Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (44)Rare Editions (3)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Школы<.>)
Total number of found documents : 66
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.


    Мостова, О. П.
    Заходи психогігієнічної корекції та особливості їх впливу на формування характерологічно-мотиваційних корелятивних психічної адаптації учнів сучасної школи [Text] / О. П. Мостова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 310-315


MeSH-main:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
There are no free copies

Find similar

2.


   
    Гигиенические аспекты применения светодиодных источников света для общего освещения в школах [Text] / В. Р. Кучма [и др.] // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2013. - № 5. - С. 27-31. - Библиогр.: с.30-31 . - ISSN 0016-9900


MeSH-main:
ОСВЕЩЕННОСТЬ -- LIGHTING (методы, оборудование, стандарты)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Additional Access Points:
Кучма, В. Р.
Сухарев, Л. М.
Текшева, Л. М.
Степанова, М. И.
Сазанюк, З. И.

There are no free copies

Find similar

3.


    Калиниченко, І. О.
    Гігієнічна оцінка умов тренувальної діяльності дітей, які відвідують позашкільні навчальні заклади спортивного профілю [Text] / І. О. Калиниченко, О. О. Скиба // Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 2. - С. 39-42


MeSH-main:
СПОРТ -- SPORTS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Additional Access Points:
Скиба, О.О.

There are no free copies

Find similar

4.


    Котова, М. Б.
    Образ жизни, отношение к здоровью и поведенческие привычки в условиях психосоциального стресса сотрудников общеобразовательных школ Москвы [Text] / М. Б. Котова, В. Б. Розанов, А. А. Александров // Профилактическая медицина. - 2013. - Т. 16, № 5. - С. 20-29


MeSH-main:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH (статистика)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (диагноз, классификация, профилактика и контроль, этиология)
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ, ШКАЛА -- SICKNESS IMPACT PROFILE
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
МОСКВА -- MOSCOW
Additional Access Points:
Розанов, В. Б.
Александров, А. А.

There are no free copies

Find similar

5.


    Неділько, В. П.
    Проблемні питання шкільної педіатрії [Text] / В. П. Неділько // Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 61-2


MeSH-main:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ -- GOVERNMENT REGULATION
There are no free copies

Find similar

6.


   
    Рівень навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в сучасних закладах освіти, та проблеми комплексної оцінки стану здоров’я учнів шкільного віку і підлітків [Text] / І. В. Сергета [та ін.] // Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 70


Rubrics: ВНМУ

MeSH-main:
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (иммунология, физиология)
Additional Access Points:
Сергета, І. В.
Стоян, Н. В.
Дреженкова, І. Л.
Мостова, О. П.
Панчук, О. Ю.
Теклюк, Р. В.
Лукіна, Н. Ю.
Тимощук, О. В.

There are no free copies

Find similar

7.


    Шатило, В. Й.
    Комплексний підхід до профілактики порушень постави у дітей у загальноосвітніх навчальних закладах [Text] / В. Й. Шатило // Сімейна медицина. - 2013. - № 6. - С. 92-95


MeSH-main:
СКОЛИОЗ -- SCOLIOSIS (профилактика и контроль)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
There are no free copies

Find similar

8.


   
    Некоторые аспекты профилактической деятельности учителя, направленной на улучшение состояния здоровья школьников [Text] / Н. В. Соколова [и др.] // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 1. - С. 90-91 . - ISSN 0016-9900


MeSH-main:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Additional Access Points:
Соколова, Н. В.
Попов, В. И.
Картышева, С. И.
Королева, А. О.

There are no free copies

Find similar

9.


    Калиниченко, І. О.
    Вплив чинників внутрішньошкільного середовища на формування графомоторних навичок у дітей 5-8 років [Text] / І. О. Калиниченко, С. В. Гозак, М. М. Вербенко // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 3. - С. 66-69

Rubrics: Школы

   Школьники


   Гигиена


Additional Access Points:
Гозак, С. В.
Вербенко, М. М.

There are no free copies

Find similar

10.


    Гендон, Ю. З.
    Эпидемиологическая и экономическая эффективность закрытия школ при эпидемиях и пандемиях гриппа [Text] / Ю. З. Гендон, Ю. М. Васильев // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 2012. - № 3. - С. 113-122 . - ISSN 0372-9311

Rubrics: Гриппа А вирус свиной--эпид

   Болезнь, эпидемиологические вспышки


   Карантинные мероприятия


   Школы


Additional Access Points:
Васильев, Ю.М.

There are no free copies

Find similar

11.


    Теренда, Н. О.
    Внесок представників Київської школи терапевтів у розвиток кардіології в Україні [Text] / Н. О. Теренда // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 4. - С. 94-98

Rubrics: Сердечно-сосудистые болезни

   Терапия (метод)


   Врачи


   Школы


   Украина


There are no free copies

Find similar

12.


