Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (35)Local Lore (37)Rare Editions (101)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: <.>DP=202405$<.>
Total number of found documents : 434
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Булах, І. Є.
    Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” [Text] = Environmental implementation of the one state qualification exam. Krok 1. 2018; in specialties of Medicine, stomatology, pharmacy / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – прогнозування результатів складання двох компонентів ЄДКІ у 2018/2019 н. р. на підставі аналізу результатів тестування у минулому навчальному році
Additional Access Points:
Войтенко, Л. П.
Слухай, Т. С.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання [Text] = Practical skills of medical faculty students at the infectious diseases and epidemiology department: new approaches and optimization of teaching / М. А. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – поліпшити якість засвоєння нових практичних навичок студентами на кафедрі інфекційних хвороб завдяки вдосконаленню методів викладання. Основна частина. У статті наведено підходи викладачів кафедри інфекційних хвороб до навчання практичних навичок студентів з наданням переваги сучасним методам діагностики інфекційної патології та використанню новітніх досягнень медичної науки. Висвітлено проблемні питання підготовки студентів з інфекційних хвороб у вищих медичних навчальних закладах. Наводиться досвід впровадження в навчальний процес нових методик із використанням як теоретичних, так і практичних методів для формування практичних навичок у майбутніх лікарів з дисципліни “інфекційні хвороби”. Висновки. Удосконалення засвоєння практичних навичок у клініці інфекційних хвороб, як і на інших клінічних кафедрах, – це складний і тривалий процес. Необхідно більше уваги приділяти оволодінню студентами не тільки традиційними, а й новітніми методами діагностики інфекційних хвороб і лікування хворих, використовуючи й розробки колективу кафедри
Additional Access Points:
Андрейчин, М. А.
Івахів, О. Л.
Вишневська, Н. Ю.
Качор, В. О.
Іщук, І. С.
Йосик, Я. І.
Васильєва, Н. А.
Копча, В. С.
Ничик, Н. А.
Завіднюк, Н. Г.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит [Text] = Forms of control in higher educational institution of Ukraine: old – new oral examination / І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – аналіз проведення іспиту як основної форми контролю в сучасній системі вищої освіти з точки зору його ефективності; дослідження позитивних сторін та недоліків даної форми рубіжного контролю; аналіз шляхів поновлення іспиту, його нових форм та можливість їх використання в практиці викладання в медичному ВНЗ. Основна частина. У статті представлені різноманітні форми контролю знань, що застосовуються у Запорізькому державному медичному університеті: вхідний (попередній, діагностичний), поточний (здійснюється безперервно, відстежує рівень знань, умінь і навичок студентів на практичних заняттях), рубіжний (контроль знань, умінь і навичок після закінчення модуля або курсу), відстрочений та підсумковий. Підсумковий контроль ­ державна атестація ­ проводиться у вигляді державних іспитів, у тому числі захисту випускної кваліфікаційної роботи. Висновки. Основною формою диференційованого рубіжного контролю в ВНЗ є іспит. Іспитом закінчується вивчення предмета або його основного розділу, причому викладач не може відмовитися від даної форми контролю хоча б тому, що вона вказана в навчальному плані, обов’язковому документі, якого необхідно дотримуватись
Additional Access Points:
Бєленічев, І. Ф.
Бухтіярова, Н. В.
Горбачова, С. В.
Самура, І. Б.

There are no free copies

Find similar

4.


