Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (2)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Международный обмен в области образования<.>)
Total number of found documents : 55
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-55 
1.


   
    Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів [Text] / Г. В. Дзяк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 59-61


MeSH-main:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика)
Additional Access Points:
Дзяк, Г. В.
Перцева, Т. О.
Науменко, Л. Ю.
Горбунова, Г. В.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015» [Text] // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 5. - С. 60-61


MeSH-main:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (история, статистика, тенденции)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
There are no free copies

Find similar

3.


   
    Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції [Text] / Ю. Ю. Переста [та ін.] // Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146

Rubrics: Стоматология--обуч

   Профилактическая стоматология


   Международный обмен в области образования


   Студенты стоматологических учебных заведений


Additional Access Points:
Переста, Ю. Ю.
Клітинська, О. В.
Костенко, Є. Я.
Джупа, П.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома [Text] / В. Μ. Лісовий [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 42-43


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Additional Access Points:
Лісовий, В. М.
Капустник, в. а.
Завгородній, І. В.
Семенова, Н. В.

There are no free copies

Find similar

5.


    Кравченко, Г. Б.
    Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету [Text] = The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Additional Access Points:
Красільнікова, О. А.
Филимоненко, В. П.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Форум якості вищої медичної освіти [Text] = Top quality forum medical education // Сучасна стоматологія. - 2021. - № 4. - С. 60-63


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ -- HEALTH SERVICES (тенденции)
Annotation: 23 вересня 2021 року в Київському міжнародному університеті відбувся Форум якості вищої медичної освіти, в роботі якого взяли участь понад 160 представників 54 закладів вищої освіти України, організований Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, за участі Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, та Центру тестування при МОЗ України
Мета форуму — окреслення викликів і проблем, обговорення спільного бачення реальних якісних змін у вищій освіті в сфері охорони здоров’я. Форум об’єднав представників провідних медичних університетів України, закладів вищої освіти, у яких є освітні програми медичного спрямування, та основних стейкголдерів
There are no free copies

Find similar

7.


    Перцева, Т. О.
    Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів [Text] = The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Annotation: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Additional Access Points:
Науменко, Л. Ю.
Разумний, Р. В.

There are no free copies

Find similar

8.


    Господарський, І. Я.
    Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер [Text] = Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program / І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Key words(unnormalized):
СТАНДАРТИЗОВАНИЙ пацієнт
Annotation: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
There are no free copies

Find similar

9.


    Бабінець, Л.
    Порядок призначення стартової медикаментозної терапії артеріальної гіпертензії за фінським клінічним протоколом для лікарської амбулаторної практики і викладання сімейної медицини [Text] / Л. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (патофизиология, терапия)
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (стандарты)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Annotation: У статті проаналізовані актуальні аспекти впровадження у викладацький процес загальної практики-сімейної медицини на етапі додипломної освіти алгоритмів призначення стартової медикаментозної терапії в залежності від ступеня тяжкості гіпертонії в амбулаторній практиці за європейським клінічним протоколом первинної медичної допомоги (Фінляндія)
There are no free copies

Find similar

10.


    Бухановська, Т.
    Закінчення циклу занять освітнього проекту «Вакцинація в практиці сімейного лікаря» [Text] / Т. Бухановська // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 38


MeSH-main:
ВАКЦИНАЦИЯ МАССОВАЯ -- MASS VACCINATION (использование, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Annotation: Загальновідомо, що проведення масових програм імунізації є одним із найбільш дієвих інструментів із первинної профілактики інфекційних захворювань. Забезпечення регулярного проведення вакцинації - є ефективним засобом контролю над керованими інфекціями як у національному, так і в глобальному масштабах. Щорічно завдяки імунізації можна попередити мільйони смертей у всьому світі
There are no free copies

Find similar

11.


