Search inquiry: <.>II=МУ7/2012/2<.> |
Total number of found documents : 27
Shown documents from 1 till 20 |
|
>1.
| Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/Р. О. Моісеєнко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.6-10
|
>2.
| Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/Л. Я. Ковальчук // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.11-17
|
>3.
| Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/В. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.18-22
|
>4.
| Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/В. Ф. Москаленко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.23-25
|
>5.
| Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/І. С. Вітенко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.26-30
|
>6.
| Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/Ю. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.31-34
|
>7.
| Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.35-38
|
>8.
| Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.39-41
|
>9.
| Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.42-45
|
>10.
| Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.46-48
|
>11.
| Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.49-51
|
>12.
| Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/Г. В. Дзяк, Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.52-54
|
>13.
| Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/О. П. Мінцер, О. В. Голяновський, С. В. Денисенко // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.55-56
|
>14.
| Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/В. М. Лісовий, В. Д. Марковський, Д. П. Перцев // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.57-58
|
>15.
| Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.59-60
|
>16.
| Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.61-63
|
>17.
| Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.64-67
|
>18.
| Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/І. С. Чекман // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.68
|
>19.
| З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/М. М. Рожко, Г. М. Ерстенюк, В. В. Капечук // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.69-71
|
>20.
| Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.72-74
|
|
|