Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Books (8)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Австрия<.>)
Total number of found documents : 25
Shown documents from 1 till 25
1.


    Юркин, Г.
    Социальное страхование в Австрии [Text] / Г. Юркин, С. Буланова // Врач. - 2004. - № 1. - С. 62-64

Rubrics: Страхование

   Страхование медицинской помощи


   Австрия


Additional Access Points:
Буланова, С.

There are no free copies

Find similar

2.


    Олещук, О. М.
    Особливості медсестринської освіти в Австрії [Text] / О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 46-47

Rubrics: Образование медсестринское

   Австрия


Additional Access Points:
Паласюк, Г. Б.

There are no free copies

Find similar

3.


    Олійник, О. В.
    Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету [Text] / О. В. Олійник // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 48-49

Rubrics: Австрия

   Медсестры--анестезисты


   Медсестринская служба больницы


There are no free copies

Find similar

4.


   
    Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк, О. В. Денефіль, Н. М. Волкова // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 97-98

Rubrics: Физиология--обуч

   Университеты


   Украина


   Австрия


   Конференции


Additional Access Points:
Вадзюк, С. Н.
Денефіль, О. В.
Волкова, Н. М.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії / О. В. Олійник, І. Р. Мисула, Н. О. Ліщенко // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 99-100

Rubrics: Медсестры

   Австрия


   Соединенные Штаты Америки


   Украина


   Конференции


Additional Access Points:
Олійник, О. В.
Мисула, І. Р.
Ліщенко, Н. О.

There are no free copies

Find similar

6.


    Матвієнко, Ю.
    Реалії австрійської медицини. Враження українського лікаря [Text] / Ю. Матвієнко // Медицина світу. - 2009. - Т. 26, № 3. - С. 200-207

Rubrics: Медицина

   Австрия


There are no free copies

Find similar

7.


    Олійник, О. В.
    Деякі пропозиції з оптимізації навчального процесу зі спеціальності "Анестезіологія" (з досвіду стажування в клініках Віденського медичного університету та університету Up-Staite (Південна Кароліна, США)) [Text] / О. В. Олійник // Біль, знеболювання і інтенсивна терапія. - 2009. - № 2. - С. 65-69

Rubrics: Анестезиология--обуч

   Обучение по специальным программам


   Университеты


   Австрия


   Южная Каролина


   Соединенные Штаты Америки


There are no free copies

Find similar

8.


   
    СБОРНИК НАУЧНЫХ РАБОТ IV Международной медицинской Ассамблеи «Новые технологии и качество жизни в здравоохранении» 28 сентября - 3 октября 2009 г. Австрия - Германия [Text] // Медицина и Качество Жизни. - 2009. - № 4. - С. 29-42

Rubrics: Обзор научный--исп--статист--тенденции

   Качество жизни--проф--тенденции


   Здравоохранение, инновации и усовершенствования--организ--статист--тенденции


   Австрия


   Германия


There are no free copies

Find similar

9.


    Кліщ, Г. І.
    Політика Австрії в галузі охорони здоров’я і медичної освіти / Г. І. Кліщ // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 102-108

Rubrics: Образование медицинское

   Здравоохранение


   Австрия


There are no free copies

Find similar

10.


    Кліщ, Г. І.
    Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії [Text] / Г. І. Кліщ // Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 23-30

Rubrics: Образования технология

   Студенты медицинских учебных заведений--организ


   Австрия


There are no free copies

Find similar

11.


    Паласюк, Г. Б.
    Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії [Text] / Г. Б. Паласюк // Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 35-39

Rubrics: Образование медсестринское

   Австрия


There are no free copies

Find similar

12.


    Кліщ, Г. І.
    Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії [Text] / Г. І. Кліщ // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 32-38

Rubrics: Профессиональная компетентность

   Образование медицинское--тенденции


   Австрия


There are no free copies

Find similar

13.


    Кліщ, Г. І.
    Післядипломна освіта лікарів в Австрії [Text] / Г. І. Кліщ // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 79-84

Rubrics: Образование медицинское, повышение квалификации

   Австрия


There are no free copies

Find similar

14.


