Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (40)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
full informationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений<.>)
Total number of found documents : 411
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Stoyan N. V., Ocheredko O. M., Korobchanskyi V. O., Bratkova O. Yu., Serebrennikova O. A.
Title : Adaptive capabilities of the body and aggressive personality manifestations of modern students at various stages of education in a higher education institution
Parallel titles :Особливості адаптаційних можливостей організму та агресивних проявів особистості сучасних студентів на різних етапах навчання у закладі вищої освіти
Place of publication : Вісник морфології. - 2023. - Т. 29, № 1. - С. 25-34 (Cipher ВУ8/2023/29/1)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
Annotation: The determination of the subsequent comprehensive assessment of the peculiarities of the course of adaptation processes, which are characteristic of modern student youth who acquire a certain profession, are closely related to the establishment of the regularities of the course of numerous adaptive mechanisms in the plane of implementation of psychophysiological, mental, and socio-psychological adaptation. The purpose of the work is to carry out a comprehensive hygienic assessment of the adaptation capabilities of the organism based on the definition of its social and psychological component and aggressive personality manifestations of modern students at various stages of education in a higher education institution. Scientific studies were conducted using questionnaires by Rogers and Diamond and Bass-Darky. 307 students, including 150 young women and 157 young men, who studied in the first, third and sixth years of the medical faculty were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the application of the statistical analysis program package “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). It was established that the highest level of expression of integral indicators of social and psychological adaptation of students, regardless of the time of study in a higher education institution, is characteristic of the characteristics of adaptation manifestations regarding the desire to dominate and accept others; at the same time, the lowest level of expression is for the characteristics of internality and therefore, determines the presence of pronounced signs of transformations of the adaptive content, which mark the tense course of the processes of social and psychological adaptation of students to the conditions of stay in a medical institution of higher education. It was found that among the overwhelming number of students who were studied, the indicators of aggressive personality manifestations exceed the values typical for normative age-sex indicators. This situation determines the need for the development of methods for a comprehensive assessment of the state of adaptive resources of the body of young men and women studying and scientific substantiation of health-preserving technologies, based on which measures of psychohygienic correction should take the leading placeВизначення комплексної оцінки особливостей перебігу адаптаційних процесів, котрі властиві для сучасної студентської молоді, що здобуває певний фах, тісно пов’язані зі встановленням закономірностей перебігу численних пристосувальних механізмів у площині реалізації психофізіологічної, психічної та соціально-психологічної адаптації. Метою роботи є здійснення комплексної гігієнічної оцінки особливостей адаптаційних можливостей організму на підставі визначення її соціально-психологічної складової та агресивних проявів особистості сучасних студентів на різних етапах навчання у закладі вищої освіти. Наукові дослідження проводили з використанням опитувальників Роджерса і Даймонда та Басса-Дарки. Під наглядом впродовж періоду спостережень знаходились 307 студентів, в тому числі 150 дівчат і 157 юнаків, які навчались на першому, третьому та шостому курсах медичного факультету. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на підставі застосування пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Встановлено, що найвищий рівень вираження інтегральних показників соціально-психологічної адаптації студентів, незалежно від часу навчання у закладі вищої освіти, властивий для характеристик адаптаційних проявів щодо прагнення до домінування та прийняття інших; разом із тим, найнижчий рівень вираження – для характеристик інтернальності і, отже, визначає наявність виражених ознак перетворень пристосувального змісту, які відзначають напружений перебіг процесів соціально-психологічної адаптації студентів до умов перебування у медичному закладі вищої освіти. Виявлено, що серед переважної кількості студентів, які досліджувались, показники агресивних проявів особистості перевищують значення, властиві для нормативних віково-статевих показників. Таке становище визначає потребу у розробленні методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму юнаків і дівчат, що навчаються, та наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологій, в основі яких провідне місце мають займати заходи психогігієнічної корекції
Find similar

2.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Pavlyk A. S.
