Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (40)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
full informationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений<.>)
Total number of found documents : 411
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Думанський Ю. В., Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Title : Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 48-51 (Cipher МУ7/2014/2)
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Find similar

2.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Поканевич О. В., Матяш М. М., Худенко Л. І.
Title : Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 83-87 (Cipher МУ7/2014/2)
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
Find similar

3.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Ибрагимли Х. И., Садыхова Г. Г., Гаджиева Я. Г.
Title : Пути совершенствования охраны здоровья студентов
Place of publication : Международный медицинский журнал (Харьков). - 2010. - T. 16, № 2. - С. 93-96 (Cipher МУ86/2010/16/2)
Subject headings: Здоровья индивидуального охрана
Заболеваемость
Студенты медицинских учебных заведений
Find similar

4.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Title : Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності
Parallel titles :Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67 (Cipher МУ7/2017/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Annotation: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Find similar

5.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Федчишин Н. О.
Title : Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови
Place of publication : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 113-118 (Cipher МУ7/2014/1)
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Find similar

6.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Зиновьев И. П., Поздеева Н. В.
Title : Изучение риска заболевания туберкулезом среди студентов медицинских учебных учреждений
Place of publication : Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2008. - № 8. - С. 22-23 (Cipher 71460/2008/8)
Subject headings: Студенты медицинских учебных заведений
Туберкулез-- эпид-- этиол
Факторы риска
Find similar

7.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Зиновьев И. П., Поздеева Н. В.
Title : Студенты учебных медицинских учреждений как самостоятельная группа риска заболевания туберкулезом
Place of publication : Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2007. - № 9. - С. 11-12 (Cipher 71460/2007/9)
Subject headings: Факторы риска
Туберкулез-- диагн
Студенты медицинских учебных заведений
Find similar

8.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Галіяш Н. Б., Бількевич Н. А., Петренко Н. В.
Title : Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря
Parallel titles :The development of communication skills as an essential competence of physician professionalism
Place of publication : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 67-74 (Cipher МУ7/2019/2)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Annotation: У статті сформульовано сучасну концепцію професійної (медичної) комунікативної компетентності та запропоновано підходи для її ефективної імплементації в систему підготовки медичних кадрів. Комунікативна компетентність медика розглядається як інтелектуально й мотиваційно обумовлена соціально-професійна характеристика, що базується на комунікативних здібностях, вміннях і знаннях та дозволяє лікарю самостійно й відповідально реалізовувати ефективні й адекватні комунікативні дії в конкретних ситуаціях міжособистісної взаємодії. Оволодіння комунікативною компетентністю в медицині передбачає засвоєння таких складових елементів, як ініціація спілкування, збір інформації, роз’яснення та планування діагностичних і лікувальних процедур, завершення розмови, застосування різних комунікативних методик тощо. Традиційно засвоєння навичок спілкування відбувалося після вивчення низки розрізнених теоретичних предметів на практиці за механізмом наслідування стилю поведінки лікарів-викладачів, які слугували взірцем. Втім, на сьогодні такий підхід має низку недоліків. Сучасний міжнародний досвід показує, що оволодіння даною компетентністю повинно починатися ще до початку роботи в клініці та вимагає виділення окремого циклу занять для формування початкових навичок спілкування, що і було впроваджено в 2018–19 навчальному році в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», а також видано посібник «Комунікативні навички в медицині» для забезпечення теоретичної та методичної бази формування комунікативної компетентності студентів. У сучасних умовах висококваліфікований фахівець, задля конкурентоспроможності на ринку праці, повинен досконало володіти комунікативними навичками. Здатність до ефективної комунікації є набутою, тому її необхідно розвивати та тренувати. Для досягання відповідності зростаючим вимогам щодо рівня володіння комунікативними навичками необхідна оптимізація навчальних програм та використання спеціальних педагогічних підходів при підготовці фахівців медичного профілю як на додипломному, так і на післядипломному рівні. Доцільним є розробка та впровадження наскрізної програми з медичної комунікації, що забезпечить методичний та системний підхід для трансформації теоретичних знань та початкових навичок спілкування у повноцінну комунікативну компетентність майбутнього фахівця медичного профілю
Find similar

9.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Федчишин Н. О., Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Title : Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища
Parallel titles :Foreign language grammatical competence as a component of the general training of future doctors in the virtual learning environment
Place of publication : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 114-121 (Cipher МУ7/2019/2)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Annotation: У статті узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у студентів-медиків. Розкрито практичний аспект формування граматичних навичок та вмінь (граматичної компетентності, повторення вивченого матеріалу) шляхом використання на заняттях з іноземної мови віртуальних програм. Розглянуто загальні науково-методичні підходи до використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами-медиками у вищих медичних навчальних закладах. Представлено віртуальну інформаційну модель з німецької мови за професійним спрямуванням «Augenerkrankungen» та доведено ефективність використання віртуальних навчальних програм загалом. Розвиток граматичної компетентності студентів-медиків шляхом використання віртуальної програми сприяє не лише якісному урізноманітненню та інтенсифікації освітнього процесу, але й значному підвищенню рівня знань та іншомовно-комунікативної компетентності студентів. Тому впровадження ІТ-технологій у навчальний процес вимагає розробки відповідної науково-методичної бази, інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання та контролю знань, системної та раціональної інтеграції цих технологій в існуючі навчальні програми
Find similar

10.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Баранова І. В., Ільюк І. А., Постовітенко К. П.
Title : Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти
Parallel titles :Motivation to study is a key to the effectiveness of modern medical education
Place of publication : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 55-60 (Cipher МУ7/2019/2)
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Annotation: У статті проаналізовано зовнішню та внутрішню складові мотивації до навчального процесу у студентів-медиків 5 курсу; розроблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предметів у вищих навчальних закладах (ВНЗ) медичного профілю. Наведено аналіз даних психодіагностичних тестів вивчення загальних мотивів навчальної діяльності у вітчизняних та іноземних студентів медичного ВНЗ. Висвітлено основні напрямки педагогічної діяльності, які сприяють зростанню зацікавленості студента та його активної участі у набутті теоретичних знань та практичних навичок. Мотивація до навчання у вітчизняних та іноземних студентів відповідає середньому та високому рівням, бажання стати висококваліфікованим спеціалістом є пріоритетним у набутті знань. Використання новітніх інформаційних технологій, прийомів «ділової гри» та симуляційних центрів дозволяє ефективно підтримувати високий рівень науково-практичної підготовки майбутніх лікарів
Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)