Search inquiry: <.>DP=202405$<.> |
Total number of found documents : 434
Shown documents from 1 till 10 |
|
>1.
| Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.6-18
|
>2.
| Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/М. А. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.19-21
|
>3.
| Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.22-25
|
>4.
| Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.26-30
|
>5.
| Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/О. П. Венгер [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.31-35
|
>6.
| Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.36-40
|
>7.
| Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/В. Г. Дроненко // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.41-47
|
>8.
| Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.48-51
|
>9.
| Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/О. Д. Колодницька // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.52-55
|
>10.
| Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта, 2018,N № 4.-С.56-58
|
|
|