Search inquiry: (<.>S=Терапия (дисциплина) -- обуч<.>) |
Total number of found documents : 19
Shown documents from 1 till 19 |
>1.
| Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.90-92
|
>2.
| Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/М. М. Потяженко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 4.-С.120-122
|
>3.
| Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/Н. В. Грона, В. В. Коломієць, К. А. Бобришев // Медична освіта, 2011,N № 3.-С.67-69
|
>4.
| Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна // Медична освіта, 2011,N № 3.-С.55-58
|
>5.
| Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/В. В. Коломієць, Н. В. Ванханен, Н. В. Грона // Медична освіта, 2011,N № 3.-С.95-98
|
>6.
| Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/М. І. Швед, Н. В. Пасечко, Л. П. Мартинюк // Медична освіта, 2011,N № 4.-С.44-46
|
>7.
| Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/О. В. Курята, К. Г. Карапетян, І. Л. Караванська // Медична освіта, 2011,N № 4.-С.24-27
|
>8.
| Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.55-57.
|
>9.
| Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/С. І. Сміян, У. С. Слаба, Л. П. Мартинюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.91-93.
|
>10.
| Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/М. І. Швед, Н. В. Пасєчко, Л. П. Мартинюк // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.98-100
|
>11.
| Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/М. В. Гребеник, О. Є. Самогальська, Т. Б. Лазарчук // Медична освіта, 2010,N № 1.-С.68-71.
|
>12.
| Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/М. І. Швед, Л. П. Бондар, Л. П. Мазур // Медична освіта, 2010,N № 2.-С.143-145
|
>13.
| Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/В. О. Мойсеєнко [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.41-43
|
>14.
| Пути оптимизации преподавания внутренних болезней в медицинском вузе/С. А. Байдурин [и др.] // Клиническая медицина, 2008,N № 3.-С.73-74
|
>15.
| Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.39-41
|
>16.
| Ходаківський О. А. Вплив курсової експериментальної терапії 4-[оксо-3(4Н)-хіназолін] бензойною кислотою (ПК-66) та мексідолом на структурно-функціональні зміни нейронів сомато-сенсорної кори головного мозку при їх ішемічному ураженні/О. А. Ходаківський // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту, 2008,N № 2.-С.279-285
|
>17.
| Багирова Г. Г. Кафедра поликлинической терапии или кафедра общей врачебной практики./Г. Г. Багирова // Терапевтический архив, 2004. т.Т. 76,N № 1.-С.89-90
|
>18.
| Бугай Б. Г. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-і HCV-інфекцій/Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, І. М. Кліщ // Медична освіта, 2004,N № 3/4.-С.20-26
|
>19.
| Бабінець Л. С. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі "поліклінічна терапія" (кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/Л. С. Бабінець, І. О. Корніцька-Боровик // Медична освіта, 2003,N № 2.-С.38-40
|
|