Search inquiry: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений -- обуч<.>) |
Total number of found documents : 63
Shown documents from 1 till 30 |
|
>1.
| Шушляпин О. И. Новые шаги к повышению научно-исследовательской и медицинской, биологической и психологической грамотности студентов медицинских вузов: методологические и методические подходы/О. И. Шушляпин // Журнал практичного лікаря, 2003,N № 6.-С.61-62
|
>2.
| Шушляпин О. И. Оценка творческого исполнения (продуктивные знания) в противовес репродуктивному накоплению информации в медицинских вузах. (Обучающе-воспитательный и наставническо-предсказательные коммуникации и их управление: взгляд изнутри)/О. И. Шушляпин // Журнал практичного лікаря, 2003,N № 6.-С.63-64
|
>3.
| Черкасов С. В. Формування особистості лікаря. Поєднання загальноосвітньої підготовки з професійним вихованням студентів-медиків/С. В. Черкасов // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2005. т.Т. 9,N № 1.-С.49-51
|
>4.
| Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/І. О. Гіленко [та ін.] // Медична освіта, 2006,N № 4.-С.39-42
|
>5.
| Жмурський С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.20-21
|
>6.
| Радченко О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/О. М. Радченко // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.28-30
|
>7.
| Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/І. Р. Мисула, В. П. Марценюк, Г. Я. Загричук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.27-30
|
>8.
| Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/І. Р. Мисула, О. Є. Федорців // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.30-32
|
>9.
| Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, М. І. Мізюк // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.56-57
|
>10.
| Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.64-66
|
>11.
| Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/М. І. Яблучанський, О. Ю. Бичкова, О. С. Проценко // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.69-70
|
>12.
| Ідея патріотизму в роботі викладача медичного Вузу/І. О. Гіленко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 4.-С.7-10
|
>13.
| Чекман І. Викладання основних принципів доклінічних і клінічних випробувань лікарських засобів студентам медичного вузу/І. Чекман, Н. Горчакова, О. Рибак // Вісник фармакології та фармації, 2008,N № 1.-С.58-61
|
>14.
| Жмурський С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці/С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.13-16
|
>15.
| Святенко Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/Т. В. Святенко // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.16-20
|
>16.
| Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини/М. І. Швед [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.21-24
|
>17.
| Прокоп І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.32-34
|
>18.
| Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.39-41
|
>19.
| Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 1.-С.16-37.
|
>20.
| Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/О. О. Притуло, Н. В. Проніна, Ю. В. Сосновський // Медична освіта, 2010,N № 1.-С.79-81.
|
>21.
| Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.96-99
|
>22.
| Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.100-101
|
>23.
| Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/О. О. Притуло, Н. В. Проніна, Ю. В. Сосновський // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.134-135
|
>24.
| Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/Ю. О. Талаєнко, Є. Д. Міронович, Л.П Дбіжа // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.136-137
|
>25.
| Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/М. І. Швед, Л. П. Бондар, Л. П. Мазур // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.143-145
|
>26.
| Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.148-150
|
>27.
| Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.33-36
|
>28.
| Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Л. І. Казак // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.82-84
|
>29.
| Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/М. І. Швед, Н. В. Пасєчко, Л. П. Мартинюк // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.98-100
|
>30.
| Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/А. М. Пришляк, І. В. Пришляк // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.112-114
|
|
|