    Лабій, Ю. А.
    Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів [Text] = The improvement of lecturing material methods for foreign students / Ю. А. Лабій // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 18-21


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: Мета роботи – оцінити переваги лекцій та методи вдосконалення подачі навчального матеріалу для іноземних студентів. Основна частина. У статті викладені найпоширеніші методи вдосконалення подачі лекційного матеріалу, насамперед для іноземних студентів. Описано основні переваги вербальних методів представлення навчального матеріалу над візуальними, дискусійне викладання основних проблемних питань, створення авторських комп’ютерних анімаційних презентацій лекцій. Перспективним напрямком у розвитку лекційного матеріалу вважається використання відеоматеріалів. Висновок. Використання та постійне оновлення навчально-методичних матеріалів, відеоматеріалів, фотогалереї та ілюстрацій англійською мовою дозволяє викладачеві застосовувати більш ефективні, оптимальні методи і прийоми роботи під час лекцій з англомовними студентами
There are no free copies

Find similar

12.


    Вансович, В. Є.
    Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок [Text] / В. Є. Вансович, Р. С. Вастьянов, Ю. М. Котік // Клінічна хірургія. - 2019. - Том 86, N 4. - С. 59-61. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-не главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
Annotation: Перспективи розвитку медичної освіти студентів-іноземців під час вивчення загальної хірургії та підвищення ефективності засвоєння базових теоретичних знань і практичних навичок
Additional Access Points:
Вастьянов, Р. С.
Котік, Ю. М.

There are no free copies

Find similar

13.


    Tkachenko, V. I.
    Croatian primary care: features of family doctors’training and work. Ukrainian movement of young general practitioners’ activity in exchange programs [Text] = Первинна медична допомога у Хорватії: особливості навчання та роботи сімейних лікарів. Участь Українського руху молодих лікарів загальної практики у програмах обміну досвідом / V. I. Tkachenko, O. I. Alekseichenko // Сімейна медицина. - 2018. - № 6. - P49-51


MeSH-main:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, оборудование, обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (использование, история, кадры, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ЕДИНАЯ СИСТЕМА КОДИРОВАНИЯ -- HEALTHCARE COMMON PROCEDURE CODING SYSTEM (использование, стандарты, статистика, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика, тенденции)
ХОРВАТИЯ -- CROATIA
ВРАЧИ ПЕРВИЧНОЙ ПОМОЩИ -- PHYSICIANS, PRIMARY CARE (использование, история, обучение, организация и управление, статистика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Annotation: The article represents the results of the activities of the Ukrainian movement of young general practitioners, participation in Croatian exchange program, which provided an opportunity to get acquainted with the features of training and work of Croatian family doctors. The achievements and challenges of Croatian primary care and education of family doctors as steps for improvement in Ukraine are described
У статті представлено результати діяльності Українського руху молодих лікарів загальної практики, участь у хорватській програмі обміну досвідом, яка надала можливість ознайомитися з особливостями навчання та роботи хорватських сімейних лікарів. Охарактеризовано досягнення та проблеми хорватської первинної медичної допомоги та освіти сімейних лікарів, а також шляхи покращення для України
Additional Access Points:
Alekseichenko, O. I.

There are no free copies

Find similar

14.


    Кареллі, Ф.
    Сучасний стан та індикатори якості освіти в підготовці сімейних лікарів в Європі [Text] / Ф. Кареллі // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 24-28


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (использование, тенденции)
ЕВРОПА -- EUROPE
Annotation: У статті наведено дані про вимоги, документи та твердження щодо посилення позицій сімейної медицини в Європі - від Алма-Атинської Декларації з сімейної медицини до останніх документів Європейської Академії викладачів загальної практики-сімейної медицини (EURACT) як на додипломному рівні, так і в післядипломній освіті і безперервному професійному розвитку. Представлені документи проаналізовано з точки зору загроз, які існують для розвитку сімейної медицини у світі, та національних особливостей в різних країнах світу. Деякі документи розглянуті в повній мірі, деякі спонукають читачів до самостійного їхнього вивчення на сайтах EURACT та WONCA
There are no free copies

Find similar

15.


