Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (89)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Total number of found documents : 125
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-125 
1.


    Дорошенко, С. І.
    Сучасні підходи до вивчення ортодонтії студентами (3 курсу) стоматологічного факультету [Text] / С. І. Дорошенко, О. В. Саранчук // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 2. - С. 29-30


MeSH-main:
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS (методы, обучение)
АНТРОПОМЕТРИЯ -- ANTHROPOMETRY (методы)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
Additional Access Points:
Саранчук, О. В.

There are no free copies

Find similar

2.


    Комнацький, Б. Ю.
    Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти [Text] = Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-main:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Annotation: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Additional Access Points:
Повшенюк, А. В.
Коцюра, О. О.

There are no free copies

Find similar

3.


    Аржанов, Н. П.
    Столичный уровень [Text] / Н. П. Аржанов // Стоматолог. - 2004. - № 7. - С. 55-60

Rubrics: Образование зубоврачебное

There are no free copies

Find similar

4.


    Сафонов, Е. И.
    100 процентов врач или новые высоты в стоматологии! [Text] / Е. И. Сафонов // Новое в стоматологии. - 2004. - № 4. - С. 4-8

Rubrics: Стоматологи

   Образование зубоврачебное


There are no free copies

Find similar

5.


    Борисенко, А. В.
    Упровадження сучасних технологій медичної освіти у викладання розділу "Прояви алергічних станів у порожнині рота" [Text] / А. В. Борисенко, І. Г. Дікова, Л. Ф. Сідельнікова // Современная стоматология. - 2011. - № 3. - С. 169-171

Rubrics: Образование зубоврачебное

   Стоматология--обуч


   Гиперсенсибилизация


   Образования технология


Additional Access Points:
Дікова, І. Г.
Сідельнікова, Л. Ф.

There are no free copies

Find similar

6.


    Кульбашна, Я. А.
    Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога [Text] / Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 124-128


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, стандарты)
Additional Access Points:
Нагірний, Я. П.

There are no free copies

Find similar

7.


    Самойленко, А. В.
    Повышение качества подготовки врачей-интернов по специальности "Стоматология" [Text] / А. В. Самойленко, В. А. Дрок // Современная стоматология. - 2014. - № 2. - С. 112-113


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Additional Access Points:
Дрок, В. А.

There are no free copies

Find similar

8.


    Самойленко, А. В.
    Сучасні підходи до формування рівня знань і вмінь студентів з розділу "Хвороби пародонту" в умовах кредитно-модульної системи [Text] / А. В. Самойленко, В. Ю. Орищенко, І. В. Горб-Гаврильченко // Современная стоматология. - 2014. - № 1. - С. 134-136


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Additional Access Points:
Орищенко, В. Ю.
Горб-Гаврильченко, І. В.

There are no free copies

Find similar

9.


    Дмитришин, Т. М.
    На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє [Text] = On the way of dentists-interns professional development: trends, challenges and perspectives for the future / Т. М. Дмитришин // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 18-25


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
There are no free copies

Find similar

10.


   
    Проблема перевірки якості підготовки фахівців, які навчаються на кафедрі ортопедичної стоматології [Text] / В. І. Біда [и др.] // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 132-134


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Additional Access Points:
Біда, В. І.
Дорошенко, О. М.
Леоненко, П. В.
Клочан, С. М.
Омельяненко, О. А.

There are no free copies

Find similar

11.


    Антоненко, М. Ю.
    Сучасні технології вищої освіти. Кейс-метод у фаховій підготовці лікарів-інтернів-стоматологів [Text] / М. Ю. Антоненко, О. А. Значкова // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 128-131


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Additional Access Points:
Значкова, О. А.

There are no free copies

Find similar

12.


    Іленко, Н. М.
    Інформаційно-комунікаційні технології при вивченні дисципліни "Терапевтична стоматологія" на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Text] / Н. М. Іленко, Н. В. Котелевська, О. М. Бойченко // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 3. - С. 42-43. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-main:
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Annotation: Висвітлено актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час вивчення дисципліни «Терапевтична стоматологія» у вищих медичних навчальних закладах. Розглянуто позитивні можливості ІКТ у навчальному процесі вищої школи
Additional Access Points:
Котелевська, Н. В.
Бойченко, О. М.

