Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (581)Rare Editions (141)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Терапия (дисциплина)<.>)
Total number of found documents : 170
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Фадєєнко, Г. Д.
    100-річчя від дня народження академіка Любові Трохимівни Малої : мозаїка ювілейних урочистостей [Text] / Г. Д. Фадєєнко, Д. К. Милославський // Український терапевтичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 5-10


MeSH-main:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Additional Access Points:
Милославський, Д. К.
Мала, Любов Трохимівна (кардіолог ; 1919-2003) \про неї\

There are no free copies

Find similar

2.


    Лакшин, А. А.
    24-часовая внутрижелудочная РН-метрия в клинике внутренних болезней [Text] / А. А. Лакшин // Клиническая лабораторная диагностика. - 2002. - № 2. - С. 24-27


MeSH-main:
ЖЕЛУДОЧНОГО СОКА КИСЛОТНОСТИ ОПРЕДЕЛЕНИЕ -- GASTRIC ACIDITY DETERMINATION
ЦИРКАДНЫЙ РИТМ -- CIRCADIAN RHYTHM
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы)
There are no free copies

Find similar

3.


    Khaniukov, O. O.
    Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Text] = Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Annotation: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the class
Despite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning process
Після зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Additional Access Points:
Smolianova, O. V.
Shchukina, O. S.

There are no free copies

Find similar

4.


    Semenova, L. S.
    Importance of studying I. V. Leshko-Popel’s activities for the education of medical students [Text] / L. S. Semenova // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - P141-146. - Библиогр.: с. 145-146


MeSH-main:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Annotation: This article is about I. V. Leshko-Popel who was a well-known doctor of Yeukaterinoslav in the late XIX century. He was called “the friend of the poor”, “People’s doctor”, “outstanding doctor-man”. He was always and everywhere ready to help selflessly the patient where poor people were waiting for him. Author of this article pro­posec methods to study I. V. Leshko-Popel’s activities for moral education of medical students
Эта статья об И.В. Лешко-Попеле, который был хорошо известным врачом Екатеринослава в конце ХІХ столетия. Его называли «другом бедных», «народным доктором», «выдающимся врачом-человеком». Он всегда был готов бескорыстно помочь пациенту, везде, где ждали его бедные люди. Автор статьи предлагает методы изучения деятельности И.В. Лешко-Попеля для нравственного воспитания студентов-медиков
Ця стаття про І.В. Лешка-Попелу, який був добре відомим лікарем Катеринослава наприкінці ХІХ сторіччя. Його називали «другом бідних», «народним лікарем», «видатним лікарем-людиною». Він завжди був готовий безкорисливо допомогти пацієнтові, скрізь, де чекали на нього бідні люди. Автор статті пропонує методи вивчення діяльності І.В. Лешка-Попеля для морального виховання студентів-медиків
Additional Access Points:
Ляшко-Попель, Иван Васильевич (терапевт ; 1860-1903)

There are no free copies

Find similar

5.


    Tymochko, N. B.
    Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students [Text] = Використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу / N. B. Tymochko // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 191-193. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, тенденции)
Annotation: The aim of the work was to analyze interactive education methods during teaching of internal medicine for 6-year students of the Faculty of Medicine. The 6-year students have already some basic theoretical, as well as practical material. They can make differential diagnostics, diagnoses, set reatment process aim and stages in order to solve patient’s problems. The main part in preparation of a doctor in modern conditions has to correspond to problems of the health care, as well as the society in general. A modern physician must not only be competent in the branch of his/her restricted professional tasks, but also to be aware of diagnostics and treatment, evidence-based medicine basics, to stay tuned in interdisciplinary branches. That’s why a modern teacher educating 6-year students in a department of internal medicine accordingly has to know interactive methods of teaching of theoretical material for knowledge acquisition improvement by the students, modern methods of diagnostics, and necessarily to perform lessons in practical training centers for drilling and learning of practical material
Мета роботи - проаналізувати використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу медичного факультету. Основна частина. Підготовка лікаря в сучасних умовах повинна відповідати як питанням охорони здоров'я, так і суспільства в цілому, при цьому сучасний лікар не тільки повинен бути компетентний в області своїх вузькопрофесійних завдань, але і легко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні. Висновок. Впровадження інтерактивні технології викладання дасть змогу у майбутньому отримати високо кваліфікованого лікаря-практика
There are no free copies

Find similar

6.


   
    Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина" (огляд літератури та власний досвід) [Text] = Implementation of the simulative training to provide emergency aid for 6-year students in the internal medicine discipline study (literature review and own experience) / О. О. Ханюков [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 124-130


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Annotation: Мета роботи – аналіз, узагальнення існуючих точок зору в системі освіти, які торкаються питання про необхідність, ефективність та особливості використання симуляційних програм навчання студентів-медиків. Основна частина. Проведено огляд сучасної літератури по впровадженню симуляційних методів навчання в медичній освіті. Симуляційне навчання є одним з ефективних способів навчитися керувати помилками. Симуляційне навчання дозволяє навчатися працювати відповідно до сучасних алгоритмів діагностики та надання невідкладної допомоги, виробити командну взаємодію та координацію, підвищити рівень виконання складних медичних маніпуляцій та оцінити ефективність власних дій. Зокрема, в ДЗ “ДМА МОЗ України” на кафедрі внутрішньої медицини 3 розроблена методика імітаційного навчання із залученням співробітників ВНЗ в якості стандартизованих пацієнтів для моделювання клінічних ситуацій диференціації та надання допомоги при різних невідкладних станах. Висновки. На наш погляд, дана імплементація симуляційного тренінгу є цінним інструментом вдосконалення професійних навичок студентів медичних вузів. Елементи даної методики застосовні на різних етапах освітньої діяльності: не тільки при відпрацюванні навичок невідкладної допомоги, а також при проведенні підсумкової атестації студентів 6 курсу
Additional Access Points:
Ханюков, О. О.
Єгудіна, Є. Д.
Гетман, М. Г.
Калашникова, О. С.

There are no free copies

Find similar

7.


    Кенц, В. В.
    Історія терапевтичних шкіл в ОДМУ [Text] / В. В. Кенц // Одеський медичний журнал. - 2000. - № 4. - С. 12-15


MeSH-main:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история)
There are no free copies

Find similar

8.


    Якименко, О. О.
    Академік М.О.Ясиновський і його внесок у Вітчизняну медицину [Text] / О. О. Якименко, Л. В. Закатова // Одеський медичний журнал. - 2000. - № 4. - С. 68-70


MeSH-main:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история, кадры)
Additional Access Points:
Закатова, Л. В.
Ясиновский, Михаил Александрович (Основоположник отечественной военно-морской терапии ; 1899-1972) \про нього\

There are no free copies

Find similar

9.


    Якименко, О. О.
    Академік М.О.Ясиновський і його внесок у Вітчизняну ревматологію [Text] / О. О. Якименко // Одеський медичний журнал. - 1999. - № 3. - С. 78


MeSH-main:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история, кадры)
Additional Access Points:
Ясиновский, Михаил Александрович (Основоположник отечественной военно-морской терапии ; 1899-1972) \про нього\

There are no free copies

Find similar

10.


    Кнопов, М. Ш.
    Академик Н. Д. Стражеско - выдающийся представитель киевской терапевтической школы [Text] / М. Ш. Кнопов, В. К. Тарануха // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2012. - Т. 90, № 11. - С. 75-77


MeSH-main:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история, методы)
Additional Access Points:
Тарануха, В. К.
Стражеско, Микола Дмитрович (терапевт ; 1876-1952) \про нього\

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)