Search inquiry: <.>II=МУ7/2012/2<.> |
Total number of found documents : 27
Shown documents from 1 till 20 |
|
>1.
| Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/І. С. Чекман // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.68
|
>2.
| Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/Н. О. Федчишин // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.87-91
|
>3.
| Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.35-38
|
>4.
| Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.46-48
|
>5.
| Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.94-97
|
>6.
| Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/В. Ф. Москаленко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.23-25
|
>7.
| Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/В. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.18-22
|
>8.
| Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.92-93
|
>9.
| Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.72-74
|
>10.
| Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.59-60
|
>11.
| Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.52-54
|
>12.
| Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/І. С. Вітенко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.26-30
|
>13.
| Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.39-41
|
>14.
| Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.85-86
|
>15.
| Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.79-80
|
>16.
| Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.42-45
|
>17.
| Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/Ю. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.31-34
|
>18.
| Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.61-63
|
>19.
| Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/Л. Я. Ковальчук // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.11-17
|
>20.
| Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.49-51
|
|
|