Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Books (6)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Образование фармацевтическое законченное<.>)
Total number of found documents : 12
Shown documents from 1 till 12
1.


    Бунятян, Н. Д.
    Перспективы развития последипломного фармацевтического образования [Text] / Н. Д. Бунятян // Фармация. - 2006. - № 3. - С. 43-45

Rubrics: Образование фармацевтическое, повышение квалификации--тенденции

   Образование фармацевтическое законченное


There are no free copies

Find similar

2.


   
    Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання [Text] / М. В. Банчук [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13

Rubrics: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Украина


   Конференции


Additional Access Points:
Банчук, М. В.
Волосовець, О. П.
Фещенко, І. І.
Бойчук, Т. М.
Булах, І. Є.
Чернишенко, Т. І.
Старча, Т. М.
Вітенко, І. С.

There are no free copies

Find similar

3.


    Вітенко, І. С.
    Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24

Rubrics: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Учебники


   Учебные пособия


   Конференции


Additional Access Points:
Мельник, І. В.
Штанько, С. В.

There are no free copies

Find similar

4.


    Барало, Р. П.
    Особливості навчання клінічних провізорів в інтернатурі [Text] / Р. П. Барало // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 166


Rubrics: Высшее медицинское образование в Украине

MeSH-main:
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
There are no free copies

Find similar

5.


    Кривомаз, Т.
    Фармобразование и аптечная деятельность во Франции [Text] / Т. Кривомаз // Фармацевт-практик. - 2015. - № 7/8. - С. 22-23


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
АПТЕКИ -- PHARMACIES
ФРАНЦИЯ -- FRANCE
There are no free copies

Find similar

6.


   
    Сучасна фармакотерапія. Роль працівника аптеки [Text] // Фармацевт-практик. - 2015. - № 12. - С. 8-9


MeSH-main:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
АПТЕКИ -- PHARMACIES
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
There are no free copies

Find similar

7.


    Варинський, Б. О.
    Система вищої фармацевтичної освіти в Японії [Text] / Б. О. Варинський // Фармацевтичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 9-14


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (организация и управление, стандарты, экономика)
ЯПОНИЯ -- JAPAN
There are no free copies

Find similar

8.


    Котвіцька, А. А.
    Дослідження особливостей працевлаштування здобувачів вищої освіти фармацевтичних спеціальностей денної форми навчання / А. А. Котвіцька, Д. Ю. Тарасенко // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 214-218


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
РАБОТА -- WORK (законодательство и юриспруденция)
Annotation: Працевлаштування здобувачів вищої освіти фармацевтичних спеціальностей має як позитивний, так і негативний вплив на якість надання освітніх послуг навчальним закладом, особливо в частині здобутих студентом знань, умінь і навичок. Мета роботи – дослідження особливостей працевлаштування здобувачів вищої освіти, що навчаються за денною формою, та особливостей укладення з ними трудових договорів. Матеріали та методи. Під час дослідження використали юридичний, порівняльно-правовий методи аналізу. Результати. Дослідженням встановлені певні особливості працевлаштування здобувачів вищої освіти в закладах охорони здоров’я, фармацевтичних підприємствах та організаціях. Чинним законодавством передбачено право здобувачів вищої освіти, які навчаються у ВНЗ за денною формою навчання, на вільне обрання роду діяльності, професії, роду занять і роботи. Відносини, що складаються між здобувачем вищої освіти та вищою школою, не можуть розглядатись як трудові. Робота за трудовим договором осіб, які поєднують її з денною формою навчання, не є сумісництвом або суміщенням, а вважається основним місцем праці, тому передбачає ведення трудової книжки працівника відповідно до загального порядку. Здобувач вищої освіти має право на власний розсуд обирати робочий час (повний або неповний робочий день, повний або неповний робочий тиждень) з урахуванням розкладу занять ВНЗ та тільки у вільний від навчання час. При роботі на умовах повного робочого дня колективним договором підприємства, закладу, організації з урахуванням особливостей роботи може бути встановлений ненормований робочий день для окремого переліку посад. Чинним законодавством передбачена можливість працевлаштування осіб, які не мають вищої фармацевтичної освіти, на працю в заклади ОЗ на чітко визначений перелік посад. Висновки. Державою створено та забезпечуються сприятливі умови для роботи здобувачів вищої освіти, отримання практичного досвіду, шляхом надання можливості вільно обирати вид діяльності, професію, місце праці відповідно до своїх здібностей і потреб
Additional Access Points:
Тарасенко, Д. Ю.

There are no free copies

Find similar

9.


    Лесик, Р.
    Львів — місто чотирьох культур [Text] / Р. Лесик // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 32-34


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история, кадры, организация и управление, тенденции)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ГОРОДА -- CITIES (история)
Annotation: Фармацевтична освіта і наука Львова мають багаті традиції, які тісно пов’язані з різними культурами, що протягом віків формували обличчя мегаполісу
There are no free copies

Find similar

10.


    Магон, Е.
    Третий после бога: что значит быть фармацевтом в Италии? [Text] / Е. Магон // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 48-50


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ИТАЛИЯ -- ITALY
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, тенденции)
Annotation: Выбор профессии — одно из самых важных решений в жизни. Одни со временем меняют свою профессию, другие выбирают ее на всю жизнь. Сегодня мы беседуем с человеком, для которого даже переезд в другую страну не стал веской причиной для смены вида деятельности. Знакомьтесь — Елена Магон
There are no free copies

Find similar

11.


   
    Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії [Text] = The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Потапова [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 16-20


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Annotation: У статті проведено аналіз результатів впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок-1 та порівняння цих результатів з національними показниками. Зважаючи на те, що у 2019 р. в Україні вперше було впроваджено якісно новий інструмент оцінювання знань студентів, в Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 3 курсу, як громадяни України, так і іноземці, складали ЄДКІ, який мав такі дві складові, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит Крок-1 та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити деякі недоліки при підготовці студентів в академії та привернути увагу до рішення цих проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину
Additional Access Points:
Потапова, Т. М.
Слєсарчук, В. Ю.
Подплетня, О. А.
Логвиненко, Н. В.

There are no free copies

Find similar

12.


    Волкова, А. В.
    Аналіз інструментів формування бренду освітньої послуги національного фармацевтичного університету [Text] = А Аnalysis of brand forming tools of educational services at the national university of pharmacy / А. В. Волкова, О. Ю. Яковлєва // Фармацевтичний часопис. - 2021. - N 4. - С. 30-39


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Annotation: У результаті проведеного дослідження зроблено висновок, що позиціонування бренду освітньої послуги дає змогу виявити місце ЗВО серед конкурентів, визначити набір потреб в освітніх послугах і їхнє сприйняття споживачами. Досліджено роль корпоративної символіки у створенні бренду освітньої послуги НФаУ. Визначено роль та можливості отримання інформації потенційними вступниками про НФаУ із веб-сайту університету. Проаналізовано місце НФаУ в міжнародних та українських рейтингах й визначено їхній вплив на формування бренду освітньої послуги НФаУ. На основі отриманих результатів побудовано карту позиціонування, індивідуалізації та ідентичності бренду освітньої послуги НФаУ
Additional Access Points:
Яковлєва, О. Ю.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)