Search inquiry: (<.>S=Самоподготовки программы<.>) |
Total number of found documents : 23
Shown documents from 1 till 23 |
>1.
| Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп’ютерного програмного забезпечення/Л. Д. Чулак, В. Г. Шутурмінський, А. О. Бас // Вісник стоматології. -Одесса, 2005,N № 2.-С.92-94
|
>2.
| Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб/С. А. Сон [та ін.] // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.25-28
|
>3.
| Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб/А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта, 2009,N № 4.-С.30-33
|
>4.
| Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/О. О. Притуло, Н. В. Проніна, Ю. В. Сосновський // Медична освіта, 2010,N № 1.-С.79-81.
|
>5.
| Мосула Л.М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії/Л. М. Мосула // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.61-63
|
>6.
| Ничик Н.А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти?/Н. А. Ничик // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.64-65
|
>7.
| Олійник І.Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу/І. Ю. Олійник // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.72-75
|
>8.
| Стефанко С. Л. Роль самопідготовки у навчанні студентів/С. Л. Стефанко // Вісник наукових досліджень, 2013,N № 1.-С.132-133
|
>9.
| Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.5-8
|
>10.
| Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.24-27
|
>11.
| Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.64-67
|
>12.
| Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.59-61
|
>13.
| Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.96-101
|
>14.
| Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 3/2019 // Ліки України, 2019,N № 4.-С.51-52
|
>15.
| Проект "Післядипломне навчання на стоінках журналу "Ліки України". Випуск 4/2019 // Ліки України, 2019,N № 5/6.-С.45-46
|
>16.
| Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 5/2019 // Ліки України, 2019,N № 7.-С.61-62
|
>17.
| Крамар Ю. А. Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку/Ю. А. Крамар, Г. Я. Пилягіна // НейроNEWS, 2020,N № 4.-С.20-22
|
>18.
| Tymoshchuk O. V. Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training/O. V. Tymoshchuk // Art of Medicine, 2019,N N 1.-С.194-198
|
>19.
| Клиническая фармакология и кредитно- модульная система: шаг назад или вперед?/О. А. Яковлева [та ін.] // Фармакологія та лікарська токсикологія, 2011,N N 5.-С.374
|
>20.
| Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО/І. В. Мезенцева [та ін.] // Art of Medicine, 2022,N N 3.-С.139-143
|
>21.
| Методология использования рейтинговой системы в учебном процессе/А. И. Чемирис [та ін.] // Проблеми медичної науки та освіти, 2001,N № 3.-С.34-35
|
>22.
| Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it /I. M. Luchko [та ін.] // Art of Medicine, 2024,N N 1.-С.204-207
|
>23.
| Моцюк Ю. Б. Самостійна робота студентів під час дистанційного навчання в умовах пандемії та воєнного стану/Ю. Б. Моцюк, С. О. Остафійчук, І. О. Басюга // Art of Medicine, 2024,N N 1.-С.208-211
|
|