Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (40)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений<.>)
Total number of found documents : 411
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького [Text] / Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 48-51


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
Additional Access Points:
Думанський, Ю. В.
Івнєв, Б. Б.
Первак, М. Б.
Басій, Р. В.
Владзимирський, А. В.

There are no free copies

Find similar

2.


    Поканевич, О. В.
    Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти [Text] / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 83-87


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (методы, организация и управление, статистика)
Additional Access Points:
Матяш, М. М.
Худенко, Л. І.

There are no free copies

Find similar

3.


    Ибрагимли, Х. И.
    Пути совершенствования охраны здоровья студентов [Text] / Х. И. Ибрагимли, Г. Г. Садыхова, Я. Г. Гаджиева // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2010. - T. 16, № 2. - С. 93-96

Rubrics: Здоровья индивидуального охрана

   Заболеваемость


   Студенты медицинских учебных заведений


Additional Access Points:
Садыхова, Г. Г.
Гаджиева, Я. Г.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Text] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Annotation: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Additional Access Points:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

There are no free copies

Find similar

5.


    Федчишин, Н. О.
    Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови [Text] / Н. О. Федчишин // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 113-118


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (классификация, методы, организация и управление)
There are no free copies

Find similar

6.


    Зиновьев, И. П.
    Изучение риска заболевания туберкулезом среди студентов медицинских учебных учреждений [Text] / И. П. Зиновьев, Н. В. Поздеева // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2008. - № 8. - С. 22-23

Rubrics: Студенты медицинских учебных заведений

   Туберкулез--эпид--этиол


   Факторы риска


Additional Access Points:
Поздеева, Н. В.

There are no free copies

Find similar

7.


    Зиновьев, И. П.
    Студенты учебных медицинских учреждений как самостоятельная группа риска заболевания туберкулезом [Text] / И. П. Зиновьев, Н. В. Поздеева // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2007. - № 9. - С. 11-12

Rubrics: Факторы риска

   Туберкулез--диагн


   Студенты медицинских учебных заведений


Additional Access Points:
Поздеева, Н. В.

There are no free copies

Find similar

8.


    Галіяш, Н. Б.
    Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря [Text] = The development of communication skills as an essential competence of physician professionalism / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 67-74


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Annotation: У статті сформульовано сучасну концепцію професійної (медичної) комунікативної компетентності та запропоновано підходи для її ефективної імплементації в систему підготовки медичних кадрів. Комунікативна компетентність медика розглядається як інтелектуально й мотиваційно обумовлена соціально-професійна характеристика, що базується на комунікативних здібностях, вміннях і знаннях та дозволяє лікарю самостійно й відповідально реалізовувати ефективні й адекватні комунікативні дії в конкретних ситуаціях міжособистісної взаємодії. Оволодіння комунікативною компетентністю в медицині передбачає засвоєння таких складових елементів, як ініціація спілкування, збір інформації, роз’яснення та планування діагностичних і лікувальних процедур, завершення розмови, застосування різних комунікативних методик тощо. Традиційно засвоєння навичок спілкування відбувалося після вивчення низки розрізнених теоретичних предметів на практиці за механізмом наслідування стилю поведінки лікарів-викладачів, які слугували взірцем. Втім, на сьогодні такий підхід має низку недоліків. Сучасний міжнародний досвід показує, що оволодіння даною компетентністю повинно починатися ще до початку роботи в клініці та вимагає виділення окремого циклу занять для формування початкових навичок спілкування, що і було впроваджено в 2018–19 навчальному році в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», а також видано посібник «Комунікативні навички в медицині» для забезпечення теоретичної та методичної бази формування комунікативної компетентності студентів. У сучасних умовах висококваліфікований фахівець, задля конкурентоспроможності на ринку праці, повинен досконало володіти комунікативними навичками. Здатність до ефективної комунікації є набутою, тому її необхідно розвивати та тренувати. Для досягання відповідності зростаючим вимогам щодо рівня володіння комунікативними навичками необхідна оптимізація навчальних програм та використання спеціальних педагогічних підходів при підготовці фахівців медичного профілю як на додипломному, так і на післядипломному рівні. Доцільним є розробка та впровадження наскрізної програми з медичної комунікації, що забезпечить методичний та системний підхід для трансформації теоретичних знань та початкових навичок спілкування у повноцінну комунікативну компетентність майбутнього фахівця медичного профілю
Additional Access Points:
Бількевич, Н. А.
Петренко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Text] = Foreign language grammatical competence as a component of the general training of future doctors in the virtual learning environment / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 114-121


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Annotation: У статті узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у студентів-медиків. Розкрито практичний аспект формування граматичних навичок та вмінь (граматичної компетентності, повторення вивченого матеріалу) шляхом використання на заняттях з іноземної мови віртуальних програм. Розглянуто загальні науково-методичні підходи до використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами-медиками у вищих медичних навчальних закладах. Представлено віртуальну інформаційну модель з німецької мови за професійним спрямуванням «Augenerkrankungen» та доведено ефективність використання віртуальних навчальних програм загалом. Розвиток граматичної компетентності студентів-медиків шляхом використання віртуальної програми сприяє не лише якісному урізноманітненню та інтенсифікації освітнього процесу, але й значному підвищенню рівня знань та іншомовно-комунікативної компетентності студентів. Тому впровадження ІТ-технологій у навчальний процес вимагає розробки відповідної науково-методичної бази, інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання та контролю знань, системної та раціональної інтеграції цих технологій в існуючі навчальні програми
Additional Access Points:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

There are no free copies

Find similar

10.


    Баранова, І. В.
    Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти [Text] = Motivation to study is a key to the effectiveness of modern medical education / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 55-60


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Annotation: У статті проаналізовано зовнішню та внутрішню складові мотивації до навчального процесу у студентів-медиків 5 курсу; розроблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предметів у вищих навчальних закладах (ВНЗ) медичного профілю. Наведено аналіз даних психодіагностичних тестів вивчення загальних мотивів навчальної діяльності у вітчизняних та іноземних студентів медичного ВНЗ. Висвітлено основні напрямки педагогічної діяльності, які сприяють зростанню зацікавленості студента та його активної участі у набутті теоретичних знань та практичних навичок. Мотивація до навчання у вітчизняних та іноземних студентів відповідає середньому та високому рівням, бажання стати висококваліфікованим спеціалістом є пріоритетним у набутті знань. Використання новітніх інформаційних технологій, прийомів «ділової гри» та симуляційних центрів дозволяє ефективно підтримувати високий рівень науково-практичної підготовки майбутніх лікарів
Additional Access Points:
Ільюк, І. А.
Постовітенко, К. П.

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)