   
    Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” [Text] = Organizational support of medical specialists’ postgraduate education si “Zaporizhia medical academy of post-graduate education ministry of Healthcare of Ukraine” / О. С. Никоненко [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
РАБОТОЙ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- JOB SATISFACTION
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Annotation: У статті висвітлено досвід впровадження сучасних освітніх технологій, що сприяють подальшому розвитку й удосконаленню післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і є важливою умовою реалізації положень освітньої реформи в Україні. Показано, що використання інформаційних ресурсів у практичній діяльності викладачів підвищує пізнавальну активність і навчальну мотивацію, дозволяє максимально ефективно сформувати особисте освітнє середовище учасників навчального процесу
Additional Access Points:
Никоненко, О. С.
Шаповал, С. Д.
Дмитрієва, С. М.
Грицун, Т. О.

There are no free copies

Find similar

16.


   
    Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти [Text] = University clinics in the development of higher medical education / В. М. Лісовий [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (организация и управление, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (методы, организация и управление, тенденции)
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY (организация и управление, тенденции)
Annotation: Сучасний курс України на євроінтеграцію та відповідність вищої медичної освіти міжнародним стандартам визначає актуальність питання про роль університетської клініки в розвитку вищої медичної освіти. У статті викладені результати спроби визначити роль університетської клініки в розвитку вітчизняної вищої медичної освіти, напрямки розвитку та оптимальну модель університетської клініки в сучасних вітчизняних умовах на основі аналізу існуючих європейських та вітчизняних моделей університетських клінік та досвіду роботи Навчально-наукового медичного комплексу «Університетська клініка» Харківського національного медичного університету. Пропонується модель університетської клініки, яка сприятиме можливості реалізації потенціалу медичного університету, з численними клінічними кафедрами, як координатора навчально-науково-лікувального процесу та міжнародного співробітництва
Additional Access Points:
Лісовий, В. М.
Капустник, В. А.
Резуненко, Ю. К.
Коростій, В. І.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету [Text] = Modern technologies of teaching topic “Childhood functional gastrointestinal disorders (according to rome criteria IV)” for 6th year students of medical faculty / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE (тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EVIDENCE-BASED MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Annotation: Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів, підвищення інтелектуального, науково-освітнього, професійно-орієнтованого рівня майбутніх лікарів, забезпечення їх сучасними інноваційними та інформативними медичними технологіями. Інноваційний навчально-виховний процес повинен базуватися на засадах доказової медицини та бути орієнтованим на самостійну діяльність щодо здобуття знань, із використанням інноваційних технологій викладання, інтерактивних методик, запровадженням у навчальний процес сучасних наукових розробок. Висновки. Реформування медичної освіти в Україні та її модернізація на засадах світових стандартів та відповідно до вимог і потреб системи охорони здоров’я країни (впровадження інноваційних технологій, проблемно-орієнтоване навчання, використання світового досвіду) формує професійну компетентність майбутнього лікаря
Additional Access Points:
Волосовець, О. П.
Кривопустов, С. П.
Хоменко, В. Є.
Мозирська, О. В.

There are no free copies

Find similar

18.


    Шушман, І.
    Курс 11-15 вересня 2018 року "Teaching and learning about guidelines and mindlines infamily medicine” у м.Блед, Словенія [Text] / І. Шушман // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 49-50


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (кадры, организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (организация и управление, тенденции)
Annotation: Під егідою європейської асоціації викладачів сімейної медицини (EURACT), словенської асоціації сімейних лікарів та кафедри сімейної медицини університету /Іюбляни 11-15 вересня 2018 року відбувся 27 th Janko Kersnik International EURACT Bled Course for GP/FM teachers “Teaching and learning about guidelines and mindlines inFamily Medicine” у м. Блед, Словенія
There are no free copies

Find similar

19.