    Паласюк, Г. Б.
    Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії [Text] / Г. Б. Паласюк // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 85-89

Rubrics: Образование медсестринское дипломированое

   Австрия


There are no free copies

Find similar

15.


    Мельничук, І. М.
    Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії [Text] / І. М. Мельничук // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 98-104

Rubrics: Врачебная практика

   Австрия


There are no free copies

Find similar

16.


   
    Тайны смерти великого гения. Вольфганг Амадеус Моцарт [Text] // Участковый врач. - 2013. - № 2. - С. 38-40


MeSH-main:
МУЗЫКА -- MUSIC (история)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Additional Access Points:
Моцарт, Вольфганг Амадей (австр. композитор, музыкант ; 1756-1791) \о нем\

There are no free copies

Find similar

17.


    Кліщ, Г. І.
    Форми організації навчання у медичних університетах Австрії [Text] / Г. І. Кліщ // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 56-59


MeSH-main:
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

18.


    Господарський, І. Я.
    Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною [Text] / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 22-25


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление)
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Additional Access Points:
Харченко, Н. В.
Вайда, А. Р.

There are no free copies

Find similar

19.


    Виговський, Д.
    Медична система Австрії: теорія та практика [Text] / Д. Виговський // Новая медицина тысячелетия. - 2014. - № 3. - С. 20-21


MeSH-main:
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ МНОГОПРОФИЛЬНЫХ СИСТЕМЫ -- MULTI-INSTITUTIONAL SYSTEMS (использование, классификация, организация и управление, тенденции, экономика)
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
There are no free copies

Find similar

20.


    Сорохан, В. Д.
    Аналіз повідомлення про інфекційні захворювання в Німеччині та Австрії [Text] / В. Д. Сорохан, О. Я. Сорохан // Актуальная инфектология. - 2015. - № 4. - С. 82-84


MeSH-main:
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ГЕРМАНИЯ -- GERMANY
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Additional Access Points:
Сорохан, О. Я.

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Чи може український студент стати лікарем в Австрії? [Text] // Участковый врач. - 2015. - № 6. - С. 56


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
There are no free copies

Find similar

22.


    Klishch, H. I.
    Quality improvement through quality audit in austrian higher education [Text] = Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 153-157. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT (тенденции)
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Annotation: In the early twenty-first century the problem of quality assurance in higher education became one of the main issues in the developed countries. A quality assurance in higher education at all stages and levels, evaluation of its performance and quality management system are major challenges at the present time. The quality audit is a systematic and independent analysis, allowing to determine the compliance of activities and results in the field of quality of higher education; a procedure for the purpose of assessing and certifying the higher education institution’s internal quality management system. Conclusion. The article analyses existing approaches to auditing in Austria. It illustrates various approaches and implementation of audit in Austrian education system and is targeted both at quality assurance agencies and at higher education institutions. Consequently, the publication covers the topics of terminology, purpose and aim of the audit, national legislation and audit procedure
На початку ХХІ століття у розвинутих країнах світу актуалізується проблема забезпечення якості вищої освіти. Забезпечення високоякісної освіти на всіх її етапах і рівнях, оцінювання її результативності та управління якістю – одне з основних завдань сьогодення. Аудит якості – це систематичний і незалежний аналіз, що дозволяє визначити відповідність діяльності і результатів в області якості запланованих заходів; процедура з оцінки і сертифікації внутрішньої системи управління якістю вищого навчального закладу. Висновки. У статті проаналізовано підходи до аудиту в Австрії. Представлено різні підходи до впровадження аудиту у освітню систему Австрії і висвітлено проблему забезпечення якості як з погляду відповідних органів, так і з погляду закладів вищої освіти. У статті розглянуто питання термінології, цілей аудиту, національного законодавства та процедури аудиту
Additional Access Points:
Fedchyshyn, N. О.
Yelahina, N. I.

There are no free copies

Find similar

23.


    Паласюк, Г. Б.
    Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії [Text] = Application of cooperative learning technologies in the professional training of nurses in Austria / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 90-94


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Additional Access Points:
Паласюк, Б. М.
Ярема, Н. М.