There are no free copies

Find similar

13.


    Сідельнікова, Л. Ф.
    Метод активного навчання у викладанні дисципліни "Пропедевтика терапевтичної стоматології" [Text] / Л. Ф. Сідельнікова, І. Г. Дікова, А. Г. Дімітрова // Современная стоматология. - 2017. - N 4. - С. 78-79. - Бібліогр.: с. 79


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Annotation: Обгрунтовано та проаналізовано застосування сучасної педагогічної технології та методу дебрифінгу у викладанні дисципліни "Пропедевтика терапевтичної стоматології". Метод дозволяє підвищити рівень практичних навичок студентів 2-го курсу, покращує "виживання" знань, підвищуючи таким чином ефективність та якість навчання
Additional Access Points:
Дікова, І.Г.
Дімітрова, А.Г.

There are no free copies

Find similar

14.


    Махнёва, А. В.
    Некоторые особенности преподавания стоматологии иностранным студентам в Донецком национальном медицинском университете [Text] / А. В. Махнёва // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 2. - С. 73-77. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (классификация)
There are no free copies

Find similar

15.


    Каюкова, В. Д.
    Роль самостійної роботи в організації навчального процессу [Text] / В. Д. Каюкова // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 126-127


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
There are no free copies

Find similar

16.


   
    Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів [Text] = Methodological aspects of improving students preparation of orthopedic dentistry for graduation practical-oriented and test licensed exams / І. В. Машейко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 35-38


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Annotation: Мета роботи – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, поліпшення результатів складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Дослідження базується на вивченні літературних джерел з оптимізації навчального процесу та власному досвіді застосування індивідуалізованого підходу до вивчення ортопедичної стоматології студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, підготовки до складання тестового ліцензійного екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту
Additional Access Points:
Машейко, І. В.
Герасимчук, П. Г.
Матвєєнко, Р. Ю.
Мамедов, Р. В.
Кривчук, О. А.

There are no free copies

Find similar

17.


    Kulbashna, Ya. A.
    The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process [Text] = Роль ігрової технології в удосконаленні процесу формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 62-67


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Annotation: The aim of the work – to elaborate and substantiate the game technology for improving future dentists’ professional vocabulary competence formation based on Cambridge methods of English language teaching. The main body. The students of O. Bohomolets National Medical University are taught professional English in the way they could use it in real life situations. Thus, this requires thorough preparation which demands using different kinds of tasks. One of them, which is considered in the article, is applied to train accuracy of using professional vocabulary. It is described as words remembering. Different kinds of memory and the principles are involved in this process. Basing these principles, special exercises and activities were described. They are divided into traditional and innovative ones. Conclusions. Innovative activities are beneficial for students as they involve different kinds of learners’ memory. Besides, they contain an aspect of a game in order to motivate students to facilitate the process of words remembering. The benefit of these tasks was proved by surveying students and English teachers of O. Bohomolets National Medical University. Notwithstanding the popularity of innovative tasks among the students, the value of traditional exercises was explained. Some recommendations on how to make the routine tasks more creative were given in the article
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі. Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні. Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів
Additional Access Points:
Zakharova, V.O.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології [Text] = Experience of out-of-class work with students at the therapeutic stomatology department / Т. О. Петрушанко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 108-111


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Annotation: Мета роботи – проаналізувати сутність позааудиторної самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів, а також висвітлити досвід її організації та проведення на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Для підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів та збагачення їх інтелектуального та творчого потенціалу слід постійно раціоналізовувати навчальний процес шляхом удосконалювання змісту, форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. При обмеженні навчального аудиторного часу виникає необхідність навчання в позааудиторний час. Заходами позааудиторної роботи з розвитку особистості майбутнього лікаря і підготовки професійно-орієнтованого фахівця є проведення відбіркового туру Всеукраїнського студентського конкурсу на кращу практичну роботу “Фахівець”, а також індивідуальні та групові фантомні заняття. Висновок. Практично спрямований вид позааудиторної роботи дозволяє кожному бажаючому студенту напрацювати мануальні навички, сприяє максимальному розвитку індивідуальних творчих здібностей і в кінцевому підсумку приводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців
Additional Access Points:
Петрушанко, Т. О.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Попович, І. Ю.
Литовченко, І. Ю.