    Бабінець, Л. С.
    Артеріальна гіпертензія: положення фінського клінічного протоколу щодо медикаментозної терапії в амбулаторній практиці і викладанні сімейної медицини [Text] / Л. С. Бабінець // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (диагностика, патофизиология, терапия, этиология)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (тенденции)
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Annotation: Висока медико-соціальна значимість АГ у практиці лікаря первинної медичної допомоги (ПМД) визначає актуальність підвищення ефективності викладання цієї теми у рамках програми додипломної медичної освіти. Відомо, що артеріальна гіпертензія (АГ), за визначенням ВООЗ, являє собою синдром постійно підвищеного систолічного та/або діастолічного артеріального тиску (AT). АГ становить серйозну медико-соціальну проблему внаслідок високого рівня смертності, інвалідизації, а також у зв’язку з високим рівнем захворюваності. У 2015 р. вона складала 122 на 100 тис. населення у Тернопільській області; 112 на 100 тис. -у Києві. У цілому в Україні налічується 9,7 млн хворих на АГ в Україні (без Криму та анексованих територій Донецької та Луганської областей)
There are no free copies

Find similar

20.


   
    Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання [Text] / Т. О. Перцева [та ін.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 4. - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: Одним із важливих завдань модернізації медичної освіти в Україні є приведення його у відповідність до міжнародних критеріїв оцінювання, що стало особливо актуальним після впровадження у 2018 році Міжнародного іспиту з основ медицини. Метою даної роботи було виявити найбільш суттєві відмінності між міжнародними медичними іспитами (на прикладі The United States Medical Licensing Examination, USMLE) та вітчизняною системою ліцензійних іспитів КРОК, і на основі цього визначити напрямки модернізації медичної освіти в Україні для її адекватної адаптації до нових систем оцінювання . Найбільш суттєвими відмінностями між двома системами оцінювання є: формат проведення (на комп'ютерах/на папері); наявність/відсутність у завданнях цифрових файлів із зображеннями та аудіоданими обстежень; тематична спрямованість тестів у рамках одного/кілька предметів; різний перелік предметів, якими розподілені завдання; у випадку з USMLE набагато вища мотивація скласти іспит на максимально можливий результат. Для адаптації системи медичної освіти до подібних особливостей необхідно: забезпечувати студентів якісно ілюстрованими підручниками та змістовними базами цифрових даних щодо кожного профільного предмета; активно використовувати зображення (аудіо-, відеофайли) з названих джерел під час аналізу матеріалу та всіх видів контролю (у тому числі тестового); налагоджувати співпрацю між фундаментальними та клінічними кафедрами у процесі розробки тестових завдань, а також обміну цифровими матеріалами для проведення практичних занять. Особливе значення має синхронізація методичних підходів до проведення практичних занять та критеріїв оцінювання не лише на теоретичних, а й на клінічних кафедрах, що дозволить зробити процес навчання прозорішим та зрозумілішим. Подібний комплекс заходів допоможе не лише адаптувати студентів до іспитів міжнародного рівня, але також підвищить їхню зацікавленість та підвищить ефективність навчального процесу. Використання цифрових зображень, аудіо-, відеофайлів також сприятиме адекватній підготовці студентів до нових напрямів у медицині, таких як телемедицина та телепатологія
Additional Access Points:
Перцева, Т. О.
Шпонька, І. С.
Твердохліб, І. В.
Потоцька, О. Ю.

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Викладання і навчання навичкам наукової роботи як важливий елемент підготовки майбутнього лікаря [Text] = Teaching and training in scientific work, as important elements of training of future doctors / Н. Г. Вірстюк [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 207-209. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ -- PERSONALITY DEVELOPMENT
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
Annotation: Одним із завдань сучасної системи освіти є формування особистості, яка спроможна активно проявляти набуті навички, приймати об’єктивні рішення та реалізовувати себе у будь-яких творчих процесах. Основною метою міжнародного проекту MUMEENA є підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Зокрема, на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету імені професора М.М. Бережницького впроваджується навчання студентів методології наукової діяльності для формування вмінь у студентів-медиків з проведення наукового дослідження. Для цього в рамках реалізації проекту MUMEENA на практичних заняттях студентами 3 курсу розглядаються наступні питання: «Стратегія пошуку інформації для наукового дослідження»; «Формулювання мети та завдань наукового дослідження»; студентами 4 курсу – «Збір та аналіз даних обстеження пацієнтів наукового дослідження»; «Узагальнення результатів наукового дослідження». Таким чином, у своїй діяльності кафедра ставить за мету підвищення якості формування навичок науково-дослідної роботи як складової професійної підготовки студентів та розвиток наукового потенціалу майбутніх фахівців. Результати своїх наукових досліджень студенти висвітлювали на регіональних та національних науково-практичних конференціях студентів та молодих вчених. Впровадження проекту MUMEENA в педагогічний процес є першою ланкою перетворення звичайного студента у ерудованого спеціаліста-лікаря, допитливого наукового працівника
Additional Access Points:
Вірстюк, Н. Г.
Оринчак, М. А.
Човганюк, О. С.
Вакалюк, І. І.
Гаман, І. О.