Title : Advantages and disadvantages of distance learning: a student survey
Place of publication : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 8 (Cipher УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-main: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Annotation: In recent decades, all-encompassing digitalization has decreased the need for face-to-face communication. Young people are demonstrating their readiness to follow modern trends by completely relying on novel technologies in acquiring knowledge and professional skills. Therefore, with the introduction of distance learning in response to such challenges as the COVID-19 pandemic and the Russian-Ukrainian war, students seem to have faced the new challenges rather successfully by switching to a remote form of education without obvious difficulties. However, it is necessary to get feedback from the students in order to identify the problematic issues that interfere with their university studies. It will help eliminate uncertainties over distance learning and promote its faster development
Find similar

3.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Kalashchenko S., Lutsak O., Hrynzovskyi A., Kovalchuk O., Martynenko S., Kondratiuk M.
Title : Assessment level of physical activity and psycho-emotional health status of the bogomolets national medical university students under conditions of distance learning organization
Parallel titles :Оцінка фізичного та психо-емоційного стану здоров’я студентів НМУ за умов організації дистанційної форми навчання
Place of publication : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - С. 116-123 (Cipher УУ14/2021/4)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Annotation: Deterioration of epidemiological situation in the country and educational institutions due to the spread of coronavirus infection prompted the government to change the educational process and move it to distance learning. Psychological support and assistance of future doctors are critical, as, in our country, there is a growing shortage of medical staff, namely doctors, during the COVID-19 pandemic. One way to solve the above problems is to study students of higher medical institutes (SHMI) views on the transition to distance learning, which is essential to identify weaknesses and issues in the higher medical institutions of our country and to purposefully take measures to improve the pedagogical process based on identified needs. The aim of our research includes assessment of the level of physical activity and psycho-emotional health of the higher medical education seekers’ of the healthcare field specialty 222 medicine using distance education under quarantine conditions (additional psycho-emotional impact) and establish ways for improving it with a combination of distance education and different psycho-emotional impact. A survey was conducted among 155 Bogomolets National Medical University SHMI of the 1st and 2nd year of study. Developed by us questionnaire have included questions about the assessment of the educational process organization (at the classroom and at "distance"), SHMI routine (work and leisure), namely amount of their spending time for sports and on the gadget use. Significant attention had been given to SHMI assessment of their health, psycho-emotional state, and level of adaptation during the study. During processing results of the motor activity study of surveyed SHMI had been revealed an insufficient level of motor activity. Thus, only 14% of SHMI do morning gymnastics, 29% of respondents go in for sports three times a week. We also found that a significant proportion of respondents have not enough duration of night sleep, which negatively affects the study’s success and potentially worsens their health. Analysis of the surveyed SHMI work and rest schedule shows that most SHMI sleep at night on weekdays for 6 to 7 hours (72%). 25% of respondents have a sleep duration of up to 5 hours and only 3% of respondents have slept more than 9 hours. However, chronic insomnia can gradually lead not only to diseases but also to disorders such as, decreasing concentration memory impairment, reduce performance and work efficiency. Significant mental and psycho-emotional overload during distance education requires establishing of physiological day regimeПогіршення епідеміологічного стану в державі та, зокрема, в освітніх закладах внаслідок розповсюдження коронавірусної інфекції, спонукало уряд змінити освітній процес та перевести його на дистанційну форму. Психологічна підтримка та допомога майбутніх лікарів вбачається критично значущою, так як у нашій країні наростає проблема нестачі медичного персоналу, а саме лікарів під час пандемії COVID-19. Одним шляхів вирішення вищевказаних проблем є вивчення думки студентів щодо переходу на дистанційну форму навчання, що вкрай необхідно для виявлення слабких місць та проблем у діяльності вищих медичних закладів нашої країни та для цілеспрямованого проведення заходів з приводу вдосконалення педагогічного процесу з урахуванням виявлених потреб. Метою нашого дослідження є оцінка рівня фізичної активності та психо-емоційного здоров’я здобувачів вищої медичної освіти (ЗВМО) в галузі охорони здоров’я за спеціальністю 222 медицина при застосуванні дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів (додатковий психо-емоційний вплив) та встановити шляхи щодо можливості його покращення за умов поєднання дистанційної форми навчання та додаткового психо-емоційного впливу. Проведено анкетування 155 ЗВМО 1-2 курсу НМУ. Розроблена нами анкета включала питання про оцінку організації навчального процесу (аудиторного та дистанційного), розпорядок праці та відпочинку ЗВМО, а саме кількість часу, що виділяється на спорт та час, проведений за гаджетами. Особлива увага приділялась оцінці ЗВМО стану свого здоров’я, психоемоційного стану та оцінюванню свого рівня адаптації під час навчання. Результати дослідження рухової активності опитуваних ЗВМО виявили недостатній рівень рухової активності. Так, лише 14% ЗВМО робить ранкову гімнастику (руханку), 29% опитуваних займаються спортом три рази на тиждень. Також нами встановлено, що у значної частини опитуваних недостатня тривалість нічного сну, що негативно позначається на успішності навчання і потенційно погіршує стан їх здоров’я. При аналізуванні розпорядку праці та відпочинку опитуваних ЗВМО виявлено, що у переважної більшості ЗВМО (72%) нічний сон у будній день триває 6-7 годин. У 25% опитуваних тривалість сну має до 5 годин, лише 3% спить більше 9 годин. Проте, хронічне недосипання поступово може призвести як до низки захворювань, так і до зниження концентрації уваги, погіршення пам’яті, зниження успішності та працездатності. Велике розумове і психоемоційне навантаження під час дистанційної форми освіти потребує встановлення фізіологічного режиму дня
Find similar

4.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Kucherenko O. N., Chaika H. V., Konkov D. G., Yaremchuk l. V., Masik O. I.
Title : Comparative characteristics of the influence of autoerotic practice on the development of psychoemotional disorders among young people on the example of medical students of the National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Parallel titles :Порівняльна характеристика впливу аутоеротичної практики на розвиток психоемоційних розладів у молоді на прикладі студентів-медиків Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова
Place of publication : Репродуктивне здоров’я жінки. - 2024. - N 2. - С. 60-65 (Cipher РУ16/2024/2)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS
МАСТУРБАЦИЯ -- MASTURBATION
Annotation: Autoerotism is the practice of sexual stimulation. The most common autoerotic practice is masturbation, and these two terms are often used interchangeably, although masturbation can also occur with a partner. Recent data from the European Study on Aging Men have shown that masturbation is an independent indicator in the overall global assessment of sexual health. Masturbation has long been ostracized and considered a moral sin by several religions such as Judaism, Islam, and Christianity. Traditionally, such sexual behavior has been associated with many diseases, such as madness, seizures, blindness and even impotence. Today, masturbation is no longer considered a harmful habit, as it can even help to protect people from the risk of sexually transmitted diseases. The objective: to study the relationship between the influence of malakia and the development of psychoemotional disorders in young people using the example of medical students of the 4th–5th years of the National Pirogov Memorial Medical University. Materials and methods. A clinical and psychological examination of 1118 medical students was carried out using the screening scales “Patient Health Questionnaire” (PHQ-9) and the questionnaire “General Anxiety Disorder-7” (GAD-7). Domestic and foreign students were divided into two groups based on their attitude to masturbation and its application in everyday life. Namely: on those who have a positive attitude to this type of self-pleasure, and on those who consider it absolutely unacceptable. The levels of anxiety and depressive disorders in both groups of respondents were determined and then compared. Results. It was established that 19.3% of domestic students and 31.2% of foreign respondents do not have anxiety disorders. Among domestic sexually active students, a mild degree of anxiety prevails (44.4%), a moderate degree is found in 26%, and a severe degree – in 10.4%. Among virgin domestic students, a mild degree of anxiety prevails, which is found in 46.6% of respondents, a medium degree in 20%, and a severe degree in 13.4%. Among sexually active foreign students, mild anxiety disorder was most common in 34.7% of cases, moderate in 15.4% of cases, and severe in 13.8%. Among virgin foreign students, 34.5% have a mild degree of anxiety, 21.4% have a medium degree, and 17.8% have a severe degree of anxiety. No influence of masturbation on the development of depressive disorders in medical students was found (X2=1.41; p≥0.05), but it was found that autoerotic practice affects their anxiety level (X2=6.37; p0.05). Conclusions. Autoerotic practice does not have a significant impact on the development of depressive disorders. Instead, malakia was found to significantly reduce anxiety disorders in both sexually active and inactive young adultsАутоеротизм – це практика сексуальної стимуляції. Найбільш поширеною аутоеротичною практикою є мастурбація, і ці два терміни часто використовують як синоніми, хоча мастурбація також може відбуватися з партнером. Останні дані Європейського