    Білий, А. К.
    Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження [Text] = Online training of students for the Krok 1. Pharmacy licensed exam on organic chemistry: current status, prospects for implementation / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – розробка нових напрямків удосконалення підготовки студентів до ліцензійного іспиту “КРОК 1. Фармація”. Основна частина. У статті проаналізовано сучасний стан та проблеми підготовки студентів до іспиту. Детально обговорено можливі стратегії, що можуть бути використані університетами для покращення рівня підготовки студентів до іспиту. Запропоновано інноваційний підхід підготовки студентів до іспиту з використанням онлайн-системи, що дозволяє проводити дистанційне тестування у навчальному та контрольному режимах, онлайн-консультації для студентів, аналіз результатів тестування тощо. Для оптимізації роботи системи було проведено детальний аналіз стану її завантаженості залежно від часу доби та дня тижня, а також залежність результативності тестування від названих вище факторів. Одержані результати дозволяють стверджувати про високу затребуваність студентами онлайн-форм навчання загалом, та систем підготовки до ліцензійних іспитів зокрема. Висновок. Проведений аналіз даних дозволив виявити періоди найбільшої завантаженості онлайн-систем, що дозволить більш ефективно планувати стратегію онлайн-підтримки студентів викладачами
Additional Access Points:
Воскобойнік, О. Ю.
Коваленко, С. І.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків [Text] = Motivation of achievement as an important factor of successful professional development of medical students / О. П. Венгер [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – визначити динаміку мотивації досягнення успіху в студентів 2-го та 4-курсів медичного факультету. Основна частина. Професійне становлення молодої людини під час навчання у вищому навчальному закладі є важливим етапом у її соціалізації, де провідним видом діяльності стає навчально-професійна. У статті висвітлені етапи професійного становлення студента-медика. Мета дослідження полягала у визначенні динаміки мотивації досягнення успіху в студентів-медиків 2-го та 4-го курсів медичного факультету. В дослідженні брали участь 112 студентів, з яких 56 студентів 2-го курсу та 56 студентів 4-го курсу медичного факультету. Розглянуто особистісні характеристики респондентів за рівнем мотивації досягнення успіху. Висновки. Отримані результати свідчать про те, що мотивація досягнення успіху в студентів за період навчання має тенденцію до зростання. На здійснення ними навчальної діяльності впливає система внутрішніх мотивів, що забезпечує ефективне оволодіння майбутнім фахом
Additional Access Points:
Венгер, О. П.
Гусєва, Т. П.
Мисула, Ю. І.
Сас, Л. М.
Смашна, О. Є.
Білоус, В. С.
Люта, О. О.
Несторович, Я. М.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій [Text] = Extracurricular work of students: untapped reserves or sources of didactic innovations / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – проаналізувати форми і методи самостійної позааудиторної роботи студентів, які використовуються на кафедрі фармакології, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх спеціалістів-медиків глибоких знань із фармакології і здатності до самоосвіти та самовдосконалення. Основна частина. У даній статті ми представили організацію самостійної позааудиторної роботи студентів на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Вона ведеться за трьома основними напрямками: навчально-обовʼязковим, навчально-дослідницьким та науково-дослідним і включає в себе традиційні і нетрадиційні види та форми. Найбільш важливою складовою є ініціативна творча активність студентів. Хоча це самостійна робота студента, але вона ведеться при підтримці викладачів, саме тому на кафедрі створені та постійно оновлюються засоби дидактичної підтримки самостійної роботи (методичні рекомендації для підготовки до практичних занять та для самостійної позааудиторної роботи, мультимедійні презентації лекцій, навчальний посібник “Фармакологія. Конспект лекцій”, навчальна аптека, комплекти тестових завдань, фармакотерапевтичних і ситуаційних задач стандартного та нестандартного типу, критерії оцінювання всіх видів самостійної роботи). Такий підхід до організації самостійної позааудиторної роботи студентів дозволяє розвивати у майбутніх лікарів компетентності, необхідні для правильного формування їх професійної культури. Висновок. Самостійна позааудиторна робота студентів як важливий інструмент та найбільш складна форма організації навчального процесу вимагає сучасної матеріально-технічної бази, відповідного теоретичного, психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу, постійного пошуку нових результативних форм, методів і засобів навчання
Additional Access Points:
Волощук, Н. І.
Денисюк, О. М.
Ходаківська, О. В.
Галютіна, О. Ю.

There are no free copies

Find similar

7.


    Дроненко, В. Г.
    Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів [Text] = Investigation of the process of forming the communicative competence of the future physicians / В. Г. Дроненко // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – діагностика комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Основна частина. Успішність фахівця в медицині визначається професійними знаннями й навиками, досвідом і лікарською етикою, а також вмінням реалізувати їх у власній діяльності за рахунок певних особистісних якостей. У структурі комунікативної компетентності ми виокремлюємо комунікативний самоконтроль, толерантність, емпатію, бажання допомогти й орієнтацію на соціальну користь, прагнення до співпраці. У статті описані основні теоретичні підходи до визначення поняття “комунікативна компетентність майбутнього лікаря”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення, описано орієнтовний зміст комунікативних тренінгових вправ для студентів медичного ВНЗ. Наголошено на необхідності формування навиків активного слухання, емпатії, продуктивних стратегій самопрезентації лікаря для успішного виконання своїх професійних обов’язків, для створення довірливих взаємин між лікарем і пацієнтом, для формування авторитету медика. Висновок. Доведено, що цілеспрямована систематична робота з формування комунікативної компетентності майбутнього лікаря впливає на зміни типів комунікативних реакцій, розвиток емпатії, комунікативного самоконтролю студентів медичного університету
There are no free copies

Find similar

8.


   
    Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти [Text] = Features of implementation of the scientific researches results commercialization in the higher education medical institutions / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – аналіз можливих заходів з комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності у закладах вищої медичної освіти. Основна частина. В Україні практика активного залучення об’єктів інтелектуальної власності сьогодні перебуває на стадії становлення, тому в даній статті ми розглянули шляхи залучення науково-педагогічного складу медичних навчальних закладів у процеси комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності. Комерціалізація технологій є важливим елементом інноваційного процесу та сталого розвитку університетів, оскільки являє собою процес перетворення результатів наукової діяльності на продукт і можливість отримання додаткового прибутку або іншої вигоди. Висновок. Для успішної комерціалізації наукових розробок із метою забезпечення сталого розвитку закладів вищої медичної освіти необхідно мотивувати науково-педагогічний склад до створення інноваційних розробок, забезпечувати фінансову підтримку на стадії поширення інформації, а також сформувати підрозділ з комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності для підтримки науковців на стадії впровадження
Additional Access Points:
Кліщ, І. М.
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.
Габор, Г. Г.

There are no free copies

Find similar

9.


    Колодницька, О. Д.
    Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання [Text] = Building up positive medical students’ motivation to learning professional english by means of interactive teaching technologies and methods / О. Д. Колодницька // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – з’ясувати особливості формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання. Основна частина. У статті обґрунтовано ефективність застосування інтерактивних технологій і методів навчання у поєднанні з традиційними в процесі формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано рівень сформованості позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів-медиків за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання. Висновок. Вміле використання інтерактивних методів і технологій у поєднанні з традиційними сприяє формуванню позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) студентами медичних ВНЗ, їхній якісній фаховій іншомовній підготовці, розвиває професійні уміння на навички, активізує творчий потенціал, підвищує зацікавленість навчальною дисципліною
There are no free copies

Find similar

10.