There are no free copies

Find similar

22.


    Петрецкий, В. В.
    Медичний університет ім.Альберта Сент-Дерд’ї, клініка вуха, горла, сегед. [Text] / В. В. Петрецкий, М. В. Петрецкий // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 1998. - № 2. - С. 82-84


MeSH-main:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
БОЛЬНИЦЫ КЛИНИЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, TEACHING
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Additional Access Points:
Петрецкий, М. В.

There are no free copies

Find similar

23.


   
    Деякі питання акредитації в рамках безперервного професійного розвитку медичних фахівців в Україні: міжнародний досвід і вимоги [Text] = Some issues on accreditation within framework of continuing professional development of medical specialists in Ukraine: international experience and requirements / Р. В. Марушко [та ін.] // Український журнал Перинатологія і Педіатрія. - 2021. - N 4. - С. 6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (использование, тенденции)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (использование, тенденции)
Annotation: Безперервна медична освіта (БМО), або безперервний професійний розвиток (БПР), що наразі впроваджується в Україні, є навчанням упродовж усієї професійної кар'єри, яке дає змогу медичним працівникам ефективно виконувати професійні обов'язки з найкращими результатами. Це досягається завдяки злагодженій співпраці акредитаційних органів, провайдерів або організаторів БПР і медичних фахівців, а також шляхом впровадження ефективної моделі акредитації, яка і буде забезпечувати надання провайдерами належної освіти dмедичним працівникам. Мета — описати основні принципи освітньої діяльності в рамках БПР, що базується на моделі акредитації провайдерів БПР, яка наразі є загальновизнаною та найефективнішою у світі. Рекомендації, надані в статті, можуть бути використані учасниками БМО/БПР або зацікавленими сторонами, які націлені на активну участь у впровадженні нової системи акредитації. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів
Continuing medical education (CME) or continuing professional development (CPD), which is currently being implemented in Ukraine, is an education throughout a professional career, which allows medical healthcare providers effectively perform their professional duties with the best results. This is achieved thanks to the coherent cooperation of accreditation bodies, providers or organizers of CPD and medical specialists, as well as by introducing an effective model of accreditation, which ensures that providers are provided medical workers with the proper education. Purpose — to describe the basic principles of educational activity within the framework of CPD, based on the provider accreditation model which is currently generally recognized and most effective in the world
Additional Access Points:
Марушко, Р. В.
Бахтіярова, Д. О.
Клай, С. Р.
Загороднюк, Д. М.

There are no free copies

Find similar

24.


