Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Амбулаторная помощь, информационные системы<.>)
Total number of found documents : 5
Shown documents from 1 till 5
1.


   
    Інноваційні автоматизовані технології в організації медико-санітарної допомоги у багатопрофільному амбулаторно-поліклінічному закладі [Text] / Д. Д. Дячук [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2011. - № 2. - С. 42-44

Rubrics: Автоматизированная обработка информации

   Амбулаторная помощь, информационные системы


   Интернет


Additional Access Points:
Дячук, Д. Д.
Якобчук, А. В.
Мархонь, І. П.
Кубатко, В. М.

There are no free copies

Find similar

2.


    Денисов, И.
    Информатизация как механизм достижения конкурентного преимущества в первичном звене здравоохранения за рубежом [Text] / И. Денисов, А. Волнухин, А. Резе // Врач. - 2013. - № 9. - С. 87-88


MeSH-main:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (методы, организация и управление, тенденции)
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS (использование, тенденции)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование, тенденции)
ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ КОМПЬЮТЕРИЗИРОВАННЫЕ
ЭЛЕКТРОННЫЕ МЕДИЦИНСКИЕ КАРТЫ -- ELECTRONIC HEALTH RECORDS
Additional Access Points:
Волнухин, А.
Резе, А.

There are no free copies

Find similar

3.


    Денисов, И.
    Информатизация как механизм формирования конкурентного преимущества частной поликлиники [Text] / И. Денисов, А. Волнухин, А. Резе // Врач. - 2014. - № 2. - С. 84-86


MeSH-main:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS
ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОМОЩЬ ПОТРЕБИТЕЛЮ -- CONSUMER HEALTH INFORMATION
ЭЛЕКТРОННЫЕ МЕДИЦИНСКИЕ КАРТЫ -- ELECTRONIC HEALTH RECORDS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
РЕШЕНИЯ КЛИНИЧЕСКИЕ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ ПОДДЕРЖКИ ПРИНЯТИЯ -- DECISION SUPPORT SYSTEMS, CLINICAL
Additional Access Points:
Волнухин, А.
Резе, А.

There are no free copies

Find similar

4.


    Безуглая, М. В.
    Стандартизация и архивирование результатов клинических осмотров: поиск оптимальных решений [Text] / М. В. Безуглая // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2013. - № 8. - С. 133-136 . - ISSN 0049-6804


MeSH-main:
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS
ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ КОМПЬЮТЕРИЗИРОВАННЫЕ
БАЗАМИ ДАННЫХ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ -- DATABASE MANAGEMENT SYSTEMS
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
Number of copies: 1
ЧЗ (1)
Free: ЧЗ (1)

Find similar

5.


    Богомаз, В. М.
    Самооцінка лікарями досвіду дистанційного консультування пацієнтів [Text] / В. М. Богомаз, А. Д. Барзилович // Український медичний часопис. - 2020. - Т. 2, № 5. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS (использование)
ДИСТАНЦИОННЫЕ ТЕЛЕКОНСУЛЬТАЦИИ -- REMOTE CONSULTATION (использование, методы)
ДИАГНОСТИЧЕСКАЯ САМООЦЕНКА -- DIAGNOSTIC SELF EVALUATION
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Annotation: Мета: пошук шляхів поліпшення якості амбулаторної медичної допомоги на підставі аналізу досвіду телемедичного консультування пацієнтів. Об’єкт і методи дослідження. Дослідження виконане у 2020 р. шляхом електронного анкетування лікарів 10 спеціальностей у місті Києві. У спеціально розробленій анкеті респондентам пропонували анонімно відповісти на 14 запитань із декількома варіантами відповідей. Питання охоплювали оцінку різних аспектів особистого досвіду дистанційних медичних послуг. Результати. Встановлені особливості оцінок лікарями рівня складності, конфіденційності, медичних ризиків та емоційного сприйняття наданих телемедичних послуг. Висновки. До програм безперервної медичної освіти та професійного розвитку лікарів доцільно включати теми, що стосуються технічних, етичних та психологічних аспектів дистанційного консультування пацієнтів. На сучасному етапі розвитку комунікаційних засобів для забезпечення якості медичної допомоги оптимальним є поєднання дистанційного і традиційного консультування хворих
Additional Access Points:
Барзилович, А. Д.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)