There are no free copies

Find similar

19.


    Дрок, В. О.
    Кейс-метод в навчальному процесі лікарів-інтернів [Text] / В. О. Дрок // Современная стоматология. - 2018. - N 2. - С. 97-99. - Бібліогр.: с. 98


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
There are no free copies

Find similar

20.


    Груздева, А. А.
    Современные технологии высшего образования в подготовке врачей-интернов-стоматологов [Text] / А. А. Груздева // Современная стоматология. - 2018. - N 2. - С. 100-102. - Библиогр.: с. 102


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
There are no free copies

Find similar

21.


    Гевкалюк, Н. О.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих [Text] = Competence approach in the training of pediatric dentists / Н. О. Гевкалюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 16-18


MeSH-main:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Annotation: Мета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій. Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування. Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги
There are no free copies

Find similar

22.


    Горб-Гаврильченко, И. В.
    Организация самостоятельной работы студентов IV курса на кафедре терапевтической стоматологии [Text] / И. В. Горб-Гаврильченко // Современная стоматология. - 2016. - № 2. - С. 132-134. - Библиогр.: с. 134


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
There are no free copies

Find similar

23.


    Мельничук, М. В.
    Використання навчальних мультимедійних технологій для читання лекцій лікарям-інтернам як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів-стоматологів [Text] / М. В. Мельничук // Современная стоматология. - 2016. - № 4. - С. 114-116. - Бібліогр.: с. 116


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
There are no free copies

Find similar

24.


    Левків, М. О.
    Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології [Text] = Application of case-method study in the professional training of foreign students at the department of therapeutic dentistry / М. О. Левків // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Annotation: У статті наведено особливості викладання дисципліни за допомогою кейс-методу навчання, при якому роль викладача в цьому процесі посідає головне місце. Викладач мотивує навчальну діяльність студентів, спонукає їх до навчання, організовує навчальний процес таким чином, щоб він мав максимальний ефект. Готуючи практичне заняття з іноземними студентами, викладач повинен ретельно продумати структуру заняття, окреслити проблему та її розв’язання, навчити студента творчо підходити до вивчення та засвоєння матеріалу, вміло користуватися набутими знаннями, а не лише надати студентові певний обсяг практичних навичок
There are no free copies

Find similar

25.


   
    Конкурс «Фахівець-2016» - завжди нові відкриття [Text] // Профілактична та дитяча стоматологія. - 2016. - № 1. - С. 54


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
There are no free copies

Find similar

26.


    Борисенко, А. В.
    Використання сучасних технологій вищої медичної освіти в організації занять субординаторів в рамках кредитно-трансферної системи [Text] / А. В. Борисенко, І. Г. Дікова, А. Г. Дімітрова // Современная стоматология. - 2016. - № 4. - С. 110-113. - Бібліогр.: с. 113


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ ПРЕДВАРИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREDENTAL
Additional Access Points:
Дікова, І. Г.
Дімітрова, А. Г.

There are no free copies

Find similar

27.


    Петрушанко, Т. О.
    Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія" [Text] / Т. О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE (обучение)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Additional Access Points:
Островська, Л. Й.
Попович, І. Ю.

Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

28.


    Суховолець, І. О.
    Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців [Text] = The specifics of lecturing of the chapter “Diseases of mucous membrane of oral cavity” for foreign students / І. О. Суховолець // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Annotation: У даній статті описані особливості проведення лекційних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців стоматологічного факультету. Описано й обґрунтовано переваги використання мультимедійних технологій та запропоновано методику проведення лекцій, яка сприятиме підвищенню концентрації студентів на матеріалі та кращому його запам’ятовуванню
There are no free copies

Find similar

29.


    Глазунов, О. А.
    Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога [Text] / О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. - 2017. - N 1. - С. 76-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Annotation: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Additional Access Points:
Степанова, С. В.

There are no free copies

Find similar

30.


    Ожоган, І. А.
    Сучасний підхід до навчального процесу з питань діагностики [Text] / І. А. Ожоган // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 2. - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ДИАГНОСТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- DIAGNOSIS, ORAL
There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-125 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)