дослідження старіння людини засвідчили, що мастурбація є незалежним показником у загальному глобальному оцінюванні сексуального здоров’я. Мастурбація протягом тривалого часу була піддана остракізму та сприймалася як моральний гріх кількома релігіями, такими, як іудаїзм, іслам та християнство. Традиційно з такою сексуальною поведінкою пов’язують безліч хвороб, таких, як божевілля, напади, сліпота і навіть імпотенція. Сьогодні мастурбація більше не вважається негативною звичкою, оскільки вона може навіть допомогти захистити людей від ризику захворювань, що передаються статевим шляхом. Мета дослідження: вивчення взаємозв’язку впливу малакії та розвитку психоемоційних розладів у молоді на прикладі студентів-медиків 4–5-го курсів Вінницького національного медичного університету. Матеріали та методи. Проведено клініко-психологічне обстеження 1118 студентів-медиків за допомогою скринінгових шкал «Patient Health Questionnaire» (PHQ-9) та опитувальника «General Anxiety Disorder-7» (GAD-7). Вітчизняних та іноземних студентів було розподілено на дві групи по ставленню до мастурбації та її застосуванню у повсякденному житті. А саме: на тих, хто позитивно ставиться до даного виду самозадоволення, та на тих, хто вважає це абсолютно неприйнятним. Були визначені рівні тривожності та депресивних розладів в обох групах респондентів з подальшим їх порівнянням. Результати. Установлено, що 19,3% вітчизняних студентів і 31,2% іноземних респондентів не мають проявів тривожних розладів. Серед вітчизняних сексуально активних студентів переважає легкий ступінь тривожності (44,4%), помірний ступінь виявлено у 26%, тяжкий ступінь – у 10,4%. Серед незайманих вітчизняних студентів також переважає легкий ступінь тривожності, який встановлений у 46,6% респондентів, середній ступінь – у 20%, тяжкий ступінь – у 13,4%. Серед сексуально активних іноземних студентів найпоширенішим був легкий ступінь тривожного розладу – у 34,7%, середній ступінь – у 15,4% випадків і тяжкий ступінь – у 13,8%. Серед незайманих іноземних студентів легкий ступінь тривожності встановлений у 34,5% осіб, середній ступінь – у 21,4%, тяжкий ступінь – у 17,8%. Не встановлено впливу мастурбації на розвиток депресивних розладів у студентів-медиків (Х2=1,41; p≥0,05), але виявлено, що аутоеротична практика впливає на рівень тривожності у них (Х2=6,37; p0,05). Висновки. Аутоеротична практика не має значного впливу на розвиток депресивних розладів. Натомість було встановлено, що малакія значно зменшує тривожні розлади як серед сексуально активних, так і серед неактивних молодих людей
Find similar

5.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Title : Effective methods in foreign language teaching of medical students
Parallel titles :Ефективні методи навчання іноземної мови студентів-медиків
Place of publication : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 48-54 (Cipher МУ7/2019/1)
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Annotation: The aim of the work – to reveal the role and importance of effective methods of a foreign language teaching, to determine the most innovative methods and forms of educational work. The main body. The article presents innovative methods of teaching foreign languages, based on the communicative approach focusing on the principles of the methodology of cooperation; the main methods and forms of work aimed at creating a motivational environment, the development of personality creativity, language competence and quality training of future specialists. Today, we should talk about the use of interactive methods of training, which encourage interest in the profession; promote the efficient acquisition of training material; form patterns of conduct; provide high motivation, strength, knowledge, team spirit and freedom of expression; and most importantly, contribute to the complex competences of future specialists. Conclusion. Methods of teaching foreign languages, which are based on a communicative approach, help to reveal the creative potential of students and contribute to the development and self-improvement of the educational and communicative process as well as quality training of future specialistsМета роботи – розкрити роль і значення ефективних методик навчання іноземної мови, визначити найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи. Основна частина. У статті подано інноваційні методи навчання іноземних мов, що базуються на комунікативному підході за принципами методики співробітництва; запропоновано основні методи і форми роботи, спрямовані на створення мотиваційного середовища, розвиток творчих засад особистості, мовної компетенції та якісної фахової підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто використання інтерактивних методів навчання, які стимулюють інтерес до професії; сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу; формують моделі поведінки; забезпечують високу мотивацію, знання, командний дух; а головне, сприяють формуванню комплексних компетенцій майбутніх фахівців. Висновок. Методи навчання іноземних мов, які ґрунтуються на комунікативному підході, допомагають розкрити творчий потенціал студентів і сприяють розвитку та самовдосконаленню навчально-комунікативного процесу, якісній фаховій підготовці майбутніх спеціалістів
Find similar

6.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Gura O. I., Ragrina Z. M.