   
    Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності [Text] = Key approaches to the teaching of biochemistry in I. Horbachevsky Ternopil state medical university as determined by competence requirements / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – спроба аналізу викладання фундаментальних теоретичних дисциплін у медичному виші, зокрема з огляду на такий елемент, як компетентність. Компетентнісний підхід потребує посилення самостійної і продуктивної діяльності студентів, розвитку їх особистісних якостей і творчих здібностей, що є важливим інструментом модернізації медичної освіти. Основна частина. Сучасний фахівець медицини повинен мати не лише ґрунтовні знання, певний багаж професійних навичок й умінь, але і здатність творчо застосовувати набуті знання у різних життєвих ситуаціях, гнучко та оперативно адаптуватися в сучасному динамічному суспільстві з його інформативними та інноваційними викликами, не втрачати доленосний орієнтир. Компетентнісна освітня політика і є таким орієнтиром на шляху до міжнародних стандартів освіти. Акцент на виховання компетентності майбутнього клініциста, на наше переконання, повинен бути пріоритетним вже на етапі вивчення базових теоретичних дисциплін, зокрема біологічної хімії як основи клініко-лабораторної діагностики. Висновок. У професійному розвитку фахівця медицини провідним фактором є реалізація принципів компетентнісного підходу на етапі вивчення базових теоретичних дисциплін
Additional Access Points:
Корда, М. М.
Шершун, Г. Г.
Куліцька, М. І.
Лихацький, П. Г.

There are no free copies

Find similar

11.


   
    Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів [Text] = Development of special (professional) competence as a way to improving quality of students’ practical training / О. В. Кривов’яз [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – визначення технологічної операції, здійснення якої спричиняє найбільші труднощі та відстеження динаміки показників її виконання студентами в процесі навчання на ІІІ–V курсах фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова, а також розробка плану заходів по удосконаленню спеціальних (фахових) компетентностей при практичній підготовці студентів. Основна частина. У дослідженні брали участь студенти фармацевтичного факультету спеціальностей “Фармація” і “Клінічна фармація” денної форми навчання, під час їх навчання на ІІІ, IV та V курсах. Дослідження включало два послідовних етапи: І – опитування студентів за анкетою та аналіз ними технологічних схем виготовлення екстемпоральних лікарських засобів з метою визначення технологічної операції, здійснення якої викликає найбільші труднощі; ІІ етап – виконання операції дозування з подальшим визначенням похибки зважування за формулою. В результаті проведеного дослідження було встановлено, що операцією, виконання якої викликає найбільші труднощі, для більшості студентів (38,89 %) є дозування за масою з використанням як ручних, так і тарирних терезів. Висновок. Перевірка динаміки засвоєння цієї навички студентами в різні періоди навчання показала прогрес в опануванні уміння дозування за масою та покращення практичної підготовки студентів, чому сприяє інтеграція самостійної теоретичної підготовки з відпрацюванням уміння відважування речовин під керівництвом викладача
Additional Access Points:
Кривов’яз, О. В.
Томашевська, Ю. О.
Кривов’яз, С. О.
Щерба, І. К.

There are no free copies

Find similar

12.


    Мартинюк, В. М.
    Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології [Text] = Application of scenarios with elements of clinical pharmacology in study of separate themes on obstetrics and gynaecology / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – оцінювання ефективності навчальних симуляційних тренінгів з елементами клінічної фармакології у підвищенні якості освітнього процесу студентів із дисципліни “Акушерство та гінекологія”. Основна частина. Лікар будь-якої спеціальності, в тому числі і загальної практики, повинен знати причини, клініку, діагностику акушерських кровотеч та тактику залежно від причин, що її зумовили. Масивні акушерські кровотечі займають провідне місце серед причин різних видів тяжкої акушерської патології, такої, як геморагічний шок, синдром дисемінованого внутрішньосудинного згортання крові тощо, та перше місце серед причин материнської смертності. Частота кровотеч складає від 6 до 11 % усіх пологів. Саме тому актуальним є відпрацювання на фантомі техніки активного ведення ІІІ періоду. В процесі нашої роботи ми зробили висновок, що навчання у симуляційному центрі із ви­користанням сучасних фантомів дозволяє студентам досконало оволодіти основними практичними навичками з акушерства, які можуть стати необхідними у майбутній практичній роботі лікаря загальної практики, а також закладає основу оволодіння деякими маніпуляціями для майбутньої спеціалізації. Висновки. Сучасний розвиток медичної науки й практики зумовлює необхідність вносити корективи в підготовку студентів-медиків із наближенням їхньої освіти до міжнародних стандартів. Тому якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, за допомогою впровадження передових наукових розробок у практику викладання
Additional Access Points:
Краснянська, Л. О.
Маланчук, С. Л.

There are no free copies

Find similar

13.