    Савка, І. Г.
    Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ [Text] = Training foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates' home countries – as one of the types of educational and methodological work and a component of the educational process at BSMU / І. Г. Савка, С. Д. Савка, М. Н. Гарас // Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (классификация)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ЗНАНИЯМИ УПРАВЛЕНИЕ -- KNOWLEDGE MANAGEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Annotation: Імідж кожного освітнього закладу створюють його випускники. Від того, наскільки є успішними молоді люди, які закінчили той чи інший заклад вищої освіти (ЗВО), наскільки вони можуть реалізувати свої академічні права, що надають освітні документи їхніх вишів та зайняти відповідні робочі місця – залежить і престижність самих ЗВО. Іноземні студенти, які навчаються у медичних ЗВО України, нарівні зі своїми українськими колегами впродовж 6-річного етапу додипломної підготовки мають складати низку єдиних державних комплексних іспитів, що демонструють рівень їхньої теоретичної (ЄДКІ 1) і практичної (ЄДКІ 2) підготовки. Але не менш важливими для іноземців є іспити для підтвердження дипломів українських ЗВО після повернення на Батьківщину, за результатами успішного складання яких вони можуть приступати до післядипломної освіти і самостійної медичної практики у своїх країнах. Мета роботи - дослідження ефективності одного з видів навчально-методичної роботи в університеті – підготовки іноземних громадян до складання іспиту для підтвердження дипломів на Батьківщині випускників (Індії). Mатеріал і методи. У дослідження включено 1046 випускників медичного факультету №3 Буковинського державного медичного університету, вихідців з Індії, які успішно завершили навчання впродовж 2012-2021 років й отримали дипломи за спеціальністю “Лікувальна справа”, освітньо-кваліфікаційний рівень – “Спеціаліст” (із 2022 року випуску спеціальність 222 “Медицина”, ступінь вищої освіти – “Магістр”). Предметом дослідження були результати 1-ї спроби, отримані вказаною когортою випускників після їх прибуття на Батьківщину і складання державного іспиту на підтвердження їхніх дипломів. Отримані результати опрацьовані загальноприйнятими методами варіаційної статистики. Результати. Починаючи з 2012-2013 року, курс підготовки для підтвердження дипломів випускниками з Індії почав успішно функціонувати на сервері дистанційного навчання університету, а з 2013-2014 навчального року запроваджене і саме його складання в контрольному режимі, яке вважалося успішним при вирішенні студентом більше 50% тестових завдань із 300 тестів у цілому. На теперішній час вказаний курс підготовки налічує близько 25 000 тестових завдань з основних розділів теоретичної і практичної медицини. Згідно з отриманими та опрацьованими даними, якщо у 2011 році тільки 12% випускників з першої спроби складали іспит МСІ, то до 2015 року їх було вже 53%, а в 2018 році – 64,1%. Це є одним із кращих показників щодо підтвердження дипломів випускників в Індії, після повернення їх із навчання на Батьківщину з багатьох країн світу. Висновки. Студент – центровані курси навчання значно підвищують ефективність освітнього процесу при підготовці фахівців з вищою медичною освітою з числа іноземних громадян. Впровадження курсів підготовки до іспиту МСІ дозволило в декілька разів покращити результати щодо підтвердження дипломів випускниками БДМУ на Батьківщині в Індії
The image of any education institution is formed by its graduates. The prestige of the higher education institution (HEI) itself depends on the success of young people who have graduated from it, on how far they can exercise the academic rights granted by the educational documents of their institutions, and whether they can get appropriate jobs. During the 6-year stage of undergraduate education foreign students studying at medical HEI of Ukraine, along with their Ukrainian fellow students, must take a series of unified state qualification exams that prove the level of their theoretical (USQE 1) and practical (USQE 2) training. But no less important for foreigners are examinations for verification of diplomas obtained from the Ukrainian HEI on their returning to the home country, the successful passing of which gives them the right to apply for postgraduate study and to start their own medical practice in their countries. Aim of the research. The aim of our research was to study the effectiveness of such type of educational and methodological work at the university as the training of foreign citizens for taking exams needed for verification of diplomas in the graduates’ home country (Republic of India). Methods and material. The study includes 1046 graduates of the Medical Faculty No. 3 of the Bukovinian State Medical University, natives of India, who successfully completed their studies during the years 2012-2021 and obtained diplomas in "General Medicine", with the educational and qualification level of "Specialist" (starting from the graduation year 2022 the programme subject area 222 "Medicine", degree of higher education - "Master’s Degree"). The subject of the study was the 1st attempt results of the above mentioned cohort of graduates on their returning to the home country and taking the state exam for the verification of the diplomas. The obtained results were processed by standard methods of variation statistics. Results. Starting from the academic year 2012-2013, the training course for the verification of diplomas by graduates from India was successfully launched on the university's distance learning server, and from the academic year 2013-2014 the control mode of the course was implemented; its passing was considered successful when the student solved more than 50% of the test tasks from the total of 300 test questions. Currently, this training course has about 25,000 test tasks from the main fields of theoretical and practical medicine. According to the received and processed data, when in 2011 only 12% of the graduates passed the MCI screening test on the first attempt, in 2015 this rate increased to 53%, and in 2018 reached 64.1%. This is one of the best results for the verification of diplomas of foreign medical graduates in India after their return to their home country from different countries of the world. Conclusions. Student-centred training courses significantly increase the effectiveness of the educational process when training foreign medical specialists. The implementation of the training courses for the MCI examination has made it possible to improve by several times the results of the verification of diplomas by BSMU graduates in their home country, the Republic of India
Additional Access Points:
Савка, С. Д.
Гарас, М. Н.

