Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (44)Rare Editions (3)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Школы<.>)
Total number of found documents : 66
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-40   41-60   61-66 
1.


   
    ІІІ Международная нефрологическая школа Европейской ассоциации педиатров-нефрологов [Text] // Российский вестник перинатологии и педиатрии. - 2005. - Т. 50, № 1. - С. 61

Rubrics: Нефрология

   Школы


There are no free copies

Find similar

2.


   
    Відповідність існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи" / Н. С. Полька [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2021. - N 2. - С. 56-62


MeSH-main:
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Annotation: Вивчалось питання відповідності існуючого фонду закладів загальної середньої освіти України сучасним вимогам "Нової української школи" за гігієнічними критеріями оцінки архітектурно-планувальних рішень. З метою адаптації існуючого фонду загально-освітніх середніх шкіл під потреби реформи освіти та забезпечення умов охорони здоров’я учнів обгрунтовано новий показник розміщення 15 навчальних місць з одномісними партами, що може бути реалізовано в умовах дистанційного навчання.
Изучался вопрос соответствия существующего фонда учреждений общего среднего образования Украины современным требованиям "Новой Украинской школы" по гигиеническим критериям оценки архитектурно-планировочных решений. С целью адаптации существующего фонда общеобразовательных средних школ под нужды реформы образования и обеспечения условий охраны здоровья учащихся обоснован новый показатель размещения 15 учебных мест с одноместными партами, что может быть реализовано в условиях дистанционного обучения.
Additional Access Points:
Полька, Н. С.
Махнюк, В. М.
Павленко, Н. П.
Могильний, С. М.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Вік вступу до школи як чинник ризику для здоров’я підлітків [Text] / О. В. Бердник [и др.] // Здоровье ребенка. - 2015. - № 6. - С. 39-43


MeSH-main:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ, ШКАЛА -- SICKNESS IMPACT PROFILE
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ДЕТИ -- CHILD
Additional Access Points:
Бердник, О. В.
Полька, Н. С.
Рудницька, О. П.
Добрянська, О. В.
Шевчук, К. В.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Взаимодействие семьи и школы в решении проблемы здоровьесбережения учащихся [Text] / Л. М. Медведь, А. В. Ляхович, А. Н. Коломенская // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2012. - № 1. - С. 40-44. - Библиогр.: с.44 . - ISSN 0016-9900

Rubrics: Семьи ядро

   Школы


   Школьники


   Здоровье--дети


Additional Access Points:
Медведь, Л. М.
Ляхович, А. В.
Коломенская, А. Н.

There are no free copies

Find similar

5.


    Дрожжина, Г. И.
    Вклад школы академика В.П. Филатова в развитие кератопластики [Text] / Г. И. Дрожжина // Офтальмологический журнал. - 2006. - № 3. - С. 131-135

Rubrics: Кератопластика сквозная

   Школы


There are no free copies

Find similar

6.
61
К 65


    Кланца, О. П.
    Внесок М. І. Пирогова та Т. Г. Шевченка в організацію недільних шкіл на Україні [Text] / О. П. Кланца, Г. С. Собчук // X об’єднана наукова медико-технічна конференція з міжнародною участю : тези доп., 25 верес. 1992 р. / ред.: О. Г. Процек, В. Г. Базарова. - Вінниця, 1992. - С. 7-8
UDC

MeSH-main:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Additional Access Points:
Процек, О. Г. \ред.\
Базарова, В. Г. \ред.\
Собчук, Г. С.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\
Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник ; 1814-1861) \про нього\
Вінниц. МІ ім. М.І. Пирогова


Find similar

7.


    Теренда, Н. О.
    Внесок представників Київської школи терапевтів у розвиток кардіології в Україні [Text] / Н. О. Теренда // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2010. - № 4. - С. 94-98

Rubrics: Сердечно-сосудистые болезни

   Терапия (метод)


   Врачи


   Школы


   Украина


There are no free copies

Find similar

8.


    Беш, Л. В.
    Вплив навчання в " Астма школі " та " ступінчатої " терапії захворювання на перебіг бронхіальної астми у дітей пубертатного віку [Text] / Л. В. Беш // Імунологія та алергологія. - 1998. - № 4. - С. 90-92


MeSH-main:
ДЕТИ -- CHILD
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (психология, терапия)
БОЛЬНЫХ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PATIENT EDUCATION AS TOPIC (методы, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
There are no free copies

Find similar

9.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Text] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Annotation: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Additional Access Points:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

There are no free copies

Find similar

10.


