейної медицини у світі, та національних особливостей в різних країнах світу. Деякі документи розглянуті в повній мірі, деякі спонукають читачів до самостійного їхнього вивчення на сайтах EURACT та WONCA
There are no free copies

Find similar

29.


    Киселева, Г. В.
    Хроники семейной медицины: взгляд из айовы (США) [Electronic resource] = Chronicle of family medicine: view from iowa city (USA) / Г. В. Киселева, Е. Г. Букия. - Электрон. журн. // Российский семейный врач. - 2017. - Т. 21, № 2. - С. 27-34. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-main:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, обучение)
ПАРТНЕРСТВО, ЛЕЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- PARTNERSHIP PRACTICE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ ОТДЕЛЬНЫХ ШТАТОВ США ПЛАНЫ -- STATE HEALTH PLANS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
Additional Access Points:
Букия, Е. Г.

There are no free copies

Find similar

30.


    Кравченко, Г. Б.
    Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету [Text] = The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Additional Access Points:
Красільнікова, О. А.
Филимоненко, В. П.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-55 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)