Title : Enriching the content of foreign medical students’ independent work by on-line courses on the edX platform
Place of publication : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 1. - С. 63-68 (Cipher МУ10/2021/26/1)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Key words (''Своб.индексиров.''): платформа edx
Annotation: The article explores the benefits of using computer technology in the educational process and emphasizes their ability to increase the motivation of foreign medical students to study. Using the latest technologies in the educational process is a demand of time. Intensifying the interest to the discipline and improving the quality and level of knowledge of students is the purpose of such using. The necessity and importance of on-line education at the current stage of society development is substantiated. Using effective techniques and methods of online learning, creating a variety of online courses, engaging students in an independent creative process – this is the optimal way to update the internal reserves of the educational process. The role of students’ independent work in the educational process is determined. It is moticed that the independent work of students requires the same organization and methodological support as the traditional class work. The peculiarities of the content of independent work of foreign medical students are revealed and their communicative needs are determined. In accordance with the subjects of the educational programs for specialists in the field of knowledge 22 "Health care", specialty 222 "Medicine" and according to the communication needs, EDX on-line platform was selected and created for creating and implementing online special courses for independent work of foreign students at different stages of study. The structure of individual online special courses is analyzed, the purpose, tasks and results of each of them are highlighted. The subject, distribution of classes, structure, linguistic, speech and communication material of the on-line special course "Introduction to the specialty: scientific speech" are characterized. The specificity, orientation, purpose and specifics of the task of the on-line special course "Professional communication: doctor – patient" are revealed. The conclusions about the necessity and appropriateness of the application of the specified online special courses in the process of preparation of foreign students in medical institutions of higher educationУ статті з’ясовано переваги застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі та наголошено на їхній здатності збільшувати мотивацію іноземних студентів медичних закладів вищої освіти до навчання. Використання новітніх технологій у навчальному процесі – вимога часу. Метою такого використання є посилення інтересу до дисципліни та підвищення якості та рівня знань студентів. Обґрунтовано необхідність та значущість онлайн-освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. Використання ефективних прийомів та методів онлайн-навчання, створення різноманітних онлайн-курсів, залучення студентів до самостійного творчого процесу – це оптимальний шлях оновлення внутрішніх резервів навчального процесу. Визначено роль самостійної роботи студентів у навчальному процесі. Зазначено, що самостійна робота студентів вимагає такої ж організації та методичного забезпечення, як і традиційна аудиторна робота. Розкрито особливості змісту самостійної роботи іноземних студентів-медиків та визначено їхні комунікативні потреби. Згідно з тематикою навчальних програм підготовки спеціалістів фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина» та відповідно до комунікативних потреб обрано та охарактеризовано дистанційну платформу еdX для створення та впровадження онлайн-спецкурсів для самостійної роботи іноземних студентів на різних етапах навчання. Проаналізовано структуру окремих онлайн-спецкурсів, виокремлено мету, завдання та результати кожного з них. Охарактеризовано тематику, розподіл занять, структуру, мовний, мовленнєвий та комунікативний матеріал дистанційного онлайн-спецкурсу «Вступ до спеціальності: наукове мовлення». Розкрито специфіку, спрямованість, призначення та особливості завдання дистанційного онлайн-спецкурсу «Професійне спілкування: лікар – хворий». Зроблено висновки про необхідність та доречність застосування зазначених онлайн-спецкурсів у процесі підготовки іноземних студентів у медичних закладах вищої освіти
Find similar

7.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Churpiy I. K.