    Малиновський, А. В.
    Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти [Text] = Advantages of modern simulation and multimedia technologies in teaching surgical diseases and endoscopic surgery for students and postgraduates / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – оцінка ефективності застосування сучасних симуляційних та мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти. Основна частина. На кафедрі роботизованої і ендоскопічної хірургії Одеського національного медичного університету був впроваджений в рутинне використання комплекс для симуляційного навчання і трансляції з операційної. Можливості цих технологій були апробовані в ході занять зі студентами студентського наукового гуртка, на елективному циклі “Ендоскопічні втручання в медицині” та при проведенні тематичних удосконалень для лікарів “Основи лапароскопічної хірургії”. На прикладі опрацьованих практичних навичок була продемонстрована висока ефективність даного виду навчання. У процесі проведення занять значних труднощів у використанні як системи трансляції, так і відпрацювання навичок на віртуальних симуляторах і тренажерах не спостерігалося. Висновки. 1. Використання системи трансляції ендоскопічних операцій з двостороннім аудіозв’язком з аудиторією дозволяє поліпшити демонстративність при проведенні занять зі студентами. 2. Використання віртуальних симуляторів Simbionix і тренажерів SimuLab при проведенні післядипломних тематичних удосконалень і практичних занять зі студентами високоефективні в засвоєнні практичних навичок ендоскопічної хірургії. 3. Необхідно використовувати єдиний комплекс практичних навичок та теоретичної частини, що відповідає світовим стандартам
Additional Access Points:
Ставничий, А. С.
Майоренко, М. Н.

There are no free copies

Find similar

14.


    Мокія-Сербіна, С. О.
    Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії [Text] = Improving of training of doctors of general practice – family medicine on ambulatory pediatrics / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини шляхом запровадження спеціальної навчальної програми з амбулаторної педіатрії. Основна частина. Реформа охорони здоров’я, яка здійснюється в Україні, орієнтована на розвиток первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини, що передбачає, в першу чергу, профілактичну та медико-соціальну спрямованість роботи лікарів первинної ланки. Проте типові програми інтернатури за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина” наразі не забезпечують відповідну підготовку лікарів у частині профілактичної складової. Так, на питання профілактичної педіатрії припадає 32 год (12,5 % загального часу), а соціальної педіатрії – 2 год (1 %). Відсутність у лікарів загальної практики – сімейної медицини досвіду “нагляду” за дітьми, обмежена кількість навчальних матеріалів, відсутність тематичного удосконалення з питань амбулаторної педіатрії не дозволяють лікарям-практикам підвищити свій професійний рівень. На кафедрі розроблена навчальна програма циклу тематичного удосконалення з питань амбулаторної педіатрії для лікарів загальної практики – сімейної медицини розрахована на 1 місяць (156 навчальних годин): програма налічує 15 модулів, з яких 8 (45 год – 30 %) стосуються основних напрямів профілактичної та соціальної педіатрії. Висновок. Залучення висококваліфікованих науково-педагогічних кадрів у лікувально-діагностичний процес амбулаторій буде забезпечувати зростання якості обслуговування дитячого населення та підвищувати підготовку лікарів загальної практики – сімейної медицини
Additional Access Points:
Чечель, В. В.

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання [Text] = Interactive educational technology – innovative methods of combined education / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи: визначити ефективність впроваждення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» (ДЗ «ДМА»). Мета роботи – визначити ефективність впровадження інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”). Основна частина. Нові підходи до навчання студентів передбачають активацію творчих здібностей. Творчість передбачає нове бачення, тобто готовність відмовитися від звичних схем викладання навчального матеріалу та готовність до самозмінювання. Одне з найважливіших завдань вищої школи полягає в тому, щоб форми та методи навчання сприяли виявленню творчих здібностей та безперервному самовдосконаленню. Впровадження інноваційних освітніх технологій у рамках вищої медичної школи, у тому числі інтерактивних підходів до навчання студентів, інтернів, у сучасних умовах є важливим кроком, що передбачає активацію їх творчих здібностей, нове бачення проблеми з готовністю відмовитися від звичних схем навчання та готовністю до самозмінювання. Інтерактивні технології також спрямовані на формування мотивації у різні періоди професійного становлення та мають особливо важливе значення у підготовці лікарів, у тому числі інтерністів, для яких навчання є одним із ключових етапів на шляху становлення самостійного фахівця. Висновок. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання. Висновки. Застосування інтерактивних форм навчання серед студентів-медиків ефективно впливає на процес засвоєння ними комплексу клінічних знань, характеризується індивідуалізацією навчальних підходів, є потужним фактором оптимізації навчального процесу, що забезпечує більшу керованість, результативність та ефективність навчання
Additional Access Points:
Перцева, Т. О.
Конопкіна, Л. І.
Кіреєва, Т. В.
Богацька, К. Є.
Черкасова, О. Г.
Мироненко, О. В.
Фесенко, О. В.
Ботвінікова, Л. А.
Бєлослудцева, К. О.

There are no free copies

Find similar

16.