    Станкевич, Т. В.
    Гігієнічна оцінка організації та режиму навчання і виховання учнів у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах [Text] / Т. В. Станкевич // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 55-58

Rubrics: Гигиена--дети

   Школы


   Обучение--организ


   Детей воспитание


   Школьники


There are no free copies

Find similar

13.


    Свєтлова, О. Д.
    Порівняльна гігієнічна оцінка наповнюваності медичних груп та захворюваності учнів середнього шкільного віку за період 1986-2011 рр [Text] / О. Д. Свєтлова // Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 4. - С. 30-33

Rubrics: Гигиена

   Заболеваемость учтенная--дети


   Школы


   Физическое воспитание и тренинг--дети


   Здоровья состояние--дети


There are no free copies

Find similar

14.


    Маркова, А. И.
    Школы здоровья и здоровье школьников (аналитический обзор) [Text] / А. И. Маркова // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2013. - № 3. - С. 60-66. - Библиогр.: с.65-66 . - ISSN 0016-9900


MeSH-main:
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
There are no free copies

Find similar

15.


    Величко, В. І.
    Мотиваційне навчання дітей молодшого шкільного віку в школі управління вагою [Text] / В. І. Величко // Современная педиатрия. - 2012. - № 3. - С. 143-147

Rubrics: Ожирение--дети--проф

   Мотивация--дети


   Обучение--дети


   Школы


Key words(unnormalized):
школа управления весом
There are no free copies

Find similar

16.


   
    Взаимодействие семьи и школы в решении проблемы здоровьесбережения учащихся [Text] / Л. М. Медведь, А. В. Ляхович, А. Н. Коломенская // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2012. - № 1. - С. 40-44. - Библиогр.: с.44 . - ISSN 0016-9900

Rubrics: Семьи ядро

   Школы


   Школьники


   Здоровье--дети


Additional Access Points:
Медведь, Л. М.
Ляхович, А. В.
Коломенская, А. Н.

There are no free copies

Find similar

17.


    Щербо, А. П.
    Нагрузки школьника - избыточны: взгляд гигиениста [Text] / А. П. Щербо // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 5. - С. 61-63. - Библиогр.: с. 63 . - ISSN 0016-9900


MeSH-main:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
There are no free copies

Find similar

18.


    Гребняк, Н. П.
    Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся [Text] / Н. П. Гребняк, С. А. Щудро // Медичні перспективи. - 2016. - Т. 21, № 2. - С. 133-140. - Библиогр.: с. 140


MeSH-main:
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (классификация, физиология)
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Additional Access Points:
Щудро, С. А.

There are no free copies

Find similar

19.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Text] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Annotation: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Additional Access Points:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

There are no free copies

Find similar

20.


    Кучма, В. Р.
    Формирование здорового образа жизни детей и единого профилактического пространства в образовательных организациях: проблемы и пути решения [Text] / В. Р. Кучма // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 6. - С. 20-25 . - ISSN 0016-9900


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ПРОФИЛАКТИКА ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY PREVENTION
Annotation: Распространенность факторов риска развития неинфекционных и школьно обусловленных заболеваний детей, их образ жизни явились основанием для обоснования и внедрения единой межсекторальной системы формирования здорового образа жизни. Целью работы явилась оценка формирования здорового образа жизни детей и создания единого профилактического пространства в образовательных организациях. Задачи исследования: анализ действующей системы формирования здорового образа жизни детей и подростков и обоснование основных компонентов формирования единого профилактического пространства в образовательных организациях; определение основных направлений деятельности по совершенствованию межсекторального взаимодействия в сфере формирования здорового образа жизни детей. Материалам исследования послужили нормативно-правовые документы в сфере профилактики неинфекционных заболеваний, порядки деятельности медицинских организаций в образовательных организациях. Основной метод исследования - аналитический. Формирование здорового образа жизни и профилактика хронических неинфекционных заболеваний не стали приоритетом в деятельности органов исполнительной власти и образовательных и медицинских организаций. Требуется научное сопровождение формирования единой профилактической среды как комплекса информационных, физических, социальных и экономических факторов, обеспечивающего здоровый образ жизни и профилактику хронических неинфекционных заболеваний населения и школьно обусловленных заболеваний у детей. Развитие процессов формирования здорового образа жизни детей и создания единого профилактического пространства в образовательных организациях возможно по следующим направлениям: постоянный мониторинг основных поведенческих рисков, опасных для здоровья детей; мониторинг качества жизни детей; восстановление медицинских кабинетов в общеобразовательных организациях и их современное оснащение; возможность занятий физической культурой в зоне пешеходной доступности для детей и их родителей; обеспечение школьного здравоохранения должным количествам медицинских кадров с адекватной оплатой их труда.
There are no free copies

Find similar

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)