    Калиниченко, І. О.
    Вплив чинників внутрішньошкільного середовища на формування графомоторних навичок у дітей 5-8 років [Text] / І. О. Калиниченко, С. В. Гозак, М. М. Вербенко // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 3. - С. 66-69

Rubrics: Школы

   Школьники


   Гигиена


Additional Access Points:
Гозак, С. В.
Вербенко, М. М.

There are no free copies

Find similar

11.


    Солодовников, Ю. П.
    Вспышка острых кишечных инфекций в нескольких общеобразовательных школах (часть 1) [Text] / Ю. П. Солодовников, Н. Н. Филатов, В. А. Писарева // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 1998. - № 4. - С. 113-116


MeSH-main:
КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- INTESTINAL DISEASES (эпидемиология)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Additional Access Points:
Филатов, Н. Н.
Писарева, В. А.

There are no free copies

Find similar

12.


    Солодовников, Ю. П.
    Вспышка острых кишечных инфекций в нескольких общеобразовательных школах (часть 2) [Text] / Ю. П. Солодовников, Н. Н. Филатов, В. А. Писарева // Журнал микробиологии, эпидемиологии и иммунобиологии. - 1998. - № 4. - С. 118-121


MeSH-main:
КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- INTESTINAL DISEASES (эпидемиология)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Additional Access Points:
Филатов, Н. Н.
Писарева, В. А.

There are no free copies

Find similar

13.


    Иовчук, Н.
    Выбирайте для ребенка не школу а учителя [Text] / Н. Иовчук // Здоровье. - 2007. - № 4. - С. 62-63

Rubrics: Школы

   Детская психология--дети


   Дошкольники--психол


There are no free copies

Find similar

14.


    Сисоєнко, Н. В.
    Гігієнічні впровадження нових навчальних програм та педагогічних технологій у сучасній школі [Text] / Н. В. Сисоєнко // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 1. - С. 56-61

Rubrics: Гигиена

   Школы


   Образования технология


There are no free copies

Find similar

15.


   
    Гігієнічна оцінка використання здоров’я формуючого потенціалу навчальних закладів [Text] / І.С. Каличенко, Н.С. Полька, Л.М. Заїка, Толокольников О.Я. // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 3. - С. 53-58

Rubrics: Школьники, службы охраны здоровья

   Школы


Additional Access Points:
Калиниченко, І. О.
Полька, Н. С.
Заїка, Л. М.
Толокольников, О. Я.

There are no free copies

Find similar

16.


    Станкевич, Т. В.
    Гігієнічна оцінка організації та режиму навчання і виховання учнів у спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах [Text] / Т. В. Станкевич // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 55-58

Rubrics: Гигиена--дети

   Школы


   Обучение--организ


   Детей воспитание


   Школьники


There are no free copies

Find similar

17.


   
    гігієнічна оцінка умов життєдіяльності дітей у спеціальних школах-інтернатах / С. В. Гозак [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 1. - С. 37-40

Rubrics: Детей физического развития отклонения

   Гигиена


   Школы


Additional Access Points:
Гозак, С. В.
Сєрих, Л. В.
Станкевич, Т. В.
Людвиченко, Н. О.
Сомова, Т. Є.

There are no free copies

Find similar

18.


    Калиниченко, І. О.
    Гігієнічна оцінка умов тренувальної діяльності дітей, які відвідують позашкільні навчальні заклади спортивного профілю [Text] / І. О. Калиниченко, О. О. Скиба // Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 2. - С. 39-42


MeSH-main:
СПОРТ -- SPORTS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Additional Access Points:
Скиба, О.О.

There are no free copies

Find similar

19.


   
    Гигиеническая оценка внутришкольной среды в средних общеобразовательных учреждениях при традиционной и инновационной формах обучения в условиях мегаполиса (на примере Уфы) [Text] / А. Т. Зулькарнаева [и др.] // Профилактическая медицина. - 2010. - Т 13, № 2. - С. 19-22

Rubrics: Школы

   Школьники, службы охраны здоровья--тенденции


   Гигиена--дети


Additional Access Points:
Зулькарнаева, А. Т.
Тимербулатов, И. Ф.
Зулькарнаев, Т. Р.
Максимов, Г. Г.
Тимербулатов, Р. Ф.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Гигиеническая оценка эффективности региональной программы модернизации школьного питания в Алтайском крае [Text] / И. П. Салдан, С. П. Филиппова, Д. В. Турчанинов // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 4. - С. 95-100. - Библиогр.: с. 99-100 . - ISSN 0016-9900


MeSH-main:
ПИТАНИЯ КОНТРОЛЬ -- NUTRITION SURVEYS (методы)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
Additional Access Points:
Салдан, И. П.
Филиппова, С. П.
Турчанинов, Д. В.

There are no free copies

Find similar

 1-20    21-40   41-60   61-66 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)