    Подплєтня, О. А.
    Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження [Text] = Innovative technologies in professional education: current trends and implementation practices / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – висвітлити досвід застосування дистанційної форми навчання, яка працює на відкритій і найбільш популярній у світі платформі – Moodle, для підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців-провізорів у Дніпропетровській медичній академії. Основна частина. У статті розглянуто досвід впровадження новітніх інноваційних технологій навчання, які використовуються викладачами на кафедрі загальної та клінічної фармації при підготовці фахівця-провізора. Показано особливості дистанційної системи навчання, її переваги. Оцінка ефективності використаних інноваційних технологій проводиться протягом усього терміну навчання конкретної дисципліни, шляхом тестування та постійного контролю і перевірки опанування теоретичного матеріалу та практичних навичок перед початком кожного практичного чи лабораторного заняття. Показана ефективність використання дистанційної системи навчання як позааудиторної форми організації самостійної роботи студентів. Висновки. Інноваційні технології навчання сприяють розвитку пізнавальних і когнітивних здібностей студентів, а саме – вміння вирішувати поставлені завдання, займатися збором, аналізом і синтезом даних, витягувати з них інформацію, самостійно мислити, володіти комунікативними навичками. Освітні технології відкривають нові горизонти викладання, навчання й оцінки здобутих знань, дозволяють втілювати інноваційні, ефективні моделі адміністрування та управління. Здійснювати постійний моніторинг оволодіння професійними компетенціями, що дозволяє за короткий строк відкоректувати та індивідуалізувати процес навчання. Дистанційні системи навчання надають можливості безперервного навчання, забезпечуючи великому колу людей можливість отримання як післявузівської, так і додаткової освіти
Additional Access Points:
Потапова, Т. М.
Слєсарчук, В. Ю.

There are no free copies

Find similar

17.


    Поліщук, І. П.
    Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення [Text] = Externship in obstetrics and gynecology for college students in the specialty of general medicine and its effectiveness / І. П. Поліщук // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – покращити умови професійного розвитку та набуття компетентності майбутніх випускників коледжів шляхом залучення до проходження переддипломної виробничої практики. Основна частина. Проведення переддипломної практики у медичних навчальних закладах України є важливим етапом у формуванні студента фельдшера-акушера. У наведених даних наявні свідчення про першовартісність набутого практичного досвіду під час проходження переддипломної виробничої практики з акушерства-гінекології у студентів 4 курсу коледжу за спеціальністю “лікувальна справа”. Викладено основні методики, що застосовуються в процесі навчання, наведено переваги та моменти, що потребують обговорення. Аналіз такого підходу до підготовки майбутніх спеціалістів вказує на можливість розширення їх професійної компетентності із бажанням залишитися в спеціальності. Висновок. Переддипломна практика фельдшерів дозволяє у реальності застосувати набуті під час навчання знання та отримати досвід, мати почуття відповідальності за досягнуті результати; здатність учитися на помилках, забезпечити високу професійну підготовку фахівців – професійну компетентність
There are no free copies

Find similar

18.


   
    Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання [Text] = Relevancy of interactive methods of teaching implementation in the educational process of medical students / О. М. Разнатовська [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – провести огляд літератури щодо використання інтерактивних методів навчання у вищих навчальних закладах, у тому числі й медичних, та їх значення в освітньому процесі. Основна частина. Вища освіта залишається важливою складовою сучасної спільноти. З підвищенням вимог до компетентностей майбутніх лікарів зростає необхідність вищої медичної освіти в організації та впровадженні новітніх якісних технологій навчання та викладання, які будуть сприяти підтримці конкурентоспроможності. При цьому якість освіти значно залежить від взаємодії між викладачем та студентом. Тому на сьогодні актуальності набувають інтерактивні методи навчання. Інтерактивні методи навчання визначають не лише активний зворотний зв’язок між викладачем та студентами, але й організацію взаємодії між самими студентами, що об’єднує студентів та дає їм можливість працювати в групі (сумісно вирішувати складні питання, моделювати різні ситуації з визначеної дисципліни тощо). Такий підхід у навчанні має фахове спрямування та надає змогу впливати на інтелектуальний та професійний розвиток, аргументовано висловлюватися та захищати свою точку зору, створює умови для формування та розвитку професійних навиків, критичного мислення, розвитку комунікативних компетенцій та самостійної роботи. Висновки. Проведений огляд літератури свідчить про те, що існує достатньо методів інтерактивного навчання, які застосовуються у вищих навчальних закладах, і вони є ефективними. Тому більш широке впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів на сьогодні є актуальним та одним із важливих направлень удосконалення навчання, що сприятиме підвищенню методичного рівня професійної підготовки, розвитку компетентностей студентів і формуванню вмінь та навиків, необхідних для майбутньої професії
Additional Access Points:
Разнатовська, О. М.
Мурзіна, О. А.
Потоцька, О. І.
Алексєєва, Г. М.

There are no free copies

Find similar

19.