There are no free copies

Find similar

25.


    Савка, І. Г.
    Стажування – як важливий етап підготовки викладача вищої медичної школи в умовах сьогодення [Text] = Advanced practical study as an important stage in training a lecturer of a higher medical school under present-day conditions / І. Г. Савка, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 1. - С. 139-141. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
Annotation: У статті розкрито правові засади стажування викладачів вітчизняних вищих навчальних закладів за кордоном. Показано роль наукового, педагогічного та практичного стажування у зростанні рівня професійної компетентності викладача вищої медичної школи в Україні
The article deals with legal principles of training lecturers of Ukrainian higher educational establishments abroad. The role of scientific, pedagogical and practical advanced training is shown in an increase of a lecturer’s professional competence level at higher medical schools in Ukraine. Objective: to inform about the main types of advanced practical training of teachers at foreign higher educational establishments and clinics, to demonstrate its value for acquiring professional competence by the teachers of Ukrainian higher educational medical schools. Conclusion. Scientific advanced training abroad promotes improvement of scientific-pedagogical and professional-practical competence of the teachers at Ukrainian higher educational medical establishments
Additional Access Points:
Бачинський, В. Т.
Ванчуляк, О. Я.

There are no free copies

Find similar

26.


   
    Перспектива вищої медичної освіти в Україні в епоху реформ [Text] = Prospects of higher medical education in Ukraine in the age of reforms / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 100-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, стандарты, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
Annotation: Упровадження новітніх медичних реформ вимагає синхронізації системи підготовки та навчання здобувачів медичної освіти з реформаторськими процесами у системі охорони здоров’я
Процес реформування медичної галузі в Україні вимагає зміни багатьох підходів до організації навчального процесу та якості медичної освіти. Це складний процес, реалізація якого можлива лише за спільної участі як державних механізмів фінансування, організації та контролю навчального процесу, так і безпосередньої участі та кропіткої праці навчальних закладів, які готують фахівців медичної галузі
The implementation of the latest medical reforms requires the synchronization of the system of training and education of medical education with the reform processes in the health care system
The process of reforming the medical sector in Ukraine requires a change in many approaches to the organization of the educational process and the quality of medical education. This is a complex process, the implementation of which is possible only with the joint participation of state mechanisms for financing, organizing and controlling the educational process, as well as the direct participation and hard work of educational institutions that train medical professionals
Additional Access Points:
Тодоріко, Л. Д.
Підвербецька, О. В.
Підвербецький, О. Я.
Сем’янів, І. О.
Єременчук, І. В.
Сливка, В. І.

Number of copies: 1
НА (1)
Free: НА (1)

Find similar

27.