Title : Features formation of professional morality and ethics in students of medical universities
Parallel titles :Особливості формування фахової моралі та етики у студентів медичних вузів
Place of publication : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 477-479 (Cipher ВУ80/2016/20/2)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОРАЛЬ -- MORALS
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Find similar

8.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Moroz V. M., Makarov S. Yu.
Title : Features of changes of the functional state of higher nervous activity of the students of higher educational medical institutions in the dynamics of the academic year
Parallel titles :Особливості змін з боку показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів медичних закладів вищої освіти в динаміці навчального року
Place of publication : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2018. - № 31. - С. 5-10 (Cipher ВУ45/2018/31)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES
Annotation: In the structure of the most important components to ensure the optimal course of processes of psychophysiological adaptation of student’s youth, a special place occupies a degree of psychophysiological readiness of the organism to effectively mastering professionally meaningful skills and actions. The purpose of the study is to determine the peculiarities of changes in the leading indicators of the functional state of higher nervous activity of students of medical institutions of higher education in the dynamics of the academic year. Determination of the level of development of indicators of the functional state of higher nervous activity of students was conducted during the academic year with the use of the licensed computer complex “Efecton Studio”. Statistical processing of the received materials was carried out on the basis of the use of parametric methods using the program package of multidimensional statistical analysis “Statistica 6.1”. The obtained results confirm the presence of certain regularities. First, attention should be paid to the deterioration during the period of stay in institutions of higher education in the medical profile of the expression of such indicators of the functional state of higher nervous activity as the speed of simple and differentiated visual-motor reactions and the balance of nervous processes. Secondly, it is necessary to determine stable results in the dynamics of the academic year, which are characteristic of the indicators of mobility of the nervous processes. Thirdly, it should be emphasized that for indicators of speed of audio-motor reaction the most typical tendency is gradual improvement in the dynamics of time of stay in medical institutions of higher education. Such a variety of palettes of the studied indicators of the degree of development of the leading indicators of the functional state of higher nervous activity of the body of students and students requires to be taken into account when assessing the psychophysiological status of the subjects and the development of a set of diagnostic means for identifying the processes of forming the functional capabilities and adaptive resources of youth, who receive medical educationУ структурі найважливіших компонентів забезпечення оптимального перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді особливе місце займає ступінь психофізіологічної готовності організму до ефективного засвоєння професійно-значущих навичок і дій. Метою дослідження є визначення особливостей змін з боку провідних показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів медичних закладів вищої освіти в динаміці навчального року. Визначення рівня розвитку показників функціонального стану вищої нервової діяльності студентів проводилось протягом навчального року із застосуванням ліцензованого комп’ютерного комплексу “Еffеcton Studio”. Статистичне опрацювання отриманих матеріалів здійснювалось на підставі використання пакету програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1” за допомогою параметричних методів. Отримані результати засвідчують наявність певних закономірностей. По-перше, слід звернути увагу на погіршання протягом часу перебування в закладів вищої освіти медичного профілю рівня вираження таких показників функціонального стану вищої нервової діяльності, як швидкість простої і диференційованої зорово-моторної реакції та врівноваженість нервових процесів. По-друге, необхідно визначити стабільні результати в динаміці навчального року, властиві для показників рухливості нервових процесів. По-третє, потрібно підкреслити, що для показників швидкості аудіо-моторної реакції найбільш характерною тенденцією є поступове покращання у динаміці часу перебування в медичних закладах вищої освіти. Таке розмаїття палітри досліджуваних показників ступеня розвитку провідних показників функціонального стану вищої нервової діяльності організму студенток і студентів вимагає на урахування під час здійснення оцінки психофізіологічного статусу досліджуваних осіб та розроблення комплексу діагностичних засобів оцінки процесів формування функціональних можливостей та адаптаційних ресурсів дівчат і юнаків, які здобувають медичну освіту.
