Search inquiry: <.>II=МУ7/2012/2<.> |
Total number of found documents : 27
Shown documents from 1 till 20 |
|
>1.
| Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/Р. О. Моісеєнко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.6-10
|
>2.
| Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.75-78
|
>3.
| Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/О. Ю. Іоффе, В. С. Кульбака, В. М. Меллін // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.81-84
|
>4.
| Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/О. П. Мінцер, О. В. Голяновський, С. В. Денисенко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.55-56
|
>5.
| Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/В. М. Лісовий, В. Д. Марковський, Д. П. Перцев // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.57-58
|
>6.
| Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.94-97
|
>7.
| Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.92-93
|
>8.
| Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.64-67
|
>9.
| Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.85-86
|
>10.
| З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/М. М. Рожко, Г. М. Ерстенюк, В. В. Капечук // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.69-71
|
>11.
| Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/Ю. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.31-34
|
>12.
| Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/Н. О. Федчишин // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.87-91
|
>13.
| Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.42-45
|
>14.
| Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/І. С. Чекман // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.68
|
>15.
| Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.39-41
|
>16.
| Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/І. С. Вітенко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.26-30
|
>17.
| Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.52-54
|
>18.
| Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.59-60
|
>19.
| Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.72-74
|
>20.
| Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/В. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.18-22
|
|
|