   
    Дистанційне навчання у медичній освіті: світовий досвід [Text] = Distance learning in medical education: world experience / О. С. Шевченко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЙ ТЕХНОЛОГИЯ, АНАЛИЗ МЕТОДОВ -- OPERATIONS RESEARCH
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES (организация и управление, стандарты, тенденции)
Annotation: Цей Стандарт призначено для керівників та медичного персоналу закладів охорони здоров’я,лікарів-епідеміологів, викладачів та студентів вищих навчальних медичних закладів
У статті проаналізовано світовий досвід щодо еволюції впровадження дистанційного навчання, у результаті чого виявлено низку переваг нової методології навчання порівняно з традиційним підходом, таких як можливість безперервного доступу до навчальних матеріалів, вибору власного темпу навчання, економічність. Найбільшу ефективність у медичній освіті показали поєднання традиційного та дистанційного методів навчання
Additional Access Points:
Шевченко, О. С.
Петренко, В. І.
Тодоріко, Л. Д.
Овчаренко, І. А.
Погорєлова, О. О.

There are no free copies

Find similar

28.


    Матюха, Л.
    Резолюція Науково- практичної конференції з міжнародною участю "Компетенції сімейного лікаря в питаннях реабілітації пацієнтів" 05-06 грудня 2019 р. [Text] / Л. Матюха // Сімейна медицина. - 2020. - № 1/2. - С. 15-17


MeSH-main:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (использование, классификация, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, экономика, этика)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика, тенденции, экономика)
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION (законодательство и юриспруденция, методы, этика)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Annotation: Наше бачення: «Первинна медична допомога на засадах сімейної медицини - 80/20»!Це означає, що ми прагнемо універсального охоплення українців якісною високоефективною первинною медичною допомогою на засадах загальної практики-сімейної медицини,завдяки чому при 80% звернень громадян по медичну допомогу, вона буде вичерпно надаватися на первинному рівні сімейним лікарем. Ми прагнемо досягнення такого індикатора за прикладом країн з високоефективною національною моделлю первинної медичної допомоги. Медична реформа 2017–2019 рр. має як позитивні, так і негативні результати. До позитиву слід віднести системне запровадження подушового (капітаційного) механізму фінансування на засадах державного замовлення
There are no free copies

Find similar

29.


    Гантимурова, Н. І.
    Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України [Text] = Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 5-9


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Annotation: У статті представлено аналіз особливостей професійної підготовки іноземних студентів у медичних університетах України, з’ясовано політичний, економічний та гуманітарний аспекти надання освітянських послуг іноземним громадянам. Розглядається процес адаптації іноземних студентів як передумова підвищення якості знань та труднощі, пов’язані з ним, вказано на необхідність пошуку нових форм та методів у навчально-виховній роботі з іноземними студентами, виокремлено головні завдання, які стоять перед кожним вищим навчальним закладом при підготовці іноземних студентів, зосереджено увагу на основних проблемах, з якими зустрічається іноземний студент при навчанні у вищих медичних закладах, запропоновано напрями адаптації іноземних громадян в Україні
Additional Access Points:
Федчишин, Н. О.
Рудяк, Ю. А.

There are no free copies

Find similar

30.


    Мукан, Н. В.
    Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США [Text] = Historical and pedagogical background of doctors’ professional training at the universities in the USA / Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 140-143


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ИНСТИТУТ МЕДИЦИНЫ США -- INSTITUTE OF MEDICINE (U.S.)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: У статті проаналізовано праці американських науковців ХХ – початку ХХІ ст., які стосуються проблем розвитку медичної освіти в США. Доведено необхідність систематизації педагогічної інформації для узагальнення наявного теоретичного досвіду в контексті медичної освіти. Узагальнено положення масштабного аналітичного дослідження медичної освіти в США та Канаді, яке отримало назву Звіту Флекснера і стало підґрунтям докорінних реформ американської медичної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення системи підготовки лікарів у США. На основі проаналізованих праць зроблено висновки про вектор сучасної педагогічної науки в США в контексті медичної освіти. Встановлено, що до основних питань, які розглянуто у фундаментальних педагогічних дослідженнях американської медичної освіти, належать проблеми якості підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, впровадження більш досконалих стандартів навчання лікарів, механізми оцінки якості медичної освіти
Additional Access Points:
Блавт, О. З.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-55 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)