Find similar

9.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Vergeles T. M.
Title : Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process
Parallel titles :Особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу
Place of publication : Вісник морфології. - 2021. - Т. 27, № 1. - С. 23-31 (Cipher ВУ8/2021/27/1)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ БИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, BIOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Annotation: The study of the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys of higher medical education, using the distance format of the educational process, is an important component of research that involves identifying risk factors for the likely development of negative changes in the adaptive resources of their body. The research, based on the application of questionnaires and structured interviews, was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, where 110 students of 1-st and 3-rd courses were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the use of a package of statistical analysis applications “Statistica 6.1 for Windows” (licensed № ВXXR901E245722FA). In the course of research the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys who are in the institution of higher medical education during the use of the distance format of the educational process are determined. During the analysis of the peculiarities of educational and, first of all, professionally-oriented education in a higher education institution, it was established that the level of academic success in all taught disciplines (p0.05) and in professionally-oriented subjects, in the distance learning format was higher than during the period of traditional classroom classes. It was found that distance learning helped to increase (p0.05) the level of nervous and emotional stress, and the main problems that arose during training in higher medical education in both options for organizing training and 1-st year and 3-rd year students mostly associated either with a feeling of constant fatigue, or with personal reasons. According to the physiological and hygienic assessment of the correlates of well-being of girls and boys at the end of school days in terms of distance learning format should be considered “bad”, which is primarily due to the growing share of relevant data which is primarily due to the increase in the share of relevant data and a decrease in the share of indicators that marked the state of health as “good”. The indicators regarding the peculiarities of the state of health and functional capabilities of the students’ body should have been considered similarВивчення особливостей навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу, є важливим компонентом наукових досліджень, котрі передбачають встановлення чинників ризику щодо ймовірного розвитку негативних зрушень адаптаційних ресурсів їх організму. На підставі застосування методик анкетування та структурованого інтерв’ювання дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, де під наглядом всього періоду спостережень знаходились 110 студентів 1 і 3 курсів. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на основі використання пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Під час дослідження визначені особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, котрі здобувають знання в закладі вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу. Аналіз особливостей навчальної і, передусім професійно-орієнтованої, успішності та характеру навчання у закладі вищої медичної освіти встановив, що рівень навчальної успішності як за всіма дисциплінами, що викладались (p0,05), так і за професійно-орієнтованими навчальними предметами, у дистанційному форматі навчання був вищим, ніж впродовж періоду проведення традиційних аудиторних занять. Виявлено, що навчання у дистанційному форматі сприяло підвищенню (p0,05) рівня нервово-емоційного напруження, причому основні проблеми, які виникали в ході навчання у закладі вищої медичної освіти за обох варіантів організації навчання і студенти-першокурсники, і студенти-третьокурсники переважно пов’язували або з почуттям постійної втоми, або з особистісними причинами. Згідно з даними фізіолого-гігієнічної оцінки корелят самопочуття дівчат і юнаків наприкінці навчальних днів за умов дистанційного формату навчальної діяльності слід вважати як “погане”, що, насамперед, обумовлене зростанням питомої ваги відповідних даних та зменшенням частки показників, котрі відзначали самопочуття як “добре”. Подібними слід було вважати і показники щодо особливостей стану здоров’я та функціональних можливостей організму студентів
Find similar

10.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Serebrennikova O. A., Makarov S. Yu.