   
    Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики [Text] = Ways to optimize the practical training of future doctors during the summer production practice / Я. В. Рогальська [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – підвищити ефективність та якість навчання студентів шляхом оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики. Основна частина. Перед вищою медичною освітою стоїть завдання – забезпечити високу професійну підготовку фахівців. Виробнича практика студентів є однією з форм навчального процесу і його суттєвою складовою частиною. Велику роль у становленні особистості майбутнього лікаря відіграє формування ціннісного ставлення до людського життя. Працюючи зі студентами, доцільно акцентувати увагу на тому, що специфіка їх майбутньої професійної діяльності потребує пріоритетного прояву таких моральних якостей, як гуманність, емпатійність, толерантність, чесність, а надто в роботі з такими категоріями, як діти, люди з особливими потребами, безнадійно хворі тощо. В процесі професійної освіти студентів-медиків підготовка різноманітних заходів волонтерських загонів сприяє формуванню людяності, співчуття, навиків психологічної підтримки та спілкування з особливою категорією пацієнтів. Як приклад, наш досвід роботи студентів-медиків у Тернопільському обласному спеціалізованому будинку дитини та соціальному центрі ТБФ “Карітас” під час проходження літньої виробничої практики. Висновок. Формування моральних якостей студентів вищих медичних навчальних закладів – основа особистісного становлення і потребує розробки конкретної моделі та залучення до навчально-виховної роботи різноманітних методик та підходів, рекомендуємо долучати студентів у період літньої виробничої практики до різноманітних заходів волонтерських загонів (відвідування дитячих будинків, онкологічних лікарень для дітей, соціальних організацій тощо) в рамках конструктивного співробітництва
Additional Access Points:
Рогальська, Я. В.
Кубей, І. В.
Воронцова, Т. О.
Волянська, Л. А.
Мудрик, У. М.
Ярема, Н. М.
Глушко, К. Т.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Text] = How to overcome insufficient language and digital competences of teachers and students in postgraduate education / Т. В. Сандуляк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – окреслити сучасні компетенції лікаря-неонатолога по формуванню здорового початку нового життя та веденню періоду новонародженості й запропонувати резерви покращення післядипломної підготовки спеціалістів і фахівців зі спеціальності “Неонатологія” шляхом засвоєння оновлених і доповнених у 2017–2018 рр. ключових компетентностей – мовної, цифрової та фахової. Основна частина. Розглядаються суть, зміст оновленої у 2017 р. цифрової та мовної компетентності, їх вплив на формування фахово-професійної компетентності та нові компетенції викладачів і слухачів за рівнями Європейської рамки кваліфікацій та ключовими компетентностями для безперервного навчання впродовж життя, рекомендованими Європейським парламентом і Радою ЄС у 2018 р. Проаналізовано причини недостатньої мовної та цифрової компетентності викладачів і слухачів курсів післядипломної освіти та користувачів систем електронної освіти і медицини, показано, що без відповідного рівня володіння мовною компетентністю – знання англійської мови на рівні В2 за шкалою Common European Framework of Reference for Languages неможливо адекватно засвоїти цифрові технології, набути необхідної цифрової та професійної компетентності. Зроблено висновки щодо подолання мовної та цифрової нерівності викладачів і слухачів та необхідності підготовки кадрів у рамці нових сучасних компетенцій слухачів. Висновки. Таким чином, формування сучасних компетентностей з неонатології, зважаючи на важливість для суспільства фахових компетенцій та результатів діяльності неонатологів і суміжних спеціалістів, слід проводити на циклі тематичного удосконалення “Адаптація та патологія новонароджених” тривалістю не менше 1 міс. Навчально-тематичний план навчання на цьому циклі необхідно доповнити новими компетентностями для досягнення сучасного рівня компетенцій спеціалістів і фахівців з неонатології
Additional Access Points:
Сандуляк, Т. В.
Клименко, Т. М.
Сердцева, О. А.
Карапетян, О. Ю.
Закревський, А. М.
Сандуляк, М. Т.

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” [Text] = Improvement of forms and methods of postgraduate education of doctors at the module of gastroenterology / Ю. М. Степанов [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – формування у практичного лікаря прагнень до самонавчання, самовдосконалення та самовиховання, що забезпечується використанням сучасних технологій інтерактивного навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Основна частина. У статті висвітлено використання поряд із традиційними методами навчання інтерактивних методів, зокрема таких, як навчання, яке орієнтоване на проблему, концентроване навчання, дистанційне навчання, проведення комп’ютерного тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” лікарів по модулю “Гастроентерологія”. Охарактеризовані та проаналізовані їх переваги та недоліки. Висновки. Використання різноманітних методів та форм навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів дозволяє активувати сам процес навчання, підняти рівень підготовки тих, хто навчається, направити всі зусилля на формування у слухача прагнень до самонавчання та самовиховання. Все це сприяє гармонійному, творчому та професійному розвитку лікаря.
Additional Access Points:
Степанов, Ю. М.
Кононов, І. М.
Саленко, А. В.
Власова, О. М.
Шендрик, Л. М.
Косинська, С. В.
Будзак, І. Я.

There are no free copies

Find similar

22.


   
    Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги [Text] = Main ways of training of foreign students at the department of urgency and emergency medical care / М. І. Швед [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – аналіз ефективності навчально-виховної роботи серед іноземних студентів на опорній кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги щодо засвоєння ними клінічних знань та практичних навичок із невідкладної медицини, а також оцінка перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм. Основна частина. Апробовані на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги сучасні навчально-виховні методики роботи з іноземними студентами (єдиного навчального дня, проведення занять у навчальному симуляційно-тренінговому центрі, використання сучасних європейських віртуальних навчальних програм, групові та індивідуальні заняття з іноземними студентами з урахуванням їх етнічно-релігійних особливостей) є досить перспективними напрямками в педагогічному процесі. Так, використання в навчальному процесі на кафедрі системи єдиного навчального дня протягом 6 годин дає змогу не лише глибоко проаналізувати зі студентами теоретичні питання за темою заняття, але й впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами та широке залучення студентів-гуртківців у науковий, навчальний та тренінговий процес дозволяють забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок. Висновок. Навчання за системою єдиного навчального дня дає змогу враховувати етнокультурні та релігійні особливості іноземних студентів та впровадити елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок
Additional Access Points:
Швед, М. І.
Геряк, С. М.
Липовецька, С. Й.
Ляхович, Р. М.
Левицька, Л. В.
Сидоренко, О. Л.
Кіцак, Я. М.
Мартинюк, Л. П.
Прокопович, О. А.
Гурський, В. Т.

