Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (581)Rare Editions (141)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Терапия (дисциплина)<.>)
Total number of found documents : 170
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бойко, Т. В.
    Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 [Text] = Experience of training 6th year students to license examination “Krok-2” at the department of internal medicine №3 / Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Annotation: Підготовка студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» повинна включати індивідуальну роботу над питаннями, обговорення з викладачем та проведення додаткових тестувань згідно з напрямком базової кафедри. Ліцензійний іспит «Крок-2» є засобом незалежного оцінювання рівня професійної компетентності фахівця. Проведення ліцензійного іспиту є одним із кроків до реструктуризації системи навчання і здійснюється шляхом розробки сучасних загальноосвітніх технологій, однакових для всіх медичних вищих навчальних закладів країни. Впровадження даної форми контролю знань сприяє, в першу чергу, об’єктивності оцінювання знань майбутніх лікарів. На кафедрі внутрішньої медицини № 3 використовуються різні методики для підготовки до «Кроку-2»: щодня студенти використовують базу даних тестових запитань, відповідно до теми заняття, потім разом розбирають тематичні тести шляхом усного обговорення. На останньому занятті вони складають тестовий іспит із результатом не менше 80 %. При негативному результаті студенти відпрацьовують згідно з розкладом. Кількість спроб необмежена. Висновок. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі внутрішньої медицини № 3 засвідчив велику зацікавленість студентів, показав їх рівень знань. Якісна підготовка випускників медичних факультетів до державної атестації вимагає заходів із узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних умінь та навиків на кожному етапі
There are no free copies

Find similar

2.


    Рейнгард, Б. К.
    Профессор Г.И. Бурчинский и его профессиональное наследие [Text] / Б. К. Рейнгард, Н. А. Калашников // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 5/6. - С. 113-116


MeSH-main:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история, методы)
Additional Access Points:
Калашников, Н. А.
Бурчинский, Георгий Иосифович (1908-1993) \о нем\

There are no free copies

Find similar

3.


    Бачук-Понич, Н. В.
    Препарати перстачу в клінічній практиці: народні і сучасні фармацевтичні форми застосування. (Огляд літератури) [Text] / Н. В. Бачук-Понич // Фітотерапія.Часопис. - 2013. - № 4. - С. 29-33


MeSH-main:
ЛАПЧАТКА -- POTENTILLA (действие лекарственных препаратов)
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY (тенденции)
There are no free copies

Find similar

4.


   
    Життя, присвячене людям (до 70-річчя М. І. Кожина) [Text] // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2015. - T. 21, № 2. - С. 103-104


MeSH-main:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Additional Access Points:
Кожин, Михаил Иванович (1945-) \о нем\

There are no free copies

Find similar

5.


    Ілащук, Т. О.
    Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб [Text] = Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Annotation: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Additional Access Points:
Мікулець, Л. В.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Українська терапевтична служба: все залежить від нас [Text] // Therapia (Український медичний вісник). - 2016. - № 1. - С. 3-5


MeSH-main:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
ИНТЕРВЬЮ -- INTERVIEW
There are no free copies

Find similar

7.


    Гончаров, Н. Г.
    Законодательные требования и правовые основания при организации оказания работ (услуг) по специальности "терапия" в амбулаторном звене [Text] / Н. Г. Гончаров, Ю. Я. Бойченко // Российский медицинский журнал. - 2013. - № 5. - С. 7-11 . - ISSN 0869-2106


MeSH-main:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
Additional Access Points:
Бойченко, Ю. Я.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Клинические тесты и задачи [Text] // Русский медицинский журнал. - 2015. - № 7. - С. 421


MeSH-main:

РЕВМАТОЛОГИЯ -- RHEUMATOLOGY (обучение)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)

Find similar

9.


    Деніна, Р. В.
    Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини [Text] = Types of independent work of students of internal medicine / Р. В. Деніна // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
There are no free copies

Find similar

10.


   
    Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу [Text] = Role of pedagogical communication between teachers and students of post-graduate training in Internal Medicine and Gastroenterology in the optimization of the educational process / Ю. М. Степанов [и др.] // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
Additional Access Points:
Степанов, Ю. М.
Кононов, І. М.
Будзак, І. Я.
Косинська, С. В.
Саленко, А. В.

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)