Title : Features of emotional burnout of students in the conditions of pre-examination and examination academic stress
Parallel titles :Особливості емоційного вигорання студентів в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного навчального стресу
Place of publication : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 34. - С. 26-32 (Cipher ВУ45/2019/34)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-main: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ДИАГРАММЫ -- CHARTS
Annotation: An important place in the structure of personality traits of student youth, who possesses a certain specialty and is in the conditions of pre-examination and examination academic stress, belongs to the leading characteristics of the level of expression of emotional burnout, which is an indisputable factor of formation of high level of emotional instability of young women and young men to the effects of environmental factors and social and professional living conditions. The aim of the study is to study the peculiarities of emotional burnout of students of higher medical education institutions, who are in the conditions of pre-examination and examination academic stress. The studies were conducted at the National Pirogov Memorial Medical University among 67 students of the 3rd year of the Faculty of Medicine, respectively, 1 month before the preparation and immediately before the period of differentiated tests and the examination session with the use of a personal Boyko questionnaire. The statistical analysis of the data obtained, which involved the use of descriptive statistics procedures, was carried out on the basis of using the standard statistical analysis application package “Statistica 6.1” (license number AXX910A374605FA). The results show a significant increase in the level of expression of all the leading phases of emotional burnout of students during the pre-examination and examination periods, and most of all this phenomenon relates to the most unfavorable in its content of phases of resistance and exhaustion. It is established that the level of expression of the leading characteristics of emotional burnout in the highest proportion of young women and young men is characterized by being in the phase of resistance. The highest level of expression of emotional burnout phase indicators in both young women and young men is characteristic for the period of 1 month before the examination session, however, the highest level of expression of phase indicators depletion in both young women and young men is observed immediately before the examination session. Young women have a more significant degree of expression of values that mark the leading components of the resistance phase, among young men – values that mark the leading indicators of the phases of stress and exhaustion. The determined data are of significant importance both from the standpoint of determining the features of the formation of adaptation resources of the organism, and from the standpoint of establishing practically significant approaches to the formation of students’ personality, which provide the necessary for successful mastering of the future profession of the working dynamic stereotype of the teaching and professional activity prevention of unwanted emotional reactions in response to the factors of educational or work processВажливе місце у структурі особливостей особистості студентської молоді, яка оволодіває певним фахом і перебуває в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного навчального стресу, належить провідним характеристикам рівня вираження емоційного вигорання, що є незаперечним чинником формування високого рівня емоційної нестійкості дівчат і юнаків до дії чинників довкілля та соціальних і професійних умов життя. Метою роботи є дослідження особливостей емоційного вигорання студентів закладів вищої медичної освіти, які перебувають в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного навчального стресу. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова серед 67 студентів 3 курсу медичного факультету відповідно за 1 місяць до складання та безпосередньо перед періодом складання диференційованих заліків і проведенням екзаменаційної сесії із використанням особистісного опитувальника Бойка. Статистичний аналіз одержаних даних, що передбачав застосування процедур описової статистики, здійснювався на основі використання стандартного пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № AXX910A374605FA). Отримані результати засвідчують суттєве збільшення показників ступеня вираження усіх провідних фаз емоційного вигорання студентів протягом передекзаменаційного та екзаменаційного періодів, причому в найбільшій мірі це явище стосується найбільш несприятливих за своїм змістом фаз резистентності та виснаження. Встановлено, що рівень вираження провідних характеристик емоційного вигорання у найбільшої частки дівчат і юнаків характеризується перебуванням у фазі резистентності. Найбільш високий ступінь вираження показників фази напруження емоційного вигорання і у дівчат, і у юнаків властивий для періоду за 1 місяць до екзаменаційної сесії, разом з тим, найбільш високий рівень вираження показників фази виснаження і у дівчат, і у юнаків спостерігається безпосередньо перед екзаменаційною сесією. Серед дівчат реєструється більш значущий ступінь вираження величин, які відзначають провідні складові фази резистентності, серед юнаків – величин, які відзначають провідні показники фаз напруження та виснаження. Одержані результати мають суттєву значущість як з позицій визначення особливостей формування адаптаційних ресурсів організму, так і з позицій встановлення практично-значущих підходів до формування особистості студентів, що забезпечують становлення необхідного для успішного засвоєння майбутнього фаху робочого динамічного стереотипу виконання навчальної і професійної діяльності та запобігання виникненню небажаних емоційних реакцій у відповідь на дію чинників навчального або трудового процесу
Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)