There are no free copies

Find similar

23.


   
    Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад [Text] = Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Additional Access Points:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.
Будаєва, І. В.
Литвин, К. Ю.
Суременко, М. С.
Гайдук, Т. А.
Якуніна, О. М.
Дядик, В. П.

There are no free copies

Find similar

24.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті [Text] = Interdisciplinary integration as a part of problem-based learning in the medical university / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – обґрунтувати важливість застосування міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх медиків. Основна частина. У статті висвітлено питання міждисциплінарної інтеграції підготовки лікарів, розглянуто фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків. Показано, що застосування інтегративних навчальних технологій дозволяє формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні теоретичних дисциплін. Висновок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволить підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, дасть можливість комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування знаннями, отриманими при вивченні різноманітних дисциплін
Additional Access Points:
Шульгай, А. Г.
Федонюк, Л. Я.
Мудра, А. Є.
Олещук, О. М.

There are no free copies

Find similar

25.


   
    Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління [Text] = Changing the format of lecture classes for new generation medical students / О. Б. Яременко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – продемонструвати потреби студентів щодо оновлення формату проведення лекційних занять і можливі шляхи її реалізації. Основна частина. Вимогою сьогодення є підготовка нових лікарів як компетентних, мобільних, здатних вдосконалюватися та швидко орієнтуватися у сучасному світі науки і медицини. Зміна поколінь привела до зниження ефективності застарілих навчальних підходів. Це диктує потребу в оновленні навчальних програм і впровадженні інтерактивних, більш гнучких підходів до навчання. Нами було проведено анонімне анкетування 2139 студентів 3–6 курсів медичних факультетів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, яке дало можливість оцінити ставлення сучасних студентів до лекцій. Загалом студенти досить високо оцінюють користь від лекційних занять, більшість опитаних вважає, що отримує з лекцій близько 60 % навчального матеріалу. Більшість студентів, які взяли участь в анкетуванні, висловила позицію, що усні лекції з клінічних дисциплін потрібні, але потребують істотної зміни формату. Існуючий формат лекцій задовольняє лише 14 % опитаних студентів. Основними недоліками існуючого формату лекцій студенти вважають повторення інформації з підручників/посібників і брак конкретних клінічних прикладів. Висновки. Оптимальним форматом лекцій для клінічних кафедр студенти вважають такий: загальна тривалість лекції має бути 45 хв і включати 2 блоки по 20 хв із 5-хвилинною перервою між ними. В одному блоці повинна міститися сучасна інформація щодо клінічної симптоматики, діагностики і лікування захворювань, в другому – розбір клінічних випадків з прикладами формулювання діагнозів, планом обстеження і лікування
Additional Access Points:
Яременко, О. Б.
Федьков, Д. Л.
Добрянський, Д. В.
Дудка, П. Ф.
Ільницький, Р. І.
Тарченко, І. П.
Меліксетян, А. В.

There are no free copies

Find similar

26.


    Kozyolkin, О. А.
    Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases [Text] = Організація навчально-дослідної роботи студентів на кафедрі нервових хвороб / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 121-123. - Bibliogr. at the end of the art.

Annotation: The aim of the work – to improve the professional training of students by forming the skills of independent educational and research work. The main body. Nowadays, study work of students takes an important place in the educational process. A lot of difficulties among the students appear during the process of enquiring the skills of independent work; in many cases they are connected with the issues of methodological nature. So, the teacher’s task is to help students in choosing the topic, setting the goal and tasks of the study, and also to determine the scale, materials and methods of the research. Doing some kind of educational and research work under the guidance of the teacher expands students’ scientific outlook and enables them to master the essential scientific concepts and understandings. Conclusion. In the process of writing research work students develop their skills to analyze, systematize, compare, generalize and classify scientific literature data and also obtained results of the conducted research
Мета роботи – вдосконалення професійного навчання студентів шляхом формування навичок самостійної навчально-дослідної роботи. Основна частина. Навчально-дослідна робота студентів сьогодні займає важливе місце в освітньому процесі. Багато складнощів у студентів виникають під час оволодіння навичками самостійної роботи, часто вони пов’язані з питаннями методологічного характеру. Тому завдання викладача – допомогти студентам у виборі теми, постановці мети і завдань дослідження, а також визначити масштаб, матеріал і методи дослідження. Виконання студентами навчально-дослідної роботи під керівництвом викладача розширює їхній науковий світогляд і дає можливість оволодіти суттєвими науковими поняттями та уявленнями. Висновок. При написанні навчально-дослідної роботи у студентів розвиваються навички аналізувати, систематизувати, порівнювати, узагальнювати і класифікувати наукові літературні дані, а також отримані результати проведеного дослідження
Additional Access Points:
Medvedkova, S. О.

There are no free copies

Find similar

27.


