Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Higher Education (4)
the format of presenting the found documents:
fullinformational short
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: <.>II=МУ7/2012/2<.>
Total number of found documents : 27
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-27 
1.

Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/Р. О. Моісеєнко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.6-10
2.

Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/Л. Я. Ковальчук // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.11-17
3.

Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/В. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.18-22
4.

Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/В. Ф. Москаленко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.23-25
5.

Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/І. С. Вітенко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.26-30
6.

Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/Ю. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.31-34
7.

Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.35-38
8.

Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.39-41
9.

Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.42-45
10.

Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.46-48
11.

Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.49-51
12.

Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.52-54
13.

Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/О. П. Мінцер, О. В. Голяновський, С. В. Денисенко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.55-56
14.

Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/В. М. Лісовий, В. Д. Марковський, Д. П. Перцев // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.57-58
15.

Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.59-60
16.

Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.61-63
17.

Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.64-67
18.

Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/І. С. Чекман // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.68
19.

З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/М. М. Рожко, Г. М. Ерстенюк, В. В. Капечук // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.69-71
20.

Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.72-74
 1-20    21-27 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)