There are no free copies

Find similar

24.


    Паласюк, Г. Б.
    Медсестринські наукові дослідження в Австрії [Text] = Nursing care researches in Austrian universities / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 178-183


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Annotation: Пріоритетним напрямом реформування системи підготовки сестринського персоналу в Австрії визначено впровадження вищої медсестринської освіти і подальший розвиток сестринської справи як науки. Наукові дослідження з проблем догляду за хворими виокремилися в окрему наукову спеціальність «Сестринствознавство». Предметом наукових досліджень у догляді за хворими є вивчення впливу захворювань і фізичних вад на життя людини і наукове обґрунтування найбільш доцільних форм медсестринської діяльності та медсестринських втручань у процесі догляду за хворими. Магістерська науково-дослідна робота повинна відповідати профілю магістратури, бути самостійною творчою роботою із вивчення актуальної проблеми медсестринства. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук з медсестринства – це незалежна дослідницька робота, яка вносить значний вклад у подальший розвиток медсестринської науки. На першому етапі написання докторської дисертації докторант самостійно або з допомогою наукового консультанта складає розгорнутий проект дисертаційного дослідження. На цьому етапі докторант на практичних заняттях отримує необхідну допомогу в плануванні дисертаційного дослідження. Матеріали планування докторської дисертації вивчає спеціально створена комісія. Докторанти повинні брати активну участь у конференціях, у тому числі і щорічних Європейських докторських конференціях з проблем догляду за хворими. Науково-дослідні роботи виконуються в руслі наукової роботи інституту, в якому навчається докторант. Основні положення дисертації висвітлюються у щонайменше чотирьох одноосібних публікаціях у провідних наукових журналах. Дисертація складається зі вступу, опису методики і отриманих результатів проведеного дослідження, основної частини, у якій викладені основні положення дисертаційного дослідження, і висновків. Текст дисертації повинен бути написаний англійською мовою, висновки – англійською і німецькою мовами. Наукові дослідження у медсестринстві Австрії сприяють формуванню наукового підґрунтя для медичної практики працівників середньої ланки, забезпечують науковий підхід до сестринської діяльності на засадах доказової медицини
The priority direction of the reform of the nursing staff training system in Austria was determined by the introduction of higher nursing education and the further development of nursing as a science. Scientific research on problems of care for patients was isolated in a separate scientific specialty “Nursing”. The subject of research in the care of patients is the study of the effects of diseases and physical defects on human life and scientific substantiation of the most appropriate forms of nursing activity and nursing interventions in the care of patients. Master’s research work should correspond to the profile of the master’s course, to be an independent creative work to study the actual problem of nursing. The dissertation for obtaining the degree of Doctor of Science in Nursing is an independent research work, which makes a significant contribution to the further development of nursing science. At the first stage of writing a doctoral dissertation, a doctoral student independently or with the help of a scientific consultant develops a detailed project of a dissertation study. At this stage, the doctoral student at practical classes receives the necessary assistance in planning a dissertation study. Materials for planning a doctoral dissertation are studied by a specially created commission. Doctoral students should take an active part in conferences, including annual European doctoral conferences on patient care issues. Research work is carried out in line with the scientific work of the institute, in which a doctoral student is studying. The main provisions of the thesis are covered in at least four individual publications in leading scientific journals. The dissertation consists of introduction, description of the methodology and the results of the conducted research, the main part, which describes the main provisions of the dissertation research, and conclusions. The text of the dissertation must be written in English, the conclusions are in English and German. Scientific research in the Austrian nursing school contributes to the formation of a scientific basis for the medical practice of mid-level employees, provides a scientific approach to nursing activities on the basis of evidence-based medicine
Additional Access Points:
Паласюк, Б. М.

There are no free copies

Find similar

25.


   
    Справа «Гіллер проти Австрії» [Text] = Case «Hiller v. Austria» // Медичне право. - 2020. - N 1. - С. 113-133


MeSH-main:
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS (законодательство и юриспруденция)
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)