   
    Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука [Text] = Stages of the practical training of students at the department of surgery NO. 1 with urology, minimally invasive surgery and neurosurgery named after professor L. Kovalchuk / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – акцентувати увагу на етапності практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії. Основна частина. Належне оволодіння фундаментальними клінічними знаннями на одному етапі впливає на формування комплексного бачення проблеми на наступних. На кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” практичні заняття включають оволодіння студентами спеціальними навичками обстеження, постановки діагнозу та визначення лікувальної тактики у хворих з різною хірургічною патологією на основі отриманих теоретичних знань. Студенти мають змогу оволодіти практичними навичками поетапно, відповідно до рівня складності, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення та навиків. Висновки. Етапність практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії дозволила підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу оволодіти практичними навичками синхронно з отриманими теоретичними знаннями, що сприяє поліпшенню розуміння та комплексному засвоєнню матеріалу, розвитку клінічного мислення та навиків
Additional Access Points:
Беденюк, А. Д.
Мальований, В. В.
Доброродній, В. Б.
Війтович, Л. Є.

There are no free copies

Find similar

28.


    Болух, В. А.
    Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів [Text] = Modern mathematical models in thermodynamics of biological processes / В. А. Болух // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – продемонструвати шляхи формування математичної грамотності та науково-пізнавального інтересу у студентів на заняттях із дисципліни “Біофізика з фізичними методами аналізу”. Основна частина. Стаття присвячена проблемі формування науково-пізнавального інтересу у студентів на заняттях з біофізики з фізичними методами аналізу. Приділено увагу ефективному використанню математичного моделювання у наукових дослідженнях з біології, хімії, медицини та фармації. На прикладі змістового модуля “Термодинаміка біологічних процесів” розглянуто сучасні математичні моделі опису реальних біологічних систем, зокрема проаналізована невирішена проблема математичного опису фазових переходів. Висновок. Для підвищення науково-пізнавального інтересу студентів та покращення рівня розуміння навчального матеріалу з дисципліни “Біофізика з фізичними методами аналізу” слід на заняттях інформувати студентів про найновітніші відкриття в даній галузі знань, особливу увагу приділяти науковим розробкам сучасних наукових математичних та фізичних шкіл, адже це значною мірою є мотиваційним фактором вивчення дисципліни
There are no free copies

Find similar

29.


   
    Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії [Text] = Premedical first aid as a main component in formation of physical therapy and ergotherapy specialists’ competence / С. І. Калашченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – аналіз стандарту вищої освіти за спеціальністю 227 “Фізична терапія, ерготерапія” галузі знань 22 “Охорона здоров’я” та навчальної програми з фізичної терапії та ерготерапії в аспекті формування компетентності з надання домедичної допомоги. Основна частина. Визначено основні етапи формування компетенції для надання медичної допомоги у надзвичайних ситуаціях шляхом моделювання тренінгів у студентів-ерготерапевтів. Перераховані переваги симуляції методу навчання в медицині. Показано, що врівноваження ролей учителя та студентів допомагає виявити помилки під час тренінгу з практичних навичок. З’ясовано, що краще освоєння навичок відбувається у випадку, коли результати при первинному і вторинному огляді потерпілих відрізняються відповідно до даних ситуаційних завдань. Доведено, що зворотний зв’язок між вчителем та студентами є одним із ключових моментів, який забезпечить кращу асиміляцію алгоритмів практичних навичок і дій студентами. Висновки. Виявлено, що симуляційне навчання покращує формування компетенції студентів-ерготерапевтів. Крім того, це сприяє підвищенню інтересу студентів до вивчення предмета. Симуляційна підготовка дозволяє студентам вивчати алгоритми надання медичної допомоги в умовах, що близькі до реальності. Отримання навичок зупинки критичної кровотечі, переведення потерпілого в стабільне бокове положення та серцево-легенева реанімація дозволяють студентам-ерготерапевтам надати необхідну домедичну допомогу у разі виникнення надзвичайних ситуацій
Additional Access Points:
Калашченко, С. І.
Гринзовський, А. М.
Дема, О. В.
Загороднюк, К. Ю.

There are no free copies

Find similar

30.


    Корнякова, В. В.
    Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю [Text] = Assessment of the quality of knowledge of junior medical specialists by means of test control / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета роботи – вивчити ефективність та інформативність використання тестового контролю в оцінці рівня знань, умінь і навичок молодших медичних спеціалістів під час навчання. Основна частина. У статті узагальнено досвід роботи педагогічного колективу з використання різних видів і способів застосування тестового контролю знань та вмінь на етапі післядипломної освіти молодших медичних спеціалістів. Тести є важливою складовою частиною в системі контролю знань, умінь і навичок та одним із методів комплексної оцінки якості навчання слухачів. Тестування має суттєві переваги над іншими формами контролю: охоплює контролем великий обсяг матеріалу; потребує невеликих часових ресурсів для проведення та перевірки; порівняно нескладне в організації, що дає змогу спростити саму процедуру контролю – від його підготовки та здійснення до перевірки й аналізу, а також вивільнити час для практичної роботи на занятті. Здійснення оцінки професійних знань та вмінь слухачів шляхом тестування (застосовується як бланкове, так і комп’ютерне) – це спосіб, при якому найбільш ефективно використовується аудиторний час і забезпечується оперативність отримання результатів. Висновок. Представлені нами матеріали показали, що поєднання перевірки засобами тестового контролю з іншими методами й прийомами сприяє розвитку професійних компетенцій слухачів, активізує мотивацію до знань, стимулює самопідготовку, сприяє розвитку професійних компетенцій слухачів, що збільшує конкурентоздатність молодших медичних спеціалістів
Additional Access Points:
Боярчук, О. Р.
Мочульська, О. М.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)